abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77088940
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:04 schreef Bryze het volgende:

[..]

omg, daar word je toch ook niet blij van :S?
Ben blij dat ik trial ben in een raidguild die gewoon gemiddeld 25-30 sign ups heeft en er ook niet meer nodig heeft.
Vind het eigenlijk wel relaxed . Soms heb ik totaal geen zin om te raiden, en dan vraag ik gewoon of ik een boss of 2 uit mag zitten. Nou, da's dan prima. We roteren gewoon lekker, en zo krijgt iedereen de bosses die die wilt. Prima, imo.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77088965
Ik heal zelf op alle 4 classes (Priest met Disc ipv Holy en Pally met HL ipv FoL). Pally HL vind ik ronduit het saaiste spelen, en ook soms irritant aangezien je relatief lange spellcasts hebt. Shaman vind ik wel strak met Earth Shield, Riptide, Chain Heal spam en LHW. Druid is echt hothothot *alt-tab ff internetten*. Priest daarintegen vind ik supervet om te spelen, aangezien je echt zo veel healing spells hebt, en ik ze ook praktisch allemaal gebruik.
pi_77089066
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef STING het volgende:

[..]

Welke addon gebruik je voor beide? HealBot?
Ik heb veel addons maar de belangrijkste:

Bartender - Om de knoppen niet overal in beeld te hebben.
X-Perl - Goed om te zien wie aggro heeft en te kunnen beginnen healen voor de mob bij hem is.
Elkano's BuffBars - Voor buffs en Bars om de HoTs te zien op mijn target.
Geen Click addons als Healbot oid.

Screen:

BF3 - Idanue
pi_77089121
Ja, het is misschien vrij weinig wat je van casts gebruik als Holy Pally, maar je moet tenminste nog iemand daadwerkelijk targetten om iemand te healen. Priest heeft daarin in tegen net 2 casts waar hij echt iemand voor moet targetten de rest ramt ie op een knop boeit bijna niet welke en hij healt op zn minst 2 mensen.

betreft het andere, Why the hell zou ik dual wielden ??

over 3 a 4 lvls ben ik 80 en is het wss een polearm, of dualwield jij als hunter op 80 ook en ga je alles melee' en ?
Jeweet!
pi_77089150
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heal zelf op alle 4 classes (Priest met Disc ipv Holy en Pally met HL ipv FoL). Pally HL vind ik ronduit het saaiste spelen, en ook soms irritant aangezien je relatief lange spellcasts hebt. Shaman vind ik wel strak met Earth Shield, Riptide, Chain Heal spam en LHW. Druid is echt hothothot *alt-tab ff internetten*. Priest daarintegen vind ik supervet om te spelen, aangezien je echt zo veel healing spells hebt, en ik ze ook praktisch allemaal gebruik.
Shammy heb ik nog niet maar dat komt nog wel een keer.
Veel spells op priest idd, erg lastig om allemaal te leren en goed te timen maar dat maakt het ook wel weer leuk.
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
Ja, het is misschien vrij weinig wat je van casts gebruik als Holy Pally, maar je moet tenminste nog iemand daadwerkelijk targetten om iemand te healen. Priest heeft daarin in tegen net 2 casts waar hij echt iemand voor moet targetten de rest ramt ie op een knop boeit bijna niet welke en hij healt op zn minst 2 mensen.

over 3 a 4 lvls ben ik 80 en is het wss een polearm, of dualwield jij als hunter op 80 ook en ga je alles melee' en ?
Jij bent echt grappig.
BF3 - Idanue
pi_77089501
quote:

.

De essentie van het healen is juist dat het efficiënt en snel kan. Als je eerst nog 'ns iemand moet targetten, op een knop moet drukken en 2 seconden moet wachten dan is je target al dood.

Ik heb zelf geen ervaring met Paladins of Priests, maar zowel Druids als Shamans zijn gewoon masters of the healing art imo.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:19:58 #207
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77089516
quote:

Nu heb ik van hunters niet echt verstand. Maar dualwield met 2 wapens is toch even goed als 1 polearm aangezien je toch grotendeels op afstand staat?

Besides, priests moeten targetten? Gebruikt niet elke healer een healbot?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77089536
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef Rp2009 het volgende:

[..]

Ik heb veel addons maar de belangrijkste:

Bartender - Om de knoppen niet overal in beeld te hebben.
X-Perl - Goed om te zien wie aggro heeft en te kunnen beginnen healen voor de mob bij hem is.
Elkano's BuffBars - Voor buffs en Bars om de HoTs te zien op mijn target.
Geen Click addons als Healbot oid.

Screen:

[ afbeelding ]
Is wel een aanrader.
Healbot combineert de features van bijv X-Perl en de buffbars in 1.
pi_77089593
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nu heb ik van hunters niet echt verstand. Maar dualwield met 2 wapens is toch even goed als 1 polearm aangezien je toch grotendeels op afstand staat?

Ik niet hoor, met muis targetten en met knoppen healen.

Ik heb het wel eens geprobeerd maar beviel niet echt maar misschien moet ik het nog maar een keer proberen, ben niet zo geduldig met dat soort dingen.
BF3 - Idanue
pi_77089654
quote:
Ik zou niet zonder kunnen.
Ik target altijd de target van de tank (assist), gooi er een judgement op
en met healbot hou ik de health van iedereen in de gaten, en zie wie agro heeft, zodat ik kan anticiperen waar ik moet healen. Als ik telkens eerst iemand moet targetten, om te kunnen healen, zou ik gek worden
pi_77089824
quote:

Soms

Als ik PvP en 1v1 moet met een andere hunter, ga ik dichtbij staan en sla ik ze op hun muil met mijn melee weapon. Dat zien ze meestal totaal niet aankomen, en dan raken ze in paniek
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77089897
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:28 schreef Ezio het volgende:

[..]

Soms

Als ik PvP en 1v1 moet met een andere hunter, ga ik dichtbij staan en sla ik ze op hun muil met mijn melee weapon. Dat zien ze meestal totaal niet aankomen, en dan raken ze in paniek
haha R0fl oke als het werkt ^^ , maar werkt dat met mongoose bite, raptorstrike niet met Mainhand damage en is dan een 2hander/polearm beter ? of zie ik dat verkeerd

Edit: Nou moet ik wel toegeven dat toen er nog echt twinks waren ik een keer een Hunter melee twink tegen kwam
Jeweet!
pi_77090245
Hunter dualwield omdat 2 kleine wapens samen meer stats geven dan 1 groot wapen. Vergeet ook de enchants niet. Mijn lvl 73 hunter gebruikt mometeen ook een druidstaff, er is nix beters gevallen
pi_77090908
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef muhahaha het volgende:
Hunter dualwield omdat 2 kleine wapens samen meer stats geven dan 1 groot wapen. Vergeet ook de enchants niet. Mijn lvl 73 hunter gebruikt mometeen ook een druidstaff, er is nix beters gevallen
1h wapens geef je aan Rogues/Enhancements. Polearms en andere 2-handers met Agi/AP zijn voor Hunters.
pi_77092009
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

haha R0fl oke als het werkt ^^ , maar werkt dat met mongoose bite, raptorstrike niet met Mainhand damage en is dan een 2hander/polearm beter ? of zie ik dat verkeerd

Edit: Nou moet ik wel toegeven dat toen er nog echt twinks waren ik een keer een Hunter melee twink tegen kwam
Ach twinks , ik hield er niet zo van , totdat ik op lvl 59 clothies kon 1 shotten , toen dacht ik , laat ik eens gaan kutten met deze hunter .
Resultaat , flink veel deathknights die me wisperde hoe ik hun kon omleggen in een paar seconden , want ze hadden nog wel de DK gespeelt op de testrealm !
Ik noem het niet echt een twink , want dat is met zo laag mogelijk level de hoogste gear halen.
Ik noem het pimpen Deze staat op een account die ik al sinds oktober niet meer speel door experience in battlegrounds. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Loa

Hier zie je dat ik de wapens alleen voor de stats draag.
Voor degene die vragen hoeveel gold het me heeft gekost : Deze was eerst Inscriptor in de ''Golden Age '' van inscriptors , dus de 6K die ik per maand kreeg ging allemaal op aan de gems en enchants
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_77093184
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:26 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]
Deze staat op een account die ik al sinds oktober niet meer speel door experience in battlegrounds.
Je weet dat je dat uit kan zetten voor 10g?
pi_77093606
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Ja, dan is 2hander beter inderdaad. Meer damage per hit Is wel grappig als ze dan weg proberen te komen, Rocket boots en er achter aan en doorbeuken Wing clip erop en stampen maar. En meestal zijn ze te stom om tenminste terug te slaan
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:20:10 #218
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_77094115
Voor Disc priests en andere mensen die willen weten hoeveel hun shields ongeveer absorben is er RecountGuessedAbsorbs http://wow.curse.com/down(...)tguessedabsorbs.aspx
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_77097450
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Bryze het volgende:

[..]

Je weet dat je dat uit kan zetten voor 10g?
Maar dan kom je in een battlegroup waar nooit iemand is. Dus in feite ''game over''
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_77098005
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Maar dan kom je in een battlegroup waar nooit iemand is. Dus in feite ''game over''
Ah, oke. Jammer
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:52:50 #221
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77098083
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef STING het volgende:

[..]

Welke addon gebruik je voor beide? HealBot?
Verreweg die belangrijkste add-on voor een healer is Grid.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_77098183
quote:

[..]

Nope, vind het lekkerder met grid2.

Weet ik direct welke hot's actief zijn en of er een shield of prayer of mending getarget is. Ook vind ik het fijn dat grid laat zien voor hoeveel je ongeveer gaat healen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2010 14:57:41 ]
pi_77098365
quote:

Waar heb jij het allemaal over, je lult er maar lekker op los en je hoopt dat er maar iets van klopt ofzo?
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:09:06 #224
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_77098780
Ik zie hier grid en healbot voorbij komen. Maar als tip zou ik zeggen kijk ook een keer naar vuhdo

Daar zit voor mijn smaak alles in wat ik maar nodig zou kunnen hebben en ziet er ook nog goed uit ook.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_77099436
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik zie hier grid en healbot voorbij komen. Maar als tip zou ik zeggen kijk ook een keer naar vuhdo

Daar zit voor mijn smaak alles in wat ik maar nodig zou kunnen hebben en ziet er ook nog goed uit ook.
Onbekende addons.
pi_77100210
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef BaretKalayciyan het volgende:

[..]

Waar heb jij het allemaal over, je lult er maar lekker op los en je hoopt dat er maar iets van klopt ofzo?

Nee, ik lul niet zomaar ergens over.... Misschien jij wel ?
Als je 80 bent (als Hunter) loop je bijna 90% zeker rond met een Polearm oid.

Om eerlijk te zijn als je als Hunter tegen mijn hunter komt meppen zou je nog winnen ook heb geen een Melee aanval gebind Tenzij me pet snel is aangezien me pet Disarmed <3 .
Me freezing trap is echt QQ in pvp meestal staan ze 1 of 2 sec in een blok en daarna zijn ze al eruit.
Jeweet!
pi_77100332
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef BaretKalayciyan het volgende:

[..]

Nope, vind het lekkerder met grid2.

Weet ik direct welke hot's actief zijn en of er een shield of prayer of mending getarget is. Ook vind ik het fijn dat grid laat zien voor hoeveel je ongeveer gaat healen.
HealBot doet dat ook beide.
pi_77100343
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:52 schreef Katth het volgende:

[..]

Verreweg die belangrijkste add-on voor een healer is Grid.
Explain
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:49:49 #229
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_77100624
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Onbekende addons.
I feed the troll: met de massa mee lopen en die addons gebruiken omdat iedereen die gebruikt
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_77101109
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef STING het volgende:

[..]

Explain
Geeft in 1 oog opslag alle info die je nodig hebt betreft al je raidmembers. Je ziet of ze dood zijn/ hoeveel health ze nog ongeveer hebben, en wat voor diseases,curses etc etc.
ook kan 't gebruikt worden voor mouseover healing etc etc. Heeeeeeeeeeeel Chill iig.
Jeweet!
pi_77101147
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:59 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Geeft in 1 oog opslag alle info die je nodig hebt betreft al je raidmembers. Je ziet of ze dood zijn/ hoeveel health ze nog ongeveer hebben, en wat voor diseases,curses etc etc.
ook kan 't gebruikt worden voor mouseover healing etc etc. Heeeeeeeeeeeel Chill iig.
Maar, maar, maar, HealBot heeft dat allemaal.
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:00:53 #232
130412 Katth
pi_77101196
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef STING het volgende:

[..]

Explain
Je hebt alles wat een healer nodig heeft in 1 raid interface.

Je ziet wanneer mensen hp missen en hoeveel.
Je ziet wie er aggro heeft d.m.v. een rood vierkantje onder in de hoek van die persoon in de raid interface.
Je ziet wie er debuffs heeft die jij kan dispellen d.m.v. kleine icoontjes in het midden van die persoon.
Je kan buffs/debuffs zelf aanmaken en deze toewijzen aan de 3e andere hoekjes van die persoon. Bijv. als holy priest wil je weten wie er renew heeft. Kan je de buff renew aanmaken en deze toewijzen aan de linker bovenhoek.
pi_77101713
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:49 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

I feed the troll: met de massa mee lopen en die addons gebruiken omdat iedereen die gebruikt
Bekende addons zijn bekend om een reden. Vaak omdat ze goed zijn en veel geupdate worden, door meerdere authors.
pi_77101794
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:00 schreef Katth het volgende:

[..]

Je hebt alles wat een healer nodig heeft in 1 raid interface.

Je ziet wanneer mensen hp missen en hoeveel.
Je ziet wie er aggro heeft d.m.v. een rood vierkantje onder in de hoek van die persoon in de raid interface.
Je ziet wie er debuffs heeft die jij kan dispellen d.m.v. kleine icoontjes in het midden van die persoon.
Je kan buffs/debuffs zelf aanmaken en deze toewijzen aan de 3e andere hoekjes van die persoon. Bijv. als holy priest wil je weten wie er renew heeft. Kan je de buff renew aanmaken en deze toewijzen aan de linker bovenhoek.
Healbot kan dat ook allemaal.
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:16:14 #235
130412 Katth
pi_77101871
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef STING het volgende:

[..]

Healbot kan dat ook allemaal.
Grid ziet ook nog incomming heals, geen idee of healbot dat kan.
pi_77101946
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef Katth het volgende:

[..]

Grid ziet ook nog incomming heals, geen idee of healbot dat kan.
Yep
Volgens mij kunnen de healing addons bij uitstek Healbot, Vudho, Grid+Clique allemaal een beetje hetzelfde.
Alleen de interface is wellicht anders en is het dus meer een kwestie van smaak.
pi_77102142
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Nee, ik lul niet zomaar ergens over.... Misschien jij wel ?
Als je 80 bent (als Hunter) loop je bijna 90% zeker rond met een Polearm oid.

Om eerlijk te zijn als je als Hunter tegen mijn hunter komt meppen zou je nog winnen ook heb geen een Melee aanval gebind Tenzij me pet snel is aangezien me pet Disarmed <3 .
Me freezing trap is echt QQ in pvp meestal staan ze 1 of 2 sec in een blok en daarna zijn ze al eruit.
Ik heb het over je pala versus priest healing gelul.
pi_77102374
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:22 schreef BaretKalayciyan het volgende:

Ik heb het over je pala versus priest healing gelul.
Volgens mij heeft hij echt geen idee betreffende paladins versus priests Of hij is een waardeloze paladin.

Ik gebruik trouwens grid met clique en healbot Maar gebruik niet alle opties van healbot.

En ik zag gisteren dat ik de best gegearde holy priest ben op mijn server aan horde kant Nou ja, gearscore zegt niks hadden we al geconcludeerd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:27:50 #239
130412 Katth
pi_77102389
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef STING het volgende:

[..]

Yep
Volgens mij kunnen de healing addons bij uitstek Healbot, Vudho, Grid+Clique allemaal een beetje hetzelfde.
Alleen de interface is wellicht anders en is het dus meer een kwestie van smaak.
Precies of het "first come, first serve" principe. Ik heb nooit healbot of vudho geprobeerd, omdat grid alles deed wat ik nodig had en die als eerste heb geprobeerd.
pi_77102427
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Katth het volgende:

[..]

Precies of het "first come, first serve" principe. Ik heb nooit healbot of vudho geprobeerd, omdat grid alles deed wat ik nodig had en die als eerste heb geprobeerd.
Dat is inderdaad zo ja.
pi_77102450
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij echt geen idee betreffende paladins versus priests Of hij is een waardeloze paladin.

Ik gebruik trouwens grid met clique en healbot Maar gebruik niet alle opties van healbot.

En ik zag gisteren dat ik de best gegearde holy priest ben op mijn server aan horde kant Nou ja, gearscore zegt niks hadden we al geconcludeerd
armory link pl0x
pi_77102591
Dat zoek je zelf maar uit Ik wilde nog enige anonimiteit houden ten opzichte van fok op wow.
Server Haomarush http://wow-heroes.com/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77102618
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat zoek je zelf maar uit Ik wilde nog enige anonimiteit houden ten opzichte van fok op wow.
Server Haomorush http://wow-heroes.com/
Ik neem aan dat je een grap maakt.
pi_77102853
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Server Haomorush http://wow-heroes.com/
Hehe, dat klinkt best maf
RL & fok gescheiden houden snap ik nog wel, maar WoW & Fok gescheiden houden
pi_77103055
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tis maar wat je denkt...

Prayer of mending Jay ik heal meerdere mensen zolang ze maar gehit worden.
Circle of healing Jay ik heal de 5 mensen die lowest aan hp zitten....
Tis misschien wat meer knoppen maar naar mijn mening is een holy priest veel te gemakkelijk met het healen van X aantal mensen, Disc daarin tegen vind ik nou wel weer chill.

Ik hang niet de "Pro" Pally healer uit, en ben ook verreweg van dat. Maar weet ook dat er genoeg mensen zijn die Velen malen slechter zijn. Maar naar mijn mening moet je als pally toch wat meer concentreren op je heals (vooral op de tanks ofc).

Oke als Holy priest moet je meestal op 20 van de 25 mensen letten maar dat doe je meestal ook niet alleen, en vandaar dat je ook wat meer "gemakkelijke" multi target heals hebt.
Jeweet!
pi_77103584
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:39 schreef STING het volgende:

Hehe, dat klinkt best maf
RL & fok gescheiden houden snap ik nog wel, maar WoW & Fok gescheiden houden
Dat heeft een reden
pi_77103722
Weet iemand nog een leuke strategy guide voor de laatste nieuwe wing in icc? We gaan om half 7 en ik heb geen flauw idee van de bosses daar. En ik ga eigenlijk nooit zo schandalig onvoorbereid
pi_77103843
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Weet iemand nog een leuke strategy guide voor de laatste nieuwe wing in icc? We gaan om half 7 en ik heb geen flauw idee van de bosses daar. En ik ga eigenlijk nooit zo schandalig onvoorbereid
Laatste versie van DBM & Wowhead
pi_77103892
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef Vengswiejj het volgende:

Verhaal

Als jij al vind dat je je goed moet concentreren met tank healen op je pally hoop ik niet voor je dat je een een priest gaat levelen en daar mee gaat healen.

Maar ik geef het op, je weet het waarschijnlijk toch beter als de mensen die wel een priest hebben.
BF3 - Idanue
pi_77103982
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:01 schreef STING het volgende:

Laatste versie van DBM & Wowhead
Ik zal eens kijken, er zal wel weer veel tegen me worden geschreeuwd vanavond
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:06:20 #251
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77104062
Isabeau heeft oa herbalism en tailoring.

een GS van ongeveer 5300 (zo effe snel gekeken) maar geen ilvl 264 items?

en unbuffed 17k hp en 21k mana.

Klopt dat zo'n beetje?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77104223
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef jagga het volgende:
Isabeau heeft oa herbalism en tailoring.

een GS van ongeveer 5300 (zo effe snel gekeken) maar geen ilvl 264 items?

en unbuffed 17k hp en 21k mana.

Klopt dat zo'n beetje?
Erm, nee mijn GM zou me afmaken als ik een gathering prof had op mijn main.
pi_77104300
hp 19k unbuffed, mana 26k en 3 lvl 264 items equiped, geen idee waar jij naar keek.
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:23:05 #254
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77104673
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef Isabeau het volgende:
hp 19k unbuffed, mana 26k en 3 lvl 264 items equiped, geen idee waar jij naar keek.
je zei best gegearde holy priest op die server.

Dat was Lana (ofzoiets)

nja boeie leuk geprobeerd
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77104988
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef jagga het volgende:
je zei best gegearde holy priest op die server.

Dat was Lana (ofzoiets)

nja boeie leuk geprobeerd
Volgens wow-heroes niet, dan zie ik niet eens een Lana
  Redactie Frontpage donderdag 21 januari 2010 @ 18:42:29 #256
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77107632
Op de WoW armory kon ik mezelf soms niet vinden, tot ik er achter kwam dat je het kunt instellen op US/EU en dergelijk
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77109012
Tss waarom ben ik uit de OP gehaalt :p
pi_77109294
Niemand snapte mijn grap

pi_77111540
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:23 schreef Ezio het volgende:
Niemand snapte mijn grap

[ afbeelding ]
Ik snap em wel hoor Obi-wan xD
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_77112334
quote:
Niemand snapte mijn grap

[ afbeelding ]
Ik snap em niet.
  Redactie Frontpage donderdag 21 januari 2010 @ 20:47:35 #261
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77113544
quote:
Niemand snapte mijn grap

[ afbeelding ]
je had er *wave hand* ofzo vooraan moeten zetten
With four other people
And aliens
pi_77113713
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Nu snap ik hem.
pi_77115399
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik wilde hem niet te overdreven maken, maar ik dacht dat hij best goed was zo
pi_77117502
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:20 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik wilde hem niet te overdreven maken, maar ik dacht dat hij best goed was zo
Hij is te ver gezocht imo. Had wel iets duidelijker gemogen. Anyways:

* bezig met eigen UI is.

Begon toch weer te kriebelen. GUI addons ipv die saaie Blizzard frames. Dit heb ik atm. Zo ff testen in raids en bgs.

X-Perl, Dominos, Prat voor chat, Chinchilla minimap + MinimapButtonFrame, Grid linksboven, MiksScrollingBattleText (ff erg aan wennen ), Elkano Buff Bars voor boven player frame en Satrina Buff Frames voor naast minimap. Die laatste twee kunnen volgens mij alleen wel met Satrina's, maar ik ben lui.

[ Bericht 11% gewijzigd door SharQueDo op 21-01-2010 21:59:49 ]
  Redactie Frontpage donderdag 21 januari 2010 @ 22:10:25 #265
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77118607
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nu snap ik hem.
Ik wist dat het zou helpen
With four other people
And aliens
pi_77120610
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Hij is te ver gezocht imo. Had wel iets duidelijker gemogen. Anyways:

[ afbeelding ]

* bezig met eigen UI is.

Begon toch weer te kriebelen. GUI addons ipv die saaie Blizzard frames. Dit heb ik atm. Zo ff testen in raids en bgs.

X-Perl, Dominos, Prat voor chat, Chinchilla minimap + MinimapButtonFrame, Grid linksboven, MiksScrollingBattleText (ff erg aan wennen ), Elkano Buff Bars voor boven player frame en Satrina Buff Frames voor naast minimap. Die laatste twee kunnen volgens mij alleen wel met Satrina's, maar ik ben lui.
Alliance
pi_77120621
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef Leonos het volgende:

[..]

Alliance
Troll
pi_77120728
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef SharQueDo het volgende:

Troll
D'r zitten helemaal geen trollen bij de alliance
pi_77120775
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

D'r zitten helemaal geen trollen bij de alliance
Roll maar eens een Alliance alt en ga maar eens op *insert willekeurig tijdstip* tradechat in de gaten houden. Trolls zitten hier wel degelijk, zeg ik je!!
pi_77120882
Niks anders dan horde tradechat was ik al achter
pi_77120995
True.
pi_77122349
Mijn trade staat altijd uit, de NL kinderen zijn het ergst.
BF3 - Idanue
pi_77123909
Gelukkig op onze server bijna alleen Engels in de chatkanalen. Een heel enkele keer niet, maar dat duurt dan ook maar een of twee zinnetjes Nou ben ik sowieso volkomen fan van mijn server, maar dat komt omdat ik van Burning Legion ben weggevlucht
  vrijdag 22 januari 2010 @ 00:17:05 #274
130412 Katth
pi_77124950
Eindelijk Putricide 25 down

En ook de 1e van de nieuwe wing.
pi_77125980
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef Rp2009 het volgende:
Mijn trade staat altijd uit, de NL kinderen zijn het ergst.

of mannetjes die je naar een half jaar nog lastig vallen of je een instance met hem wilt doen nadat je hem 1 keer hebt mee genomen door ramparts ( en overigens na een half jaar van 61 tot 72 is gekomen )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_77126730
Ik had net in een BG een paladin die op me af rent, stunt, me niet onder de 80% krijgt, bubbled en hearthstoned.

W T F
pi_77127342
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:10 schreef Rp2009 het volgende:
Jij bent echt grappig.
pi_77127377
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:56 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

1h wapens geef je aan Rogues/Enhancements. Polearms en andere 2-handers met Agi/AP zijn voor Hunters.
Doelde erop dat je 2 zwaarden of daggers kan nemen als BoA gear inplaats van een spellpower staff waarbij je naast de int geen zak aan hebt. Kost je net zoveel badges en je wordt ook niet gelijk gezien als een huntard.
pi_77127401
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:20 schreef R-Mon het volgende:
Voor Disc priests en andere mensen die willen weten hoeveel hun shields ongeveer absorben is er RecountGuessedAbsorbs http://wow.curse.com/down(...)tguessedabsorbs.aspx
Skada heeft ook een "absorbed and healing" standaard.

Sowieso is Skada > recount.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 03:04:43 #280
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77127443
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 03:00 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Skada heeft ook een "absorbed and healing" standaard.

Sowieso is Skada > recount.
Inderdaad, vooral ook omdat het maar liefst 80% minder resources gebruikt dan Recount.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_77127464
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 03:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Inderdaad, vooral ook omdat het maar liefst 80% minder resources gebruikt dan Recount.
EN in combat staat skada op current target threat. Heb je omen ook niet meer nodig.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:03:42 #282
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77129815
Gisteren failde de icc25 raid omdat we niet genoeg mensen hadden. (zelfs niet met ons friendly guild)

Met zn alle besloten icc10 te doen en zien hoeveer we komen.

Met een gemiddelde 3.8k dps en gemiddelde gearscore van 4930 (en 3 die compleet nieuw waren in ICC) toch nog tot en met Saurfang gehaald.

slechts 3 wipes. 1 op lady deathwhisper (iemand pullde de 2e add groep per ongeluk) en 2 x op saurfang.

*trots is*
pi_77130004
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:03 schreef jagga het volgende:
Gisteren failde de icc25 raid omdat we niet genoeg mensen hadden. (zelfs niet met ons friendly guild)

Met zn alle besloten icc10 te doen en zien hoeveer we komen.

Met een gemiddelde 3.8k dps en gemiddelde gearscore van 4930 (en 3 die compleet nieuw waren in ICC) toch nog tot en met Saurfang gehaald.

slechts 3 wipes. 1 op lady deathwhisper (iemand pullde de 2e add groep per ongeluk) en 2 x op saurfang.

*trots is*
Gisteren niet verder gekomen dan Saurang-10
DPS was boven de 4K, alleen de healing was een beetje mager. Naast mij, twee holy priests met 4700 & 4800 gearscore.
pi_77130268
Gearscore .

Gister 5 fails op Blood Queen 25 man. Dus toen maar 3 10 man groepen gemaakt, wel alles geraped uiteraard. Blood Queen is zo easy op 10 man.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:40:39 #285
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77130471
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:16 schreef STING het volgende:

[..]

Gisteren niet verder gekomen dan Saurang-10
DPS was boven de 4K, alleen de healing was een beetje mager. Naast mij, twee holy priests met 4700 & 4800 gearscore.
We hebben saurfang gehaald op 8 seconden left op de enrage-timer

Was echt kantje boord

1 had echter maar 1 keer die skill die hij doet als zijn bloodpower 100% is (vergeten hoe het heet) dus best netjes vond ik
pi_77130586
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef jagga het volgende:

[..]

Was echt kantje boord

1 had echter maar 1 keer die skill die hij doet als zijn bloodpower 100% is (vergeten hoe het heet) dus best netjes vond ik
We hadden 2 a 3 keer Mark of the Fallen Champion. Healer hell
pi_77131686
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef jagga het volgende:

[..]

Was echt kantje boord

Saurfang heeft een enrage timer? wordt maar eens tijd dat ik mijn dbm ga updaten
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:30:14 #288
130412 Katth
pi_77131799
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:26 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Saurfang heeft een enrage timer? wordt maar eens tijd dat ik mijn dbm ga updaten
Haha, hier ook
pi_77131874
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:30 schreef Blistering het volgende:
Gearscore .
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:38:17 #290
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77132038
quote:

[..]

ja

Iets van 5 minuten geloof ik.

En over dat gearscore De universele mening is dat je minstens 5k gearscore moet hebben voor icc.
En minimaal met 4.5k dps aan moet komen kakken
pi_77132072
quote:

[..]

Dat roep ik al een aantal keer in mijn guild. Mensen met versie 4.32.
Stelletje slackers
pi_77132148
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:38 schreef jagga het volgende:

[..]
En over dat gearscore De universele mening is dat je minstens 5k gearscore moet hebben voor icc.
En minimaal met 4.5k dps aan moet komen kakken
Prima hoor. Ik houd mij niet bezig met gearscore, heb het niet nodig en vind het overbodig. Me gear zin meer dan snor
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:47:33 #293
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77132334
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:42 schreef Bryze het volgende:

[..]

Prima hoor. Ik houd mij niet bezig met gearscore, heb het niet nodig en vind het overbodig. Me gear zin meer dan snor
is het eigenlijk ook.

Wil je echter ICC puggen of TOC25 ofzo dan moet je een bepaalde gearscore hebben. Anders word je acuut gekickt.

Tis dus wel handig om te zien op welke GS je zit.. Kun je ook inschatten waar je wel en niet op hoeft te reageren, qua pugspam in /2.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:52:10 #294
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77132490
Gisteren een Genious in Trade:
Dude1*: LFM ICC25 full run. 5300 Gearscore required. /w achievement & come dala bank for gear check.
Dude2*: How do I know my gearscore?
Dude1*: Add your iLvl's to eachother and multiply by three, after that divide by three.
Vladje*: Genious!
Dude1*: Ah, nvm. Just download the addon.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:57:30 #295
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77132666
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:52 schreef Rauw. het volgende:
Dude1*: LFM ICC25 full run. 5300 Gearscore required. /w achievement & come dala bank for gear check.
Dude1*: Add your iLvl's to eachother and multiply by three, after that divide by three.
die is echt priceless
pi_77132713
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:52 schreef Rauw. het volgende:
Dude1 is trouwens ook niet al te snugger. Er zijn twee dala banks!
pi_77132727
Bij ons is het altijd 'inspect at eventide'
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:00:25 #298
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77132751
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef jagga het volgende:

[..]

die is echt priceless
Ik heb er ook smakelijk om gelachen.

Tevens is er nu een free migration gaande naar Bladefist, heeft al heul wat nieuwe spelers opgeleverd, misschien toch maar bij Bladefist blijven dus.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:01:12 #299
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77132776
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:59 schreef STING het volgende:

[..]

Dude1 is trouwens ook niet al te snugger. Er zijn twee dala banks!
Dat vergeef ik hem, aangezien ik er ook maar 1 ken.
pi_77132857
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:01 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat vergeef ik hem, aangezien ik er ook maar 1 ken.
Iedereen "kent" meestal maar 1 bank
Nou ja, tegenwoordig ga ik naar beide banks, als ik aan het smelten of blacksmithen ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')