quote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef Copycat het volgende:
Ik ben van een bepaalde groep schatters.
Zijn ze nou nog bezig? Rellen is ook echt het enige wat die mensen tot leven brengt.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG! Nu is Dottey aan de beurt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Met of zonder schep?quote:
de Slaailai Lamaquote:Op zondag 10 januari 2010 14:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja. Met of zonder schep?
Het is niet zo dat jullie ruzie aan het maken zijn met de Dalai Lama hè, stoertjes.
Nee, niet met de Dalai. Ik maak trouwens ook geen ruzie. Ik maak belachelijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:00 schreef Noek het volgende:
Ja. Met of zonder schep?
Het is niet zo dat jullie ruzie aan het maken zijn met de Dalai Lama hè, stoertjes.
ik voel mij al bijna belangrijk..quote:Op zondag 10 januari 2010 14:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ha, Dot ook al onderwerp van gesprek op NL.
* Dot aan lijstje toevoegd
Ja! Komt voor mij ook als een volslagen verrassing. Maar op de een of d'andere manier ook weer niet helemaal. Als je m'n drift vangt.quote:
Toch is ze niet geheel onappetijtelijk...quote:
Zie je Hans van der Klei nu in studio Vlemmix?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Dat is Hans de moderator? Die ook in de regie van TBO meespeelde?
LOL
neequote:Op zondag 10 januari 2010 14:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch is ze niet geheel onappetijtelijk...
Zeg maar gerust Háns. Hansíe dekt de lading niet helemaalquote:Op zondag 10 januari 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Komt voor mij ook als een volslagen verrassing. Maar op de een of d'andere manier ook weer niet helemaal. Als je m'n drift vangt.
Stond ie zo op de aftiteling? Dan ja, dan is dit de enige echte Hans van der Klei!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Zie je Hans van der Klei nu in studio Vlemmix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |