Oh, ik had hem al drie keer (quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:52 schreef Moonwalk het volgende:
Wat vond je er van? Van de film bedoel ik
Wat een heerlijke manier van vliegen lijkt me datquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:10 schreef gifkwal het volgende:
Zo, dat is een gave auto!
Van het weekend tijdens een Emirates vlucht This Is It gekeken.. het was "pick of the month" in hun entertainment systeem, super leuk!
Dat was het zeker! Normaal gesproken vind ik het altijd leuk om uit het raampje te kijken tijdens het opstijgen, maar deze keer was ik zo in de film verdiept dat ik niet eens door had dat we al in de lucht zatenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke manier van vliegen lijkt me dat
Zie dit nu voor het eerst, wat een geweldig filmpje is dit. En dat gozertje: yeahhhhhhhh! met zijn handje omhoog. Echt leuk, dit wist dus niet eens dat ie zoveel geld gegeven heeft aan het VU.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Dynd het volgende:
Deze kwam ik net tegen. Wist helemaal niet dat er een Michael Jackson kamer in het VU in Amsterdam was.![]()
1996: Michael in Jeugdjournaal
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:25 schreef Elounda het volgende:
[..]
En dat gozertje: yeahhhhhhhh! met zijn handje omhoog.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Dynd het volgende:
Deze kwam ik net tegen. Wist helemaal niet dat er een Michael Jackson kamer in het VU in Amsterdam was.![]()
1996: Michael in Jeugdjournaal
Grote versie kan ik niet vinden.quote:Een foto van Michael Jackson genomen door Claude Vanheye in 1977. Foto genomen op de Lauriersgracht in de Jordaan - Amsterdam. Michael is hier 19 jaar.
Ja ik ook niet, echt jammer ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef erik666 het volgende:
Waar was ik toen Michael in Nederland was, jammer dat ik hem niet gezien heb in real life.
Willy Gijsman van de fanclub had toen georganiseerd dat we naar Schiphol konden om hem op te halen. Was erg leuk, er waren helaas wel veel te weinig fans. Toen we aankwamen bij het hotel kwam Michael per boot aan. Toen opeens stonden de grachten bom en bomvol!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef erik666 het volgende:
Waar was ik toen Michael in Nederland was, jammer dat ik hem niet gezien heb in real life.
De twee opties die je noemt...dit hoeft toch helemaal niet? Hij kan het ook verzonnen hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef Dynd het volgende:
Ik vind dit filmpje uit het hoax topic trouwens wel schokkend. Of het betekent dat hij zijn dood in scene heeft gezet of het betekent, wat ik zelf geloof, dat hij ooit echt eens van een brug is gesprongen en het overleefd heeft. Zou me niks verbazen aangezien hij (Toentertijd tenminste) erg eenzaam was.![]()
Ja natuurlijk, maar het verhaal gaat toch over een popster die verlaten is in z'n roem en dus enorm eenzaam is, dat is duidelijk van hemzelf afgeleid, dus grote kans dat dit ook waargebeurd is. Of iets in de trant ervan tenminste, maar het hoeft natuurlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De twee opties die je noemt...dit hoeft toch helemaal niet? Hij kan het ook verzonnen hebben
Nou ja dat bedoel ik, begonnen vanuit een autobiografisch oogpunt, en van daaraf verder verzonnen, kan heel goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:42 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het verhaal gaat toch over een popster die verlaten is in z'n roem en dus enorm eenzaam is, dat is duidelijk van hemzelf afgeleid, dus grote kans dat dit ook waargebeurd is. Of iets in de trant ervan tenminste, maar het hoeft natuurlijk helemaal niet.
Nee, wat dit boekje betreft niet. Wie weet in juni van dit jaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:08 schreef Moonwalk het volgende:
Inderdaad kan verzonnen zijn, maar kan ook niet verzonnen zijn. We weten het niet
Wat we ook weten is dat de gebroeders Jackson enorme toneelspelers zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, wat dit boekje betreft niet. Wie weet in juni van dit jaar.
Wat we wel weten, is dat tijdens de vorige aflevering van de the Jacksons ze het over het lichaam van Michael in het mortuarium hadden, en hoe verdrietig ze daarover waren.
Okee, geef maar eens voorbeelden van toneelspelen van the Jacksons.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:57 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wat we ook weten is dat de gebroeders Jackson enorme toneelspelers zijn
Niet dat ik niet geloof dat ze echt verdriet hebben, maar toch. We hebben het hier wel over Jacksons..![]()
Je hebt de soap gezien neem ik aan. Is toch gewoon een toneelstuk joh...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, geef maar eens voorbeelden van toneelspelen van the Jacksons.
Wie zegt dat? Of wordt dat weer ingevuld?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:33 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Je hebt de soap gezien neem ik aan. Is toch gewoon een toneelstuk joh...
*PING* reminder! Michael Jackson is dood. Zou het misschien daardoor komen dat er weinig nieuws over hem te melden is?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:28 schreef SteelDogg het volgende:
weinig leuke MJ nieuwtjes de laatste tijd![]()
Of de jaren daarvoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:37 schreef SteelDogg het volgende:
Volgens mij vind je nu veel meer nieuwtjes dan voor zn dood vorig jaar
Of Michael die in rolstoelen aan het rondjes rijden wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:37 schreef SteelDogg het volgende:
Ja inddEn als er dan weer wat nieuwtjes waren waren het van die afgezaagde roddels....
Ruzie maken met Madonna fans om wie de 'King/Queen of Pop' is was het leukst vond ik. Vervlogen tijden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Of Michael die in rolstoelen aan het rondjes rijden wasAch, was een mooie tijd
Jermaine die opeens in tranen uitbarst omdat hij in 1975 bij Motown bleef en zijn broers nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, geef maar eens voorbeelden van toneelspelen van the Jacksons.
quote:Michael Jackson erg populair met carnaval
Dit carnavalsseizoen zal Michael Jackson in grote mate aanwezig. Hoeden, pruiken, jasjes en de glitterhandschoenen van de zanger vliegen namelijk nu de deur uit bij Nederlandse winkels van verkleedkledij.
Niet verwacht
"Er is ontzettend veel vraag naar de hoeden, glitterjasjes en witte handschoenen die de overleden zanger Michael Jackson graag droeg. Ook pruiken met zwarte krullen vliegen de deur uit. We kunnen deze grote vraag bijna niet volgen. Ik had dit absoluut niet verwacht", vertelt de Nederlandse eigenaar van een kostuumwinkel in Roosendaal aan De Telegraaf. "Het is duidelijk dat Michael nog leeft bij het publiek." (ep)
Bron
Jah, daar noem je dan ook net die ene op die wat meer op zichzelf gericht lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jermaine die opeens in tranen uitbarst omdat hij in 1975 bij Motown bleef en zijn broers niet
Jermaine die boos is omdat zijn broers zijn vocals wissen
Jermaine die boos blijft tijdens een potje basketball
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met Henny
[ afbeelding ]
In Amsterdam
[ afbeelding ]
Schiphol
Mooie foto.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zag hij er toch geweldig uit op het einde. (L)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |