Daar ben je! Mijn partner in schaamteloze crime!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat komt omdat Johan nog niet weet hoe je redactie schrijft.
Ik dacht, laat ik eerst maar eens wat gaan doen voordat ik inlog. Beter ook lees ik: Peter heeft dus nog steeds problemen met wat er op de chat gebeurt?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben je! Mijn partner in schaamteloze crime!
Ik lag vanochtend in bed de COS al bij te lezen op mijn telefoonquote:Op zondag 10 januari 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht, laat ik eerst maar eens wat gaan doen voordat ik inlog. Beter ook lees ik: Peter heeft dus nog steeds problemen met wat er op de chat gebeurt?
OMFG!!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG! Nu is Dottey aan de beurt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet ie z'n handen uit z'n zakken halen en effe googlenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter wil een radio-programma gaan doen voor SV. Liesbeth vraagt hem hoe dat met uitzendrechten zit als je op internet radio maakt. Peter heeft geen idee.
Hij is leuk hè..quote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef Copycat het volgende:
Ik ben van een bepaalde groep schatters.
...quote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter wil een radio-programma gaan doen voor SV. Liesbeth vraagt hem hoe dat met uitzendrechten zit als je op internet radio maakt. Peter heeft geen idee.
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef Copycat het volgende:
Ik ben van een bepaalde groep schatters.
Zijn ze nou nog bezig? Rellen is ook echt het enige wat die mensen tot leven brengt.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG! Nu is Dottey aan de beurt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Met of zonder schep?quote:
de Slaailai Lamaquote:Op zondag 10 januari 2010 14:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja. Met of zonder schep?
Het is niet zo dat jullie ruzie aan het maken zijn met de Dalai Lama hè, stoertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |