Ga toch nog maar eens inloggen, nu ben ik weer nieuwsgierigquote:Op zondag 10 januari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter is weer over de rooie over iets dat hij gelezen heeft. johan zegt hem niet te reageren en niet meer te lezen wat mensen over hem zeggen.
Ruimen?quote:
Volgens mij heeft ie nu een hoekje gezocht waar hij ongezien een potje kan gaan grienen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga toch nog maar eens inloggen, nu ben ik weer nieuwsgierig
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.quote:
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.
Waar ging het eigenlijk om?
Zelfs als het helemaal niet over hem gaat betrekt hij het op zichzelf.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...
Oh bah, het is net een mens.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...
Ik weet het niet precies, maar las dat hij erg geraakt was, en daar kan ik gewoon niet zo goed tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.
Waar ging het eigenlijk om?
Daar is dus echt niets aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Palma wordt vaste gast in het programma van Jaap. Verstandige keus
Met die rauwe stem van d'r. Of heeft ze eindelijk die operatie aan haar stembanden ondergaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Palma dendert over alles en iedereen heen ter meerdere eer en glorie van haarzelf.
Ze zei gister op de chat dat ze geen lange vinger meer heeft. Die operatie is dus kennelijk al wel geweest. Of ze ook aan haar stembanden geopereerd is weet ik niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die rauwe stem van d'r. Of heeft ze eindelijk die operatie aan haar stembanden ondergaan.
Oh, was er ook iets met haar vinger?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zei gister op de chat dat ze geen lange vinger meer heeft. Die operatie is dus kennelijk al wel geweest. Of ze ook aan haar stembanden geopereerd is weet ik niet.
Ze is nu eindelijk een vrouw, denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, was er ook iets met haar vinger?
Palma heeft "een bedienende rol" of zoiets, volgens het persbericht van Peter.quote:Lijkt me echt driedubbel niks, Palma tetterend als sidekick.
Haha.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is nu eindelijk een vrouw, denk ik.![]()
[..]
Palma heeft "een bedienende rol" of zoiets, volgens het persbericht van Peter.
Ik geloof het niet maar ten paleize zijn ze iets goedgeloviger dan ik ben.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Disana het volgende:
Je gelooft toch niet zelf dat Palma daar een ondergeschikte rol gaat spelen. Dat kán ze helemaal niet.
Als je die daar eenmaal binnenhaalt krijg je haar nooit meer weg!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof het niet maar ten paleize zijn ze iets goedgeloviger dan ik ben.
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je die daar eenmaal binnenhaalt krijg je haar nooit meer weg!
Ja, ze houdt er wel van, die aandacht.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:41 schreef Disana het volgende:
Is toch gewoon zo? In DGK bleef ze ook de hele middag hangen als het maar even kon.
Sterker nog: ze liet zich ook niet wegsturen door de regie en/of redactie. Zij bepaalde zelf wel even wat er goed voor het programma was, zij was immers het Hoofd van de Huishouding!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:41 schreef Disana het volgende:
Is toch gewoon zo? In DGK bleef ze ook de hele middag hangen als het maar even kon.
En hetzelfde gaat hier gebeuren, mark my words.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sterker nog: ze liet zich ook niet wegsturen door de regie en/of redactie. Zij bepaalde zelf wel even wat er goed voor het programma was, zij was immers het Hoofd van de Huishouding!
Prima, iemand die van aanpakken weet.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En hetzelfde gaat hier gebeuren, mark my words.
Yep. En ik denk ook dat als het ruzie wordt, dat Johan dan een plasma-scherm armer is.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En hetzelfde gaat hier gebeuren, mark my words.
Als we wisten waar Safaa zit konden we Johan daar even over tippen. Goeie hulp, die Safaa. Ik heb er zelfs een van mijn poezen naar vernoemdquote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. En ik denk ook dat als het ruzie wordt, dat Johan dan een plasma-scherm armer is.
Jongens DGK is bijna 2 jaar afgelopen, Safaa is klaar met haar studie en werkt op de luchthaven.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:49 schreef Disana het volgende:
Als we wisten waar Safaa zit konden we Johan daar even over tippen. Goeie hulp, die Safaa. Ik heb er zelfs een van mijn poezen naar vernoemd
Safaa was cool. Die was voor de duvel niet bangquote:Op zondag 10 januari 2010 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we wisten waar Safaa zit konden we Johan daar even over tippen. Goeie hulp, die Safaa. Ik heb er zelfs een van mijn poezen naar vernoemd
Ja maar als we horen dat Palma ook weer breed in beeld komt denken we vanzelf ook aan Safaa natuurlijk, de enige vrouw die haar aankonquote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jongens de DGK is bijna 2 jaar afgelopen, Safaa is klaar met haar studie en werkt op de luchthaven.
Vertel dat aan Jaap en Palma.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jongens de DGK is bijna 2 jaar afgelopen,
Dat zou zomaar eens kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. En ik denk ook dat als het ruzie wordt, dat Johan dan een plasma-scherm armer is.
Dat dus. Als het echt een trip down memory road wordt, is dat natuurlijk al erg jammerlijk.quote:
'even wat dingen gaan doen' kan het vager?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef Disana het volgende:
Oh leuk, een radioprogramma met verzoekjes, dat ze toch even wat dingen gaan doen. Voorstel van Johan. Positieve energie erin gooien.
Gewoon "effe". Dat wordt vast leuk!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'even wat dingen gaan doen' kan het vager?
Zo gaat het daar dus voortdurend.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'even wat dingen gaan doen' kan het vager?
Pósitieve dingen doen , géén chat lezen dus.. ( heel verstandig ook..)..quote:Op zondag 10 januari 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
Staat in hun functieomschrijving: Dingen doen !
Yô Sven...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Sven is effe Europees Kampioen geworden.
Peter wil bloed zien. Hij heeft het voorzien op chatters die hem en SV te negatief becommentariëren. Johan ziet dat Peter er niet tegenkan en is er tegenwoordig snel bij om het te sussen. Johan wil dus eigenlijk ook niet dat Peter de chat nog leest, laat staan dat-ie er op moet reageren. Peter kennende houdt hij dat never nooit niet vol.quote:
Pff en het is nog niet eens echt begonnen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter wil bloed zien. Hij heeft het voorzien op chatters die hem en SV te negatief becommentariëren. Johan ziet dat Peter er niet tegenkan en is er tegenwoordig snel bij om het te sussen. Johan wil dus eigenlijk ook niet dat Peter de chat nog leest, laat staan dat-ie er op moet reageren. Peter kennende houdt hij dat never nooit niet vol.
Hij zei dan ook nog letterlijk dat het hem nu begint te vervelenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pff en het is nog niet eens echt begonnen.
Daar kunnen we niets mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zei dan ook nog letterlijk dat het hem nu begint te vervelen
Dus Huub komt ook. Nou, dat kan idd weleens leuk worden woensdag, hopelijk gaat er niets mis met de techniek en hebben ze dat tegen die tijd onder de kniequote:Op zondag 10 januari 2010 17:41 schreef sunny16947 het volgende:
keabbel aan Huub
Peter (1192)
gisteren, 13:31
Heeey storm, zekers ff geleden. Had je al gesmst maar ja...maare, ik zie je woensdag Doen we even tabascootje ouwe Grtz Peter
Het wordt woensdag dus echt een gezellige reünie. Als Bram en Claire er dan ook zijn krijgen we de show vlammenwerpen en vuurspugen hahahaha
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
Dus Huub komt ook. Nou, dat kan idd weleens leuk worden woensdag, hopelijk gaat er niets mis met de techniek en hebben ze dat tegen die tijd onder de knie
Ja, dat zal ook wel een probleem op gaan leveren, dan is het ineens topdrukte daar.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja. En hoeveel chatters en streamers kan de chat en stream aan? Onbeperkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |