Jah, wat een vreselijke vent was dat.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef DrDentz het volgende:
DA Tom Sneddon?
Die laat hem lopen natuurlijk of geeft hem een oorkonde.
Ladies and gentlemen.. we got 'm!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jah, wat een vreselijke vent was dat.
Schijnt dat ie nu gepensioneerd is, gelukkig.
Nee ik heb alleen de afleveringen gezien die hier zijn uitgezonden.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:01 schreef Moonwalk het volgende:
Hey Piep dus jij hebt alle andere afleveringen al gezien? Dat wil ik ook ! Of bedoel je dat je even afwacht of op TMZ enzo bericht over komt?
Haha, dat zou wel écht mindblowing zijn!quote:Op maandag 18 januari 2010 02:44 schreef matthijst het volgende:
Mindblowing: Jermaine heeft eigenlijk alle MJ tracks ingezongen.
MJ was alleen een dansertje, ala Milli Vanilli.
quote:Op maandag 18 januari 2010 02:44 schreef matthijst het volgende:
Mindblowing: Jermaine heeft eigenlijk alle MJ tracks ingezongen.
MJ was alleen een dansertje, ala Milli Vanilli.
Hoe weet jij dit zo zeker?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef piepie het volgende:
Gewoon de bel afzetten Moonwalk als je wilt uitslapen ...![]()
Nou ik ben wel klaar met die broers, hoef ook geen aflevering meer te zien.
Alles voor de kijkcijfers dus (ach ja, money, money, money, wat anders).
Het einde van de show (mindblowing) gingen ze zogenaamd naar Forrest Lawn.
Verder dan de ingang ging het camerawerk niet.
Dat was het dus die grote verrassing ...![]()
![]()
Eigenlijk had ik ook geen hoge verwachtingen, maar om nu dagen de kijkers gek te maken met de grote verrassing aan het einde van de show en dan zo eindigen vind ik op zijn zachtst gezegd een afknapper en kijkersbedrog.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo zeker?
Edit, zie het al, het is gisteren uitgezonden.
Piep, je moet ook niet zulke hoge verwachtingen hebben![]()
Ik vind de serie leuk, buiten Jermaine zijn het leuke broers. Het is tof een beetje te kijken hoe ze in elkaar zitten.
Nou...ik heb toch stiekem het idee dat je wél teveel verwacht. Anders zou je ook niet zo hevig teleurgesteld zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:57 schreef piepie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik ook geen hoge verwachtingen, maar om nu dagen de kijkers gek te maken met de grote verrassing aan het einde van de show en dan zo eindigen vind ik op zijn zachtst gezegd een afknapper en kijkersbedrog.
Maar ach, gewoon blijven lachen ....
Haha, ik heb dat toch gezegd. Dit onderwerp is kansloos op fok ....quote:Op maandag 18 januari 2010 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Kijk eens piepie:
Dood Michael Jackson in scene gezet
jonge ...quote:
Nee, Piep. Dan moet je nog maar eens teruglezen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef piepie het volgende:
[..]
jonge ...![]()
(ach we zijn toch alllebei tot freaks gebombardeerd hier vorige week, dus wat kan het schelen Robijn ...)
Sorry, ik zou zweren dat jij ook freak genoemd was en ben te lui om het na te lezen. Maar goed, wat kan het bommen, het waren toch eendagsvliegen die ook even ergens moesten afreageren ...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, Piep. Dan moet je nog maar eens teruglezen.
Het was een vervelend ventje, daar niet van.
Ik denk echter dat je met je hoax verdenkingen niet hier moet zijn, maar met de mensen die daar ook in geloven.
Piepie, ik denk dat je onderhand echt de realiteit kwijt bent.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef piepie het volgende:
[..]
Sorry, ik zou zweren dat jij ook freak genoemd was en ben te lui om het na te lezen. Maar goed, wat kan het bommen, het waren toch eendagsvliegen die ook even ergens moesten afreageren ...![]()
Jammer dat het topic al weer is gesloten trouwens, kon ik eindelijk mijn ei kwijt met wat filmpjes Death Hoax voor Dummies ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |