Ze hebben frisse nieuwe startproblemenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
De ANWB is er ook al...
[ link | afbeelding ]
Werd dat letterlijk zo gezegd, dat er een eigen SV-forum zou komen? Zo ja, door wie?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een eigen SV Forum. Ik krijg flashbacks naar de tijd van het BB5 forum op Talpa
Wie zal het zeggen? Ik heb trouwens nog geen ene logica kunnen ontdekken in hun manier van werken en de volgorde waar dat in zou moeten gebeuren.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dan is iedereen bij voorbaat al geband omdat er nog geen site en "communiteit" is waar je verplicht een profiel in moet vullen.
Gelukkig heeft Hansie ook verstand van autotechniekquote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben frisse nieuwe startproblemen
Nou ja René meldde het op de chat maar die jongen kun je beter niet letterlijk citeren. Dan begrijpt niemand er meer wat van.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Werd dat letterlijk zo gezegd, dat er een eigen SV-forum zou komen? Zo ja, door wie?
Ik vrees dat NL via de achterdeur aan het inbreken is.quote:Wat gaat dat samenwerkingsverband met NL dan inhouden?
Welja, zo even tussen neus en lippen door.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij komt die gast ivm de Partij van de Toekomst.
Even het regeerakkoord regelen.
Een antwoord op mijn privébericht.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
Heeft hij nou het Engelse "community" vertaald, terwijl het gewoon gemeenschap moet zijn, of bedoelt hij een platform dat geschikt is voor communicatie??
quote::53 beequeen: Wat denk je zelf? Het woord cummuniteit span.
6:54 beequeen: Ken ik niet.
6:54 spanningszoeker-1: dat is een ander woordt voor comunitie en je kan dit ook best even op een normale manier vragen
6:54 spanningszoeker-1: in plaats van wat denk je zelf
6:54 spanningszoeker-1: wil best vragen beandwoorden
6:54 spanningszoeker-1: wil ook altijd helpen maar moet wel gezellig blijven
6:54 spanningszoeker-1: er komt zometeen een profielen gedeelten comunitie gedeelte
6:54 spanningszoeker-1: op de site
6:54 beequeen: Joh, het staat gewoon zo slordig. Maar comunitie ken ik ook niet. Sorry.
6:55 spanningszoeker-1: en die totaliteit verzameling van onderdelen noem je ook comuniteit
6:55 spanningszoeker-1: community
6:55 spanningszoeker-1: dan
6:55 beequeen: Oh, ik zal de van Dale er even op naslaan.
6:55 spanningszoeker-1: http://www.encyclo.nl/begrip/communiteit
6:55 beequeen: Oeps, Engels mag niet span.
6:55 spanningszoeker-1:
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een antwoord op mijn privébericht.
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een antwoord op mijn privébericht.
[..]
Hij vindt nogal gauw dat mensen grof zijn. Hij is druk bezig. Het woord neuken mag je niet meer op de chat schrijven.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
Wat werd er door spanningzoeker gecensureerd?
Haha, wat grappig, een geranium-opaatje als mod op een chat. Echt van deze tijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vindt nogal gauw dat mensen grof zijn. Hij is druk bezig. Het woord neuken mag je niet meer op de chat schrijven.
Dead end park!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
De standpunten van Vlemmix.
Uitbreiding airport: veel mensen zullen het daar niet mee eens zijn maar je moet toch ergens voor kiezen, volgens Johan. Verder begreep ik dat Johan een soor amusementspark annex begraafplaats wil hebben in Eindhoven.
Hij heeft nogal last van geldingsdrang maar hij kan maar heel weinig.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, wat grappig, een geranium-opaatje als mod op een chat. Echt van deze tijd.
Ik ben gekicked. Omdat ik neuken typte.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
Haha, wat grappig, een geranium-opaatje als mod op een chat. Echt van deze tijd.
In klaar Nederlands (want Engels mag niet): het is een nul.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft nogal last van geldingsdrang maar hij kan maar heel weinig.
Hoe lang duurt zo'n kick?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben gekicked. Omdat ik neuken typte.
Geen idee. Wat een volk daar. De moderatie dan hè? Nou ja, niet alleen.quote:
Ze kunnen gewoon niet meedoen onder een naam omdat ze zich daarvoor te laat hebben gemeld. Nu probeert Johan zichzelf en zijn gevolg voor te liegen dat het veel beter is om alleen maar onder een lijstnummer mee te doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef Copycat het volgende:
[
Briljant. En ze heten Partij van de Toekomst. Maar dat zou zo maar Partij van de Duidelijkheid kunnen worden. Lijst 13, 14, 15 of 16. Wat maakt het uit?!
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Wat een volk daar. De moderatie dan hè? Nou ja, niet alleen.
Echt waar, wat gaan we nou krijgen dan ??????quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben gekicked. Omdat ik neuken typte.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze kunnen gewoon niet meedoen onder een naam omdat ze zich daarvoor te laat hebben gemeld. Nu probeert Johan zichzelf en zijn gevolg voor te liegen dat het veel beter is om alleen maar onder een lijstnummer mee te doen.
Die hele chat is een lachertje, dit kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef Jian het volgende:
Echt waar, wat gaan we nou krijgen dan ??????
En hij heeft gelijk...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vindt nogal gauw dat mensen grof zijn. Hij is druk bezig. Het woord neuken mag je niet meer op de chat schrijven.
Pas na twee keer lezen kwam het absurdisme binnen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter is al een half uurtje aan het fröbelen met twee stickertjes voor op de microfoon van zijn radio-uitzending.
Misschien nemen HiDiHo of Peeet1 het op.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan de radio-uitzending van Peter helaas niet meemaken. Ik bekijk later vanavond de caps wel.
Komt goed uit voor als die kleine laaf woensdagavond komtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Hans heeft een eigen bedrijf.. trainingen in veiligheid en omgaam met agressie ed...
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |