Nee, wat dit boekje betreft niet. Wie weet in juni van dit jaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:08 schreef Moonwalk het volgende:
Inderdaad kan verzonnen zijn, maar kan ook niet verzonnen zijn. We weten het niet
Wat we ook weten is dat de gebroeders Jackson enorme toneelspelers zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, wat dit boekje betreft niet. Wie weet in juni van dit jaar.
Wat we wel weten, is dat tijdens de vorige aflevering van de the Jacksons ze het over het lichaam van Michael in het mortuarium hadden, en hoe verdrietig ze daarover waren.
Okee, geef maar eens voorbeelden van toneelspelen van the Jacksons.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:57 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wat we ook weten is dat de gebroeders Jackson enorme toneelspelers zijn
Niet dat ik niet geloof dat ze echt verdriet hebben, maar toch. We hebben het hier wel over Jacksons..![]()
Je hebt de soap gezien neem ik aan. Is toch gewoon een toneelstuk joh...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, geef maar eens voorbeelden van toneelspelen van the Jacksons.
Wie zegt dat? Of wordt dat weer ingevuld?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:33 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Je hebt de soap gezien neem ik aan. Is toch gewoon een toneelstuk joh...
*PING* reminder! Michael Jackson is dood. Zou het misschien daardoor komen dat er weinig nieuws over hem te melden is?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:28 schreef SteelDogg het volgende:
weinig leuke MJ nieuwtjes de laatste tijd![]()
Of de jaren daarvoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:37 schreef SteelDogg het volgende:
Volgens mij vind je nu veel meer nieuwtjes dan voor zn dood vorig jaar
Of Michael die in rolstoelen aan het rondjes rijden wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:37 schreef SteelDogg het volgende:
Ja inddEn als er dan weer wat nieuwtjes waren waren het van die afgezaagde roddels....
Ruzie maken met Madonna fans om wie de 'King/Queen of Pop' is was het leukst vond ik. Vervlogen tijden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Of Michael die in rolstoelen aan het rondjes rijden wasAch, was een mooie tijd
Jermaine die opeens in tranen uitbarst omdat hij in 1975 bij Motown bleef en zijn broers nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, geef maar eens voorbeelden van toneelspelen van the Jacksons.
quote:Michael Jackson erg populair met carnaval
Dit carnavalsseizoen zal Michael Jackson in grote mate aanwezig. Hoeden, pruiken, jasjes en de glitterhandschoenen van de zanger vliegen namelijk nu de deur uit bij Nederlandse winkels van verkleedkledij.
Niet verwacht
"Er is ontzettend veel vraag naar de hoeden, glitterjasjes en witte handschoenen die de overleden zanger Michael Jackson graag droeg. Ook pruiken met zwarte krullen vliegen de deur uit. We kunnen deze grote vraag bijna niet volgen. Ik had dit absoluut niet verwacht", vertelt de Nederlandse eigenaar van een kostuumwinkel in Roosendaal aan De Telegraaf. "Het is duidelijk dat Michael nog leeft bij het publiek." (ep)
Bron
Jah, daar noem je dan ook net die ene op die wat meer op zichzelf gericht lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jermaine die opeens in tranen uitbarst omdat hij in 1975 bij Motown bleef en zijn broers niet
Jermaine die boos is omdat zijn broers zijn vocals wissen
Jermaine die boos blijft tijdens een potje basketball
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met Henny
[ afbeelding ]
In Amsterdam
[ afbeelding ]
Schiphol
Mooie foto.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zag hij er toch geweldig uit op het einde. (L)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |