Dat haar van Blanketquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Foto gejat uit het Kinderen van Celebs-topic:
[ afbeelding ]
![]()
Hahaha, elke keer denk ik: laten ze dat haar toch afknippen. Komt zijn gezicht beter uit. Maar ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat haar van Blanketnee, echt geen porem
Is al gezegd hierquote:Op zondag 31 januari 2010 10:58 schreef erik666 het volgende:
Zijn de Grammy Awards al geweest, kan zelf niets vinden. Ben benieuwd of de kinderen daar ook waren.
quote:Wordt lichaam Michael Jackson opgegraven? van onze redactie
AMSTERDAM - Conrad Murray, de privé-arts van Michael Jackson die wordt verdacht van moord, zou van plan zijn het lichaam van The King of Pop op te graven zodat hij zijn onschuld kan bewijzen.
FBI-agent Ted Gunderson vertelt aan The National Enquirer: "Dr. Murray voelt zich in het nauw gedreven, dus ik weet zeker dat hij en zijn advocaten alle strategieën bespreken. Ook het opgraven van Michael's lichaam."
De advocaten van de arts zouden willen aantonen dat propofol, het narcosemiddel dat illegaal werd toegediend door Murray, Michaels kleinste probleem was. "Ze zullen stellen dat de zanger al kwetsbaar was omdat hij al jaren verslaafd was aan andere medicijnen en dat Murray de zanger pas enkele weken kende."
"Uiteindelijk zal een rechter moeten bepalen of het opgraven van het lichaam van Michael voor een vierde autopsie de beste oplossing is."
Dit gebeurt toch nietquote:
OOhhh gelukkig nog niks gemist dan, thanks.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Is al gezegd hier![]()
Vanavond 20.00 uur Amerikaanse tijd. (LA)
En volgens de berichten, waaronder CNN, nemen Prince en Paris de Lifetime Achievement Award in ontvangst.
Hij is gebalsemd, dus zijn lichaam zal nog wel aardig goed in staat zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 11:20 schreef SteelDogg het volgende:
Hoe kun je een autopsie verrichten op een lijk dat al.. nja
Ik weet niet hoe dat zit, na hoelang kun je nog een autopsie verrichten op een lijk?Ik weet daar amper wat van
Oh ja, hij lijkt zeker het meest op Michael!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:43 schreef gifkwal het volgende:
SteelDogg, mijn internet is op het moment heel kut en het YouTube filmpje laadt niet, maar ik probeer hem later nog eens te kijken!
Ik vind het haar van Blanket juist heel grappig staan. En ik vind ook dat hij het meest op Michael lijkt. Als je dat haar wegphotoshopt en er een afro op plakt is het denk ik net mini-MJ.
Autopsie kan nog jaren na het overlijden/begraven worden verricht. Las laatst nog een nieuwsbericht waarin werd bericht over een autopsie op een lijk dat al 15 jaar onder de grond ligt. Ik denk dat ze uit de botten nog wel het 1 en ander kunnen opmaken, of daar giftige stoffen in zitten of zo. Maar ik hoop dat ze Michael met rust laten
Misschien kan je er zelf een topic over openen hier in SHO?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik wilde mijn liefde voor Mitchell ergens kwijt. Helaas
.
ik zou idd t tegelijklopen van de 2 nummers niet zo lang laten doorgaan, nu is t een beetje chaotisch op sommige punten, voor de rest vind ik t een goede poging!quote:Op zondag 31 januari 2010 10:14 schreef SteelDogg het volgende:
Dankjedankje:) Ik ben nog wel van plan om wat veranderingen aan te brengen zoals dat Leave me Alone gewoon de accapela ipv het normale nummer... Dan heb je dat probleem niet dat het rommelig word maargoed. Ik ben van plan om meer van dt soort dingen te maken
Dat weet ik niet, wat houdt dat eigenlijk precies in? Ligt hij gebalsemd in een kist, of in beton gestort of zo?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja, hij lijkt zeker het meest op Michael!
Ook als hij "entombed" ligt, zoals hij? Heb er net naar zitten zoeken, maar kan het niet vinden.
Wat ga je er mee doen? Lijkt me wel gaaf om van dichtbij te zien.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef matthijst het volgende:![]()
MJ life mask binnen.
Supergedetailleerd, van kunststof:
[ afbeelding ]
Een beetke freaky, maar ook wel weer cool
Kan je m ook opzetten?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:15 schreef matthijst het volgende:
Voorlopig ligt ie op tafel in de woonkamer...
Ga m ergens ophangen denk ik.
't is wel apart van dichtbij inderdaad
Ik gok '94.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Van welke 'Michael' is dat? Thriller-Mike?
Zit ik er toch maar zon tien jaar naastquote:Op zondag 31 januari 2010 22:12 schreef matthijst het volgende:
Z'n hoofd was niet al te groot, dus opzetten gaat niet lukken
't is een masker dat gemaakt is voor de Thriller video.
Oh dat zou ik echt creapy vinden in huisquote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef matthijst het volgende:
![]()
MJ life mask binnen.
[ afbeelding ]
Jah, ik zou het nou ook niet echt prettig vinden om zoiets voor de leuk aan de muur te hangenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt creapy vinden in huis
Wauw...gaaf om te hebben...ook een beetje freaky idd.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef matthijst het volgende:![]()
MJ life mask binnen.
[ afbeelding ]
ah ze waren echt zenuwachtig volgens mij, wilde ze een knuffel gevenquote:
JA dat hoorde ik dus ook !quote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef Robijn48 het volgende:
Toffe kids he?
Is dit nu mijn verbeelding-misschien omdat ik dat zou willen- maar heeft Prince een zelfde soort timbre in zijn stem als Michael?
En ja, ook ik heb het idee dat Paris voortijdig haar speech afbrak door zenuwen. Maar who cares.
Vond het erg ontroerend, moet moeilijk zijn geweest voor ze.
En wat heeft Prince mooie ogen, net zo mooi als Paris, maar dan donker.
En 3T als grote beschermende broers om hen heen![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
JA dat hoorde ik dus ook !Op het einde vooral in de laatste twee zinnen! hihih
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef gifkwal het volgende:
Zo, echt freaky hoeveel Blanket's gezicht een kopie is van mini Michael.
quote:'Broer verpestte Jackson-tribute'
AMSTERDAM - Tito Jackson heeft ervoor gezorgd dat een herdenkingsconcert voor Michael Jackson vorig jaar niet doorging.
Volgens initiatiefnemer Roy Isaac weigerde de broer van Michael mee te werken aan promotie via de media. Isaac eist daarom een borg van 7500 dollar terug van Tito.
Het concert zou plaatsvinden in Michigan, maar werd door gebrek aan belangstelling afgeblazen. Isaac legt de oorzaak daarvan deels bij de weigering van Tito.
In een brief vraagt hij hem daarom een aanbetaling van 7500 dollar binnen dertig dagen te retourneren. Als Tito geen gehoor heeft aan het verzoek, klaagt Isaac hem aan.
Volgens TMZ beweert een woordvoerder van Tito dat hij nooit geld van Isaac heeft ontvangen. De concertorganisator moet volgens hem bij zijn voormalige boekingsagent zijn.
© Novum
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat weet niemand. Hij was er opeens in 2002.
Bron?? Klinkt als een goedkoop sensationeel stukje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef sherezade het volgende:
UPDATE BELOW
MICHAEL Jackson's two eldest kids face a tug-of-love battle after their mum Debbie Rowe confessed he was not their father.
In an astonishing interview Debbie - mother of Prince, 12, and Paris, 11 - said she was artificially inseminated by an anonymous donor.
And she told how, despite Jackson's death, she does not WANT custody of the children and NEVER expects to see them again.
WHOLE STORY WAS HERE, LINK APPEARS BROKEN
EXCERPTS:
Debbie (who lives on a farm surrounded by animals) said, ""I was just the vessel. It wasn't Michael's sperm. Just like I stick the sperm up my horse, this is what they did to me. I was his thoroughbred."....
After Debbie gave birth to second child Paris, she couldn't have kids again, "The delivery was so hard. My insides were all torn up and I was barren. When he knew I couldn't have any more babies he didn't want anything to do with me."
Debbie says she will not fight for custody of Prince Michael or Paris, "I know I will never see them again. I was never cut out to be a mother - I was no good. I don't want these children in my life. My children are my animals now."
Zie je ik wist het wel, michel kon ook niet de biologische vader zijn....
maakt ook verder niks uit het blijven toch zijn kinderen...
Maar grappig hoe die malloten hier beweren hoeveel de kinderen wel niet op hem lijken en dat ze zoveel weghebben van hun vader![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft qua bewegingen niks ermee te maken, dat is logisch hij heeft die kinderen opgevoed dus ze hebben zeker bepaalde trekjes en bewegingen en stijl van hem overgenomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:55 schreef gifkwal het volgende:
Sheherazade, het zegt ook iets over jouw manier van oordelen als je zo'n tabloidstukje wel woord voor woord gelooft.
Blanket is overigens van een draagmoeder maar Michael wilde niet bekend maken welke vrouw het was (wilde ze zelf ook niet vanwege de pers).
En ik vind Prince en Paris wel degelijk op hun vader lijken, al was het maar in hun bewegingen/stem etc. Overigens, Prince doet me ergens ook wel een beetje aan John Mayer denken
indisch is iets anders dan afro-american met een black skinquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Bron?? Klinkt als een goedkoop sensationeel stukje.
Ik heb interviews met Debbie gezien waarin ze heel wat meer respectvol over Michael en de twee kinderen praat.
Verder met Gifkwal eens. Bovendien lijkt Blanket heel erg op zijn vader.
En verder niet zo generaliseren, want uit eigen ervaring weet ik dat het allemaal (letterlijk) niet zo zwart-wit hoeft te zijn.
Ik ben zelf Indisch van beide ouders. Mijn zoons vader is gewoon helemaal blank. Mijn zoon is blank, met blauwe ogen, terwijl zijn vader ook donkerbruine ogen heeft.
Onzin, ditquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:07 schreef matthijst het volgende:
Als er "interview" en "Debbie Rowe" in dezelfde zin staat kan je er al vanuit gaan dat het hele verhaal bullshit is: volgens mij geeft ze nauwelijk/nooit interviews. Als ze publiciteit wilde had ze allang een boek geschreven en was ze stinkend rijk geweest.
Sorry, ik bedoelde het anders: ad er misschien bij moeten zeggen: interviews met een roddelblad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Onzin, dit![]()
Ben nu effe bezig, maar heb absoluut een degelijk interview met Debbie gezien. Ga ik nog opzoeken.
Even off-topic, heeft Joe nou tatoo's in plaats van een snor en wenkbrauwen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef JX het volgende:
Ik blijf er ook bij dat hij gewoon de biologische vader van die kinderen is. Zat er trouwens niet ook blank en Indiaans (native american) bloed in de Jackson Family? Meen ooit zoiets gelezen te hebben in een biografie. Als je kijkt naar foto's van alle broers samen lijken sommigen ook donkerder te zijn dan anderen. Zou de blanke huidskleur van Michaels kids kunnen verklaren en de groene ogen van Joseph.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt erop ja, prachtig toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef Dynd het volgende:
[..]
Even off-topic, heeft Joe nou tatoo's in plaats van een snor en wenkbrauwen?
OOH, zeg dat danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het anders: ad er misschien bij moeten zeggen: interviews met een roddelblad.
Of geloof jij wel dat ze zoiets gezegd heeft?
En dan nog: erg vaak praat ze niet met de pers volgens mij.
Nicole is niet de biolgische dochter van Lionelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef piepie het volgende:
Ik denk ook dat het allemaal zijn biologische kinderen kunnen zijn.
Er zijn zat voorbeelden van zwarte vaders met blanke dochters.
Hier b.v. Quincy Jones met zijn dochter Rashida:
Lionel Richie zelfde verhaal en er zijn er meer. Ze hebben allemaal een lichtblonde vrouw dacht ik. Dat is Debby Rowe ook.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Nicole is niet de biolgische dochter van Lionel
Hij had haar geadopteerdKlopt, maar ze is evengoed zwart/wit gemixt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is evengoed zwart/wit gemixt.
Nah. Hoe weet je dit zo zeker? Ook jij kan die dingen niet zeker weten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Shitney-returns het volgende:
Debbie Rowe heeft een confidentiality agreement die nog steeds van kracht is, dus die mag helemaal geen interviews geven over Michael, hun leven samen of de kinderen.
Elk interview dat je ziet dat zogenaamd met Debbie Rowe ziet is dus nep.
Omdat ze vroeger al een keer gezegd heeft dat ze nooit interviews geeft omdat ze dat niet mag. Ze mocht ook niet getuigen in de rechtszaak en ook niet geinterviewd worden voor de documentaire als antwoord op die van Martin Bashir, toen moest ze eerst met MJ's advocaten een ontheffing van haar zwijgplicht opstellen. Die confidentiality agreement die houdt niet op te bestaan omdat MJ dood is, dus je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat als ze ooit een interview zou geven wat nadelig is voor de nalatenschap van MJ of de kinderen dat ze financieel geruineerd wordt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nah. Hoe weet je dit zo zeker? Ook jij kan die dingen niet zeker weten.![]()
Gave foto, ik wist niet eens dat zij kinderen had. Het lijkt haast wel een albino! (desalniettemin mooi meisje hoor)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef Shitney-returns het volgende:
Er zijn zoveel kinderen met 1 zwarte ouder en 1 blanke ouder die er heel blank uitzien.
Wentworth Miller, Rashida Jones, Eartha Kitt, Gina Belafonte, ik ken er zoveel.
Kijk even naar de kinderen van Hilary van the Fresh Prince bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
En is dit niet gebeurd dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Omdat ze vroeger al een keer gezegd heeft dat ze nooit interviews geeft omdat ze dat niet mag. Ze mocht ook niet getuigen in de rechtszaak en ook niet geinterviewd worden voor de documentaire als antwoord op die van Martin Bashir, toen moest ze eerst met MJ's advocaten een ontheffing van haar zwijgplicht opstellen. Die confidentiality agreement die houdt niet op te bestaan omdat MJ dood is, dus je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat als ze ooit een interview zou geven wat nadelig is voor de nalatenschap van MJ of de kinderen dat ze financieel geruineerd wordt.
Jawel, maar daar moest ze dus eerst toestemming voor hebben van MJ en zijn advocaten. Ze kreeg een tijdelijke ontheffing van haar zwijgplicht en die kreeg ze alleen maar omdat zij een getuige a decharge was. Ze krijgt hem natuurlijk niet om te zeggen dat MJ eigenlijk een onvruchtbare pedofiel was of iets in die geest, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.quote:
Ik reageer op wat je zei: "elk interview wat je ziet met Debbie Rowe is nep". Dat is dus niet zo, zoals die als reactie op dat gedoe met Bashir.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Jawel, maar daar moest ze dus eerst toestemming voor hebben van MJ en zijn advocaten. Ze kreeg een tijdelijke ontheffing van haar zwijgplicht en die kreeg ze alleen maar omdat zij een getuige a decharge was. Ze krijgt hem natuurlijk niet om te zeggen dat MJ eigenlijk een onvruchtbare pedofiel was of iets in die geest, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |