Goede arbeidsvoorwaarden en ruime pauzesquote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Decorbouwers gezocht. Meld je snel aan, woensdag moet het af zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Zet 'm nou voor de gein eens een puntmuts op en zeg dan es eerlijk, ..... tis 'm hoor
Eindelijk een professional aan het roerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp nu dat het actieplan een ander woord is voor de programmering van de zender. Aaltsje is nu degene die dat voor haar rekening gaat nemen.
Je kan toch niet anders dan in je broek pissen van het lachen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp nu dat het actieplan een ander woord is voor de programmering van de zender. Aaltsje is nu degene die dat voor haar rekening gaat nemen.
Ik vergeet af en toe gewoon te ademen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders dan in je broek pissen van het lachen?
Dáár lijkt ie op, je hebt gelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Het is Martin Ros die een wekelijkse boekenrubriek krijgt!
Je denkt iedere keer dat het niet gekker kan en toch word je steeds weer verrast.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze nu willen internetten in SV moeten ze inloggen op het netwerk van de buurman.
Al dat geprogrammeer en geregel, werkverdeling etc is alleen maar ter vermaak van de streamers. De ECHTE content en programmering was 1 november toch al klaar. En de decors staan denk ik al bij de buurman in de schuur.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders dan in je broek pissen van het lachen?
Waterkoker, het is weer de waterkoker.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Disana het volgende:
En toen drukte iemand op het verkeerde knopje.
Damn.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waterkoker, het is weer de waterkoker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |