Erm, neequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef jagga het volgende:
Isabeau heeft oa herbalism en tailoring.
een GS van ongeveer 5300 (zo effe snel gekeken) maar geen ilvl 264 items?![]()
en unbuffed 17k hp en 21k mana.
Klopt dat zo'n beetje?
je zei best gegearde holy priest op die server.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef Isabeau het volgende:
hp 19k unbuffed, mana 26k en 3 lvl 264 items equiped, geen idee waar jij naar keek.
Volgens wow-heroes niet, dan zie ik niet eens een Lanaquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef jagga het volgende:
je zei best gegearde holy priest op die server.
Dat was Lana (ofzoiets)
nja boeieleuk geprobeerd
Ik snap em wel hoor Obi-wanquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:23 schreef Ezio het volgende:
Niemand snapte mijn grap![]()
[ afbeelding ]
Ik snap em niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:23 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
je had er *wave hand* ofzo vooraan moeten zettenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:23 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Nu snap ik hem.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je had er *wave hand* ofzo vooraan moeten zetten
Ik wilde hem niet te overdreven maken, maar ik dacht dat hij best goed was zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je had er *wave hand* ofzo vooraan moeten zetten
Hij is te ver gezocht imo. Had wel iets duidelijker gemogen. Anyways:quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet te overdreven maken, maar ik dacht dat hij best goed was zo
Ik wist dat het zou helpenquote:
Alliancequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hij is te ver gezocht imo. Had wel iets duidelijker gemogen. Anyways:
[ afbeelding ]
* bezig met eigen UI is.
Begon toch weer te kriebelen. GUI addons ipv die saaie Blizzard frames. Dit heb ik atm.Zo ff testen in raids en bgs.
X-Perl, Dominos, Prat voor chat, Chinchilla minimap + MinimapButtonFrame, Grid linksboven, MiksScrollingBattleText (ff erg aan wennen), Elkano Buff Bars voor boven player frame en Satrina Buff Frames voor naast minimap. Die laatste twee kunnen volgens mij alleen wel met Satrina's, maar ik ben lui.
![]()
D'r zitten helemaal geen trollen bij de alliancequote:
Roll maar eens een Alliance alt en ga maar eens op *insert willekeurig tijdstip* tradechat in de gaten houden. Trolls zitten hier wel degelijk, zeg ik je!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
D'r zitten helemaal geen trollen bij de alliance
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef Rp2009 het volgende:
Mijn trade staat altijd uit, de NL kinderen zijn het ergst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |