abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77506581
Ik zie ook wel wat van Michael's dingetjes terug in Prince. Ik vind het ergens wel zielig voor Paris, ik las dat ze een hele week had lopen oefenen op haar speech.

Die jongens van 3T lijken ook enorm veel op Michael.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:31:28 #252
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77506661
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef Robijn48 het volgende:
Toffe kids he?
Is dit nu mijn verbeelding-misschien omdat ik dat zou willen- maar heeft Prince een zelfde soort timbre in zijn stem als Michael?
En ja, ook ik heb het idee dat Paris voortijdig haar speech afbrak door zenuwen. Maar who cares.
Vond het erg ontroerend, moet moeilijk zijn geweest voor ze.
En wat heeft Prince mooie ogen, net zo mooi als Paris, maar dan donker.
En 3T als grote beschermende broers om hen heen
JA dat hoorde ik dus ook ! Op het einde vooral in de laatste twee zinnen! hihih
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 1 februari 2010 @ 11:35:12 #253
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77506752
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

JA dat hoorde ik dus ook ! Op het einde vooral in de laatste twee zinnen! hihih

Michael did a great job met deze kinderen. Wat ontzettend zonde dat ze hem al zo vroeg moeten missen. Wat zonde voor Michael zelf, en wat zonde voor ons.
Leef en Laten Leven
pi_77511845
Zo, wat heeft Prince een zware stem Nooit verwacht

Verder heel mooi
-
pi_77513939
Wat een schatjes ...
pi_77513985
wat schattig was prince duidelijk zenuwachtig, maar toch goed zijn verhaal gedaan
hij ziet er een stuk ouder uit in vergelijking met 6 maanden geleden, of komt dat door zn kapsel
paris, kort en bondig
goed om te zien dat de 3 t's zich over hun ontfermen als stoere grote broers
had blanket ook wel weer willen zien, maar die is waarschijnlijk nog te jong om te kunnen gaan met al die aandacht, dat arme schaap kroop vorige keer ook al helemaal weg op t podium
pi_77514338
schaamteloos gejat uit t celebs en hun koters-topic;

pi_77514503
Het valt me op dat alle drie de kinderen dezelfde oren hebben.
pi_77515289
Zo, echt freaky hoeveel Blanket's gezicht een kopie is van mini Michael.
  maandag 1 februari 2010 @ 16:24:17 #260
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77516627
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef gifkwal het volgende:
Zo, echt freaky hoeveel Blanket's gezicht een kopie is van mini Michael.

en dezelfde trieste blik kan hij hebben als zijn vader kon.
Leef en Laten Leven
pi_77528003

Wat een mooi meisje is dat toch!
pi_77529237
Het viel me op dat Lionel tijdens de Grammy"s de kinderen NIET aankondigde als " de kinderen van Michael Jackson", Paris en Prince.
pi_77529591
Paris doet me denken aan Lisa-Marie Presley.
pi_77532962
quote:
'Broer verpestte Jackson-tribute'

AMSTERDAM - Tito Jackson heeft ervoor gezorgd dat een herdenkingsconcert voor Michael Jackson vorig jaar niet doorging.

Volgens initiatiefnemer Roy Isaac weigerde de broer van Michael mee te werken aan promotie via de media. Isaac eist daarom een borg van 7500 dollar terug van Tito.

Het concert zou plaatsvinden in Michigan, maar werd door gebrek aan belangstelling afgeblazen. Isaac legt de oorzaak daarvan deels bij de weigering van Tito.

In een brief vraagt hij hem daarom een aanbetaling van 7500 dollar binnen dertig dagen te retourneren. Als Tito geen gehoor heeft aan het verzoek, klaagt Isaac hem aan.

Volgens TMZ beweert een woordvoerder van Tito dat hij nooit geld van Isaac heeft ontvangen. De concertorganisator moet volgens hem bij zijn voormalige boekingsagent zijn.

© Novum
pi_77533807
Alsof 7500 dollar ook echt wat betekent voor hun.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 04:34:51 #266
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77539538
Ik zie ook wel wat van Lisa in Paris, en ook wat van Janet ( meer dan van Michael maarja Janet is een vrouw ).
Ik vond het ook leuk hoe ze Lionel omhelsden en op de foto zie je ook "iets" tussen hen. Blijkbaar hebben ze wel een leuke band met Lionel
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_77540894
hoe zat het nu ook alweer?

Paris en prince zin uit het huwelijk van michael en Debbie Rowe maar hoe zit het met blanket?
Is hij geadopteerd??

ik vind de kids wel erg bleekjes uitzien, ik zie verder niet veel van michael erin terug, ondanks zijn huidaandoening was hij toch afro-american.
Ondanks dat Debbie Rowe blank is zou je toch meer moeten terug zien van Michael.
De kinderen hebben een hele westerse botstructuur en haarstructuur en helemaal niks afro-americans..
Prince vind ik zelf een erg stevige kerel wat erg grof gebouwd is

.ik heb dus wel mijn twijfels of dit van hem bloedverwanten zijn......of dat Debbie kunstmatig bevrucht is en dus draagmoeder was, ze heeft immers ook haar rechten afgestaan van deze kinderen

[ Bericht 36% gewijzigd door sherezade op 02-02-2010 09:26:58 ]
pi_77541023
Dat weet niemand. Hij was er opeens in 2002.
pi_77541076
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat weet niemand. Hij was er opeens in 2002.

ja ik gok erop dat het een adoptie kind is, het is wel een schattig kind
pi_77541281
UPDATE BELOW

MICHAEL Jackson's two eldest kids face a tug-of-love battle after their mum Debbie Rowe confessed he was not their father.

In an astonishing interview Debbie - mother of Prince, 12, and Paris, 11 - said she was artificially inseminated by an anonymous donor.

And she told how, despite Jackson's death, she does not WANT custody of the children and NEVER expects to see them again.

WHOLE STORY WAS HERE, LINK APPEARS BROKEN

EXCERPTS:
Debbie (who lives on a farm surrounded by animals) said, ""I was just the vessel. It wasn't Michael's sperm. Just like I stick the sperm up my horse, this is what they did to me. I was his thoroughbred."....

After Debbie gave birth to second child Paris, she couldn't have kids again, "The delivery was so hard. My insides were all torn up and I was barren. When he knew I couldn't have any more babies he didn't want anything to do with me."

Debbie says she will not fight for custody of Prince Michael or Paris, "I know I will never see them again. I was never cut out to be a mother - I was no good. I don't want these children in my life. My children are my animals now."

Zie je ik wist het wel, michel kon ook niet de biologische vader zijn....
maakt ook verder niks uit het blijven toch zijn kinderen...
Maar grappig hoe die malloten hier beweren hoeveel de kinderen wel niet op hem lijken en dat ze zoveel weghebben van hun vader
pi_77541701
Sheherazade, het zegt ook iets over jouw manier van oordelen als je zo'n tabloidstukje wel woord voor woord gelooft.

Blanket is overigens van een draagmoeder maar Michael wilde niet bekend maken welke vrouw het was (wilde ze zelf ook niet vanwege de pers).

En ik vind Prince en Paris wel degelijk op hun vader lijken, al was het maar in hun bewegingen/stem etc. Overigens, Prince doet me ergens ook wel een beetje aan John Mayer denken
pi_77541962
Prince is volgens mij van dr. Arnold Klein, verder denk ik dat alleen Blanket heel misschien Michael als vader heeft. Maar ja wel zullen het wellicht nooit te weten komen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:06:30 #273
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77541973
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef sherezade het volgende:
UPDATE BELOW

MICHAEL Jackson's two eldest kids face a tug-of-love battle after their mum Debbie Rowe confessed he was not their father.

In an astonishing interview Debbie - mother of Prince, 12, and Paris, 11 - said she was artificially inseminated by an anonymous donor.

And she told how, despite Jackson's death, she does not WANT custody of the children and NEVER expects to see them again.

WHOLE STORY WAS HERE, LINK APPEARS BROKEN

EXCERPTS:
Debbie (who lives on a farm surrounded by animals) said, ""I was just the vessel. It wasn't Michael's sperm. Just like I stick the sperm up my horse, this is what they did to me. I was his thoroughbred."....

After Debbie gave birth to second child Paris, she couldn't have kids again, "The delivery was so hard. My insides were all torn up and I was barren. When he knew I couldn't have any more babies he didn't want anything to do with me."

Debbie says she will not fight for custody of Prince Michael or Paris, "I know I will never see them again. I was never cut out to be a mother - I was no good. I don't want these children in my life. My children are my animals now."

Zie je ik wist het wel, michel kon ook niet de biologische vader zijn....
maakt ook verder niks uit het blijven toch zijn kinderen...
Maar grappig hoe die malloten hier beweren hoeveel de kinderen wel niet op hem lijken en dat ze zoveel weghebben van hun vader
Bron?? Klinkt als een goedkoop sensationeel stukje.
Ik heb interviews met Debbie gezien waarin ze heel wat meer respectvol over Michael en de twee kinderen praat.

Verder met Gifkwal eens. Bovendien lijkt Blanket heel erg op zijn vader.
En verder niet zo generaliseren, want uit eigen ervaring weet ik dat het allemaal (letterlijk) niet zo zwart-wit hoeft te zijn.
Ik ben zelf Indisch van beide ouders. Mijn zoons vader is gewoon helemaal blank. Mijn zoon is blank, met blauwe ogen, terwijl zijn vader ook donkerbruine ogen heeft.
Leef en Laten Leven
pi_77541999
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:55 schreef gifkwal het volgende:
Sheherazade, het zegt ook iets over jouw manier van oordelen als je zo'n tabloidstukje wel woord voor woord gelooft.

Blanket is overigens van een draagmoeder maar Michael wilde niet bekend maken welke vrouw het was (wilde ze zelf ook niet vanwege de pers).

En ik vind Prince en Paris wel degelijk op hun vader lijken, al was het maar in hun bewegingen/stem etc. Overigens, Prince doet me ergens ook wel een beetje aan John Mayer denken
Dat heeft qua bewegingen niks ermee te maken, dat is logisch hij heeft die kinderen opgevoed dus ze hebben zeker bepaalde trekjes en bewegingen en stijl van hem overgenomen.
Ik heb het nu puur over het uiterlijk, ze hadden dan half afro-american moeten zijn en daar zie je niets van terug......
dit is hoe michael eruit zag als kind

en prince

maar je hebt gelijk hoor ze hebben echt hetzelfde gezicht, precies dezelfde neus en hun haarstructuur komt precies overeen.....echt 2 druppels water
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:07:57 #275
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_77542008
Als er "interview" en "Debbie Rowe" in dezelfde zin staat kan je er al vanuit gaan dat het hele verhaal bullshit is: volgens mij geeft ze nauwelijk/nooit interviews. Als ze publiciteit wilde had ze allang een boek geschreven en was ze stinkend rijk geweest.
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')