Oh, ik had hem al drie keer (quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:52 schreef Moonwalk het volgende:
Wat vond je er van? Van de film bedoel ik
Wat een heerlijke manier van vliegen lijkt me datquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:10 schreef gifkwal het volgende:
Zo, dat is een gave auto!
Van het weekend tijdens een Emirates vlucht This Is It gekeken.. het was "pick of the month" in hun entertainment systeem, super leuk!
Dat was het zeker! Normaal gesproken vind ik het altijd leuk om uit het raampje te kijken tijdens het opstijgen, maar deze keer was ik zo in de film verdiept dat ik niet eens door had dat we al in de lucht zatenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke manier van vliegen lijkt me dat
Zie dit nu voor het eerst, wat een geweldig filmpje is dit. En dat gozertje: yeahhhhhhhh! met zijn handje omhoog. Echt leuk, dit wist dus niet eens dat ie zoveel geld gegeven heeft aan het VU.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Dynd het volgende:
Deze kwam ik net tegen. Wist helemaal niet dat er een Michael Jackson kamer in het VU in Amsterdam was.![]()
1996: Michael in Jeugdjournaal
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:25 schreef Elounda het volgende:
[..]
En dat gozertje: yeahhhhhhhh! met zijn handje omhoog.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Dynd het volgende:
Deze kwam ik net tegen. Wist helemaal niet dat er een Michael Jackson kamer in het VU in Amsterdam was.![]()
1996: Michael in Jeugdjournaal
Grote versie kan ik niet vinden.quote:Een foto van Michael Jackson genomen door Claude Vanheye in 1977. Foto genomen op de Lauriersgracht in de Jordaan - Amsterdam. Michael is hier 19 jaar.
Ja ik ook niet, echt jammer ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef erik666 het volgende:
Waar was ik toen Michael in Nederland was, jammer dat ik hem niet gezien heb in real life.
Willy Gijsman van de fanclub had toen georganiseerd dat we naar Schiphol konden om hem op te halen. Was erg leuk, er waren helaas wel veel te weinig fans. Toen we aankwamen bij het hotel kwam Michael per boot aan. Toen opeens stonden de grachten bom en bomvol!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef erik666 het volgende:
Waar was ik toen Michael in Nederland was, jammer dat ik hem niet gezien heb in real life.
De twee opties die je noemt...dit hoeft toch helemaal niet? Hij kan het ook verzonnen hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef Dynd het volgende:
Ik vind dit filmpje uit het hoax topic trouwens wel schokkend. Of het betekent dat hij zijn dood in scene heeft gezet of het betekent, wat ik zelf geloof, dat hij ooit echt eens van een brug is gesprongen en het overleefd heeft. Zou me niks verbazen aangezien hij (Toentertijd tenminste) erg eenzaam was.![]()
Ja natuurlijk, maar het verhaal gaat toch over een popster die verlaten is in z'n roem en dus enorm eenzaam is, dat is duidelijk van hemzelf afgeleid, dus grote kans dat dit ook waargebeurd is. Of iets in de trant ervan tenminste, maar het hoeft natuurlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De twee opties die je noemt...dit hoeft toch helemaal niet? Hij kan het ook verzonnen hebben
Nou ja dat bedoel ik, begonnen vanuit een autobiografisch oogpunt, en van daaraf verder verzonnen, kan heel goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:42 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het verhaal gaat toch over een popster die verlaten is in z'n roem en dus enorm eenzaam is, dat is duidelijk van hemzelf afgeleid, dus grote kans dat dit ook waargebeurd is. Of iets in de trant ervan tenminste, maar het hoeft natuurlijk helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |