Leuk zeg, die WoW-community.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef ufopiloot het volgende:
Iemand met de naam 'Testikeln' op mijn realm/oude guild (testicle maar dan in het Zweeds) moet al verplicht zijn naam veranderen door de klachtenEn ik heb een officiële waarschuwing gehad omdat er in de trade chat over criminelen in de tram werd gesproken, en ik toe zei dat dat Marokkanen zijn die altijd achterin de tram zitten. In het Nederlands. Ik kreeg toen een whisper dat ik een enorme racist was en een dag later had ik een warning
Ik moet die eikel trouwens nog steeds terugpakken door hem uit te lokken en hopen dat hij over de rooie gaat op één van m'n alts
quote:
Heroics, tuurlijk. raiding, absoluut niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Priest. Echte mannen speccen disc.
Priests button bashen en pala niet? In what cave have you been living.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Sorry dat ik het meld, maar om eerlijk te zijn is de Staff een van de beste Keuzes Qua 2handed BoA stuff voor een HunterStr heb ik bijna geen kloot aan.
Betreft dat Holy pally Flash of light spammen ? Welke fights dat danals ik in icecrown alleen maar flash of light spam liggen beide tanks binnen 3seconden dood op de grond en hebben we een wipe.
Sommige fights moet ik 2 tanks voor 80% alleen uphouden op zo nu en dan een paar hots of Prayer mending na.
In momenten dat er weinig damage is, gebruik ik FoL . Komt er weer een Ability van de boss in actie is het Holy Shock en over naar de HL. Indien er nog minder te doen is, gebruik ik beacon om main tank en FoL ik hele raid met wat instant Holy Shocks tussen door.
Maar idd Veel is Overheal, mja. Pallys moeten tenminste werken voor hun HPS, waar priests e.d gewoon buttonbashes en de hele raid full health houden.
Haha, strakke actie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef ufopiloot het volgende:
Iemand met de naam 'Testikeln' op mijn realm/oude guild (testicle maar dan in het Zweeds) moet al verplicht zijn naam veranderen door de klachtenEn ik heb een officiële waarschuwing gehad omdat er in de trade chat over criminelen in de tram werd gesproken, en ik toe zei dat dat Marokkanen zijn die altijd achterin de tram zitten. In het Nederlands. Ik kreeg toen een whisper dat ik een enorme racist was en een dag later had ik een warning
Ik moet die eikel trouwens nog steeds terugpakken door hem uit te lokken en hopen dat hij over de rooie gaat op één van m'n alts
Ja, want als het niet origineel is van Blizzard is het beterquote:
Ik kreeg een waarschuwing vanwege het volgende:quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Testikeln , is een shaman of mage toch ? En zat hij niet in Denial ? Trouwens zie ik de laatste tijd echt vet veel namen waarvan ik verwacht dat ze een ban krijgen , gewoon nog een paar maanden doorlopen. Vooral met ziektes in de naam enz.
Ooit een keer een gast gereport die met ziektes zat te gooien in AV (nederlander) Gewoon niet gebant daardoor.
Waar hij wel door werdt gebant : Mij een mail elke dag sturen dat zijn account nog active is , incl scheldwoorden , ook op alts ect.
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12304210972&sid=1quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:04 schreef Richardfun het volgende:
Niemand met enkele realm tips?
Wat voor tips zoek je? Waar kunnen we je mee helpen ?quote:
Had je beter die daggers kunnen kopenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Sorry dat ik het meld, maar om eerlijk te zijn is de Staff een van de beste Keuzes Qua 2handed BoA stuff voor een HunterStr heb ik bijna geen kloot aan.
Vraag: ik zoek een leuke EU server, met veel mensen, fatsoenlijke guilds voor de endgame als ik weer zo ver ga spelen (heb vroeger t/m molten core/Onyxia geraid). En het liefst ook een realm waar de PvP zoals ALterac Valley een beetje in balans is tusen de Alliance en de Horde. Tips, suggesties?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Wat voor tips zoek je? Waar kunnen we je mee helpen ?
Kies alsjeblieft een Medium/New Players realm. De Full realms hebben al queues genoeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Vraag: ik zoek een leuke EU server, met veel mensen, fatsoenlijke guilds voor de endgame als ik weer zo ver ga spelen (heb vroeger t/m molten core/Onyxia geraid). En het liefst ook een realm waar de PvP zoals ALterac Valley een beetje in balans is tusen de Alliance en de Horde. Tips, suggesties?
Snap ik, maar er zal toch ook wel wat tussen de 'recommended' (die zijn leeg, dat ken ik nog van vroegah) en stampvol zitten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kies alsjeblieft een Medium/New Players realm. De Full realms hebben al queues genoeg.
Ik gebruik Bartender voor actionbars en Pitbull voor character frames.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:27 schreef Richardfun het volgende:
Toch nog 1 vraagje: wat zijn tegenwoordig goede add-ons om je UI aan te passen?
Heb trouwens een dwarven hunter aangemaakt. Nog nooit gespeeld, lijkt me tof. Weet dat priests en warriors altijd makkelijker parties vinden, maar warrior al geprobeerd en priest lijkt het lvlen me niet leuk. Ben je toch vaak afhankelijk van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |