.
 .

En lezen ze niet op Fok!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
En weer wordt er naar de chat gekeken. Het werk schiet op.

Met San39 kun je daar vast ook wel een boom over opzetten.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik krijg spontaan de aandrang om met haar een middagje over Nietzsche te filosoferen.

Bleek gansje, echt tutje, ik zou het er niet op kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Vinden jullie ook dat Aaltsje zo'n intelligente blik in haar ogen heeft?
Ik krijg spontaan de aandrang om met haar een middagje over Nietzsche te filosoferen.
 ................. bij wijze van spreken dan hè
  ................. bij wijze van spreken dan hè   

Nou dat is misschien maar goed ook, anders zouden ze zo geschokt zijn dat ze helemáál niet meer aan werken toe kwamen. Vooral Peter. Oh wacht, wat doet Peter daar eigenlijk.quote:

Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat is misschien maar goed ook, anders zouden ze zo geschokt zijn dat ze helemáál niet meer aan werken toe kwamen. Vooral Peter. Oh wacht, wat doet Peter daar eigenlijk.

Oh wat leuk, heb ik gemist.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.

Best zielig eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.

Ik zie het al, ik hoef de stream niet aan te zetten.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
Beeld terug, geluid weg. Je kunt niet alles hebben.

Lavenderr, hij is tegen ons ook niet bepaald aardig en hij laat zich bovendien opfokken door nowlive (Sly) die steeds roept dat hij ons van de chat af moet gooien. Dan zegt Peter dat er woensdag grote schoonmaak op de chat komt. Terwijl daar helemaal geen reden toe is behalve wanneer de hele nowlive kliek zit te klagenquote:

Ja, dat werpt een ander licht op de zaak. Grote schoonmaak nog wel, wat een onzin.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Lavenderr, hij is tegen ons ook niet bepaald aardig en hij laat zich bovendien opfokken door nowlive (Sly) die steeds roept dat hij ons van de chat af moet gooien. Dan zegt Peter dat er woensdag grote schoonmaak op de chat komt. Terwijl daar helemaal geen reden toe is behalve wanneer de hele nowlive kliek zit te klagen

Zoiets. Dat werkt demotiverendquote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp dat er op de chat niet meer over de stream gepraat mag worden?
 .
 . 

Hij kan gewoon niet tegen kritiek.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat werpt een ander licht op de zaak. Grote schoonmaak nog wel, wat een onzin.

Het grappige is dat hij vaak in eerste instantie zegt dat hij het heel leuk vindt dat mensen hem afzeiken terwijl je al aan hem kunt zien en horen dat hij eronder lijdt. Dat blijkt dan ook omdat hij al gauw daarna de critici voor van alles begint uit te maken. Een NPS is a bitch.quote:

Ik vind haar geen Champions League niveau, maar ze is wel van het type dat na een avondje flink stappen en doorhalen 's morgens naast me wakker kan worden.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Bleek gansje, echt tutje, ik zou het er niet op kunnen................. bij wijze van spreken dan hè

Hij wil zijn critici zelfs ruimenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij vaak in eerste instantie zegt dat hij het heel leuk vindt dat mensen hem afzeiken terwijl je al aan hem kunt zien en horen dat hij eronder lijdt. Dat blijkt dan ook omdat hij al gauw daarna de critici voor van alles begint uit te maken. Een NPS is a bitch.

Ga toch nog maar eens inloggen, nu ben ik weer nieuwsgierigquote:Op zondag 10 januari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter is weer over de rooie over iets dat hij gelezen heeft. johan zegt hem niet te reageren en niet meer te lezen wat mensen over hem zeggen.

Ruimen?quote:

Volgens mij heeft ie nu een hoekje gezocht waar hij ongezien een potje kan gaan grienen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga toch nog maar eens inloggen, nu ben ik weer nieuwsgierig

Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.quote:

Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.
Waar ging het eigenlijk om?

Zelfs als het helemaal niet over hem gaat betrekt hij het op zichzelf.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...

Oh bah, het is net een mens.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...

Ik weet het niet precies, maar las dat hij erg geraakt was, en daar kan ik gewoon niet zo goed tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.
Waar ging het eigenlijk om?
 zo lastig soms
  zo lastig soms   

.
.  .
.

Daar is dus echt niets aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Palma wordt vaste gast in het programma van Jaap. Verstandige keus

Met die rauwe stem van d'r. Of heeft ze eindelijk die operatie aan haar stembanden ondergaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Palma dendert over alles en iedereen heen ter meerdere eer en glorie van haarzelf.

Ze zei gister op de chat dat ze geen lange vinger meer heeft. Die operatie is dus kennelijk al wel geweest. Of ze ook aan haar stembanden geopereerd is weet ik niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die rauwe stem van d'r. Of heeft ze eindelijk die operatie aan haar stembanden ondergaan.

Oh, was er ook iets met haar vinger?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zei gister op de chat dat ze geen lange vinger meer heeft. Die operatie is dus kennelijk al wel geweest. Of ze ook aan haar stembanden geopereerd is weet ik niet.

Ze is nu eindelijk een vrouw, denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, was er ook iets met haar vinger?

Palma heeft "een bedienende rol" of zoiets, volgens het persbericht van Peter.quote:Lijkt me echt driedubbel niks, Palma tetterend als sidekick.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |