JA dat hoorde ik dus ook !quote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef Robijn48 het volgende:
Toffe kids he?
Is dit nu mijn verbeelding-misschien omdat ik dat zou willen- maar heeft Prince een zelfde soort timbre in zijn stem als Michael?
En ja, ook ik heb het idee dat Paris voortijdig haar speech afbrak door zenuwen. Maar who cares.
Vond het erg ontroerend, moet moeilijk zijn geweest voor ze.
En wat heeft Prince mooie ogen, net zo mooi als Paris, maar dan donker.
En 3T als grote beschermende broers om hen heen![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
JA dat hoorde ik dus ook !Op het einde vooral in de laatste twee zinnen! hihih
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef gifkwal het volgende:
Zo, echt freaky hoeveel Blanket's gezicht een kopie is van mini Michael.
quote:'Broer verpestte Jackson-tribute'
AMSTERDAM - Tito Jackson heeft ervoor gezorgd dat een herdenkingsconcert voor Michael Jackson vorig jaar niet doorging.
Volgens initiatiefnemer Roy Isaac weigerde de broer van Michael mee te werken aan promotie via de media. Isaac eist daarom een borg van 7500 dollar terug van Tito.
Het concert zou plaatsvinden in Michigan, maar werd door gebrek aan belangstelling afgeblazen. Isaac legt de oorzaak daarvan deels bij de weigering van Tito.
In een brief vraagt hij hem daarom een aanbetaling van 7500 dollar binnen dertig dagen te retourneren. Als Tito geen gehoor heeft aan het verzoek, klaagt Isaac hem aan.
Volgens TMZ beweert een woordvoerder van Tito dat hij nooit geld van Isaac heeft ontvangen. De concertorganisator moet volgens hem bij zijn voormalige boekingsagent zijn.
© Novum
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat weet niemand. Hij was er opeens in 2002.
Bron?? Klinkt als een goedkoop sensationeel stukje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef sherezade het volgende:
UPDATE BELOW
MICHAEL Jackson's two eldest kids face a tug-of-love battle after their mum Debbie Rowe confessed he was not their father.
In an astonishing interview Debbie - mother of Prince, 12, and Paris, 11 - said she was artificially inseminated by an anonymous donor.
And she told how, despite Jackson's death, she does not WANT custody of the children and NEVER expects to see them again.
WHOLE STORY WAS HERE, LINK APPEARS BROKEN
EXCERPTS:
Debbie (who lives on a farm surrounded by animals) said, ""I was just the vessel. It wasn't Michael's sperm. Just like I stick the sperm up my horse, this is what they did to me. I was his thoroughbred."....
After Debbie gave birth to second child Paris, she couldn't have kids again, "The delivery was so hard. My insides were all torn up and I was barren. When he knew I couldn't have any more babies he didn't want anything to do with me."
Debbie says she will not fight for custody of Prince Michael or Paris, "I know I will never see them again. I was never cut out to be a mother - I was no good. I don't want these children in my life. My children are my animals now."
Zie je ik wist het wel, michel kon ook niet de biologische vader zijn....
maakt ook verder niks uit het blijven toch zijn kinderen...
Maar grappig hoe die malloten hier beweren hoeveel de kinderen wel niet op hem lijken en dat ze zoveel weghebben van hun vader![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft qua bewegingen niks ermee te maken, dat is logisch hij heeft die kinderen opgevoed dus ze hebben zeker bepaalde trekjes en bewegingen en stijl van hem overgenomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:55 schreef gifkwal het volgende:
Sheherazade, het zegt ook iets over jouw manier van oordelen als je zo'n tabloidstukje wel woord voor woord gelooft.
Blanket is overigens van een draagmoeder maar Michael wilde niet bekend maken welke vrouw het was (wilde ze zelf ook niet vanwege de pers).
En ik vind Prince en Paris wel degelijk op hun vader lijken, al was het maar in hun bewegingen/stem etc. Overigens, Prince doet me ergens ook wel een beetje aan John Mayer denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |