abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77476939
Wat ik eigenlijk wil doen als ultieme tribute is een accapela pakken van een van de unreleased tracks ( het zijn er werkelijk zoveel!! ) en dan een goede instrumental erbij Dus in principe een nieuw liedje maken van Michael .
-
pi_77478178
Wat leuk dat je zo creatief bezig bent Steeldog.
Lijkt me te gek als je zelf zulke filmpjes kunt maken ...
  zondag 31 januari 2010 @ 16:57:48 #228
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_77481480

MJ life mask binnen.
Supergedetailleerd, van kunststof:

Een beetke freaky, maar ook wel weer cool
Haters everywhere but I don't really care.
pi_77481988
Hahaha dankje Maar wat ik vooral gewoon wil maken, en wat vooral zo origineel is, is een track van Michaels stem maken. Dat is gewoon oud werk (wat hij heel veel heeft) omhooghalen..

Dat is gewoon sowieso iets wat ik leuk vind, maar dan ook nog extra omdat het om Michael gaat
-
pi_77483418
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef matthijst het volgende:

MJ life mask binnen.
[ afbeelding ]

Wat ga je er mee doen? Lijkt me wel gaaf om van dichtbij te zien.
  zondag 31 januari 2010 @ 18:15:33 #231
28167 matthijst
pi_77483521
Voorlopig ligt ie op tafel in de woonkamer...
Ga m ergens ophangen denk ik.
't is wel apart van dichtbij inderdaad
pi_77492754
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:15 schreef matthijst het volgende:
Voorlopig ligt ie op tafel in de woonkamer...
Ga m ergens ophangen denk ik.
't is wel apart van dichtbij inderdaad
Kan je m ook opzetten?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_77492883
Van welke 'Michael' is dat? Thriller-Mike?
pi_77492958
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Van welke 'Michael' is dat? Thriller-Mike?
Ik gok '94.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zondag 31 januari 2010 @ 22:12:32 #235
28167 matthijst
pi_77493446
Z'n hoofd was niet al te groot, dus opzetten gaat niet lukken
't is een masker dat gemaakt is voor de Thriller video.
25 jaar terug was die neus ook al niet echt veel meer (qua grootte)
pi_77493469

Hmm, ja zou wel kunnen ja

(En heb ff Joe's hoofd doorgekrast, zoals het hoort!!)
-
pi_77493481
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:12 schreef matthijst het volgende:
Z'n hoofd was niet al te groot, dus opzetten gaat niet lukken
't is een masker dat gemaakt is voor de Thriller video.
Zit ik er toch maar zon tien jaar naast
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 22:14:02 #238
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77493532
quote:

MJ life mask binnen.
[ afbeelding ]

Oh dat zou ik echt creapy vinden in huis
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77493579
Idd je ziet die dingen gemaakt worden tijdens The Making of Thriller. Erg gaaf.
pi_77493877
Het doet me een beetje denken aan die gipsfiguurtjes die je thuis met zo'n rood rubberen ding kon maken en vervolgens kon verfen
pi_77494050
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh dat zou ik echt creapy vinden in huis
Jah, ik zou het nou ook niet echt prettig vinden om zoiets voor de leuk aan de muur te hangen

Wel gaaf om te hebben though
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 1 februari 2010 @ 06:52:07 #242
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77502641
quote:

MJ life mask binnen.
[ afbeelding ]

Wauw...gaaf om te hebben...ook een beetje freaky idd.
Leef en Laten Leven
  maandag 1 februari 2010 @ 06:56:16 #243
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77502657
Hier zijn ze dan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Robijn48 op 01-02-2010 07:22:47 ]
Leef en Laten Leven
pi_77503833
Hey ik zag 3T
pi_77503853
quote:
ah ze waren echt zenuwachtig volgens mij, wilde ze een knuffel geven maar goed gedaan hoor
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_77504304
Wat een leuke kinderen, zo bescheiden komen ze over, gelukkig niet zo brutaal als sommige kinderen. Goed gedaan Michael . Ook de kleding , net zo als Michael, was leuk om te zien. Ik had het idee dat Paris wel meer wilde zeggen , maar ineens haar "lines"vergeten was.
pi_77504679
Leuke speech, ze waren best zenuwachtig zo te zien ja

Prince z'n stem is al aardig zwaar. Hij wordt binnenkort 13 geloof ik.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 1 februari 2010 @ 10:16:12 #248
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77504732
Wauw !! Prince heeft echt MJ trekjes, als ze dat trappetje op gaan beweegt hij echt als MJ en aan het einde van zijn speach hoor je ook een erg MJ achtige manier van praten. Heel leuk om te doen en te horen Schatjes zijn het !! En ja het leek wel of Paris heel plotseling dr verhaal inkortte maar geeft niet, super mooi !! De wakende en trotse blik van 3T vond ik ook mooi om te zien, ik ga het nog een keer kijken ihihihi
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_77506356
Arme kindjes, maar wat deden ze het goed
  maandag 1 februari 2010 @ 11:21:03 #250
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77506362
Toffe kids he?
Is dit nu mijn verbeelding-misschien omdat ik dat zou willen- maar heeft Prince een zelfde soort timbre in zijn stem als Michael?
En ja, ook ik heb het idee dat Paris voortijdig haar speech afbrak door zenuwen. Maar who cares.
Vond het erg ontroerend, moet moeilijk zijn geweest voor ze.
En wat heeft Prince mooie ogen, net zo mooi als Paris, maar dan donker.
En 3T als grote beschermende broers om hen heen

[ Bericht 7% gewijzigd door Robijn48 op 01-02-2010 11:26:23 ]
Leef en Laten Leven
pi_77506581
Ik zie ook wel wat van Michael's dingetjes terug in Prince. Ik vind het ergens wel zielig voor Paris, ik las dat ze een hele week had lopen oefenen op haar speech.

Die jongens van 3T lijken ook enorm veel op Michael.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:31:28 #252
262978 Moonwalk
pi_77506661
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef Robijn48 het volgende:
Toffe kids he?
Is dit nu mijn verbeelding-misschien omdat ik dat zou willen- maar heeft Prince een zelfde soort timbre in zijn stem als Michael?
En ja, ook ik heb het idee dat Paris voortijdig haar speech afbrak door zenuwen. Maar who cares.
Vond het erg ontroerend, moet moeilijk zijn geweest voor ze.
En wat heeft Prince mooie ogen, net zo mooi als Paris, maar dan donker.
En 3T als grote beschermende broers om hen heen
JA dat hoorde ik dus ook ! Op het einde vooral in de laatste twee zinnen! hihih
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 1 februari 2010 @ 11:35:12 #253
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77506752
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

JA dat hoorde ik dus ook ! Op het einde vooral in de laatste twee zinnen! hihih

Michael did a great job met deze kinderen. Wat ontzettend zonde dat ze hem al zo vroeg moeten missen. Wat zonde voor Michael zelf, en wat zonde voor ons.
Leef en Laten Leven
pi_77511845
Zo, wat heeft Prince een zware stem Nooit verwacht

Verder heel mooi
-
pi_77513939
Wat een schatjes ...
pi_77513985
wat schattig was prince duidelijk zenuwachtig, maar toch goed zijn verhaal gedaan
hij ziet er een stuk ouder uit in vergelijking met 6 maanden geleden, of komt dat door zn kapsel
paris, kort en bondig
goed om te zien dat de 3 t's zich over hun ontfermen als stoere grote broers
had blanket ook wel weer willen zien, maar die is waarschijnlijk nog te jong om te kunnen gaan met al die aandacht, dat arme schaap kroop vorige keer ook al helemaal weg op t podium
pi_77514338
schaamteloos gejat uit t celebs en hun koters-topic;

pi_77514503
Het valt me op dat alle drie de kinderen dezelfde oren hebben.
pi_77515289
Zo, echt freaky hoeveel Blanket's gezicht een kopie is van mini Michael.
  maandag 1 februari 2010 @ 16:24:17 #260
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77516627
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef gifkwal het volgende:
Zo, echt freaky hoeveel Blanket's gezicht een kopie is van mini Michael.

en dezelfde trieste blik kan hij hebben als zijn vader kon.
Leef en Laten Leven
pi_77528003

Wat een mooi meisje is dat toch!
pi_77529237
Het viel me op dat Lionel tijdens de Grammy"s de kinderen NIET aankondigde als " de kinderen van Michael Jackson", Paris en Prince.
pi_77529591
Paris doet me denken aan Lisa-Marie Presley.
pi_77532962
quote:
'Broer verpestte Jackson-tribute'

AMSTERDAM - Tito Jackson heeft ervoor gezorgd dat een herdenkingsconcert voor Michael Jackson vorig jaar niet doorging.

Volgens initiatiefnemer Roy Isaac weigerde de broer van Michael mee te werken aan promotie via de media. Isaac eist daarom een borg van 7500 dollar terug van Tito.

Het concert zou plaatsvinden in Michigan, maar werd door gebrek aan belangstelling afgeblazen. Isaac legt de oorzaak daarvan deels bij de weigering van Tito.

In een brief vraagt hij hem daarom een aanbetaling van 7500 dollar binnen dertig dagen te retourneren. Als Tito geen gehoor heeft aan het verzoek, klaagt Isaac hem aan.

Volgens TMZ beweert een woordvoerder van Tito dat hij nooit geld van Isaac heeft ontvangen. De concertorganisator moet volgens hem bij zijn voormalige boekingsagent zijn.

© Novum
pi_77533807
Alsof 7500 dollar ook echt wat betekent voor hun.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 04:34:51 #266
262978 Moonwalk
pi_77539538
Ik zie ook wel wat van Lisa in Paris, en ook wat van Janet ( meer dan van Michael maarja Janet is een vrouw ).
Ik vond het ook leuk hoe ze Lionel omhelsden en op de foto zie je ook "iets" tussen hen. Blijkbaar hebben ze wel een leuke band met Lionel
pi_77540894
hoe zat het nu ook alweer?

Paris en prince zin uit het huwelijk van michael en Debbie Rowe maar hoe zit het met blanket?
Is hij geadopteerd??

ik vind de kids wel erg bleekjes uitzien, ik zie verder niet veel van michael erin terug, ondanks zijn huidaandoening was hij toch afro-american.
Ondanks dat Debbie Rowe blank is zou je toch meer moeten terug zien van Michael.
De kinderen hebben een hele westerse botstructuur en haarstructuur en helemaal niks afro-americans..
Prince vind ik zelf een erg stevige kerel wat erg grof gebouwd is

.ik heb dus wel mijn twijfels of dit van hem bloedverwanten zijn......of dat Debbie kunstmatig bevrucht is en dus draagmoeder was, ze heeft immers ook haar rechten afgestaan van deze kinderen

[ Bericht 36% gewijzigd door sherezade op 02-02-2010 09:26:58 ]
pi_77541023
Dat weet niemand. Hij was er opeens in 2002.
pi_77541076
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat weet niemand. Hij was er opeens in 2002.

ja ik gok erop dat het een adoptie kind is, het is wel een schattig kind
pi_77541281
UPDATE BELOW

MICHAEL Jackson's two eldest kids face a tug-of-love battle after their mum Debbie Rowe confessed he was not their father.

In an astonishing interview Debbie - mother of Prince, 12, and Paris, 11 - said she was artificially inseminated by an anonymous donor.

And she told how, despite Jackson's death, she does not WANT custody of the children and NEVER expects to see them again.

WHOLE STORY WAS HERE, LINK APPEARS BROKEN

EXCERPTS:
Debbie (who lives on a farm surrounded by animals) said, ""I was just the vessel. It wasn't Michael's sperm. Just like I stick the sperm up my horse, this is what they did to me. I was his thoroughbred."....

After Debbie gave birth to second child Paris, she couldn't have kids again, "The delivery was so hard. My insides were all torn up and I was barren. When he knew I couldn't have any more babies he didn't want anything to do with me."

Debbie says she will not fight for custody of Prince Michael or Paris, "I know I will never see them again. I was never cut out to be a mother - I was no good. I don't want these children in my life. My children are my animals now."

Zie je ik wist het wel, michel kon ook niet de biologische vader zijn....
maakt ook verder niks uit het blijven toch zijn kinderen...
Maar grappig hoe die malloten hier beweren hoeveel de kinderen wel niet op hem lijken en dat ze zoveel weghebben van hun vader
pi_77541701
Sheherazade, het zegt ook iets over jouw manier van oordelen als je zo'n tabloidstukje wel woord voor woord gelooft.

Blanket is overigens van een draagmoeder maar Michael wilde niet bekend maken welke vrouw het was (wilde ze zelf ook niet vanwege de pers).

En ik vind Prince en Paris wel degelijk op hun vader lijken, al was het maar in hun bewegingen/stem etc. Overigens, Prince doet me ergens ook wel een beetje aan John Mayer denken
pi_77541962
Prince is volgens mij van dr. Arnold Klein, verder denk ik dat alleen Blanket heel misschien Michael als vader heeft. Maar ja wel zullen het wellicht nooit te weten komen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:06:30 #273
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77541973
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef sherezade het volgende:
UPDATE BELOW

MICHAEL Jackson's two eldest kids face a tug-of-love battle after their mum Debbie Rowe confessed he was not their father.

In an astonishing interview Debbie - mother of Prince, 12, and Paris, 11 - said she was artificially inseminated by an anonymous donor.

And she told how, despite Jackson's death, she does not WANT custody of the children and NEVER expects to see them again.

WHOLE STORY WAS HERE, LINK APPEARS BROKEN

EXCERPTS:
Debbie (who lives on a farm surrounded by animals) said, ""I was just the vessel. It wasn't Michael's sperm. Just like I stick the sperm up my horse, this is what they did to me. I was his thoroughbred."....

After Debbie gave birth to second child Paris, she couldn't have kids again, "The delivery was so hard. My insides were all torn up and I was barren. When he knew I couldn't have any more babies he didn't want anything to do with me."

Debbie says she will not fight for custody of Prince Michael or Paris, "I know I will never see them again. I was never cut out to be a mother - I was no good. I don't want these children in my life. My children are my animals now."

Zie je ik wist het wel, michel kon ook niet de biologische vader zijn....
maakt ook verder niks uit het blijven toch zijn kinderen...
Maar grappig hoe die malloten hier beweren hoeveel de kinderen wel niet op hem lijken en dat ze zoveel weghebben van hun vader
Bron?? Klinkt als een goedkoop sensationeel stukje.
Ik heb interviews met Debbie gezien waarin ze heel wat meer respectvol over Michael en de twee kinderen praat.

Verder met Gifkwal eens. Bovendien lijkt Blanket heel erg op zijn vader.
En verder niet zo generaliseren, want uit eigen ervaring weet ik dat het allemaal (letterlijk) niet zo zwart-wit hoeft te zijn.
Ik ben zelf Indisch van beide ouders. Mijn zoons vader is gewoon helemaal blank. Mijn zoon is blank, met blauwe ogen, terwijl zijn vader ook donkerbruine ogen heeft.
Leef en Laten Leven
pi_77541999
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:55 schreef gifkwal het volgende:
Sheherazade, het zegt ook iets over jouw manier van oordelen als je zo'n tabloidstukje wel woord voor woord gelooft.

Blanket is overigens van een draagmoeder maar Michael wilde niet bekend maken welke vrouw het was (wilde ze zelf ook niet vanwege de pers).

En ik vind Prince en Paris wel degelijk op hun vader lijken, al was het maar in hun bewegingen/stem etc. Overigens, Prince doet me ergens ook wel een beetje aan John Mayer denken
Dat heeft qua bewegingen niks ermee te maken, dat is logisch hij heeft die kinderen opgevoed dus ze hebben zeker bepaalde trekjes en bewegingen en stijl van hem overgenomen.
Ik heb het nu puur over het uiterlijk, ze hadden dan half afro-american moeten zijn en daar zie je niets van terug......
dit is hoe michael eruit zag als kind

en prince

maar je hebt gelijk hoor ze hebben echt hetzelfde gezicht, precies dezelfde neus en hun haarstructuur komt precies overeen.....echt 2 druppels water
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:07:57 #275
28167 matthijst
pi_77542008
Als er "interview" en "Debbie Rowe" in dezelfde zin staat kan je er al vanuit gaan dat het hele verhaal bullshit is: volgens mij geeft ze nauwelijk/nooit interviews. Als ze publiciteit wilde had ze allang een boek geschreven en was ze stinkend rijk geweest.
pi_77542097
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:06 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Bron?? Klinkt als een goedkoop sensationeel stukje.
Ik heb interviews met Debbie gezien waarin ze heel wat meer respectvol over Michael en de twee kinderen praat.

Verder met Gifkwal eens. Bovendien lijkt Blanket heel erg op zijn vader.
En verder niet zo generaliseren, want uit eigen ervaring weet ik dat het allemaal (letterlijk) niet zo zwart-wit hoeft te zijn.
Ik ben zelf Indisch van beide ouders. Mijn zoons vader is gewoon helemaal blank. Mijn zoon is blank, met blauwe ogen, terwijl zijn vader ook donkerbruine ogen heeft.
indisch is iets anders dan afro-american met een black skin
pi_77542127
Ik geloof ook niet dat Jacko biologische kinderen heeft achtergelaten. Wel jammer, had zijn talent graag overgebracht zien worden op een volgende generatie.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:12:47 #278
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77542143
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:07 schreef matthijst het volgende:
Als er "interview" en "Debbie Rowe" in dezelfde zin staat kan je er al vanuit gaan dat het hele verhaal bullshit is: volgens mij geeft ze nauwelijk/nooit interviews. Als ze publiciteit wilde had ze allang een boek geschreven en was ze stinkend rijk geweest.
Onzin, dit
Ben nu effe bezig, maar heb absoluut een degelijk interview met Debbie gezien. Ga ik nog opzoeken.
Leef en Laten Leven
pi_77542245
er zullen heus wel afspraken zijn opgesteld indertijd toen zij zwanger raakte, ze heeft haar rechten immers afgestaan.
Ik denk op het moment dat zij teveel info los gaat laten dat ze een hordes advocaten op haar nek krijgt, dus dat zal zij ook niet doen. daar hebben ze wel een stokje voor gestoken....we zullen het nooit weten in ieder geval
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:20:55 #280
28167 matthijst
pi_77542371
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:12 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Onzin, dit
Ben nu effe bezig, maar heb absoluut een degelijk interview met Debbie gezien. Ga ik nog opzoeken.
Sorry, ik bedoelde het anders: ad er misschien bij moeten zeggen: interviews met een roddelblad.
Of geloof jij wel dat ze zoiets gezegd heeft?

En dan nog: erg vaak praat ze niet met de pers volgens mij.
pi_77542374
Om MJ's imago wat op te poetsen na het 'Living With Michael Jackson' debacle van Bashir heeft ze eens een goed woordje voor hem gevoerd in "Living With MJ part II". Maar ik geloof niet in haar oprechtheid, dat was om de centen. Sowieso was dat hele huwelijk een farce.
pi_77549423
I tried to tease it, but i just pissed it off
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:49:04 #283
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77551622
Ik blijf er ook bij dat hij gewoon de biologische vader van die kinderen is. Zat er trouwens niet ook blank en Indiaans (native american) bloed in de Jackson Family? Meen ooit zoiets gelezen te hebben in een biografie. Als je kijkt naar foto's van alle broers samen lijken sommigen ook donkerder te zijn dan anderen. Zou de blanke huidskleur van Michaels kids kunnen verklaren en de groene ogen van Joseph.

Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_77551653
Ik denk ook dat het allemaal zijn biologische kinderen kunnen zijn.

Er zijn zat voorbeelden van zwarte vaders met blanke dochters.

Hier b.v. Quincy Jones met zijn dochter Rashida:
Lionel Richie zelfde verhaal en er zijn er meer. Ze hebben allemaal een lichtblonde vrouw dacht ik. Dat is Debby Rowe ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 02-02-2010 15:16:46 ]
pi_77552010
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef JX het volgende:
Ik blijf er ook bij dat hij gewoon de biologische vader van die kinderen is. Zat er trouwens niet ook blank en Indiaans (native american) bloed in de Jackson Family? Meen ooit zoiets gelezen te hebben in een biografie. Als je kijkt naar foto's van alle broers samen lijken sommigen ook donkerder te zijn dan anderen. Zou de blanke huidskleur van Michaels kids kunnen verklaren en de groene ogen van Joseph.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Even off-topic, heeft Joe nou tatoo's in plaats van een snor en wenkbrauwen?
pi_77557249
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef Dynd het volgende:

[..]

Even off-topic, heeft Joe nou tatoo's in plaats van een snor en wenkbrauwen?
Lijkt erop ja, prachtig toch?

Verder vind ik al dat gedoe over genetische overdracht en zo wel interessant. Ik sluit daarom ook niet uit dat Prince en Paris zijn biologische kinderen zijn (al vraag ik me wel af hoe groot de kans is dat er 2 keer een kind uitkomt dat meer blank dan zwart lijkt). Maar uiteindelijk kan het met niet echt iets schelen, het zijn en blijven zijn kinderen. Over de kinderen van Angelina Jolie zeurt toch ook niemand dat het niet haar eigen kinderen zijn.

Zie hier een interessante site met foto's van "blanke" kinderen van zwarte ouders (heb de site verder niet heel goed bekeken maar heb niet het idee dat die racistisch van aard is)
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:51:19 #287
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77558867
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:20 schreef matthijst het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoelde het anders: ad er misschien bij moeten zeggen: interviews met een roddelblad.
Of geloof jij wel dat ze zoiets gezegd heeft?

En dan nog: erg vaak praat ze niet met de pers volgens mij.
OOH, zeg dat dan
Ze geeft juist heel weinig interviews. En zeker niet voor roddelbladen zoals bovenstaand voorbeeld. Daarom ben ik geneigd haar wel serieus te nemen, zoals hier:

De discussie of het wel of niet, en zo ja welk kind dan, Michaels biologische kinderen zijn duurt al sinds dat Prince kwam.
Michael wilde geen openheid geven want het gaat lekker niemand aan behalve hem en de moeder(s).
Wie weet vertellen de kinderen het zelf nog eens...of niet.

[ Bericht 17% gewijzigd door Robijn48 op 02-02-2010 17:57:30 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:35:50 #288
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_77560464
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef piepie het volgende:
Ik denk ook dat het allemaal zijn biologische kinderen kunnen zijn.

Er zijn zat voorbeelden van zwarte vaders met blanke dochters.

Hier b.v. Quincy Jones met zijn dochter Rashida:
Lionel Richie zelfde verhaal en er zijn er meer. Ze hebben allemaal een lichtblonde vrouw dacht ik. Dat is Debby Rowe ook.

[ afbeelding ]
Nicole is niet de biolgische dochter van Lionel
Hij had haar geadopteerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_77560825
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Nicole is niet de biolgische dochter van Lionel
Hij had haar geadopteerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar ze is evengoed zwart/wit gemixt.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:45:02 #290
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_77560855
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Klopt, maar ze is evengoed zwart/wit gemixt.
thanks
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:56:14 #291
283308 Shitney-returns
Oops... I did it again
pi_77564192
Debbie Rowe heeft een confidentiality agreement die nog steeds van kracht is, dus die mag helemaal geen interviews geven over Michael, hun leven samen of de kinderen.
Elk interview dat je ziet dat zogenaamd met Debbie Rowe ziet is dus nep.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:58:35 #292
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77564327
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Shitney-returns het volgende:
Debbie Rowe heeft een confidentiality agreement die nog steeds van kracht is, dus die mag helemaal geen interviews geven over Michael, hun leven samen of de kinderen.
Elk interview dat je ziet dat zogenaamd met Debbie Rowe ziet is dus nep.
Nah. Hoe weet je dit zo zeker? Ook jij kan die dingen niet zeker weten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Robijn48 op 02-02-2010 20:05:38 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:04:56 #293
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77564653

[ Bericht 100% gewijzigd door Robijn48 op 02-02-2010 20:05:15 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:07:37 #294
283308 Shitney-returns
Oops... I did it again
pi_77564814
Er zijn zoveel kinderen met 1 zwarte ouder en 1 blanke ouder die er heel blank uitzien.

Wentworth Miller, Rashida Jones, Eartha Kitt, Gina Belafonte, ik ken er zoveel.

Kijk even naar de kinderen van Hilary van the Fresh Prince bijvoorbeeld:

dinsdag 2 februari 2010 @ 20:11:58 #295
283308 Shitney-returns
Oops... I did it again
pi_77565057
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nah. Hoe weet je dit zo zeker? Ook jij kan die dingen niet zeker weten.
Omdat ze vroeger al een keer gezegd heeft dat ze nooit interviews geeft omdat ze dat niet mag. Ze mocht ook niet getuigen in de rechtszaak en ook niet geinterviewd worden voor de documentaire als antwoord op die van Martin Bashir, toen moest ze eerst met MJ's advocaten een ontheffing van haar zwijgplicht opstellen. Die confidentiality agreement die houdt niet op te bestaan omdat MJ dood is, dus je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat als ze ooit een interview zou geven wat nadelig is voor de nalatenschap van MJ of de kinderen dat ze financieel geruineerd wordt.
pi_77565221
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef Shitney-returns het volgende:
Er zijn zoveel kinderen met 1 zwarte ouder en 1 blanke ouder die er heel blank uitzien.

Wentworth Miller, Rashida Jones, Eartha Kitt, Gina Belafonte, ik ken er zoveel.

Kijk even naar de kinderen van Hilary van the Fresh Prince bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]
Gave foto, ik wist niet eens dat zij kinderen had. Het lijkt haast wel een albino! (desalniettemin mooi meisje hoor)
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:15:26 #297
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77565281
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Shitney-returns het volgende:

[..]

Omdat ze vroeger al een keer gezegd heeft dat ze nooit interviews geeft omdat ze dat niet mag. Ze mocht ook niet getuigen in de rechtszaak en ook niet geinterviewd worden voor de documentaire als antwoord op die van Martin Bashir, toen moest ze eerst met MJ's advocaten een ontheffing van haar zwijgplicht opstellen. Die confidentiality agreement die houdt niet op te bestaan omdat MJ dood is, dus je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat als ze ooit een interview zou geven wat nadelig is voor de nalatenschap van MJ of de kinderen dat ze financieel geruineerd wordt.
En is dit niet gebeurd dan?
Leef en Laten Leven
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:17:31 #298
283308 Shitney-returns
Oops... I did it again
pi_77565433
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

En is dit niet gebeurd dan?
Jawel, maar daar moest ze dus eerst toestemming voor hebben van MJ en zijn advocaten. Ze kreeg een tijdelijke ontheffing van haar zwijgplicht en die kreeg ze alleen maar omdat zij een getuige a decharge was. Ze krijgt hem natuurlijk niet om te zeggen dat MJ eigenlijk een onvruchtbare pedofiel was of iets in die geest, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:19:55 #299
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77565558
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef Shitney-returns het volgende:

[..]

Jawel, maar daar moest ze dus eerst toestemming voor hebben van MJ en zijn advocaten. Ze kreeg een tijdelijke ontheffing van haar zwijgplicht en die kreeg ze alleen maar omdat zij een getuige a decharge was. Ze krijgt hem natuurlijk niet om te zeggen dat MJ eigenlijk een onvruchtbare pedofiel was of iets in die geest, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Ik reageer op wat je zei: "elk interview wat je ziet met Debbie Rowe is nep". Dat is dus niet zo, zoals die als reactie op dat gedoe met Bashir.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:20:39 #300
283308 Shitney-returns
Oops... I did it again
pi_77565600

Eartha Kitt met haar dochter en kleindochter, ook een voorbeeld. Als Eartha er niet bij zou staan zou je nooit denken dat haar dochter en kleindochter niet blank zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')