quote:Op zondag 10 januari 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Dat is Hans de moderator? Die ook in de regie van TBO meespeelde?
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:17 schreef tuinfluiter het volgende:
AaltSje heeft de koelkast schoongemaakt, hij stonk.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Éénn... de Internet is te zwak ennn dâh ding is te klein ennn dat laatje nie op je kop zittehh
...ennn lâhje de pis nie lauw make... kortom Johan is thuis...
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww dat zuige... jaja het is weekend...
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
PeterN bezig met het verdedigen van Soesdijk II ...
Waar? Op de chat?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet met de Dalai. Ik maak trouwens ook geen ruzie. Ik maak belachelijk.
Nee wacht: Zij 'maken' iets belachelijks en daar wijs ik ze graag op. En dat wordt helaas door weinigen gewaardeerd. Maar hey, dat is nu eenmaal het lot van een profeet!
Peter weet juist helemaal niet hoe dat werktquote:Op zondag 10 januari 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie komt het geluid regelen voor SV. Peter heeft hem net uitgelegd hoe de zenders werken, dat komt dus helemaal goed.
Ja!quote:
JIj gaat zeker ook altijd meteen aan het werk als je aankomt?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
Hansie is tenminste wel een bikkel, meteen druk bezig enzo![]()
[ afbeelding ]
Liesbeth beklaagde zich al dat ze iedere keer afgeleid wordt en dus niet lekker door kan werken. Hansie zegt daarop dat hij haar met rust zal laten maar blijft tegen haar praten. Aaltsje reageert hierop door er ook maar bij te gaan zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
Hansie is tenminste wel een bikkel, meteen druk bezig enzo![]()
[ afbeelding ]
Hoe weet jij datquote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
JIj gaat zeker ook altijd meteen aan het werk als je aankomt?
De basis moet goed zijn. Maar ze zijn goed bezig, niemand is aan het lanterfanten.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
Mensen nodig!
Het is een hele organisatie, maar we zijn goed op weg en niemand lanterfant!
Yep.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Zet 'm nou voor de gein eens een puntmuts op en zeg dan es eerlijk, ..... tis 'm hoor
Surrealisme ten top.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
De basis moet goed zijn. Maar ze zijn goed bezig, niemand is aan het lanterfanten.
Goede arbeidsvoorwaarden en ruime pauzesquote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Decorbouwers gezocht. Meld je snel aan, woensdag moet het af zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Zet 'm nou voor de gein eens een puntmuts op en zeg dan es eerlijk, ..... tis 'm hoor
Eindelijk een professional aan het roerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp nu dat het actieplan een ander woord is voor de programmering van de zender. Aaltsje is nu degene die dat voor haar rekening gaat nemen.
Je kan toch niet anders dan in je broek pissen van het lachen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp nu dat het actieplan een ander woord is voor de programmering van de zender. Aaltsje is nu degene die dat voor haar rekening gaat nemen.
Ik vergeet af en toe gewoon te ademen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders dan in je broek pissen van het lachen?
Dáár lijkt ie op, je hebt gelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Het is Martin Ros die een wekelijkse boekenrubriek krijgt!
Je denkt iedere keer dat het niet gekker kan en toch word je steeds weer verrast.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze nu willen internetten in SV moeten ze inloggen op het netwerk van de buurman.
Al dat geprogrammeer en geregel, werkverdeling etc is alleen maar ter vermaak van de streamers. De ECHTE content en programmering was 1 november toch al klaar. En de decors staan denk ik al bij de buurman in de schuur.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders dan in je broek pissen van het lachen?
Waterkoker, het is weer de waterkoker.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Disana het volgende:
En toen drukte iemand op het verkeerde knopje.
Damn.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waterkoker, het is weer de waterkoker.
En lezen ze niet op Fok!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
En weer wordt er naar de chat gekeken. Het werk schiet op.
Met San39 kun je daar vast ook wel een boom over opzetten.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik krijg spontaan de aandrang om met haar een middagje over Nietzsche te filosoferen.
Bleek gansje, echt tutje, ik zou het er niet op kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Vinden jullie ook dat Aaltsje zo'n intelligente blik in haar ogen heeft?
Ik krijg spontaan de aandrang om met haar een middagje over Nietzsche te filosoferen.
Nou dat is misschien maar goed ook, anders zouden ze zo geschokt zijn dat ze helemáál niet meer aan werken toe kwamen. Vooral Peter. Oh wacht, wat doet Peter daar eigenlijk.quote:
Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat is misschien maar goed ook, anders zouden ze zo geschokt zijn dat ze helemáál niet meer aan werken toe kwamen. Vooral Peter. Oh wacht, wat doet Peter daar eigenlijk.
Oh wat leuk, heb ik gemist.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.
Best zielig eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.
Ik zie het al, ik hoef de stream niet aan te zetten.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
Beeld terug, geluid weg. Je kunt niet alles hebben.
Lavenderr, hij is tegen ons ook niet bepaald aardig en hij laat zich bovendien opfokken door nowlive (Sly) die steeds roept dat hij ons van de chat af moet gooien. Dan zegt Peter dat er woensdag grote schoonmaak op de chat komt. Terwijl daar helemaal geen reden toe is behalve wanneer de hele nowlive kliek zit te klagenquote:
Ja, dat werpt een ander licht op de zaak. Grote schoonmaak nog wel, wat een onzin.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Lavenderr, hij is tegen ons ook niet bepaald aardig en hij laat zich bovendien opfokken door nowlive (Sly) die steeds roept dat hij ons van de chat af moet gooien. Dan zegt Peter dat er woensdag grote schoonmaak op de chat komt. Terwijl daar helemaal geen reden toe is behalve wanneer de hele nowlive kliek zit te klagen
Zoiets. Dat werkt demotiverendquote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp dat er op de chat niet meer over de stream gepraat mag worden?
Hij kan gewoon niet tegen kritiek.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat werpt een ander licht op de zaak. Grote schoonmaak nog wel, wat een onzin.
Het grappige is dat hij vaak in eerste instantie zegt dat hij het heel leuk vindt dat mensen hem afzeiken terwijl je al aan hem kunt zien en horen dat hij eronder lijdt. Dat blijkt dan ook omdat hij al gauw daarna de critici voor van alles begint uit te maken. Een NPS is a bitch.quote:
Ik vind haar geen Champions League niveau, maar ze is wel van het type dat na een avondje flink stappen en doorhalen 's morgens naast me wakker kan worden.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Bleek gansje, echt tutje, ik zou het er niet op kunnen................. bij wijze van spreken dan hè
Hij wil zijn critici zelfs ruimenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij vaak in eerste instantie zegt dat hij het heel leuk vindt dat mensen hem afzeiken terwijl je al aan hem kunt zien en horen dat hij eronder lijdt. Dat blijkt dan ook omdat hij al gauw daarna de critici voor van alles begint uit te maken. Een NPS is a bitch.
Ga toch nog maar eens inloggen, nu ben ik weer nieuwsgierigquote:Op zondag 10 januari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter is weer over de rooie over iets dat hij gelezen heeft. johan zegt hem niet te reageren en niet meer te lezen wat mensen over hem zeggen.
Ruimen?quote:
Volgens mij heeft ie nu een hoekje gezocht waar hij ongezien een potje kan gaan grienen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga toch nog maar eens inloggen, nu ben ik weer nieuwsgierig
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.quote:
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.
Waar ging het eigenlijk om?
Zelfs als het helemaal niet over hem gaat betrekt hij het op zichzelf.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...
Oh bah, het is net een mens.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...
Ik weet het niet precies, maar las dat hij erg geraakt was, en daar kan ik gewoon niet zo goed tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.
Waar ging het eigenlijk om?
Daar is dus echt niets aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Palma wordt vaste gast in het programma van Jaap. Verstandige keus
Met die rauwe stem van d'r. Of heeft ze eindelijk die operatie aan haar stembanden ondergaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Palma dendert over alles en iedereen heen ter meerdere eer en glorie van haarzelf.
Ze zei gister op de chat dat ze geen lange vinger meer heeft. Die operatie is dus kennelijk al wel geweest. Of ze ook aan haar stembanden geopereerd is weet ik niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die rauwe stem van d'r. Of heeft ze eindelijk die operatie aan haar stembanden ondergaan.
Oh, was er ook iets met haar vinger?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zei gister op de chat dat ze geen lange vinger meer heeft. Die operatie is dus kennelijk al wel geweest. Of ze ook aan haar stembanden geopereerd is weet ik niet.
Ze is nu eindelijk een vrouw, denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, was er ook iets met haar vinger?
Palma heeft "een bedienende rol" of zoiets, volgens het persbericht van Peter.quote:Lijkt me echt driedubbel niks, Palma tetterend als sidekick.
Haha.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is nu eindelijk een vrouw, denk ik.![]()
[..]
Palma heeft "een bedienende rol" of zoiets, volgens het persbericht van Peter.
Ik geloof het niet maar ten paleize zijn ze iets goedgeloviger dan ik ben.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Disana het volgende:
Je gelooft toch niet zelf dat Palma daar een ondergeschikte rol gaat spelen. Dat kán ze helemaal niet.
Als je die daar eenmaal binnenhaalt krijg je haar nooit meer weg!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof het niet maar ten paleize zijn ze iets goedgeloviger dan ik ben.
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je die daar eenmaal binnenhaalt krijg je haar nooit meer weg!
Ja, ze houdt er wel van, die aandacht.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:41 schreef Disana het volgende:
Is toch gewoon zo? In DGK bleef ze ook de hele middag hangen als het maar even kon.
Sterker nog: ze liet zich ook niet wegsturen door de regie en/of redactie. Zij bepaalde zelf wel even wat er goed voor het programma was, zij was immers het Hoofd van de Huishouding!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:41 schreef Disana het volgende:
Is toch gewoon zo? In DGK bleef ze ook de hele middag hangen als het maar even kon.
En hetzelfde gaat hier gebeuren, mark my words.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sterker nog: ze liet zich ook niet wegsturen door de regie en/of redactie. Zij bepaalde zelf wel even wat er goed voor het programma was, zij was immers het Hoofd van de Huishouding!
Prima, iemand die van aanpakken weet.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En hetzelfde gaat hier gebeuren, mark my words.
Yep. En ik denk ook dat als het ruzie wordt, dat Johan dan een plasma-scherm armer is.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En hetzelfde gaat hier gebeuren, mark my words.
Als we wisten waar Safaa zit konden we Johan daar even over tippen. Goeie hulp, die Safaa. Ik heb er zelfs een van mijn poezen naar vernoemdquote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. En ik denk ook dat als het ruzie wordt, dat Johan dan een plasma-scherm armer is.
Jongens DGK is bijna 2 jaar afgelopen, Safaa is klaar met haar studie en werkt op de luchthaven.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:49 schreef Disana het volgende:
Als we wisten waar Safaa zit konden we Johan daar even over tippen. Goeie hulp, die Safaa. Ik heb er zelfs een van mijn poezen naar vernoemd
Safaa was cool. Die was voor de duvel niet bangquote:Op zondag 10 januari 2010 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we wisten waar Safaa zit konden we Johan daar even over tippen. Goeie hulp, die Safaa. Ik heb er zelfs een van mijn poezen naar vernoemd
Ja maar als we horen dat Palma ook weer breed in beeld komt denken we vanzelf ook aan Safaa natuurlijk, de enige vrouw die haar aankonquote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jongens de DGK is bijna 2 jaar afgelopen, Safaa is klaar met haar studie en werkt op de luchthaven.
Vertel dat aan Jaap en Palma.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jongens de DGK is bijna 2 jaar afgelopen,
Dat zou zomaar eens kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. En ik denk ook dat als het ruzie wordt, dat Johan dan een plasma-scherm armer is.
Dat dus. Als het echt een trip down memory road wordt, is dat natuurlijk al erg jammerlijk.quote:
'even wat dingen gaan doen' kan het vager?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef Disana het volgende:
Oh leuk, een radioprogramma met verzoekjes, dat ze toch even wat dingen gaan doen. Voorstel van Johan. Positieve energie erin gooien.
Gewoon "effe". Dat wordt vast leuk!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'even wat dingen gaan doen' kan het vager?
Zo gaat het daar dus voortdurend.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'even wat dingen gaan doen' kan het vager?
Pósitieve dingen doen , géén chat lezen dus.. ( heel verstandig ook..)..quote:Op zondag 10 januari 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
Staat in hun functieomschrijving: Dingen doen !
Yô Sven...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Sven is effe Europees Kampioen geworden.
Peter wil bloed zien. Hij heeft het voorzien op chatters die hem en SV te negatief becommentariëren. Johan ziet dat Peter er niet tegenkan en is er tegenwoordig snel bij om het te sussen. Johan wil dus eigenlijk ook niet dat Peter de chat nog leest, laat staan dat-ie er op moet reageren. Peter kennende houdt hij dat never nooit niet vol.quote:
Pff en het is nog niet eens echt begonnen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter wil bloed zien. Hij heeft het voorzien op chatters die hem en SV te negatief becommentariëren. Johan ziet dat Peter er niet tegenkan en is er tegenwoordig snel bij om het te sussen. Johan wil dus eigenlijk ook niet dat Peter de chat nog leest, laat staan dat-ie er op moet reageren. Peter kennende houdt hij dat never nooit niet vol.
Hij zei dan ook nog letterlijk dat het hem nu begint te vervelenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pff en het is nog niet eens echt begonnen.
Daar kunnen we niets mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zei dan ook nog letterlijk dat het hem nu begint te vervelen
Dus Huub komt ook. Nou, dat kan idd weleens leuk worden woensdag, hopelijk gaat er niets mis met de techniek en hebben ze dat tegen die tijd onder de kniequote:Op zondag 10 januari 2010 17:41 schreef sunny16947 het volgende:
keabbel aan Huub
Peter (1192)
gisteren, 13:31
Heeey storm, zekers ff geleden. Had je al gesmst maar ja...maare, ik zie je woensdag Doen we even tabascootje ouwe Grtz Peter
Het wordt woensdag dus echt een gezellige reünie. Als Bram en Claire er dan ook zijn krijgen we de show vlammenwerpen en vuurspugen hahahaha
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
Dus Huub komt ook. Nou, dat kan idd weleens leuk worden woensdag, hopelijk gaat er niets mis met de techniek en hebben ze dat tegen die tijd onder de knie
Ja, dat zal ook wel een probleem op gaan leveren, dan is het ineens topdrukte daar.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja. En hoeveel chatters en streamers kan de chat en stream aan? Onbeperkt?
Forum?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:58 schreef Chanel5 het volgende:
- Bij overtredingen op het forum kunnen topics gesloten worden.
Hij is kennelijk ook weer toe aan nog eens 5 minuten beroemdheid.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:08 schreef Jian het volgende:
Oooooh, de kleine laaf komt woensdag ook, da's goed nieuwsKunnen ze meteen dat blaasapparaat eens echt goed uittesten
Ik heb geen zin om te gaan googlen, maar het is waarschijnlijk voor 90% bij elkaar gejat.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Profiel? Waar je dan ook nog eens verplicht een foto van jezelf moet plaatsen? Forum? Site?
Gaat dit wel over de chat van SV?
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Profiel? Waar je dan ook nog eens verplicht een foto van jezelf moet plaatsen? Forum? Site?
Gaat dit wel over de chat van SV?
Volgens mij is die tekst gekopieerd van een forum. En belachelijk uitgebreid voor een simpel chatje.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja met van die topics ........... ehhh, ja topics .... ????
Heel dom van die foto. Dan komt er bijna niemand.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die kant gaan ze op, er komt ook een FB.
En hadden het ook over een foto bij je account.
Dat was dus mijn idee ook. Degene die dit heeft opgesteld heeft totaal geen notie waar hij het over heeft.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te gaan googlen, maar het is waarschijnlijk voor 90% bij elkaar gejat.
Ik gok op René aka Spanningszoeker.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat was dus mijn idee ook. Degene die dit heeft opgesteld heeft totaal geen notie waar hij het over heeft.
Wat een grappenmakers hè.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel dom van die foto. Dan komt er bijna niemand.
Waar heb je deze eigenlijk vandaan?quote:
Gezien de fouten waarschijnlijk van NL 'geleend'.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te gaan googlen, maar het is waarschijnlijk voor 90% bij elkaar gejat.
Oh gut. Waar is Pearlbitch als je haar nodig hebt.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezien de fouten waarschijnlijk van NL 'geleend'.
Wel verwachten dat er Nederlands gebruikt wordt maar je regels niet in fatsoenlijk Nederlands kunnen opstellen....quote:Op zondag 10 januari 2010 17:58 schreef Chanel5 het volgende:
Regels van de chat:
RegelsOm de site zo leuk mogelijk te houden hebben we een aantal regels waaraan alle gebruikers en bezoekers zich dienen te houden. Gebruikers die onze regels overtreden zullen hiervoor een waarschuwing krijgen en kunnen zelfs per direct verwijderd worden. Studio Vlemmix is een Nederlandse Website. Wij verwachten van onze gebruikers dat deze ook de Nederlandse taal gebruiken.
Cc heeft de foutjes al met Rene doorgenomen, op de chatquote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel verwachten dat er Nederlands gebruikt wordt maar je regels niet in fatsoenlijk Nederlands kunnen opstellen....
Was Cc er nog maar geweest, of Huub, die weet ook hoe je "te allen tijde" spelt (dankzij Cc), en dan hebben we het nog maar niet over de rest van de fouten
En idd, wat is dat met die foto?? Verplicht??
Je chat toch op Ustream, welk profiel moet dan verplicht met foto ingericht worden?? Het Ustreamprofiel??
Het moet niet gekker worden, verplicht een foto
Voor je het weet sta je op de Opsporing Verzocht-lijst van Evilwon.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Leandra het volgende:
Het moet niet gekker worden, verplicht een foto
Ze kan zicht toch wel een avondje vrijmaken om naar PS2 te komen? Nodigen we Lieke ook gelijk uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jongens DGK is bijna 2 jaar afgelopen, Safaa is klaar met haar studie en werkt op de luchthaven.![]()
Ik wil een privémod, kan dat ?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
En als het aantal Mods nóg groter wordt, ga ik erg huilen.... van het lagge....![]()
[ link | afbeelding ]
Ze is gewoon zwaar overwerkt.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Aaltsje voelt zich ziek, Peter brengt haar naar huis en ze was gisteren ook nog gevallen bij de Lidl,
dus heeft ook last van haar been.
OMG.. Nog meer taalfouten dan in de algemene voorwaarden van Nowlive. Dat is knap!quote:
ROTFLMAOquote:Op zondag 10 januari 2010 18:08 schreef Jian het volgende:
Oooooh, de kleine laaf komt woensdag ook, da's goed nieuwsKunnen ze meteen dat blaasapparaat eens echt goed uittesten
Een eigen SV Forum. Ik krijg flashbacks naar de tijd van het BB5 forum op Talpaquote:
Als vanaf woensdag(want dat zei Peter) die regeltjes verscherpt gaan worden maak je grote kansquote:
Oh, het zijn dus niet de algemene voorwaarden van nolife??quote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG.. Nog meer taalfouten dan in de algemene voorwaarden van Nowlive. Dat is knap!![]()
Geniet er nog maar even van, hij gaat aan het verbeterenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG.. Nog meer taalfouten dan in de algemene voorwaarden van Nowlive. Dat is knap!![]()
Het is echt onvoorstelbaar hoe ruim iedereen daar de tijd neemt.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
René meldt op de chat dat hij nog zo'n 3 tot 4 maanden nodig heeft om de site en "communiteit" te bouwen. Ik neem aan dat de regels dan ook pas van kracht worden.
Ow, regeltjes verscherpt ? Mogen we niks meer zeggen over zijne sukkeligheid ?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als vanaf woensdag(want dat zei Peter) die regeltjes verscherpt gaan worden maak je grote kans
Peter zei woensdag en wat Peter zegt zal gebeuren, want hij spreekt met de grote Vlem.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
René meldt op de chat dat hij nog zo'n 3 tot 4 maanden nodig heeft om de site en "communiteit" te bouwen. Ik neem aan dat de regels dan ook pas van kracht worden.
Heeft hij nou het Engelse "community" vertaald, terwijl het gewoon gemeenschap moet zijn, of bedoelt hij een platform dat geschikt is voor communicatie??quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
nopequote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, regeltjes verscherpt ? Mogen we niks meer zeggen over zijne sukkeligheid ?
Dus dan is iedereen bij voorbaat al geband omdat er nog geen site en "communiteit" is waar je verplicht een profiel in moet vullen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Peter zei woensdag en wat Peter zegt zal gebeuren, want hij spreekt met de grote Vlem.
Komt tijd komt raad.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt onvoorstelbaar hoe ruim iedereen daar de tijd neemt.
Ze hebben frisse nieuwe startproblemenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
De ANWB is er ook al...
[ link | afbeelding ]
Werd dat letterlijk zo gezegd, dat er een eigen SV-forum zou komen? Zo ja, door wie?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een eigen SV Forum. Ik krijg flashbacks naar de tijd van het BB5 forum op Talpa
Wie zal het zeggen? Ik heb trouwens nog geen ene logica kunnen ontdekken in hun manier van werken en de volgorde waar dat in zou moeten gebeuren.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dan is iedereen bij voorbaat al geband omdat er nog geen site en "communiteit" is waar je verplicht een profiel in moet vullen.
Gelukkig heeft Hansie ook verstand van autotechniekquote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben frisse nieuwe startproblemen
Nou ja René meldde het op de chat maar die jongen kun je beter niet letterlijk citeren. Dan begrijpt niemand er meer wat van.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Werd dat letterlijk zo gezegd, dat er een eigen SV-forum zou komen? Zo ja, door wie?
Ik vrees dat NL via de achterdeur aan het inbreken is.quote:Wat gaat dat samenwerkingsverband met NL dan inhouden?
Welja, zo even tussen neus en lippen door.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij komt die gast ivm de Partij van de Toekomst.
Even het regeerakkoord regelen.
Een antwoord op mijn privébericht.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
Heeft hij nou het Engelse "community" vertaald, terwijl het gewoon gemeenschap moet zijn, of bedoelt hij een platform dat geschikt is voor communicatie??
quote::53 beequeen: Wat denk je zelf? Het woord cummuniteit span.
6:54 beequeen: Ken ik niet.
6:54 spanningszoeker-1: dat is een ander woordt voor comunitie en je kan dit ook best even op een normale manier vragen
6:54 spanningszoeker-1: in plaats van wat denk je zelf
6:54 spanningszoeker-1: wil best vragen beandwoorden
6:54 spanningszoeker-1: wil ook altijd helpen maar moet wel gezellig blijven
6:54 spanningszoeker-1: er komt zometeen een profielen gedeelten comunitie gedeelte
6:54 spanningszoeker-1: op de site
6:54 beequeen: Joh, het staat gewoon zo slordig. Maar comunitie ken ik ook niet. Sorry.
6:55 spanningszoeker-1: en die totaliteit verzameling van onderdelen noem je ook comuniteit
6:55 spanningszoeker-1: community
6:55 spanningszoeker-1: dan
6:55 beequeen: Oh, ik zal de van Dale er even op naslaan.
6:55 spanningszoeker-1: http://www.encyclo.nl/begrip/communiteit
6:55 beequeen: Oeps, Engels mag niet span.
6:55 spanningszoeker-1:
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een antwoord op mijn privébericht.
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een antwoord op mijn privébericht.
[..]
Hij vindt nogal gauw dat mensen grof zijn. Hij is druk bezig. Het woord neuken mag je niet meer op de chat schrijven.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
Wat werd er door spanningzoeker gecensureerd?
Haha, wat grappig, een geranium-opaatje als mod op een chat. Echt van deze tijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vindt nogal gauw dat mensen grof zijn. Hij is druk bezig. Het woord neuken mag je niet meer op de chat schrijven.
Dead end park!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
De standpunten van Vlemmix.
Uitbreiding airport: veel mensen zullen het daar niet mee eens zijn maar je moet toch ergens voor kiezen, volgens Johan. Verder begreep ik dat Johan een soor amusementspark annex begraafplaats wil hebben in Eindhoven.
Hij heeft nogal last van geldingsdrang maar hij kan maar heel weinig.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, wat grappig, een geranium-opaatje als mod op een chat. Echt van deze tijd.
Ik ben gekicked. Omdat ik neuken typte.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
Haha, wat grappig, een geranium-opaatje als mod op een chat. Echt van deze tijd.
In klaar Nederlands (want Engels mag niet): het is een nul.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft nogal last van geldingsdrang maar hij kan maar heel weinig.
Hoe lang duurt zo'n kick?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben gekicked. Omdat ik neuken typte.
Geen idee. Wat een volk daar. De moderatie dan hè? Nou ja, niet alleen.quote:
Ze kunnen gewoon niet meedoen onder een naam omdat ze zich daarvoor te laat hebben gemeld. Nu probeert Johan zichzelf en zijn gevolg voor te liegen dat het veel beter is om alleen maar onder een lijstnummer mee te doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef Copycat het volgende:
[
Briljant. En ze heten Partij van de Toekomst. Maar dat zou zo maar Partij van de Duidelijkheid kunnen worden. Lijst 13, 14, 15 of 16. Wat maakt het uit?!
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Wat een volk daar. De moderatie dan hè? Nou ja, niet alleen.
Echt waar, wat gaan we nou krijgen dan ??????quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben gekicked. Omdat ik neuken typte.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze kunnen gewoon niet meedoen onder een naam omdat ze zich daarvoor te laat hebben gemeld. Nu probeert Johan zichzelf en zijn gevolg voor te liegen dat het veel beter is om alleen maar onder een lijstnummer mee te doen.
Die hele chat is een lachertje, dit kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef Jian het volgende:
Echt waar, wat gaan we nou krijgen dan ??????
En hij heeft gelijk...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vindt nogal gauw dat mensen grof zijn. Hij is druk bezig. Het woord neuken mag je niet meer op de chat schrijven.
Pas na twee keer lezen kwam het absurdisme binnen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter is al een half uurtje aan het fröbelen met twee stickertjes voor op de microfoon van zijn radio-uitzending.
Misschien nemen HiDiHo of Peeet1 het op.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan de radio-uitzending van Peter helaas niet meemaken. Ik bekijk later vanavond de caps wel.
Komt goed uit voor als die kleine laaf woensdagavond komtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Hans heeft een eigen bedrijf.. trainingen in veiligheid en omgaam met agressie ed...
[ link | afbeelding ]
Ha Peeet1, welke bron? Van 8 jaar geleden .quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef peeet1 het volgende:
23 okt 2002
Feestpartij
Johan Vlemmix, die afgelopen verkiezing met zijn minister van feest hoge ogen gooide, gaat het weer proberen.
De lijsttrekker van de Partij van de Toekomst keert daarvoor eerder terug van uit Rome, het eindpunt van zijn voetreis van 2200 kilometer. Hij legde deze tocht af, omdat hij had gewed dat hij een kamerzetel zou krijgen, maar dit lukte niet.
Hij verwacht echter bij de komende verkiezingen door "het terugbrengen van duidelijkheid in de politiek" toch in het parlement te komen
Niet zo letterlijk, maar als ze in hun algemene voorwaarden spreken over het forum en profielen, neem ik aan dat ze dat wel van plan zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Werd dat letterlijk zo gezegd, dat er een eigen SV-forum zou komen? Zo ja, door wie?
Een hoop ruzie en gepijpzeik over geld.quote:Wat gaat dat samenwerkingsverband met NL dan inhouden?
Liesbeth: Er zit een buffer in.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef Disana het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat iemand die een politieke partij opricht zijn ideeën van een rls chat afhaalt.
Nog zotter.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesbeth: Willen jullie ook landelijk.
Johan : Ja.
Heb het een half uur volgehouden.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef Gert het volgende:
Eindhovuuuuuuh.
Dat wijf: "Doen we wat voor de buschauffeurs?"
Johan: "Ja. Zorgen dat de veiligheid van de chauffeurs gewaarborgd wordt. [..]
Eindhoven is eigenlijk ook gewoon een beetje de stad van de techniek. Dus er is heel veel mogelijk."
Na een minuut alweer genoeg achterlijk sneu geblaat gehoord. Het gaat steeds harder. Een paar dagen geleden zat ik nog op vijf minuten.
OK. maar dat kan net zo goed lomp gekopieerd zijn dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk, maar als ze in hun algemene voorwaarden spreken over het forum en profielen, neem ik aan dat ze dat wel van plan zijn
en als t plan wel serieus is, gok ik op 2014 voor ze zover zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. maar dat kan net zo goed lomp gekopieerd zijn dus.
Zou het echt?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. maar dat kan net zo goed lomp gekopieerd zijn dus.
Het is niet echt vergelijkbaar hè, met TBO. Behalve dat het ook een stream is en dat het ook uit PS2 komt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het een half uur volgehouden.
Maar ben zo bang dat het niets wordt. Hoe kán dit nog wat worden?
En als ik dan terugdenk aan de Bunker kan ik wel janken. Wat een verschil.
Heb toch maar even gegoogled: hele lappen tekst zijn zo gekopieerd van andere fora (die dat ook weer van elkaar hebben gekopieerd).quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het echt?
Aan de andere kant: ik verbaas me nergens meer over.
En dat vind ik eigenlijk al schokkend veel gezien alles.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet echt vergelijkbaar hè, met TBO. Behalve dat het ook een stream is en dat het ook uit PS2 komt.
Maar toch: het is hartstikke druk op de chat, kennelijk vermaakt men zich hier toch ook wel prima mee. Alleen heb je het dan over 40 man of zo, en nog 80 lurkers. Er moet nog heel wat gebeuren voordat hier ook maar een stuiver aan te verdienen valt.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Copycat het volgende:
Ik werd net weer boos.
Om de ultieme domheid van die partijgenoten.
Ik wil niet meer!!!
Die radio zou vanavond al plaatsvinden maar Johan moest zonodig input slurpen uit zijn vrijwilligers over zijn partijtje. Die mensen zijn echt gek dat ze daaraan meewerken.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Jian het volgende:
Liesbeth vraagt aan Johan of ze de programmering vanavond nog gaan invullen (is die er dan ? ) Johan is kapot dus die doet het in elk geval niet ,,,,,,,,,
Liesbeth vraagt wanneer Peter de Radio gaat draaien. Peter denkt dat woensdag alles er klaar voor is en dan wordt het van 10.00 tot 12.00 uur De naam van de Radioshow; Hoe Peter hoe Beter ! Na overleg wordt het toch gepland op donderdag
[ afbeelding ]
Wat gaat ie doen, is dat bekend ?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef Dottey het volgende:
(Het programma van) Harry loco gaat " op water en brood" (heten).
Die is onderweg, maar het is heel slecht weerquote:Op zondag 10 januari 2010 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Vanavond zou Alsido ook weer terug komen.
Was die in Duitsland? Daar woont hij toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:19 schreef Jian het volgende:
Die is onderweg, maar het is heel slecht weer
Geen idee, maar Peter had hem aan de telefoon en hij moest nog wel een behoorlijk eindjequote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was die in Duitsland? Daar woont hij toch?
Rond de tijd van de bunker woonde hij in Duitsland.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef Jian het volgende:
Geen idee, maar Peter had hem aan de telefoon en hij moest nog wel een behoorlijk eindje
Ah, nou dat is dan wel een handig businessmodel.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Maanvis het volgende:
Nou, ik heb nu denk ik al langer naar SV gekeken dan naar TBO.
En Johan wil er niets aan verdienen. Zelfs René, die samen met het hostingplatform voor 60k er in zit, doet het gewoon voor de leuk.
Waarom, ik zag je net nog?quote:
Ach die twee drie malloten zijn er gelukkig niet de hele tijd.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het wordt daar echt niks, kleuterklasniveau, is niks te beginnen voor een lekkere discussie.
Er zit nu ook heel veel blauw op de chat, blijft Hansie slapen?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:03 schreef Chanel5 het volgende:
Was er nog wel, maar monddood, tjezus, kan wel door blijven drammen maar dat wordt een ban, tja je hebt de dondersteen in mj gezien, ik zit hier echt van grrrrrr
Ontgetwijfeldquote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er zit nu ook heel veel blauw op de chat, blijft Hansie slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |