Ha Peeet1, welke bron? Van 8 jaar geleden .quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef peeet1 het volgende:
23 okt 2002
Feestpartij
Johan Vlemmix, die afgelopen verkiezing met zijn minister van feest hoge ogen gooide, gaat het weer proberen.
De lijsttrekker van de Partij van de Toekomst keert daarvoor eerder terug van uit Rome, het eindpunt van zijn voetreis van 2200 kilometer. Hij legde deze tocht af, omdat hij had gewed dat hij een kamerzetel zou krijgen, maar dit lukte niet.
Hij verwacht echter bij de komende verkiezingen door "het terugbrengen van duidelijkheid in de politiek" toch in het parlement te komen
Niet zo letterlijk, maar als ze in hun algemene voorwaarden spreken over het forum en profielen, neem ik aan dat ze dat wel van plan zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Werd dat letterlijk zo gezegd, dat er een eigen SV-forum zou komen? Zo ja, door wie?
Een hoop ruzie en gepijpzeik over geld.quote:Wat gaat dat samenwerkingsverband met NL dan inhouden?
Liesbeth: Er zit een buffer in.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef Disana het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat iemand die een politieke partij opricht zijn ideeën van een rls chat afhaalt.
Nog zotter.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesbeth: Willen jullie ook landelijk.
Johan : Ja.
Heb het een half uur volgehouden.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef Gert het volgende:
Eindhovuuuuuuh.
Dat wijf: "Doen we wat voor de buschauffeurs?"
Johan: "Ja. Zorgen dat de veiligheid van de chauffeurs gewaarborgd wordt. [..]
Eindhoven is eigenlijk ook gewoon een beetje de stad van de techniek. Dus er is heel veel mogelijk."
Na een minuut alweer genoeg achterlijk sneu geblaat gehoord. Het gaat steeds harder. Een paar dagen geleden zat ik nog op vijf minuten.
OK. maar dat kan net zo goed lomp gekopieerd zijn dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk, maar als ze in hun algemene voorwaarden spreken over het forum en profielen, neem ik aan dat ze dat wel van plan zijn
en als t plan wel serieus is, gok ik op 2014 voor ze zover zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. maar dat kan net zo goed lomp gekopieerd zijn dus.
Zou het echt?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. maar dat kan net zo goed lomp gekopieerd zijn dus.
Het is niet echt vergelijkbaar hè, met TBO. Behalve dat het ook een stream is en dat het ook uit PS2 komt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het een half uur volgehouden.
Maar ben zo bang dat het niets wordt. Hoe kán dit nog wat worden?
En als ik dan terugdenk aan de Bunker kan ik wel janken. Wat een verschil.
Heb toch maar even gegoogled: hele lappen tekst zijn zo gekopieerd van andere fora (die dat ook weer van elkaar hebben gekopieerd).quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het echt?
Aan de andere kant: ik verbaas me nergens meer over.
En dat vind ik eigenlijk al schokkend veel gezien alles.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet echt vergelijkbaar hè, met TBO. Behalve dat het ook een stream is en dat het ook uit PS2 komt.
Maar toch: het is hartstikke druk op de chat, kennelijk vermaakt men zich hier toch ook wel prima mee. Alleen heb je het dan over 40 man of zo, en nog 80 lurkers. Er moet nog heel wat gebeuren voordat hier ook maar een stuiver aan te verdienen valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |