Al dat geprogrammeer en geregel, werkverdeling etc is alleen maar ter vermaak van de streamers. De ECHTE content en programmering was 1 november toch al klaar. En de decors staan denk ik al bij de buurman in de schuur.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders dan in je broek pissen van het lachen?
Waterkoker, het is weer de waterkoker.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Disana het volgende:
En toen drukte iemand op het verkeerde knopje.
Damn.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waterkoker, het is weer de waterkoker.
En lezen ze niet op Fok!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
En weer wordt er naar de chat gekeken. Het werk schiet op.
Met San39 kun je daar vast ook wel een boom over opzetten.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik krijg spontaan de aandrang om met haar een middagje over Nietzsche te filosoferen.
Bleek gansje, echt tutje, ik zou het er niet op kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Vinden jullie ook dat Aaltsje zo'n intelligente blik in haar ogen heeft?
Ik krijg spontaan de aandrang om met haar een middagje over Nietzsche te filosoferen.
Nou dat is misschien maar goed ook, anders zouden ze zo geschokt zijn dat ze helemáál niet meer aan werken toe kwamen. Vooral Peter. Oh wacht, wat doet Peter daar eigenlijk.quote:
Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat is misschien maar goed ook, anders zouden ze zo geschokt zijn dat ze helemáál niet meer aan werken toe kwamen. Vooral Peter. Oh wacht, wat doet Peter daar eigenlijk.
Oh wat leuk, heb ik gemist.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.
Best zielig eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |