Heel dom van die foto. Dan komt er bijna niemand.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die kant gaan ze op, er komt ook een FB.
En hadden het ook over een foto bij je account.
Dat was dus mijn idee ook. Degene die dit heeft opgesteld heeft totaal geen notie waar hij het over heeft.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te gaan googlen, maar het is waarschijnlijk voor 90% bij elkaar gejat.
Ik gok op René aka Spanningszoeker.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat was dus mijn idee ook. Degene die dit heeft opgesteld heeft totaal geen notie waar hij het over heeft.
Wat een grappenmakers hè.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel dom van die foto. Dan komt er bijna niemand.
Waar heb je deze eigenlijk vandaan?quote:
Gezien de fouten waarschijnlijk van NL 'geleend'.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te gaan googlen, maar het is waarschijnlijk voor 90% bij elkaar gejat.
Oh gut. Waar is Pearlbitch als je haar nodig hebt.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezien de fouten waarschijnlijk van NL 'geleend'.
Wel verwachten dat er Nederlands gebruikt wordt maar je regels niet in fatsoenlijk Nederlands kunnen opstellen....quote:Op zondag 10 januari 2010 17:58 schreef Chanel5 het volgende:
Regels van de chat:
RegelsOm de site zo leuk mogelijk te houden hebben we een aantal regels waaraan alle gebruikers en bezoekers zich dienen te houden. Gebruikers die onze regels overtreden zullen hiervoor een waarschuwing krijgen en kunnen zelfs per direct verwijderd worden. Studio Vlemmix is een Nederlandse Website. Wij verwachten van onze gebruikers dat deze ook de Nederlandse taal gebruiken.
Cc heeft de foutjes al met Rene doorgenomen, op de chatquote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel verwachten dat er Nederlands gebruikt wordt maar je regels niet in fatsoenlijk Nederlands kunnen opstellen....
Was Cc er nog maar geweest, of Huub, die weet ook hoe je "te allen tijde" spelt (dankzij Cc), en dan hebben we het nog maar niet over de rest van de fouten
En idd, wat is dat met die foto?? Verplicht??
Je chat toch op Ustream, welk profiel moet dan verplicht met foto ingericht worden?? Het Ustreamprofiel??
Het moet niet gekker worden, verplicht een foto
Voor je het weet sta je op de Opsporing Verzocht-lijst van Evilwon.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Leandra het volgende:
Het moet niet gekker worden, verplicht een foto
Ze kan zicht toch wel een avondje vrijmaken om naar PS2 te komen? Nodigen we Lieke ook gelijk uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jongens DGK is bijna 2 jaar afgelopen, Safaa is klaar met haar studie en werkt op de luchthaven.![]()
Ik wil een privémod, kan dat ?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
En als het aantal Mods nóg groter wordt, ga ik erg huilen.... van het lagge....![]()
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |