Misschien nemen HiDiHo of Peeet1 het op.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan de radio-uitzending van Peter helaas niet meemaken. Ik bekijk later vanavond de caps wel.
Komt goed uit voor als die kleine laaf woensdagavond komtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Hans heeft een eigen bedrijf.. trainingen in veiligheid en omgaam met agressie ed...
[ link | afbeelding ]
Ha Peeet1, welke bron? Van 8 jaar geleden .quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef peeet1 het volgende:
23 okt 2002
Feestpartij
Johan Vlemmix, die afgelopen verkiezing met zijn minister van feest hoge ogen gooide, gaat het weer proberen.
De lijsttrekker van de Partij van de Toekomst keert daarvoor eerder terug van uit Rome, het eindpunt van zijn voetreis van 2200 kilometer. Hij legde deze tocht af, omdat hij had gewed dat hij een kamerzetel zou krijgen, maar dit lukte niet.
Hij verwacht echter bij de komende verkiezingen door "het terugbrengen van duidelijkheid in de politiek" toch in het parlement te komen
Niet zo letterlijk, maar als ze in hun algemene voorwaarden spreken over het forum en profielen, neem ik aan dat ze dat wel van plan zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Werd dat letterlijk zo gezegd, dat er een eigen SV-forum zou komen? Zo ja, door wie?
Een hoop ruzie en gepijpzeik over geld.quote:Wat gaat dat samenwerkingsverband met NL dan inhouden?
Liesbeth: Er zit een buffer in.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef Disana het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat iemand die een politieke partij opricht zijn ideeën van een rls chat afhaalt.
Nog zotter.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesbeth: Willen jullie ook landelijk.
Johan : Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |