quote:60.000 dollar 'zakgeld' per maand voor kinderen Jackson
Prince Michael en zijn zusje Paris.
LOS ANGELES - Zakgeldverhoging voor de nazaten van wijlen Michael Jackson. De drie bengels van de overleden popheld krijgen er zo'n 19.000 dollar per maand bij en komen daarmee op 60.000 dollar.
Dat meldt de doorgaans goed geïnformeerde entertainmentsite TMZ.com. Sinds de dood van Michael wonen de twaalfjarige Prince Michael, elfjarige Paris en Blankett van zeven bij hun oma Katherine. De rechtbank die haar de voogdij toekende, vond 41.000 dollar genoeg voor de opvoeding en levensonderhoud van de kinderen. Maar de maandelijkse kosten lijken toch iets te laag ingeschat.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nderen-Jackson.dhtml
Hij kan ons de mond niet snoeren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:27 schreef Moonwalk het volgende:
Het mocht toch gewoon open blijven van static
hou je waanideeen voor je!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij kan ons de mond niet snoeren.
Juist, heel goed mogelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:36 schreef gifkwal het volgende:
Over die standbeelden nog even, misschien was dat wel gewoon het idee van de platenmaatschappij. Het was toch ook ter promotie van HIStory.
Misschien was Michael een troll. Altijd de media ophitsen met verhalen over zuurstofkamers, Joseph Merrick's botten, beelden van zichzelf laten plaatsen en de mensheid in een achterkamertje stiekem uitlachen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:31 schreef piepie het volgende:
[..]
Juist, heel goed mogelijk.
Maar al was het Michael's idee, dan nog. Hij was de grootste, dus het beeld was precies goed op maat ....
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:36 schreef gifkwal het volgende:
Over die standbeelden nog even, misschien was dat wel gewoon het idee van de platenmaatschappij. Het was toch ook ter promotie van HIStory.
Maar goed, dat die standbeelden niet gaaf waren was ook niet de discussiequote:In 1995, music pop star Michael Jackson and his record label, Sony Music, were preparing for the release of a new album – what would become Jackson’s HIStory: Past, Present & Future, Book 1. The project would become one of the most expensive music product promotions ever. Part of the plan for promoting this album came from Jackson himself. Reportedly, when record executives asked him what he thought might be done, Jackson told the Sony executives “build a statue of me.” Not only did Sony build one statue of Jackson – they built nine of them, each about 32 feet tall, constructed with steel and fibreglass. These Jackson statues – with Michael cast in military garb, bandolier across his chest, fists clenched at his side, gazing off into the distance – were placed strategically in European cities in June 1995. They became center pieces in an elaborate $30 million campaign to promote Jackson and his new album.
http://www.pophistorydig.com/?tag=michael-jackson-statue
Ik denk dat ze liever hun vader hebben hoor. Flauw onderschrift ook van TMZ en Telegraaf.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef DrDentz het volgende:
We hoeven geen medelijden te hebben:
[..]
er moest eigenlijk een sarcastische smiley bij!quote:
Wel eentje met een hengeltje voor in de vijver zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil er een hebben voor in de voortuin.
Wikipedia:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:23 schreef Zapato het volgende:
Iets megalomaan noemen beschouwen als een oordeel.Dan snap je dus niet wat megalomaan is.
En dan vervolgens ontkennen dat MJ megalomaan wás. Als er iemand megalomaan was, was het MJ wel.
Verder nice dat SHO openblijft. Puike beslissing static![]()
Neen, een analyse. Het wordt pas een oordeel in een negatieve of positieve context, als je bijvoorbeeld zou zeggen dat Marlon's megalomane wereldbeeld tot uiting komt in negatief, bijvoorbeeld overmatig arrogant, gedrag.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wikipedia:
Wie megalomaan is, ziet zichzelf als belangrijker of machtiger dan zijn omgeving of schrijft zichzelf bijzondere talenten toe. Soms is megalomanie een uiting van een sterk gevoel van eigenwaarde, maar de oorzaak kan ook zijn dat iemand zichzelf eigenlijk minderwaardig, onbetekenend of onbelangrijk vindt. In dit geval is de megalomanie een verdedigingsmechanisme van de psyche. De megalomaan sublimeert dan zijn minderwaardigheidscomplex in het tegendeel daarvan.
Vaak kan iemand met grootheidswaan in eerste instantie innemend en charmant zijn en de aandacht van zijn omgeving krijgen, maar later ebt de bewondering weg en maakt plaats voor irritatie.
Dit is dus duidelijk wel een oordeel. Het begon met oordelen over Marlon na 5 minuten. Maar goed.
Sta er echt van te kijken dat dit topic nu weer openblijft, en dat zonder weer een melding van Static.
En wat denk jij nou wat DrDentz bedoelde? Hou je nou niet van de domme. Ow, en twist maar lekker verder in je eentje hoor, ben erover uitgepraat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Neen, een analyse. Het wordt pas een oordeel in een negatieve of positieve context, als je bijvoorbeeld zou zeggen dat Marlon's megalomane wereldbeeld tot uiting komt in negatief, bijvoorbeeld overmatig arrogant, gedrag.
Sorry, je bent zo makkelijk te trollenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En wat denk jij nou wat DrDentz bedoelde? Hou je nou niet van de domme. Ow, en twist maar lekker verder in je eentje hoor, ben erover uitgepraat.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Sorry, je bent zo makkelijk te trollen
Niet oordelen over mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En wat denk jij nou wat DrDentz bedoelde? Hou je nou niet van de domme. Ow, en twist maar lekker verder in je eentje hoor, ben erover uitgepraat.
Zielig hè!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:16 schreef Robijn48 het volgende:
Wisten jullie al dat twee van de vier ex-giraffen van Michael dood zijn.![]()
Verwaarlozing, en er wordt nou flink gevochten wie dit op zijn geweten heeft. Ook willen ze de overgebleven twee daar weghebben.
Zijn giraffen verblijven in een wildlife park in Arizona.
Zoveel?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:11 schreef erik666 het volgende:
Sorry ik bedoel 1.252.000, het is nog vroeg.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:43 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever hun vader hebben hoor. Flauw onderschrift ook van TMZ en Telegraaf.
Alleen zijn naam op een willekeurig tv-programma genereert meer dan een miljoen kijkersquote:Op zondag 17 januari 2010 11:11 schreef erik666 het volgende:
Sorry ik bedoel 1.252.000, het is nog vroeg.
Heftigquote:Op zondag 17 januari 2010 02:41 schreef piepie het volgende:
Misschien interessant voor jullie om te zien hoe propofol werkt.
Nou, het lijkt me dat Michael Jackson zelf zich ook wel verdiept heeft in wat propofol (en al die andere medicijnen die hij gebruikte) met je kan doen. Dat het dus niet gewoon een soort paracetamol is, maar dat hij drugs (ja, drugs ja) gebruikte waar gewoon erg grote risico's aan zitten, zal hij heus geweten hebben.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:44 schreef piepie het volgende:
Het is inderdaad een narcosemiddel en uit het filmpje blijkt ook duidelijk dat de patiënt constant bewaakt blijft na toediening, wat ook normaal is,
Bij Michael liep de dokter gewoon weg en liet Michael aan zijn lot over. Een cardioloog zou toch beter moeten weten. Ik betwijfel dan ook sterk of hij wel cardioloog is.
Er zijn nog 3 soortgelijke filmpjes en dan staan er ook gewoon allemaal artsen omheen.
Het is niet te bevatten dat die Murray gewoon weer aan het werk zou zijn en zelfs met propofol mag werken ...
en een nepcardioloog hebt ingehuurd die niets voor je kan doen als het mis gaat, sterker nog, niet eens 911 kan bellen .... pfffffffffffffff, dan houdt het inderdaad op ...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:24 schreef DrDentz het volgende:
Hij moet wel wanhopig zijn geweest om met dat propofol aan de slag te gaan. Maarja als je nooit in slaap kunt komen en toch iedere dag weer verwacht wordt op rehearsals..
Jah, wat een vreselijke vent was dat.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef DrDentz het volgende:
DA Tom Sneddon?
Die laat hem lopen natuurlijk of geeft hem een oorkonde.
Ladies and gentlemen.. we got 'm!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jah, wat een vreselijke vent was dat.
Schijnt dat ie nu gepensioneerd is, gelukkig.
Nee ik heb alleen de afleveringen gezien die hier zijn uitgezonden.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:01 schreef Moonwalk het volgende:
Hey Piep dus jij hebt alle andere afleveringen al gezien? Dat wil ik ook ! Of bedoel je dat je even afwacht of op TMZ enzo bericht over komt?
Haha, dat zou wel écht mindblowing zijn!quote:Op maandag 18 januari 2010 02:44 schreef matthijst het volgende:
Mindblowing: Jermaine heeft eigenlijk alle MJ tracks ingezongen.
MJ was alleen een dansertje, ala Milli Vanilli.
quote:Op maandag 18 januari 2010 02:44 schreef matthijst het volgende:
Mindblowing: Jermaine heeft eigenlijk alle MJ tracks ingezongen.
MJ was alleen een dansertje, ala Milli Vanilli.
Hoe weet jij dit zo zeker?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef piepie het volgende:
Gewoon de bel afzetten Moonwalk als je wilt uitslapen ...![]()
Nou ik ben wel klaar met die broers, hoef ook geen aflevering meer te zien.
Alles voor de kijkcijfers dus (ach ja, money, money, money, wat anders).
Het einde van de show (mindblowing) gingen ze zogenaamd naar Forrest Lawn.
Verder dan de ingang ging het camerawerk niet.
Dat was het dus die grote verrassing ...![]()
![]()
Eigenlijk had ik ook geen hoge verwachtingen, maar om nu dagen de kijkers gek te maken met de grote verrassing aan het einde van de show en dan zo eindigen vind ik op zijn zachtst gezegd een afknapper en kijkersbedrog.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo zeker?
Edit, zie het al, het is gisteren uitgezonden.
Piep, je moet ook niet zulke hoge verwachtingen hebben![]()
Ik vind de serie leuk, buiten Jermaine zijn het leuke broers. Het is tof een beetje te kijken hoe ze in elkaar zitten.
Nou...ik heb toch stiekem het idee dat je wél teveel verwacht. Anders zou je ook niet zo hevig teleurgesteld zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:57 schreef piepie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik ook geen hoge verwachtingen, maar om nu dagen de kijkers gek te maken met de grote verrassing aan het einde van de show en dan zo eindigen vind ik op zijn zachtst gezegd een afknapper en kijkersbedrog.
Maar ach, gewoon blijven lachen ....
Haha, ik heb dat toch gezegd. Dit onderwerp is kansloos op fok ....quote:Op maandag 18 januari 2010 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Kijk eens piepie:
Dood Michael Jackson in scene gezet
jonge ...quote:
Nee, Piep. Dan moet je nog maar eens teruglezen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef piepie het volgende:
[..]
jonge ...![]()
(ach we zijn toch alllebei tot freaks gebombardeerd hier vorige week, dus wat kan het schelen Robijn ...)
Sorry, ik zou zweren dat jij ook freak genoemd was en ben te lui om het na te lezen. Maar goed, wat kan het bommen, het waren toch eendagsvliegen die ook even ergens moesten afreageren ...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, Piep. Dan moet je nog maar eens teruglezen.
Het was een vervelend ventje, daar niet van.
Ik denk echter dat je met je hoax verdenkingen niet hier moet zijn, maar met de mensen die daar ook in geloven.
Piepie, ik denk dat je onderhand echt de realiteit kwijt bent.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef piepie het volgende:
[..]
Sorry, ik zou zweren dat jij ook freak genoemd was en ben te lui om het na te lezen. Maar goed, wat kan het bommen, het waren toch eendagsvliegen die ook even ergens moesten afreageren ...![]()
Jammer dat het topic al weer is gesloten trouwens, kon ik eindelijk mijn ei kwijt met wat filmpjes Death Hoax voor Dummies ...
Dat jennen heeft toch ook geen zin. Ik heb ook niets tegen jou, maar echt, dat gedoe over hoaxen moet nou es ophouden. Daar zijn toch die fora voor.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:36 schreef piepie het volgende:
Aan mijn iq mankeert nog niets hoor Robijn.
Ik was alleen maar aan het jennen hoor, heb niets maar dan ook niets tegen jou.
Sterker nog: Ik ben ook een Beatles-fan, dus dat hebben we ook gemeen ....
Dat is waar.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:36 schreef piepie het volgende:
Aan mijn iq mankeert nog niets hoor Robijn.
Ik was alleen maar aan het jennen hoor, heb niets maar dan ook niets tegen jou.
Sterker nog: Ik ben ook een Beatles-fan, dus dat hebben we ook gemeen ....
Ik ben er ook niet op uit mensen te bekeren, maar ik dacht dat iedereen hier zijn mening kwijt kon, maar dar is moeilijker dan ik dacht. Als iedereen overal hetzelfde over denkt valt er weinig te babbelen hier.
tsja, dat gaat dan niet, want die zijn meestal h ... -gerelateerd ...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef DrDentz het volgende:Ik wil die nieuwe filmpjes en beelden van Michael ook zien.
Dit soort filmpjes zag je ook zelden of nooit toen Michael nog leefde. Deze dan toevallig in het Jeugdjournaal.Prachtig om te zien wel een weldoener hij was ....quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Dynd het volgende:
Deze kwam ik net tegen. Wist helemaal niet dat er een Michael Jackson kamer in het VU in Amsterdam was.![]()
1996: Michael in Jeugdjournaal
Tuurlijk hebben we geen oorlog hier, it's all for L.O.V.E. ....quote:Op maandag 18 januari 2010 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
Oke en nou allemaal weer lief doen !
Het is inderdaad waar dat er in dit forum geen draagvlak voor de hoax is.
Het is ook waar dat er ook mensen zijn afgeschrikt waaronder ikzelf. Ik heb met piepie contact via de PM, gewoon omdat we het leuk vinden om over Michael te praten en over de hoax te kletsen, ook over de onzin dingen. We zien zelf ook wel dat er veel onzin bij zit maar we vinden het gewoon interessant omdat er ook nieuwe filmpjes en beelden tussen zitten van Michael en dat is gewoon leuk om te zien. Het betekent niet meteen dat je denkt dat hij leeft. Dat denkt Piepie ook niet, iets niet uitsluiten is niet hetzelfde als ergens van overtuigd zijn. Er zitten genoeg merkwaardige dingen tussen, ook al betekenen ze niet meteen dat hij dan zou leven ofzo.
Kom op mensen be nice :-) worldpeace
Iemand nog nieuws over Murray? Ik ben een beetje te lui geworden om al die lange lappen engelse tekst over advocaten enzo te lezen hihi
Maar zijn dat nieuwe filmpjes als in Michael-spottings van ná juni 2009?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:21 schreef piepie het volgende:
[..]
tsja, dat gaat dan niet, want die zijn meestal h ... -gerelateerd ...
Nee hoor, die zijn ook niet het bekijken waard (net als met Elvis) ...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar zijn dat nieuwe filmpjes als in Michael-spottings van ná juni 2009?
Wat zal Michael wel niet hebben gedacht toen die malloot van een Henny Huisman voor hem stondquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Dat jochie dat juicht op 0:55
Hij is ook in 1992 geweest, toen werd hij geconfronteerd met een zingende Henny Huisman.
"Ik heb veel gezien in mijn leven maar dit slaat alles."quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat zal Michael wel niet hebben gedacht toen die malloot van een Henny Huisman voor hem stond
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"Ik heb veel gezien in mijn leven maar dit slaat alles."
Ik schaam me voor mijn land.Wij kunnen duidelijk geen helden ontvangen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef piepie het volgende:
Bij TRU was het ook al eens geprobeerd door iemand, maar die zat ook snel weer op slot Robijn.
Over tot de orde van de dag dan maar weer.
Deze auto wil ik, .....![]()
[ afbeelding ]
Je moet dan ook in BNW zijn voor dat soort dingenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef piepie het volgende:
Bij TRU was het ook al eens geprobeerd door iemand, maar die zat ook snel weer op slot Robijn.
Wel lachen! Maar zo zonde op een Carrera GTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef piepie het volgende:
[ afbeelding ]
Die autoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef piepie het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, fok is groter dan ik dacht, ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je moet dan ook in BNW zijn voor dat soort dingen.
Oh, ik had hem al drie keer (quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:52 schreef Moonwalk het volgende:
Wat vond je er van? Van de film bedoel ik
Wat een heerlijke manier van vliegen lijkt me datquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:10 schreef gifkwal het volgende:
Zo, dat is een gave auto!
Van het weekend tijdens een Emirates vlucht This Is It gekeken.. het was "pick of the month" in hun entertainment systeem, super leuk!
Dat was het zeker! Normaal gesproken vind ik het altijd leuk om uit het raampje te kijken tijdens het opstijgen, maar deze keer was ik zo in de film verdiept dat ik niet eens door had dat we al in de lucht zatenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke manier van vliegen lijkt me dat
Zie dit nu voor het eerst, wat een geweldig filmpje is dit. En dat gozertje: yeahhhhhhhh! met zijn handje omhoog. Echt leuk, dit wist dus niet eens dat ie zoveel geld gegeven heeft aan het VU.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Dynd het volgende:
Deze kwam ik net tegen. Wist helemaal niet dat er een Michael Jackson kamer in het VU in Amsterdam was.![]()
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:25 schreef Elounda het volgende:
[..]
En dat gozertje: yeahhhhhhhh! met zijn handje omhoog.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Dynd het volgende:
Grote versie kan ik niet vinden.quote:Een foto van Michael Jackson genomen door Claude Vanheye in 1977. Foto genomen op de Lauriersgracht in de Jordaan - Amsterdam. Michael is hier 19 jaar.
Ja ik ook niet, echt jammer ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef erik666 het volgende:
Waar was ik toen Michael in Nederland was, jammer dat ik hem niet gezien heb in real life.
Willy Gijsman van de fanclub had toen georganiseerd dat we naar Schiphol konden om hem op te halen. Was erg leuk, er waren helaas wel veel te weinig fans. Toen we aankwamen bij het hotel kwam Michael per boot aan. Toen opeens stonden de grachten bom en bomvol!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef erik666 het volgende:
Waar was ik toen Michael in Nederland was, jammer dat ik hem niet gezien heb in real life.
De twee opties die je noemt...dit hoeft toch helemaal niet? Hij kan het ook verzonnen hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef Dynd het volgende:
Ik vind dit filmpje uit het hoax topic trouwens wel schokkend. Of het betekent dat hij zijn dood in scene heeft gezet of het betekent, wat ik zelf geloof, dat hij ooit echt eens van een brug is gesprongen en het overleefd heeft. Zou me niks verbazen aangezien hij (Toentertijd tenminste) erg eenzaam was.![]()
Ja natuurlijk, maar het verhaal gaat toch over een popster die verlaten is in z'n roem en dus enorm eenzaam is, dat is duidelijk van hemzelf afgeleid, dus grote kans dat dit ook waargebeurd is. Of iets in de trant ervan tenminste, maar het hoeft natuurlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De twee opties die je noemt...dit hoeft toch helemaal niet? Hij kan het ook verzonnen hebben
Nou ja dat bedoel ik, begonnen vanuit een autobiografisch oogpunt, en van daaraf verder verzonnen, kan heel goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:42 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het verhaal gaat toch over een popster die verlaten is in z'n roem en dus enorm eenzaam is, dat is duidelijk van hemzelf afgeleid, dus grote kans dat dit ook waargebeurd is. Of iets in de trant ervan tenminste, maar het hoeft natuurlijk helemaal niet.
Nee, wat dit boekje betreft niet. Wie weet in juni van dit jaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:08 schreef Moonwalk het volgende:
Inderdaad kan verzonnen zijn, maar kan ook niet verzonnen zijn. We weten het niet
Wat we ook weten is dat de gebroeders Jackson enorme toneelspelers zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, wat dit boekje betreft niet. Wie weet in juni van dit jaar.
Wat we wel weten, is dat tijdens de vorige aflevering van de the Jacksons ze het over het lichaam van Michael in het mortuarium hadden, en hoe verdrietig ze daarover waren.
Okee, geef maar eens voorbeelden van toneelspelen van the Jacksons.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:57 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wat we ook weten is dat de gebroeders Jackson enorme toneelspelers zijn
Niet dat ik niet geloof dat ze echt verdriet hebben, maar toch. We hebben het hier wel over Jacksons..![]()
Je hebt de soap gezien neem ik aan. Is toch gewoon een toneelstuk joh...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, geef maar eens voorbeelden van toneelspelen van the Jacksons.
Wie zegt dat? Of wordt dat weer ingevuld?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:33 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Je hebt de soap gezien neem ik aan. Is toch gewoon een toneelstuk joh...
*PING* reminder! Michael Jackson is dood. Zou het misschien daardoor komen dat er weinig nieuws over hem te melden is?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:28 schreef SteelDogg het volgende:
weinig leuke MJ nieuwtjes de laatste tijd![]()
Of de jaren daarvoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:37 schreef SteelDogg het volgende:
Volgens mij vind je nu veel meer nieuwtjes dan voor zn dood vorig jaar
Of Michael die in rolstoelen aan het rondjes rijden wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:37 schreef SteelDogg het volgende:
Ja inddEn als er dan weer wat nieuwtjes waren waren het van die afgezaagde roddels....
Ruzie maken met Madonna fans om wie de 'King/Queen of Pop' is was het leukst vond ik. Vervlogen tijden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Of Michael die in rolstoelen aan het rondjes rijden wasAch, was een mooie tijd
Jermaine die opeens in tranen uitbarst omdat hij in 1975 bij Motown bleef en zijn broers nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, geef maar eens voorbeelden van toneelspelen van the Jacksons.
quote:Michael Jackson erg populair met carnaval
Dit carnavalsseizoen zal Michael Jackson in grote mate aanwezig. Hoeden, pruiken, jasjes en de glitterhandschoenen van de zanger vliegen namelijk nu de deur uit bij Nederlandse winkels van verkleedkledij.
Niet verwacht
"Er is ontzettend veel vraag naar de hoeden, glitterjasjes en witte handschoenen die de overleden zanger Michael Jackson graag droeg. Ook pruiken met zwarte krullen vliegen de deur uit. We kunnen deze grote vraag bijna niet volgen. Ik had dit absoluut niet verwacht", vertelt de Nederlandse eigenaar van een kostuumwinkel in Roosendaal aan De Telegraaf. "Het is duidelijk dat Michael nog leeft bij het publiek." (ep)
Bron
Jah, daar noem je dan ook net die ene op die wat meer op zichzelf gericht lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jermaine die opeens in tranen uitbarst omdat hij in 1975 bij Motown bleef en zijn broers niet
Jermaine die boos is omdat zijn broers zijn vocals wissen
Jermaine die boos blijft tijdens een potje basketball
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met Henny
[ afbeelding ]
In Amsterdam
[ afbeelding ]
Schiphol
Mooie foto.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zag hij er toch geweldig uit op het einde. (L)
Ik vind dat wel wat engs hebben eerlijk gezegd. Het is totaal niet reeel, sommige reacties. Nu hoeft dat ook niet, maar je kunt toch nog wel 'n beetje objectief reageren lijkt me..quote:Op zondag 24 januari 2010 04:53 schreef fredjanssen het volgende:
Haha wat een ontiegelijk waardeloze foto! Je ziet zijn gezicht niet eens goed. Grappig hoe de fans steeds maar positief blijven reageren!
Ja zou best eens zo kunnen zijn, maar misschien ontwikkelen ze zich toch anders dan de meeste kinderen, nou time will tell . Van de oppas Grace ook niets meer vernomen, nou afwachten maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:50 schreef DrDentz het volgende:
Sinds de maskers af zijn bleken het doodnormale saaie kinderen te zijn.
Ach...vaak de werkelijkheid, denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor de liefhebbers - schilderij van ene Sarah Weaver, gevonden via Oh No They Didn't. Ik vind hem wel mooi, zij het wat deprimerend. Hij heet "Boy Behind the Mask"
[ afbeelding ]
Erg mooi!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:59 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind hem ook heel mooi, die mini-Michael lijkt echt perfect! Dat masker iets minder, misschien omdat het haar stijl is ipv krult. Mooie symboliek ook.
Ik kreeg vandaag van iemand een tijdschrift genaamd Hollands Diep van september/oktober 2009 met een aantal hele mooie zwart-wit foto's genomen begin jaren '90. Foto's van Dilip Mehta, artikel van Paul Theroux. Moet het artikel nog lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Youtube een filmpje met nog veel meer werkelijk prachtige foto's van deze shoot. Veel had ik nog nooit gezien.
Lijkt me gezellig!quote:Op zondag 24 januari 2010 05:19 schreef DrDentz het volgende:
Rustig aan Fredje anders kom ik je effe opzoeken
heel treffendquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor de liefhebbers - schilderij van ene Sarah Weaver, gevonden via Oh No They Didn't. Ik vind hem wel mooi, zij het wat deprimerend. Hij heet "Boy Behind the Mask"
[ afbeelding ]
Ik heb me trouwens altijd afgevraagd hoe ze zo op die muren springen in Screamquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Scream er ook nog hypermodern uit en is mooi om te laten zien op zo'n hip apparaatje. Terwijl bijvoorbeeld Leave Me Alone nu fucking lelijk is.
Ik vind het nog wel meevallen met gezeul sinds hij er niet meer is. En je weet nooit, misschien willen ze het zelf graag. Want het gaat hier om een award aannemen voor zijn hele oevre. Ze worden ook ouder.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:20 schreef DrDentz het volgende:
Bah dat gezeul van de familie met die kinderen. Smakeloos.
Tja, hij heeft nou eenmaal kinderen...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik krijg er een beetje het Rachel Hazes & kids gevoel bij. Ik zit er in ieder geval niet op te wachten ook al vond ik MJ zelf wel goed.
Wellicht niet....maar alles is helemaal veranderd nu, en misschien zou hij die award voor zijn oevre nu nog helemaal niet gekregen hebben. Het heeft ook vast te maken met zijn overlijden vorig jaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef gifkwal het volgende:
Maar ik vraag me af of hiij zijn kinderen zelf ooit op deze leeftijd naar een awardshow zou hebben meegenomen.
Nee hij schijnt Robert Earl Carter te heten, maar laten we maar afwachten of dit ook echt klopt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Heet hij nu wel echt Murray? Ik las gisteren een andere naam. Bij Murray moet ik altijd denken aan de doodskop uit Monkey Island.
[ afbeelding ]
Hahaha, dat plaatje doet mij juist denken aan de "Dead Terrorist", ken je die? Die man met die buikspreekpop. Is hartstikke leukquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Heet hij nu wel echt Murray? Ik las gisteren een andere naam. Bij Murray moet ik altijd denken aan de doodskop uit Monkey Island.
[ afbeelding ]
Hmm jammer, dan maar You Tube.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:16 schreef piepie het volgende:
Die Grammy's kunnen we live volgen via internet, maar dan moeten we om 5 uur in de nacht kijken, pfff.
Dat is zelfs mij te laat ...![]()
Het begint in LA Staples Centre om 20.00 uur.
Zal dus wel youtube worden.
Blijft een mooi liedje, zonde dat het nooit echt bekend is geworden onder het grote publiek.quote:
2 van mijn heldenquote:
Ik denk het wel idd. Het lijkt een wat oudere foto. Blanket daarentegen lijkt niet heel veel jonger. Een jaartje of twee oud of zo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef gifkwal het volgende:!!
(Draag Blanket nou een snuggie? Het lijkt wel een beetje een meisje)
Het lijkt me dat deze foto voor MJ's dood is gemaakt? Prince lijkt hier een stuk jonger.
Dat haar van Blanketquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Foto gejat uit het Kinderen van Celebs-topic:
[ afbeelding ]
![]()
Hahaha, elke keer denk ik: laten ze dat haar toch afknippen. Komt zijn gezicht beter uit. Maar ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat haar van Blanketnee, echt geen porem
Is al gezegd hierquote:Op zondag 31 januari 2010 10:58 schreef erik666 het volgende:
Zijn de Grammy Awards al geweest, kan zelf niets vinden. Ben benieuwd of de kinderen daar ook waren.
quote:Wordt lichaam Michael Jackson opgegraven? van onze redactie
AMSTERDAM - Conrad Murray, de privé-arts van Michael Jackson die wordt verdacht van moord, zou van plan zijn het lichaam van The King of Pop op te graven zodat hij zijn onschuld kan bewijzen.
FBI-agent Ted Gunderson vertelt aan The National Enquirer: "Dr. Murray voelt zich in het nauw gedreven, dus ik weet zeker dat hij en zijn advocaten alle strategieën bespreken. Ook het opgraven van Michael's lichaam."
De advocaten van de arts zouden willen aantonen dat propofol, het narcosemiddel dat illegaal werd toegediend door Murray, Michaels kleinste probleem was. "Ze zullen stellen dat de zanger al kwetsbaar was omdat hij al jaren verslaafd was aan andere medicijnen en dat Murray de zanger pas enkele weken kende."
"Uiteindelijk zal een rechter moeten bepalen of het opgraven van het lichaam van Michael voor een vierde autopsie de beste oplossing is."
Dit gebeurt toch nietquote:
OOhhh gelukkig nog niks gemist dan, thanks.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Is al gezegd hier![]()
Vanavond 20.00 uur Amerikaanse tijd. (LA)
En volgens de berichten, waaronder CNN, nemen Prince en Paris de Lifetime Achievement Award in ontvangst.
Hij is gebalsemd, dus zijn lichaam zal nog wel aardig goed in staat zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 11:20 schreef SteelDogg het volgende:
Hoe kun je een autopsie verrichten op een lijk dat al.. nja
Ik weet niet hoe dat zit, na hoelang kun je nog een autopsie verrichten op een lijk?Ik weet daar amper wat van
Oh ja, hij lijkt zeker het meest op Michael!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:43 schreef gifkwal het volgende:
SteelDogg, mijn internet is op het moment heel kut en het YouTube filmpje laadt niet, maar ik probeer hem later nog eens te kijken!
Ik vind het haar van Blanket juist heel grappig staan. En ik vind ook dat hij het meest op Michael lijkt. Als je dat haar wegphotoshopt en er een afro op plakt is het denk ik net mini-MJ.
Autopsie kan nog jaren na het overlijden/begraven worden verricht. Las laatst nog een nieuwsbericht waarin werd bericht over een autopsie op een lijk dat al 15 jaar onder de grond ligt. Ik denk dat ze uit de botten nog wel het 1 en ander kunnen opmaken, of daar giftige stoffen in zitten of zo. Maar ik hoop dat ze Michael met rust laten
Misschien kan je er zelf een topic over openen hier in SHO?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik wilde mijn liefde voor Mitchell ergens kwijt. Helaas
.
ik zou idd t tegelijklopen van de 2 nummers niet zo lang laten doorgaan, nu is t een beetje chaotisch op sommige punten, voor de rest vind ik t een goede poging!quote:Op zondag 31 januari 2010 10:14 schreef SteelDogg het volgende:
Dankjedankje:) Ik ben nog wel van plan om wat veranderingen aan te brengen zoals dat Leave me Alone gewoon de accapela ipv het normale nummer... Dan heb je dat probleem niet dat het rommelig word maargoed. Ik ben van plan om meer van dt soort dingen te maken
Dat weet ik niet, wat houdt dat eigenlijk precies in? Ligt hij gebalsemd in een kist, of in beton gestort of zo?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja, hij lijkt zeker het meest op Michael!
Ook als hij "entombed" ligt, zoals hij? Heb er net naar zitten zoeken, maar kan het niet vinden.
Wat ga je er mee doen? Lijkt me wel gaaf om van dichtbij te zien.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef matthijst het volgende:![]()
MJ life mask binnen.
Supergedetailleerd, van kunststof:
[ afbeelding ]
Een beetke freaky, maar ook wel weer cool
Kan je m ook opzetten?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:15 schreef matthijst het volgende:
Voorlopig ligt ie op tafel in de woonkamer...
Ga m ergens ophangen denk ik.
't is wel apart van dichtbij inderdaad
Ik gok '94.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Van welke 'Michael' is dat? Thriller-Mike?
Zit ik er toch maar zon tien jaar naastquote:Op zondag 31 januari 2010 22:12 schreef matthijst het volgende:
Z'n hoofd was niet al te groot, dus opzetten gaat niet lukken
't is een masker dat gemaakt is voor de Thriller video.
Oh dat zou ik echt creapy vinden in huisquote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef matthijst het volgende:
![]()
MJ life mask binnen.
[ afbeelding ]
Jah, ik zou het nou ook niet echt prettig vinden om zoiets voor de leuk aan de muur te hangenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt creapy vinden in huis
Wauw...gaaf om te hebben...ook een beetje freaky idd.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef matthijst het volgende:![]()
MJ life mask binnen.
[ afbeelding ]
ah ze waren echt zenuwachtig volgens mij, wilde ze een knuffel gevenquote:
JA dat hoorde ik dus ook !quote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef Robijn48 het volgende:
Toffe kids he?
Is dit nu mijn verbeelding-misschien omdat ik dat zou willen- maar heeft Prince een zelfde soort timbre in zijn stem als Michael?
En ja, ook ik heb het idee dat Paris voortijdig haar speech afbrak door zenuwen. Maar who cares.
Vond het erg ontroerend, moet moeilijk zijn geweest voor ze.
En wat heeft Prince mooie ogen, net zo mooi als Paris, maar dan donker.
En 3T als grote beschermende broers om hen heen![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
JA dat hoorde ik dus ook !Op het einde vooral in de laatste twee zinnen! hihih
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef gifkwal het volgende:
Zo, echt freaky hoeveel Blanket's gezicht een kopie is van mini Michael.
quote:'Broer verpestte Jackson-tribute'
AMSTERDAM - Tito Jackson heeft ervoor gezorgd dat een herdenkingsconcert voor Michael Jackson vorig jaar niet doorging.
Volgens initiatiefnemer Roy Isaac weigerde de broer van Michael mee te werken aan promotie via de media. Isaac eist daarom een borg van 7500 dollar terug van Tito.
Het concert zou plaatsvinden in Michigan, maar werd door gebrek aan belangstelling afgeblazen. Isaac legt de oorzaak daarvan deels bij de weigering van Tito.
In een brief vraagt hij hem daarom een aanbetaling van 7500 dollar binnen dertig dagen te retourneren. Als Tito geen gehoor heeft aan het verzoek, klaagt Isaac hem aan.
Volgens TMZ beweert een woordvoerder van Tito dat hij nooit geld van Isaac heeft ontvangen. De concertorganisator moet volgens hem bij zijn voormalige boekingsagent zijn.
© Novum
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat weet niemand. Hij was er opeens in 2002.
Bron?? Klinkt als een goedkoop sensationeel stukje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef sherezade het volgende:
UPDATE BELOW
MICHAEL Jackson's two eldest kids face a tug-of-love battle after their mum Debbie Rowe confessed he was not their father.
In an astonishing interview Debbie - mother of Prince, 12, and Paris, 11 - said she was artificially inseminated by an anonymous donor.
And she told how, despite Jackson's death, she does not WANT custody of the children and NEVER expects to see them again.
WHOLE STORY WAS HERE, LINK APPEARS BROKEN
EXCERPTS:
Debbie (who lives on a farm surrounded by animals) said, ""I was just the vessel. It wasn't Michael's sperm. Just like I stick the sperm up my horse, this is what they did to me. I was his thoroughbred."....
After Debbie gave birth to second child Paris, she couldn't have kids again, "The delivery was so hard. My insides were all torn up and I was barren. When he knew I couldn't have any more babies he didn't want anything to do with me."
Debbie says she will not fight for custody of Prince Michael or Paris, "I know I will never see them again. I was never cut out to be a mother - I was no good. I don't want these children in my life. My children are my animals now."
Zie je ik wist het wel, michel kon ook niet de biologische vader zijn....
maakt ook verder niks uit het blijven toch zijn kinderen...
Maar grappig hoe die malloten hier beweren hoeveel de kinderen wel niet op hem lijken en dat ze zoveel weghebben van hun vader![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft qua bewegingen niks ermee te maken, dat is logisch hij heeft die kinderen opgevoed dus ze hebben zeker bepaalde trekjes en bewegingen en stijl van hem overgenomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:55 schreef gifkwal het volgende:
Sheherazade, het zegt ook iets over jouw manier van oordelen als je zo'n tabloidstukje wel woord voor woord gelooft.
Blanket is overigens van een draagmoeder maar Michael wilde niet bekend maken welke vrouw het was (wilde ze zelf ook niet vanwege de pers).
En ik vind Prince en Paris wel degelijk op hun vader lijken, al was het maar in hun bewegingen/stem etc. Overigens, Prince doet me ergens ook wel een beetje aan John Mayer denken
indisch is iets anders dan afro-american met een black skinquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Bron?? Klinkt als een goedkoop sensationeel stukje.
Ik heb interviews met Debbie gezien waarin ze heel wat meer respectvol over Michael en de twee kinderen praat.
Verder met Gifkwal eens. Bovendien lijkt Blanket heel erg op zijn vader.
En verder niet zo generaliseren, want uit eigen ervaring weet ik dat het allemaal (letterlijk) niet zo zwart-wit hoeft te zijn.
Ik ben zelf Indisch van beide ouders. Mijn zoons vader is gewoon helemaal blank. Mijn zoon is blank, met blauwe ogen, terwijl zijn vader ook donkerbruine ogen heeft.
Onzin, ditquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:07 schreef matthijst het volgende:
Als er "interview" en "Debbie Rowe" in dezelfde zin staat kan je er al vanuit gaan dat het hele verhaal bullshit is: volgens mij geeft ze nauwelijk/nooit interviews. Als ze publiciteit wilde had ze allang een boek geschreven en was ze stinkend rijk geweest.
Sorry, ik bedoelde het anders: ad er misschien bij moeten zeggen: interviews met een roddelblad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Onzin, dit![]()
Ben nu effe bezig, maar heb absoluut een degelijk interview met Debbie gezien. Ga ik nog opzoeken.
Even off-topic, heeft Joe nou tatoo's in plaats van een snor en wenkbrauwen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef JX het volgende:
Ik blijf er ook bij dat hij gewoon de biologische vader van die kinderen is. Zat er trouwens niet ook blank en Indiaans (native american) bloed in de Jackson Family? Meen ooit zoiets gelezen te hebben in een biografie. Als je kijkt naar foto's van alle broers samen lijken sommigen ook donkerder te zijn dan anderen. Zou de blanke huidskleur van Michaels kids kunnen verklaren en de groene ogen van Joseph.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt erop ja, prachtig toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef Dynd het volgende:
[..]
Even off-topic, heeft Joe nou tatoo's in plaats van een snor en wenkbrauwen?
OOH, zeg dat danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het anders: ad er misschien bij moeten zeggen: interviews met een roddelblad.
Of geloof jij wel dat ze zoiets gezegd heeft?
En dan nog: erg vaak praat ze niet met de pers volgens mij.
Nicole is niet de biolgische dochter van Lionelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef piepie het volgende:
Ik denk ook dat het allemaal zijn biologische kinderen kunnen zijn.
Er zijn zat voorbeelden van zwarte vaders met blanke dochters.
Hier b.v. Quincy Jones met zijn dochter Rashida:
Lionel Richie zelfde verhaal en er zijn er meer. Ze hebben allemaal een lichtblonde vrouw dacht ik. Dat is Debby Rowe ook.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Nicole is niet de biolgische dochter van Lionel
Hij had haar geadopteerdKlopt, maar ze is evengoed zwart/wit gemixt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is evengoed zwart/wit gemixt.
Nah. Hoe weet je dit zo zeker? Ook jij kan die dingen niet zeker weten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Shitney-returns het volgende:
Debbie Rowe heeft een confidentiality agreement die nog steeds van kracht is, dus die mag helemaal geen interviews geven over Michael, hun leven samen of de kinderen.
Elk interview dat je ziet dat zogenaamd met Debbie Rowe ziet is dus nep.
Omdat ze vroeger al een keer gezegd heeft dat ze nooit interviews geeft omdat ze dat niet mag. Ze mocht ook niet getuigen in de rechtszaak en ook niet geinterviewd worden voor de documentaire als antwoord op die van Martin Bashir, toen moest ze eerst met MJ's advocaten een ontheffing van haar zwijgplicht opstellen. Die confidentiality agreement die houdt niet op te bestaan omdat MJ dood is, dus je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat als ze ooit een interview zou geven wat nadelig is voor de nalatenschap van MJ of de kinderen dat ze financieel geruineerd wordt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nah. Hoe weet je dit zo zeker? Ook jij kan die dingen niet zeker weten.![]()
Gave foto, ik wist niet eens dat zij kinderen had. Het lijkt haast wel een albino! (desalniettemin mooi meisje hoor)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef Shitney-returns het volgende:
Er zijn zoveel kinderen met 1 zwarte ouder en 1 blanke ouder die er heel blank uitzien.
Wentworth Miller, Rashida Jones, Eartha Kitt, Gina Belafonte, ik ken er zoveel.
Kijk even naar de kinderen van Hilary van the Fresh Prince bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
En is dit niet gebeurd dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Omdat ze vroeger al een keer gezegd heeft dat ze nooit interviews geeft omdat ze dat niet mag. Ze mocht ook niet getuigen in de rechtszaak en ook niet geinterviewd worden voor de documentaire als antwoord op die van Martin Bashir, toen moest ze eerst met MJ's advocaten een ontheffing van haar zwijgplicht opstellen. Die confidentiality agreement die houdt niet op te bestaan omdat MJ dood is, dus je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat als ze ooit een interview zou geven wat nadelig is voor de nalatenschap van MJ of de kinderen dat ze financieel geruineerd wordt.
Jawel, maar daar moest ze dus eerst toestemming voor hebben van MJ en zijn advocaten. Ze kreeg een tijdelijke ontheffing van haar zwijgplicht en die kreeg ze alleen maar omdat zij een getuige a decharge was. Ze krijgt hem natuurlijk niet om te zeggen dat MJ eigenlijk een onvruchtbare pedofiel was of iets in die geest, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.quote:
Ik reageer op wat je zei: "elk interview wat je ziet met Debbie Rowe is nep". Dat is dus niet zo, zoals die als reactie op dat gedoe met Bashir.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Jawel, maar daar moest ze dus eerst toestemming voor hebben van MJ en zijn advocaten. Ze kreeg een tijdelijke ontheffing van haar zwijgplicht en die kreeg ze alleen maar omdat zij een getuige a decharge was. Ze krijgt hem natuurlijk niet om te zeggen dat MJ eigenlijk een onvruchtbare pedofiel was of iets in die geest, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Duh, ik bedoel natuurlijk geschreven interviews zoals die hier geplaatst zijn. Alles wat je niet uit Debbie Rowes mond zelf ziet komen, daar kan je vanuit gaan dat ze het niet gezegd heeft. Want ze mag niet over MJ of hun kinderen praten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik reageer op wat je zei: "elk interview wat je ziet met Debbie Rowe is nep". Dat is dus niet zo, zoals die als reactie op dat gedoe met Bashir.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |