De 'zij'lijn?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Peter zit echt op één lijn. Zijn lijn.
Arme Mera, dat heeft ze echt nergens aan verdiend, maar goed, wie gaat er dan ook op Nolife zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Nowlive zijn ze ook weer lekker bezig. Eerst werd Mera even afgefikt vanwege haar telefoontje in de uitzending. De Goeroe en zijn liefje blazen de zaken lekker op en zijn roedel strooplikkers doen lekker mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLOK kan ook, betrek je meteen het weer erbijquote:Op zondag 10 januari 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
FLOP! Briljant! Want het begint met een F en er zit ook een O in!
Dottey heeft het wel door zo te zien, ik hoop dat ze wat vaker aanwezig kan zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
Eerst Hidi dan Mera, wie is de volgende?
Waar hoor jij dat toch allemaal tuinfluiter. Ik wou eerder vandaag wat verslag doen maar verstond gewoon te weinig.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan is blij dat hij het niet allemaal hoeft te lezen wat op de fora staat.
Hij was nooit zo van de fora, maar heeft na het contact met Sly een goed gevoel
over gehouden.
Terwijl ik weet dat jij beter in de Nederlandse taal bent en daardoor hoopte dat je het verhaal over dequote:Op zondag 10 januari 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
Waar hoor jij dat toch allemaal tuinfluiter. Ik wou eerder vandaag wat verslag doen maar verstond gewoon te weinig.
Ik hoorde wel flarden, zoals toen Johan met Liesbeth zijn plannen om de politiek in te gaan besprak. Maar ik versta voornamelijk Johan, en dan nog alleen als hij hard praat. Hoe doe jij dat toch.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Terwijl ik weet dat jij beter in de Nederlands bent en daardoor hoopte dat je het verhaal over de
politiek, carnaval etc beter dan ik kan samen vatten.
Ja het is even concentreren , maar er kwam toen een muziekje bij en toen ging het minder.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Disana het volgende:
Ik hoorde wel flarden, zoals toen Johan met Liesbeth zijn plannen om de politiek in te gaan besprak. Maar ik versta voornamelijk Johan, en dan nog alleen als hij hard praat. Hoe doe jij dat toch.
Hmm, kan ook zijn dat het aan mijn gehoor ligt. Het geluid is zo dof. Jammer hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja het is even concentreren , maar er kwam toen een muziekje bij en toen ging het minder.
Dat komt omdat Johan nog niet weet hoe je redactie schrijft.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
Er zou een redactievergadering moeten komen, maar ja er is nog geen redactie.
Dit verzin je niet!!!
Je moet het wel los kEnnen laten hoor Cc.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
FLOP! Briljant! Want het begint met een F en er zit ook een O in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |