quote:Op zondag 10 januari 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Dat is Hans de moderator? Die ook in de regie van TBO meespeelde?
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:17 schreef tuinfluiter het volgende:
AaltSje heeft de koelkast schoongemaakt, hij stonk.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Éénn... de Internet is te zwak ennn dâh ding is te klein ennn dat laatje nie op je kop zittehh
...ennn lâhje de pis nie lauw make... kortom Johan is thuis...
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww dat zuige... jaja het is weekend...
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
PeterN bezig met het verdedigen van Soesdijk II ...
Waar? Op de chat?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet met de Dalai. Ik maak trouwens ook geen ruzie. Ik maak belachelijk.
Nee wacht: Zij 'maken' iets belachelijks en daar wijs ik ze graag op. En dat wordt helaas door weinigen gewaardeerd. Maar hey, dat is nu eenmaal het lot van een profeet!
Peter weet juist helemaal niet hoe dat werktquote:Op zondag 10 januari 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie komt het geluid regelen voor SV. Peter heeft hem net uitgelegd hoe de zenders werken, dat komt dus helemaal goed.
Ja!quote:
JIj gaat zeker ook altijd meteen aan het werk als je aankomt?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
Hansie is tenminste wel een bikkel, meteen druk bezig enzo![]()
[ afbeelding ]
Liesbeth beklaagde zich al dat ze iedere keer afgeleid wordt en dus niet lekker door kan werken. Hansie zegt daarop dat hij haar met rust zal laten maar blijft tegen haar praten. Aaltsje reageert hierop door er ook maar bij te gaan zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
Hansie is tenminste wel een bikkel, meteen druk bezig enzo![]()
[ afbeelding ]
Hoe weet jij datquote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
JIj gaat zeker ook altijd meteen aan het werk als je aankomt?
De basis moet goed zijn. Maar ze zijn goed bezig, niemand is aan het lanterfanten.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
Mensen nodig!
Het is een hele organisatie, maar we zijn goed op weg en niemand lanterfant!
Yep.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Zet 'm nou voor de gein eens een puntmuts op en zeg dan es eerlijk, ..... tis 'm hoor
Surrealisme ten top.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
De basis moet goed zijn. Maar ze zijn goed bezig, niemand is aan het lanterfanten.
Goede arbeidsvoorwaarden en ruime pauzesquote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Decorbouwers gezocht. Meld je snel aan, woensdag moet het af zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Zet 'm nou voor de gein eens een puntmuts op en zeg dan es eerlijk, ..... tis 'm hoor
Eindelijk een professional aan het roerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp nu dat het actieplan een ander woord is voor de programmering van de zender. Aaltsje is nu degene die dat voor haar rekening gaat nemen.
Je kan toch niet anders dan in je broek pissen van het lachen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp nu dat het actieplan een ander woord is voor de programmering van de zender. Aaltsje is nu degene die dat voor haar rekening gaat nemen.
Ik vergeet af en toe gewoon te ademen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders dan in je broek pissen van het lachen?
Dáár lijkt ie op, je hebt gelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Het is Martin Ros die een wekelijkse boekenrubriek krijgt!
Je denkt iedere keer dat het niet gekker kan en toch word je steeds weer verrast.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze nu willen internetten in SV moeten ze inloggen op het netwerk van de buurman.
Al dat geprogrammeer en geregel, werkverdeling etc is alleen maar ter vermaak van de streamers. De ECHTE content en programmering was 1 november toch al klaar. En de decors staan denk ik al bij de buurman in de schuur.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders dan in je broek pissen van het lachen?
Waterkoker, het is weer de waterkoker.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Disana het volgende:
En toen drukte iemand op het verkeerde knopje.
Damn.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waterkoker, het is weer de waterkoker.
En lezen ze niet op Fok!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
En weer wordt er naar de chat gekeken. Het werk schiet op.
Met San39 kun je daar vast ook wel een boom over opzetten.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik krijg spontaan de aandrang om met haar een middagje over Nietzsche te filosoferen.
Bleek gansje, echt tutje, ik zou het er niet op kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Vinden jullie ook dat Aaltsje zo'n intelligente blik in haar ogen heeft?
Ik krijg spontaan de aandrang om met haar een middagje over Nietzsche te filosoferen.
Nou dat is misschien maar goed ook, anders zouden ze zo geschokt zijn dat ze helemáál niet meer aan werken toe kwamen. Vooral Peter. Oh wacht, wat doet Peter daar eigenlijk.quote:
Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat is misschien maar goed ook, anders zouden ze zo geschokt zijn dat ze helemáál niet meer aan werken toe kwamen. Vooral Peter. Oh wacht, wat doet Peter daar eigenlijk.
Oh wat leuk, heb ik gemist.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.
Best zielig eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter las, na de ruzie met de chatters gister, de COS hier op FOK! Je kon aan z'n lichaamshouding zien dat we hem weer behoorlijk geraakt hebben. Hij moest zich verbijten en was opvallend stil daarna.
Ik zie het al, ik hoef de stream niet aan te zetten.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
Beeld terug, geluid weg. Je kunt niet alles hebben.
Lavenderr, hij is tegen ons ook niet bepaald aardig en hij laat zich bovendien opfokken door nowlive (Sly) die steeds roept dat hij ons van de chat af moet gooien. Dan zegt Peter dat er woensdag grote schoonmaak op de chat komt. Terwijl daar helemaal geen reden toe is behalve wanneer de hele nowlive kliek zit te klagenquote:
Ja, dat werpt een ander licht op de zaak. Grote schoonmaak nog wel, wat een onzin.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Lavenderr, hij is tegen ons ook niet bepaald aardig en hij laat zich bovendien opfokken door nowlive (Sly) die steeds roept dat hij ons van de chat af moet gooien. Dan zegt Peter dat er woensdag grote schoonmaak op de chat komt. Terwijl daar helemaal geen reden toe is behalve wanneer de hele nowlive kliek zit te klagen
Zoiets. Dat werkt demotiverendquote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp dat er op de chat niet meer over de stream gepraat mag worden?
Hij kan gewoon niet tegen kritiek.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat werpt een ander licht op de zaak. Grote schoonmaak nog wel, wat een onzin.
Het grappige is dat hij vaak in eerste instantie zegt dat hij het heel leuk vindt dat mensen hem afzeiken terwijl je al aan hem kunt zien en horen dat hij eronder lijdt. Dat blijkt dan ook omdat hij al gauw daarna de critici voor van alles begint uit te maken. Een NPS is a bitch.quote:
Ik vind haar geen Champions League niveau, maar ze is wel van het type dat na een avondje flink stappen en doorhalen 's morgens naast me wakker kan worden.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Bleek gansje, echt tutje, ik zou het er niet op kunnen................. bij wijze van spreken dan hè
Hij wil zijn critici zelfs ruimenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij vaak in eerste instantie zegt dat hij het heel leuk vindt dat mensen hem afzeiken terwijl je al aan hem kunt zien en horen dat hij eronder lijdt. Dat blijkt dan ook omdat hij al gauw daarna de critici voor van alles begint uit te maken. Een NPS is a bitch.
Ga toch nog maar eens inloggen, nu ben ik weer nieuwsgierigquote:Op zondag 10 januari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter is weer over de rooie over iets dat hij gelezen heeft. johan zegt hem niet te reageren en niet meer te lezen wat mensen over hem zeggen.
Ruimen?quote:
Volgens mij heeft ie nu een hoekje gezocht waar hij ongezien een potje kan gaan grienen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga toch nog maar eens inloggen, nu ben ik weer nieuwsgierig
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.quote:
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.
Waar ging het eigenlijk om?
Zelfs als het helemaal niet over hem gaat betrekt hij het op zichzelf.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...
Oh bah, het is net een mens.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peter laat zich voeren alstie meeleest en een paar lullige grappen over zichzelf ziet...
Ik weet het niet precies, maar las dat hij erg geraakt was, en daar kan ik gewoon niet zo goed tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Best? Ik vind het dus gewoon weer zielig als ik dat lees.
Waar ging het eigenlijk om?
Daar is dus echt niets aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Palma wordt vaste gast in het programma van Jaap. Verstandige keus
Met die rauwe stem van d'r. Of heeft ze eindelijk die operatie aan haar stembanden ondergaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Palma dendert over alles en iedereen heen ter meerdere eer en glorie van haarzelf.
Ze zei gister op de chat dat ze geen lange vinger meer heeft. Die operatie is dus kennelijk al wel geweest. Of ze ook aan haar stembanden geopereerd is weet ik niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die rauwe stem van d'r. Of heeft ze eindelijk die operatie aan haar stembanden ondergaan.
Oh, was er ook iets met haar vinger?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zei gister op de chat dat ze geen lange vinger meer heeft. Die operatie is dus kennelijk al wel geweest. Of ze ook aan haar stembanden geopereerd is weet ik niet.
Ze is nu eindelijk een vrouw, denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, was er ook iets met haar vinger?
Palma heeft "een bedienende rol" of zoiets, volgens het persbericht van Peter.quote:Lijkt me echt driedubbel niks, Palma tetterend als sidekick.
Haha.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is nu eindelijk een vrouw, denk ik.![]()
[..]
Palma heeft "een bedienende rol" of zoiets, volgens het persbericht van Peter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |