abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77542097
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:06 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Bron?? Klinkt als een goedkoop sensationeel stukje.
Ik heb interviews met Debbie gezien waarin ze heel wat meer respectvol over Michael en de twee kinderen praat.

Verder met Gifkwal eens. Bovendien lijkt Blanket heel erg op zijn vader.
En verder niet zo generaliseren, want uit eigen ervaring weet ik dat het allemaal (letterlijk) niet zo zwart-wit hoeft te zijn.
Ik ben zelf Indisch van beide ouders. Mijn zoons vader is gewoon helemaal blank. Mijn zoon is blank, met blauwe ogen, terwijl zijn vader ook donkerbruine ogen heeft.
indisch is iets anders dan afro-american met een black skin
pi_77542127
Ik geloof ook niet dat Jacko biologische kinderen heeft achtergelaten. Wel jammer, had zijn talent graag overgebracht zien worden op een volgende generatie.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:12:47 #278
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77542143
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:07 schreef matthijst het volgende:
Als er "interview" en "Debbie Rowe" in dezelfde zin staat kan je er al vanuit gaan dat het hele verhaal bullshit is: volgens mij geeft ze nauwelijk/nooit interviews. Als ze publiciteit wilde had ze allang een boek geschreven en was ze stinkend rijk geweest.
Onzin, dit
Ben nu effe bezig, maar heb absoluut een degelijk interview met Debbie gezien. Ga ik nog opzoeken.
Leef en Laten Leven
pi_77542245
er zullen heus wel afspraken zijn opgesteld indertijd toen zij zwanger raakte, ze heeft haar rechten immers afgestaan.
Ik denk op het moment dat zij teveel info los gaat laten dat ze een hordes advocaten op haar nek krijgt, dus dat zal zij ook niet doen. daar hebben ze wel een stokje voor gestoken....we zullen het nooit weten in ieder geval
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:20:55 #280
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_77542371
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:12 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Onzin, dit
Ben nu effe bezig, maar heb absoluut een degelijk interview met Debbie gezien. Ga ik nog opzoeken.
Sorry, ik bedoelde het anders: ad er misschien bij moeten zeggen: interviews met een roddelblad.
Of geloof jij wel dat ze zoiets gezegd heeft?

En dan nog: erg vaak praat ze niet met de pers volgens mij.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_77542374
Om MJ's imago wat op te poetsen na het 'Living With Michael Jackson' debacle van Bashir heeft ze eens een goed woordje voor hem gevoerd in "Living With MJ part II". Maar ik geloof niet in haar oprechtheid, dat was om de centen. Sowieso was dat hele huwelijk een farce.
pi_77549423
I tried to tease it, but i just pissed it off
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:49:04 #283
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77551622
Ik blijf er ook bij dat hij gewoon de biologische vader van die kinderen is. Zat er trouwens niet ook blank en Indiaans (native american) bloed in de Jackson Family? Meen ooit zoiets gelezen te hebben in een biografie. Als je kijkt naar foto's van alle broers samen lijken sommigen ook donkerder te zijn dan anderen. Zou de blanke huidskleur van Michaels kids kunnen verklaren en de groene ogen van Joseph.

Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_77551653
Ik denk ook dat het allemaal zijn biologische kinderen kunnen zijn.

Er zijn zat voorbeelden van zwarte vaders met blanke dochters.

Hier b.v. Quincy Jones met zijn dochter Rashida:
Lionel Richie zelfde verhaal en er zijn er meer. Ze hebben allemaal een lichtblonde vrouw dacht ik. Dat is Debby Rowe ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 02-02-2010 15:16:46 ]
pi_77552010
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef JX het volgende:
Ik blijf er ook bij dat hij gewoon de biologische vader van die kinderen is. Zat er trouwens niet ook blank en Indiaans (native american) bloed in de Jackson Family? Meen ooit zoiets gelezen te hebben in een biografie. Als je kijkt naar foto's van alle broers samen lijken sommigen ook donkerder te zijn dan anderen. Zou de blanke huidskleur van Michaels kids kunnen verklaren en de groene ogen van Joseph.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Even off-topic, heeft Joe nou tatoo's in plaats van een snor en wenkbrauwen?
pi_77557249
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef Dynd het volgende:

[..]

Even off-topic, heeft Joe nou tatoo's in plaats van een snor en wenkbrauwen?
Lijkt erop ja, prachtig toch?

Verder vind ik al dat gedoe over genetische overdracht en zo wel interessant. Ik sluit daarom ook niet uit dat Prince en Paris zijn biologische kinderen zijn (al vraag ik me wel af hoe groot de kans is dat er 2 keer een kind uitkomt dat meer blank dan zwart lijkt). Maar uiteindelijk kan het met niet echt iets schelen, het zijn en blijven zijn kinderen. Over de kinderen van Angelina Jolie zeurt toch ook niemand dat het niet haar eigen kinderen zijn.

Zie hier een interessante site met foto's van "blanke" kinderen van zwarte ouders (heb de site verder niet heel goed bekeken maar heb niet het idee dat die racistisch van aard is)
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:51:19 #287
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77558867
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:20 schreef matthijst het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoelde het anders: ad er misschien bij moeten zeggen: interviews met een roddelblad.
Of geloof jij wel dat ze zoiets gezegd heeft?

En dan nog: erg vaak praat ze niet met de pers volgens mij.
OOH, zeg dat dan
Ze geeft juist heel weinig interviews. En zeker niet voor roddelbladen zoals bovenstaand voorbeeld. Daarom ben ik geneigd haar wel serieus te nemen, zoals hier:

De discussie of het wel of niet, en zo ja welk kind dan, Michaels biologische kinderen zijn duurt al sinds dat Prince kwam.
Michael wilde geen openheid geven want het gaat lekker niemand aan behalve hem en de moeder(s).
Wie weet vertellen de kinderen het zelf nog eens...of niet.

[ Bericht 17% gewijzigd door Robijn48 op 02-02-2010 17:57:30 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:35:50 #288
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_77560464
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef piepie het volgende:
Ik denk ook dat het allemaal zijn biologische kinderen kunnen zijn.

Er zijn zat voorbeelden van zwarte vaders met blanke dochters.

Hier b.v. Quincy Jones met zijn dochter Rashida:
Lionel Richie zelfde verhaal en er zijn er meer. Ze hebben allemaal een lichtblonde vrouw dacht ik. Dat is Debby Rowe ook.

[ afbeelding ]
Nicole is niet de biolgische dochter van Lionel
Hij had haar geadopteerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_77560825
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Nicole is niet de biolgische dochter van Lionel
Hij had haar geadopteerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar ze is evengoed zwart/wit gemixt.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:45:02 #290
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_77560855
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Klopt, maar ze is evengoed zwart/wit gemixt.
thanks
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:56:14 #291
283308 Shitney-returns
Oops... I did it again
pi_77564192
Debbie Rowe heeft een confidentiality agreement die nog steeds van kracht is, dus die mag helemaal geen interviews geven over Michael, hun leven samen of de kinderen.
Elk interview dat je ziet dat zogenaamd met Debbie Rowe ziet is dus nep.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:58:35 #292
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77564327
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Shitney-returns het volgende:
Debbie Rowe heeft een confidentiality agreement die nog steeds van kracht is, dus die mag helemaal geen interviews geven over Michael, hun leven samen of de kinderen.
Elk interview dat je ziet dat zogenaamd met Debbie Rowe ziet is dus nep.
Nah. Hoe weet je dit zo zeker? Ook jij kan die dingen niet zeker weten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Robijn48 op 02-02-2010 20:05:38 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:04:56 #293
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77564653

[ Bericht 100% gewijzigd door Robijn48 op 02-02-2010 20:05:15 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:07:37 #294
283308 Shitney-returns
Oops... I did it again
pi_77564814
Er zijn zoveel kinderen met 1 zwarte ouder en 1 blanke ouder die er heel blank uitzien.

Wentworth Miller, Rashida Jones, Eartha Kitt, Gina Belafonte, ik ken er zoveel.

Kijk even naar de kinderen van Hilary van the Fresh Prince bijvoorbeeld:

dinsdag 2 februari 2010 @ 20:11:58 #295
283308 Shitney-returns
Oops... I did it again
pi_77565057
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nah. Hoe weet je dit zo zeker? Ook jij kan die dingen niet zeker weten.
Omdat ze vroeger al een keer gezegd heeft dat ze nooit interviews geeft omdat ze dat niet mag. Ze mocht ook niet getuigen in de rechtszaak en ook niet geinterviewd worden voor de documentaire als antwoord op die van Martin Bashir, toen moest ze eerst met MJ's advocaten een ontheffing van haar zwijgplicht opstellen. Die confidentiality agreement die houdt niet op te bestaan omdat MJ dood is, dus je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat als ze ooit een interview zou geven wat nadelig is voor de nalatenschap van MJ of de kinderen dat ze financieel geruineerd wordt.
pi_77565221
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef Shitney-returns het volgende:
Er zijn zoveel kinderen met 1 zwarte ouder en 1 blanke ouder die er heel blank uitzien.

Wentworth Miller, Rashida Jones, Eartha Kitt, Gina Belafonte, ik ken er zoveel.

Kijk even naar de kinderen van Hilary van the Fresh Prince bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]
Gave foto, ik wist niet eens dat zij kinderen had. Het lijkt haast wel een albino! (desalniettemin mooi meisje hoor)
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:15:26 #297
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77565281
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Shitney-returns het volgende:

[..]

Omdat ze vroeger al een keer gezegd heeft dat ze nooit interviews geeft omdat ze dat niet mag. Ze mocht ook niet getuigen in de rechtszaak en ook niet geinterviewd worden voor de documentaire als antwoord op die van Martin Bashir, toen moest ze eerst met MJ's advocaten een ontheffing van haar zwijgplicht opstellen. Die confidentiality agreement die houdt niet op te bestaan omdat MJ dood is, dus je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat als ze ooit een interview zou geven wat nadelig is voor de nalatenschap van MJ of de kinderen dat ze financieel geruineerd wordt.
En is dit niet gebeurd dan?
Leef en Laten Leven
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:17:31 #298
283308 Shitney-returns
Oops... I did it again
pi_77565433
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

En is dit niet gebeurd dan?
Jawel, maar daar moest ze dus eerst toestemming voor hebben van MJ en zijn advocaten. Ze kreeg een tijdelijke ontheffing van haar zwijgplicht en die kreeg ze alleen maar omdat zij een getuige a decharge was. Ze krijgt hem natuurlijk niet om te zeggen dat MJ eigenlijk een onvruchtbare pedofiel was of iets in die geest, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:19:55 #299
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77565558
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef Shitney-returns het volgende:

[..]

Jawel, maar daar moest ze dus eerst toestemming voor hebben van MJ en zijn advocaten. Ze kreeg een tijdelijke ontheffing van haar zwijgplicht en die kreeg ze alleen maar omdat zij een getuige a decharge was. Ze krijgt hem natuurlijk niet om te zeggen dat MJ eigenlijk een onvruchtbare pedofiel was of iets in die geest, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Ik reageer op wat je zei: "elk interview wat je ziet met Debbie Rowe is nep". Dat is dus niet zo, zoals die als reactie op dat gedoe met Bashir.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:20:39 #300
283308 Shitney-returns
Oops... I did it again
pi_77565600

Eartha Kitt met haar dochter en kleindochter, ook een voorbeeld. Als Eartha er niet bij zou staan zou je nooit denken dat haar dochter en kleindochter niet blank zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')