Ik vind dat wel wat engs hebben eerlijk gezegd. Het is totaal niet reeel, sommige reacties. Nu hoeft dat ook niet, maar je kunt toch nog wel 'n beetje objectief reageren lijkt me..quote:Op zondag 24 januari 2010 04:53 schreef fredjanssen het volgende:
Haha wat een ontiegelijk waardeloze foto! Je ziet zijn gezicht niet eens goed. Grappig hoe de fans steeds maar positief blijven reageren!
Ja zou best eens zo kunnen zijn, maar misschien ontwikkelen ze zich toch anders dan de meeste kinderen, nou time will tell . Van de oppas Grace ook niets meer vernomen, nou afwachten maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:50 schreef DrDentz het volgende:
Sinds de maskers af zijn bleken het doodnormale saaie kinderen te zijn.
Ach...vaak de werkelijkheid, denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor de liefhebbers - schilderij van ene Sarah Weaver, gevonden via Oh No They Didn't. Ik vind hem wel mooi, zij het wat deprimerend. Hij heet "Boy Behind the Mask"
[ afbeelding ]
Erg mooi!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:59 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind hem ook heel mooi, die mini-Michael lijkt echt perfect! Dat masker iets minder, misschien omdat het haar stijl is ipv krult. Mooie symboliek ook.
Ik kreeg vandaag van iemand een tijdschrift genaamd Hollands Diep van september/oktober 2009 met een aantal hele mooie zwart-wit foto's genomen begin jaren '90. Foto's van Dilip Mehta, artikel van Paul Theroux. Moet het artikel nog lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Youtube een filmpje met nog veel meer werkelijk prachtige foto's van deze shoot. Veel had ik nog nooit gezien.
Lijkt me gezellig!quote:Op zondag 24 januari 2010 05:19 schreef DrDentz het volgende:
Rustig aan Fredje anders kom ik je effe opzoeken
heel treffendquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor de liefhebbers - schilderij van ene Sarah Weaver, gevonden via Oh No They Didn't. Ik vind hem wel mooi, zij het wat deprimerend. Hij heet "Boy Behind the Mask"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |