Dat jennen heeft toch ook geen zin. Ik heb ook niets tegen jou, maar echt, dat gedoe over hoaxen moet nou es ophouden. Daar zijn toch die fora voor.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:36 schreef piepie het volgende:
Aan mijn iq mankeert nog niets hoor Robijn.
Ik was alleen maar aan het jennen hoor, heb niets maar dan ook niets tegen jou.
Sterker nog: Ik ben ook een Beatles-fan, dus dat hebben we ook gemeen ....
Dat is waar.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:36 schreef piepie het volgende:
Aan mijn iq mankeert nog niets hoor Robijn.
Ik was alleen maar aan het jennen hoor, heb niets maar dan ook niets tegen jou.
Sterker nog: Ik ben ook een Beatles-fan, dus dat hebben we ook gemeen ....
Ik ben er ook niet op uit mensen te bekeren, maar ik dacht dat iedereen hier zijn mening kwijt kon, maar dar is moeilijker dan ik dacht. Als iedereen overal hetzelfde over denkt valt er weinig te babbelen hier.
tsja, dat gaat dan niet, want die zijn meestal h ... -gerelateerd ...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef DrDentz het volgende:Ik wil die nieuwe filmpjes en beelden van Michael ook zien.
Dit soort filmpjes zag je ook zelden of nooit toen Michael nog leefde. Deze dan toevallig in het Jeugdjournaal.Prachtig om te zien wel een weldoener hij was ....quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Dynd het volgende:
Deze kwam ik net tegen. Wist helemaal niet dat er een Michael Jackson kamer in het VU in Amsterdam was.![]()
1996: Michael in Jeugdjournaal
Tuurlijk hebben we geen oorlog hier, it's all for L.O.V.E. ....quote:Op maandag 18 januari 2010 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
Oke en nou allemaal weer lief doen !
Het is inderdaad waar dat er in dit forum geen draagvlak voor de hoax is.
Het is ook waar dat er ook mensen zijn afgeschrikt waaronder ikzelf. Ik heb met piepie contact via de PM, gewoon omdat we het leuk vinden om over Michael te praten en over de hoax te kletsen, ook over de onzin dingen. We zien zelf ook wel dat er veel onzin bij zit maar we vinden het gewoon interessant omdat er ook nieuwe filmpjes en beelden tussen zitten van Michael en dat is gewoon leuk om te zien. Het betekent niet meteen dat je denkt dat hij leeft. Dat denkt Piepie ook niet, iets niet uitsluiten is niet hetzelfde als ergens van overtuigd zijn. Er zitten genoeg merkwaardige dingen tussen, ook al betekenen ze niet meteen dat hij dan zou leven ofzo.
Kom op mensen be nice :-) worldpeace
Iemand nog nieuws over Murray? Ik ben een beetje te lui geworden om al die lange lappen engelse tekst over advocaten enzo te lezen hihi
Maar zijn dat nieuwe filmpjes als in Michael-spottings van ná juni 2009?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:21 schreef piepie het volgende:
[..]
tsja, dat gaat dan niet, want die zijn meestal h ... -gerelateerd ...
Nee hoor, die zijn ook niet het bekijken waard (net als met Elvis) ...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar zijn dat nieuwe filmpjes als in Michael-spottings van ná juni 2009?
Wat zal Michael wel niet hebben gedacht toen die malloot van een Henny Huisman voor hem stondquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Dat jochie dat juicht op 0:55
Hij is ook in 1992 geweest, toen werd hij geconfronteerd met een zingende Henny Huisman.
"Ik heb veel gezien in mijn leven maar dit slaat alles."quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat zal Michael wel niet hebben gedacht toen die malloot van een Henny Huisman voor hem stond
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"Ik heb veel gezien in mijn leven maar dit slaat alles."
Ik schaam me voor mijn land.Wij kunnen duidelijk geen helden ontvangen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef piepie het volgende:
Bij TRU was het ook al eens geprobeerd door iemand, maar die zat ook snel weer op slot Robijn.
Over tot de orde van de dag dan maar weer.
Deze auto wil ik, .....![]()
[ afbeelding ]
Je moet dan ook in BNW zijn voor dat soort dingenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef piepie het volgende:
Bij TRU was het ook al eens geprobeerd door iemand, maar die zat ook snel weer op slot Robijn.
Wel lachen! Maar zo zonde op een Carrera GTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef piepie het volgende:
[ afbeelding ]
Die autoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef piepie het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, fok is groter dan ik dacht, ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je moet dan ook in BNW zijn voor dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |