Ze is gewoon zwaar overwerkt.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Aaltsje voelt zich ziek, Peter brengt haar naar huis en ze was gisteren ook nog gevallen bij de Lidl,
dus heeft ook last van haar been.
OMG.. Nog meer taalfouten dan in de algemene voorwaarden van Nowlive. Dat is knap!quote:
ROTFLMAOquote:Op zondag 10 januari 2010 18:08 schreef Jian het volgende:
Oooooh, de kleine laaf komt woensdag ook, da's goed nieuwsKunnen ze meteen dat blaasapparaat eens echt goed uittesten
Een eigen SV Forum. Ik krijg flashbacks naar de tijd van het BB5 forum op Talpaquote:
Als vanaf woensdag(want dat zei Peter) die regeltjes verscherpt gaan worden maak je grote kansquote:
Oh, het zijn dus niet de algemene voorwaarden van nolife??quote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG.. Nog meer taalfouten dan in de algemene voorwaarden van Nowlive. Dat is knap!![]()
Geniet er nog maar even van, hij gaat aan het verbeterenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG.. Nog meer taalfouten dan in de algemene voorwaarden van Nowlive. Dat is knap!![]()
Het is echt onvoorstelbaar hoe ruim iedereen daar de tijd neemt.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
René meldt op de chat dat hij nog zo'n 3 tot 4 maanden nodig heeft om de site en "communiteit" te bouwen. Ik neem aan dat de regels dan ook pas van kracht worden.
Ow, regeltjes verscherpt ? Mogen we niks meer zeggen over zijne sukkeligheid ?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als vanaf woensdag(want dat zei Peter) die regeltjes verscherpt gaan worden maak je grote kans
Peter zei woensdag en wat Peter zegt zal gebeuren, want hij spreekt met de grote Vlem.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
René meldt op de chat dat hij nog zo'n 3 tot 4 maanden nodig heeft om de site en "communiteit" te bouwen. Ik neem aan dat de regels dan ook pas van kracht worden.
Heeft hij nou het Engelse "community" vertaald, terwijl het gewoon gemeenschap moet zijn, of bedoelt hij een platform dat geschikt is voor communicatie??quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
nopequote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, regeltjes verscherpt ? Mogen we niks meer zeggen over zijne sukkeligheid ?
Dus dan is iedereen bij voorbaat al geband omdat er nog geen site en "communiteit" is waar je verplicht een profiel in moet vullen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Peter zei woensdag en wat Peter zegt zal gebeuren, want hij spreekt met de grote Vlem.
Komt tijd komt raad.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt onvoorstelbaar hoe ruim iedereen daar de tijd neemt.
Ze hebben frisse nieuwe startproblemenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
De ANWB is er ook al...
[ link | afbeelding ]
Werd dat letterlijk zo gezegd, dat er een eigen SV-forum zou komen? Zo ja, door wie?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een eigen SV Forum. Ik krijg flashbacks naar de tijd van het BB5 forum op Talpa
Wie zal het zeggen? Ik heb trouwens nog geen ene logica kunnen ontdekken in hun manier van werken en de volgorde waar dat in zou moeten gebeuren.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dan is iedereen bij voorbaat al geband omdat er nog geen site en "communiteit" is waar je verplicht een profiel in moet vullen.
Gelukkig heeft Hansie ook verstand van autotechniekquote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben frisse nieuwe startproblemen
Nou ja René meldde het op de chat maar die jongen kun je beter niet letterlijk citeren. Dan begrijpt niemand er meer wat van.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Werd dat letterlijk zo gezegd, dat er een eigen SV-forum zou komen? Zo ja, door wie?
Ik vrees dat NL via de achterdeur aan het inbreken is.quote:Wat gaat dat samenwerkingsverband met NL dan inhouden?
Welja, zo even tussen neus en lippen door.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij komt die gast ivm de Partij van de Toekomst.
Even het regeerakkoord regelen.
Een antwoord op mijn privébericht.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
Heeft hij nou het Engelse "community" vertaald, terwijl het gewoon gemeenschap moet zijn, of bedoelt hij een platform dat geschikt is voor communicatie??
quote::53 beequeen: Wat denk je zelf? Het woord cummuniteit span.
6:54 beequeen: Ken ik niet.
6:54 spanningszoeker-1: dat is een ander woordt voor comunitie en je kan dit ook best even op een normale manier vragen
6:54 spanningszoeker-1: in plaats van wat denk je zelf
6:54 spanningszoeker-1: wil best vragen beandwoorden
6:54 spanningszoeker-1: wil ook altijd helpen maar moet wel gezellig blijven
6:54 spanningszoeker-1: er komt zometeen een profielen gedeelten comunitie gedeelte
6:54 spanningszoeker-1: op de site
6:54 beequeen: Joh, het staat gewoon zo slordig. Maar comunitie ken ik ook niet. Sorry.
6:55 spanningszoeker-1: en die totaliteit verzameling van onderdelen noem je ook comuniteit
6:55 spanningszoeker-1: community
6:55 spanningszoeker-1: dan
6:55 beequeen: Oh, ik zal de van Dale er even op naslaan.
6:55 spanningszoeker-1: http://www.encyclo.nl/begrip/communiteit
6:55 beequeen: Oeps, Engels mag niet span.
6:55 spanningszoeker-1:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |