Waar hoor jij dat toch allemaal tuinfluiter. Ik wou eerder vandaag wat verslag doen maar verstond gewoon te weinig.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan is blij dat hij het niet allemaal hoeft te lezen wat op de fora staat.
Hij was nooit zo van de fora, maar heeft na het contact met Sly een goed gevoel
over gehouden.

Terwijl ik weet dat jij beter in de Nederlandse taal bent en daardoor hoopte dat je het verhaal over dequote:Op zondag 10 januari 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
Waar hoor jij dat toch allemaal tuinfluiter. Ik wou eerder vandaag wat verslag doen maar verstond gewoon te weinig.

Ik hoorde wel flarden, zoals toen Johan met Liesbeth zijn plannen om de politiek in te gaan besprak. Maar ik versta voornamelijk Johan, en dan nog alleen als hij hard praat. Hoe doe jij dat toch.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Terwijl ik weet dat jij beter in de Nederlands bent en daardoor hoopte dat je het verhaal over de
politiek, carnaval etc beter dan ik kan samen vatten.

Ja het is even concentreren , maar er kwam toen een muziekje bij en toen ging het minder.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Disana het volgende:
Ik hoorde wel flarden, zoals toen Johan met Liesbeth zijn plannen om de politiek in te gaan besprak. Maar ik versta voornamelijk Johan, en dan nog alleen als hij hard praat. Hoe doe jij dat toch.

Hmm, kan ook zijn dat het aan mijn gehoor ligt. Het geluid is zo dof. Jammer hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja het is even concentreren , maar er kwam toen een muziekje bij en toen ging het minder.

Dat komt omdat Johan nog niet weet hoe je redactie schrijft.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
Er zou een redactievergadering moeten komen, maar ja er is nog geen redactie.
Dit verzin je niet!!!

Je moet het wel los kEnnen laten hoor Cc.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
FLOP! Briljant! Want het begint met een F en er zit ook een O in!

Daar ben je! Mijn partner in schaamteloze crime!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat komt omdat Johan nog niet weet hoe je redactie schrijft.

Ik dacht, laat ik eerst maar eens wat gaan doen voordat ik inlog. Beter ook lees ik: Peter heeft dus nog steeds problemen met wat er op de chat gebeurt?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben je! Mijn partner in schaamteloze crime!

Ik lag vanochtend in bed de COS al bij te lezen op mijn telefoonquote:Op zondag 10 januari 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht, laat ik eerst maar eens wat gaan doen voordat ik inlog. Beter ook lees ik: Peter heeft dus nog steeds problemen met wat er op de chat gebeurt?

OMFG!!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG! Nu is Dottey aan de beurt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Moet ie z'n handen uit z'n zakken halen en effe googlenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter wil een radio-programma gaan doen voor SV. Liesbeth vraagt hem hoe dat met uitzendrechten zit als je op internet radio maakt. Peter heeft geen idee.

Hij is leuk hè..quote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef Copycat het volgende:
Ik ben van een bepaalde groep schatters.

...quote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter wil een radio-programma gaan doen voor SV. Liesbeth vraagt hem hoe dat met uitzendrechten zit als je op internet radio maakt. Peter heeft geen idee.

quote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef Copycat het volgende:
Ik ben van een bepaalde groep schatters.

Zijn ze nou nog bezig? Rellen is ook echt het enige wat die mensen tot leven brengt.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG! Nu is Dottey aan de beurt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja. Met of zonder schep?quote:

de Slaailai Lamaquote:Op zondag 10 januari 2010 14:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja. Met of zonder schep?
Het is niet zo dat jullie ruzie aan het maken zijn met de Dalai Lama hè, stoertjes.

Nee, niet met de Dalai. Ik maak trouwens ook geen ruzie. Ik maak belachelijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:00 schreef Noek het volgende:
Ja. Met of zonder schep?
Het is niet zo dat jullie ruzie aan het maken zijn met de Dalai Lama hè, stoertjes.

ik voel mij al bijna belangrijk..quote:Op zondag 10 januari 2010 14:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ha, Dot ook al onderwerp van gesprek op NL.
* Dot aan lijstje toevoegd

Ja! Komt voor mij ook als een volslagen verrassing. Maar op de een of d'andere manier ook weer niet helemaal. Als je m'n drift vangt.quote:

Toch is ze niet geheel onappetijtelijk...quote:

Zie je Hans van der Klei nu in studio Vlemmix?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Dat is Hans de moderator? Die ook in de regie van TBO meespeelde?
LOL

neequote:Op zondag 10 januari 2010 14:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch is ze niet geheel onappetijtelijk...

Zeg maar gerust Háns. Hansíe dekt de lading niet helemaalquote:Op zondag 10 januari 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Komt voor mij ook als een volslagen verrassing. Maar op de een of d'andere manier ook weer niet helemaal. Als je m'n drift vangt.

Stond ie zo op de aftiteling? Dan ja, dan is dit de enige echte Hans van der Klei!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Zie je Hans van der Klei nu in studio Vlemmix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |