indisch is iets anders dan afro-american met een black skinquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Bron?? Klinkt als een goedkoop sensationeel stukje.
Ik heb interviews met Debbie gezien waarin ze heel wat meer respectvol over Michael en de twee kinderen praat.
Verder met Gifkwal eens. Bovendien lijkt Blanket heel erg op zijn vader.
En verder niet zo generaliseren, want uit eigen ervaring weet ik dat het allemaal (letterlijk) niet zo zwart-wit hoeft te zijn.
Ik ben zelf Indisch van beide ouders. Mijn zoons vader is gewoon helemaal blank. Mijn zoon is blank, met blauwe ogen, terwijl zijn vader ook donkerbruine ogen heeft.
Onzin, ditquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:07 schreef matthijst het volgende:
Als er "interview" en "Debbie Rowe" in dezelfde zin staat kan je er al vanuit gaan dat het hele verhaal bullshit is: volgens mij geeft ze nauwelijk/nooit interviews. Als ze publiciteit wilde had ze allang een boek geschreven en was ze stinkend rijk geweest.
Sorry, ik bedoelde het anders: ad er misschien bij moeten zeggen: interviews met een roddelblad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Onzin, dit![]()
Ben nu effe bezig, maar heb absoluut een degelijk interview met Debbie gezien. Ga ik nog opzoeken.
Even off-topic, heeft Joe nou tatoo's in plaats van een snor en wenkbrauwen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef JX het volgende:
Ik blijf er ook bij dat hij gewoon de biologische vader van die kinderen is. Zat er trouwens niet ook blank en Indiaans (native american) bloed in de Jackson Family? Meen ooit zoiets gelezen te hebben in een biografie. Als je kijkt naar foto's van alle broers samen lijken sommigen ook donkerder te zijn dan anderen. Zou de blanke huidskleur van Michaels kids kunnen verklaren en de groene ogen van Joseph.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt erop ja, prachtig toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef Dynd het volgende:
[..]
Even off-topic, heeft Joe nou tatoo's in plaats van een snor en wenkbrauwen?
OOH, zeg dat danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het anders: ad er misschien bij moeten zeggen: interviews met een roddelblad.
Of geloof jij wel dat ze zoiets gezegd heeft?
En dan nog: erg vaak praat ze niet met de pers volgens mij.
Nicole is niet de biolgische dochter van Lionelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef piepie het volgende:
Ik denk ook dat het allemaal zijn biologische kinderen kunnen zijn.
Er zijn zat voorbeelden van zwarte vaders met blanke dochters.
Hier b.v. Quincy Jones met zijn dochter Rashida:
Lionel Richie zelfde verhaal en er zijn er meer. Ze hebben allemaal een lichtblonde vrouw dacht ik. Dat is Debby Rowe ook.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Nicole is niet de biolgische dochter van Lionel
Hij had haar geadopteerdKlopt, maar ze is evengoed zwart/wit gemixt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is evengoed zwart/wit gemixt.
Nah. Hoe weet je dit zo zeker? Ook jij kan die dingen niet zeker weten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Shitney-returns het volgende:
Debbie Rowe heeft een confidentiality agreement die nog steeds van kracht is, dus die mag helemaal geen interviews geven over Michael, hun leven samen of de kinderen.
Elk interview dat je ziet dat zogenaamd met Debbie Rowe ziet is dus nep.
Omdat ze vroeger al een keer gezegd heeft dat ze nooit interviews geeft omdat ze dat niet mag. Ze mocht ook niet getuigen in de rechtszaak en ook niet geinterviewd worden voor de documentaire als antwoord op die van Martin Bashir, toen moest ze eerst met MJ's advocaten een ontheffing van haar zwijgplicht opstellen. Die confidentiality agreement die houdt niet op te bestaan omdat MJ dood is, dus je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat als ze ooit een interview zou geven wat nadelig is voor de nalatenschap van MJ of de kinderen dat ze financieel geruineerd wordt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nah. Hoe weet je dit zo zeker? Ook jij kan die dingen niet zeker weten.![]()
Gave foto, ik wist niet eens dat zij kinderen had. Het lijkt haast wel een albino! (desalniettemin mooi meisje hoor)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef Shitney-returns het volgende:
Er zijn zoveel kinderen met 1 zwarte ouder en 1 blanke ouder die er heel blank uitzien.
Wentworth Miller, Rashida Jones, Eartha Kitt, Gina Belafonte, ik ken er zoveel.
Kijk even naar de kinderen van Hilary van the Fresh Prince bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
En is dit niet gebeurd dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Omdat ze vroeger al een keer gezegd heeft dat ze nooit interviews geeft omdat ze dat niet mag. Ze mocht ook niet getuigen in de rechtszaak en ook niet geinterviewd worden voor de documentaire als antwoord op die van Martin Bashir, toen moest ze eerst met MJ's advocaten een ontheffing van haar zwijgplicht opstellen. Die confidentiality agreement die houdt niet op te bestaan omdat MJ dood is, dus je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat als ze ooit een interview zou geven wat nadelig is voor de nalatenschap van MJ of de kinderen dat ze financieel geruineerd wordt.
Jawel, maar daar moest ze dus eerst toestemming voor hebben van MJ en zijn advocaten. Ze kreeg een tijdelijke ontheffing van haar zwijgplicht en die kreeg ze alleen maar omdat zij een getuige a decharge was. Ze krijgt hem natuurlijk niet om te zeggen dat MJ eigenlijk een onvruchtbare pedofiel was of iets in die geest, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.quote:
Ik reageer op wat je zei: "elk interview wat je ziet met Debbie Rowe is nep". Dat is dus niet zo, zoals die als reactie op dat gedoe met Bashir.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Jawel, maar daar moest ze dus eerst toestemming voor hebben van MJ en zijn advocaten. Ze kreeg een tijdelijke ontheffing van haar zwijgplicht en die kreeg ze alleen maar omdat zij een getuige a decharge was. Ze krijgt hem natuurlijk niet om te zeggen dat MJ eigenlijk een onvruchtbare pedofiel was of iets in die geest, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |