Ja die wilden hem allemaal in handboeien zien worden afgevoerd. Dezelfde mensen die nu hun kinderen opgeven voor Move Like Michael Jackson.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:23 schreef Robijn48 het volgende:
Heb net even globaal het eerste topic "Not guilty" teruggelezen, wat een hoop mensen met sensatiezucht zeg
Jakkes.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja die wilden hem allemaal in handboeien zien worden afgevoerd. Dezelfde mensen die nu hun kinderen opgeven voor Move Like Michael Jackson.
So truequote:Op zondag 10 januari 2010 18:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja die wilden hem allemaal in handboeien zien worden afgevoerd. Dezelfde mensen die nu hun kinderen opgeven voor Move Like Michael Jackson.
Wat hij zegt.quote:
Mijn idee ...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Edit: Bah, die Kwalbert, eerst MJ onderuithalen in RTL Boulevard over de jaren en nu grof geld verdienen met die shows![]()
![]()
Helemaal mee eens...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tell me I'm Dreamin zou nu beter van toepassing zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Jermaine zit in de jury bij Move Like MJ?? Die laat ook geen schnabbelkans onbenut. Ik beluister nu z'n 1984 album Dynamite. Staan toch een paar leuke dingetjes op. Tell Me I'm Not Dreamin'
Ik heb het wel afgekeken maar mijn vriend vroeg mij ook waarom ik in godsnaam nog zat te kijken omdat ik duidelijk erg gefrustreerd was van wat ik zagquote:Op maandag 11 januari 2010 13:24 schreef tomtomkortom het volgende:
My Name Is Michael heb ik na 20 minuten uitgezet. 1. Albert Verlinde is een rat en 2. ik kon het niet aanzien en aanhoren. Soms echt een ware verkrachting van zijn muziek en magie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |