Ga toch nog maar eens inloggen, nu ben ik weer nieuwsgierigquote:Op zondag 10 januari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter is weer over de rooie over iets dat hij gelezen heeft. johan zegt hem niet te reageren en niet meer te lezen wat mensen over hem zeggen.
Ruimen?quote:
Volgens mij heeft ie nu een hoekje gezocht waar hij ongezien een potje kan gaan grienen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga toch nog maar eens inloggen, nu ben ik weer nieuwsgierig
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.quote:
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.
Waar ging het eigenlijk om?
Zelfs als het helemaal niet over hem gaat betrekt hij het op zichzelf.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...
Oh bah, het is net een mens.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...
Ik weet het niet precies, maar las dat hij erg geraakt was, en daar kan ik gewoon niet zo goed tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.
Waar ging het eigenlijk om?
Daar is dus echt niets aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Palma wordt vaste gast in het programma van Jaap. Verstandige keus
Met die rauwe stem van d'r. Of heeft ze eindelijk die operatie aan haar stembanden ondergaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Palma dendert over alles en iedereen heen ter meerdere eer en glorie van haarzelf.
Ze zei gister op de chat dat ze geen lange vinger meer heeft. Die operatie is dus kennelijk al wel geweest. Of ze ook aan haar stembanden geopereerd is weet ik niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die rauwe stem van d'r. Of heeft ze eindelijk die operatie aan haar stembanden ondergaan.
Oh, was er ook iets met haar vinger?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zei gister op de chat dat ze geen lange vinger meer heeft. Die operatie is dus kennelijk al wel geweest. Of ze ook aan haar stembanden geopereerd is weet ik niet.
Ze is nu eindelijk een vrouw, denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, was er ook iets met haar vinger?
Palma heeft "een bedienende rol" of zoiets, volgens het persbericht van Peter.quote:Lijkt me echt driedubbel niks, Palma tetterend als sidekick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |