Ik ook niet LekkerSimpel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH Ik krijg de rechter chatbal niet kompleet in beeld
Doe dan ook gewoon lief tegen elkaar, verdomme.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:31 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ongelijk verdeeld in de wereld
@Ian Zoiets. Maar mera kreeg een telefoontje van iemand die in paniek was erover, en dus kwam ze ff verhaal halen.
Lowlife jankerds die alles lopen te overdrijven neem ik aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Heb hem ook gemist.
Wat is dat voor nonsens, niet over Fok! hebben vanwege de tere NL zieltjes? of iets van die strekking
Dit:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Heb hem ook gemist.
Wat is dat voor nonsens, niet over Fok! hebben vanwege de tere NL zieltjes? of iets van die strekking
quote:<@MeraViglioSa> het punt is... dat nowlivers zich misschien een beetje ongemakkelijk voelen als het hier steeds over Fok gaat
De chat over Lowlife?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
Het was P6 ter ore gekomen, dat de chat in de toekomst via nowlive zou gaan, Daar waren meerdere streamers (including meamyself) niet echt blij mee. Toen kwam er een horde nowlivers waaronder sly zeggen dat ze het zo belachelijk vonden dat er altijd zo negatief over nowlive gepraat werd. BQ die ook even binnen kwam kreeg nog een veeg van sly: jij was toch overspannen? Naja en toen liep ik vast, net als elke 20 minuten op SV. Toen ik terugkwam was alles koek en ei en vroeg ik Cc of ze de bunker miste, als ze de bar zag, want die was op de streams. Maanbis vertelde dat PeterN op de meet kwam en daar hadden we het even over, en toen kwam Mera met de vraag of we het neutraal konden houden omdat ze telefoontjes kreeg over de chat. Dat was 'em, alsjeblieft Ian.
Snel naar de Aldi.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Copycat het volgende:
Als je vastloopt, moet je een nieuwe computer, want het probleem legt pertinent niet bij SV!
Ik loop niet anders dan vast op die streamsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Copycat het volgende:
Als je vastloopt, moet je een nieuwe computer, want het probleem legt pertinent niet bij SV!
Ja en ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:42 schreef Copycat het volgende:
Dus al die lui daar die nog slechter typten dan ik daar, kwamen allemaal van NowLive?
Ohja, shit, dan kan ik er ook niet meer inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:48 schreef Copycat het volgende:
Maar hoezo die chat trouwens op NowLive? En wat met de mensen die daar geband for life zijn? Vanwege ... tja.
Dat was ook de bedoeling, naar ik begreep.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ik begrijp is dat ze de chat naast hun stream op NL willen hebben, wat niet betekent dat iedereen alleen maar via NL op de chat kan komen. DAT zou de grootst mogelijke nonsens zijn.
In Vlemmix Studio hadden ze het erover dat ze ermee bezig zijn dat Slyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ik begrijp is dat ze de chat naast hun stream op NL willen hebben, wat niet betekent dat iedereen alleen maar via NL op de chat kan komen. DAT zou de grootst mogelijke nonsens zijn.
Ik begrijp er geen hout van, ze kunnen nu toch ook op de chat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In Vlemmix Studio hadden ze het erover dat ze ermee bezig zijn dat Sly
vanuit zijn site Nowlive gelijk op de chat kan, dat er een blokje van de chat op de site Nowlive komt.
Een mooie bende.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die toegevoegde waarde ook niet. Maar dat is het ´m wellicht ook.
En als die chat daar komt, betekent dat dan één op één dat Sly en consorten daar een vinger in de pap in kunnen hebben=
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Stefan doet Potje met Vet.![]()
![]()
![]()
Speciaal voor mij.
Nou, hij heeft de gewoonte zijn liedjes niet af te maken, dus het stopte na 5 regels.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik heb het helaas moeten missen want ik liep weer eens vast maar tof!
Maar wel 5 regels speciaal voor mijn P.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, hij heeft de gewoonte zijn liedjes niet af te maken, dus het stopte na 5 regels.
Ik dus ook, zal wel lekker belangrijk willen zijn en dat laatste zijn er meerdere bang voor, denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
En als die chat daar komt, betekent dat dan één op één dat Sly en consorten daar een vinger in de pap in kunnen hebben=
Dat vastlopen word je gek van, ik heb de moed opgegeven hoor. Ik lees hier wel wat er allemaal voor spannend gebeurt daarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik heb het helaas moeten missen want ik liep weer eens vast maar tof!
Ik vind het randmongolen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, naar ik begreep.
Dat de chat naast de officiële site, ook op hun site ingebouwd wordt.
Wat mij betreft kan er in dit topic een punt achter deze discussie worden gezet.
Of Ian moet nog de behoefte hebben ff te herhalen dat hij het randmongolen vind.
Ik vind een COS + SC ook wel genoeg. Mogen die mongolen de C wel hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vastlopen word je gek van, ik heb de moed opgegeven hoor. Ik lees hier wel wat er allemaal voor spannend gebeurt daar
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind een COS + SC ook wel genoeg. Mogen die mongolen de C wel hebben.![]()
Tsss.... Ik ben in het begin twee keer op die chat geweest en ben er juist vertrokken vanwege het aanvallende gedrag van Sly en een paar van zijn groupies jegens Fokkers. Ik begon juist weer te denken dat het misschien toch wel leuk kon zijn tot ik hem vanmiddag weer, jawel, zag rellen.quote:
Dan zou der een mod moeten worden..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
En ik heb afstand gedaan van de moderator functie en van alle andere eventuele publieke activiteiten. Zo. Had ook even geen trek meer in die eeuwige forum debacles die vast ergens over gaan maar die niets te maken hebben met heel die chat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsss.... Ik ben in het begin twee keer op die chat geweest en ben er juist vertrokken vanwege het aanvallende gedrag van Sly en een paar van zijn groupies jegens Fokkers. Ik begon juist weer te denken dat het misschien toch wel leuk kon zijn tot ik hem vanmiddag weer, jawel, zag rellen.
Ik hou het wel bij een blik op de stream af en toe (on-topic).
Oh echt? Wat is de reden?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik heb afstand gedaan van de moderator functie en van alle andere eventuele publieke activiteiten. Zo.
Alleen nog achter de schermen dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik heb afstand gedaan van de moderator functie en van alle andere eventuele publieke activiteiten. Zo.
Nee. Ben totaal niet geschikt voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen nog achter de schermen dus?
Geen zin meer in "gezeik"?
Ik vind het geen gekke beslissing hoor. Dan word je ook niet bij dingen betrokken en krijg je de zwarte piet niet toegespeeld als het niet lekker loopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Ben totaal niet geschikt voor dat soort dingen.
Dat betekent toch niet dat we je niet meer op de streams zien????quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet zo makkelijk. Gezeik steeds weer kunnen relativeren, niet persoonlijk aantrekken. En dat je behulpzaam wilt zijn maar dat zich dat dikwijls juist tégen je keert. Nou ja, rust in de tent dus nu.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat betekent toch niet dat we je niet meer op de streams zien????
Dat gaat wel in overleg! Daar ga ik nog even HEEEEEEEEEEUL hard op hameren!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:06 schreef Copycat het volgende:
Ik sta nergens meer verbaasd van, Dotje van me.
Nee, dat betekent het nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat we je niet meer op de streams zien????
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:38 schreef Toverheks het volgende:
Mera ik zal je missen, je was leuk om naar te kijken.
Zo makkelijkquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mera stopt toch alleen als modje niet als Villa Vlemmix medewerkster?
quote:
Zo is dat. Gaan we Dottey wel de grond in stampen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo makkelijk.
Als je er geen plezier meer aan beleeft moet je ermee kappen, daar is 't vrijwiliggerswerk voor.
Eej bunzing.quote:
Gelukkig!!! Dan blijf ik streams kijken!!!!quote:
Ik doe wat nodig is achter de schermen, en zal daarbij vast nog wel eens door het beeld huppelen maar kan totaal niet zeggen wanneer of hoe vaak. Niet vaak iig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef Toverheks het volgende:
mera kunnen we je nog bekijken op stream, of stop je met alles ook achter de schermen, graag ff uitleg schat want nu snap ik het ff niet meer.
Ben ik ook blij meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik doe wat nodig is achter de schermen, en zal daarbij vast nog wel eens door het beeld huppelen..
Succes Mera ik vind je wel een aanwinst daar hoor maar dat wist je al. En die chat mwah daar heb ik ook niet veel zin meer in. Ik zie je wel online in PS2 daarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik doe wat nodig is achter de schermen, en zal daarbij vast nog wel eens door het beeld huppelen maar kan totaal niet zeggen wanneer of hoe vaak. Niet vaak iig.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik doe wat nodig is achter de schermen, en zal daarbij vast nog wel eens door het beeld huppelen maar kan totaal niet zeggen wanneer of hoe vaak. Niet vaak iig.![]()
Toevallig zo'n beetje ongeveer letterlijk wat ik zei.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet zo makkelijk. Gezeik steeds weer kunnen relativeren, niet persoonlijk aantrekken. En dat je behulpzaam wilt zijn maar dat zich dat dikwijls juist tégen je keert. Nou ja, rust in de tent dus nu.
De grond in nog wel.:')quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is dat. Gaan we Dottey wel de grond in stampen.
Alsof die Vlemmix ook maar enigszins luistert naar ideeën, behalve de volslagen belachelijke danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gooi er eens wat ideeën in die je wakker kunnen houden
Zal ik het doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof die Vlemmix ook maar enigszins luistert naar ideeën, behalve de volslagen belachelijke dan![]()
Maar vooruit, Ik wil een interview met de nieuwe Algemeen Directeur Chat, Slaai. Waarom ? Je houdt niet van die man of je mag 'm niet, maar spraakmakend is ie
Jaaa, met een publieke tribune voor de tegenstanders van Slaai en een stoel voor de medestander, (ik weet 't, maar desnoods dwingen we er één)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik het doen?
En waar krijg ik een bulletproof vest?
Ik schop hem recht op z'n periost voor je. True story.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Noek, jij zou 'm hoeken als hij me slaat toch?
Huh? Weer in PS2?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef Noek het volgende:
Stefan is weer thuis. Geen flauw idee waar die was maar hij is er weer. Let the games begin
Ja, in PS. Die viel ook niet mee hoor want ik maar denken playstation, hoezo playstation??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Weer in PS2?
Na "geil moet ze zijn" en "vrienden voor het leven" laat ik Stefan vandaag maar voor wat hij is.
Welnee: vol erop klappen, op die klapjosti's. That's part of the fun!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
Misschien het verleden eens laten voor wat het is.
Vol, Fok en Nowlive tijdens de DGK. was een hel.
Maar kunnen we niet vergeven en vergeten en gewoon eens als normale volwassen mensen met elkaar omgaan ipv. elkaar af te branden nog.
Negeer de mensen als je er niet mee kan omgaan, of maak er met z'n allen wat leuks van
Ik wil naar de hel, ik wil naar de hel, ik wil naar de helquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
Maar kunnen we niet vergeven en vergeten en gewoon eens als normale volwassen mensen met elkaar omgaan ipv. elkaar af te branden nog.
Negeer de mensen als je er niet mee kan omgaan, of maak er met z'n allen wat leuks van
Voeger was er in mijn dorp een tent en die heette "de hel". Well, well, wellquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil naar de hel, ik wil naar de hel, ik wil naar de hel
Wat jij wil. Zelf heb ik zoiets van, je komt er voor je plezier en als je niet met iemand kan zet dan je negeer aan. Maak het jezelf niet zo zuur en geniet. Blijf niet zo hangen in het verleden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee: vol erop klappen, op die klapjosti's. That's part of the fun!![]()
Zolang mensen "de vete" vooral niet te serieus gaan nemen, en bijv. IRL rare dingen gaan doen, is er niets aan de hand.
Sly, beheerder Nowlive schreef drie dagen geleden:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
goh, ik kijk meteen met heel andere ogen naar 'mquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly, beheerder Nowlive schreef drie dagen geleden:
En nu met zijn allen ervoor zorgen dat 2010 het streamjaar gaat worden.
Hè gatsie, toch weer follow the leader, ze komen met hem, verlaten de chat met hem en als het niet zo gaat als ze willen, bellen!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
O hell o hell, wat gaat het snelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voeger was er in mijn dorp een tent en die heette "de hel". Well, well, well
Oftewel leven en laten levenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ja, er zitten natuurlijk ook gewoon van die adderbakken van users tussen die gewoon genieten van die clashes en rellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Zelf heb ik zoiets van, je komt er voor je plezier en als je niet met iemand kan zet dan je negeer aan. Maak het jezelf niet zo zuur en geniet. Blijf niet zo hangen in het verleden.
COS , commentaar op de streams.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef Dottey het volgende:
Is dit SC of is dit COS?
ik ben effe de weg kwijt
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
Oftewel leven en laten leven![]()
Vol, Fok en Nowlive
Waar is "er" dan? De chat? Ik snap geloof ik niet zo goed waar je het over hebt. Maar heb de "clash" met NL-ers ook gemist vanmiddag. Volgens mij is er weinig aan de hand eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Zelf heb ik zoiets van, je komt er voor je plezier en als je niet met iemand kan zet dan je negeer aan. Maak het jezelf niet zo zuur en geniet. Blijf niet zo hangen in het verleden.
En die zet je dan gewoon op de negeerstandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ja, er zitten natuurlijk ook gewoon van die adderbakken van users tussen die gewoon genieten van die clashes en rellenPersoonlijk zie ik er ook de lol niet van in hoor, maar 't is wel een gegeven
precies ik zat op zowel fok, vol als nl.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar is "er" dan? De chat? Ik snap geloof ik niet zo goed waar je het over hebt eigenlijk, maar heb de "clash" met NL-ers ook gemist vanmiddag. Volgens mij is er weinig aan de hand eigenlijk.
En dat er over en weer tussen fora weleens wat geroepen wordt, is vooral spielerei. Op een enkeling na neemt niemand dat gedoe serieus.
Een beetje rellen, dat onstaat op zo'n beetje elk forum en chatbox als de oeverloze verveling toeslaat...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar is "er" dan? De chat? Ik snap geloof ik niet zo goed waar je het over hebt. Maar heb de "clash" met NL-ers ook gemist vanmiddag. Volgens mij is er weinig aan de hand eigenlijk.
En dat er over en weer tussen fora weleens wat geroepen wordt, is vooral spielerei. Op een enkeling na neemt niemand dat gedoe serieus.
Ja maar, nu wordt het anders; "2010 wordt Het streamjaar"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje rellen, dat onstaat op zo'n beetje elk forum en chatbox als de oeverloze verveling toeslaat...
Zei Slai dat? bedoelde 'ie geen Banjaar? of heeft 'ie nix meer weg te sturen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar, nu wordt het anders; "2010 wordt Het streamjaar"
Sommige nemen gewoon alles te serieus en trekken zich dat persoonlijk aan door verleden met users tjdens dgk. De chat op vlemmix is er voor iedereen en laat elkaar in hun waarde met wat er nu is en niet wat er in het verleden is gebeurt. Oftewel begin opnieuw met z'n allen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar is "er" dan? De chat? Ik snap geloof ik niet zo goed waar je het over hebt. Maar heb de "clash" met NL-ers ook gemist vanmiddag. Volgens mij is er weinig aan de hand eigenlijk.
Stom natuurlijk dat ik dat niet begreep..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
COS , commentaar op de streams.
[..]
![]()
Volgens mij is er ook weinig aan de hand, dus ik snap dat betoog zo hier ineens niet zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje rellen, dat onstaat op zo'n beetje elk forum en chatbox als de oeverloze verveling toeslaat...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Dottey het volgende:
ik kan even niet zo goed de commentaren vinden die daadwerkelijk op de stream slaan![]()
maar noob die ik ook ben (en blijf)
Dot hoe kan je over mijn post heen lezen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef tuinfluiter het volgende:
En Johan zei vandaag dat The Bunker Online 2 er zeker komt.
de streams zijn ook zo spraakmakkend. raak er gewoon niet over uitgesprokenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Stom natuurlijk dat ik dat niet begreep..![]()
ik kan even niet zo goed de commentaren vinden die daadwerkelijk op de stream slaan![]()
Alsido kijkt op het bioscoopscherm, en, enne .... tsjaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Stom natuurlijk dat ik dat niet begreep..![]()
Ja dat had je al gezegd, het is hier inderdaad af en toe een beetje off topic. Zolang het wel SV-gerelateerd is doen we er niet moeilijk over. En zodra er weer wat op de streams te zien is dat spraakmakend is, trekt dat wel weer bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Dottey het volgende:
Maar goed, we weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Stefan heeft de single van Huub opgezet.
Helemaal niks dus...wat een dood programma en dat zeg ik nu alquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsido kijkt op het bioscoopscherm, en, enne .... tsja
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook weinig aan de hand, dus ik snap dat betoog zo hier ineens niet zo.
Anyway, on topic: zingen onder de douche. Dadelijk. Zenderprimeur!
Hij is wel van Sly dus:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Jian het volgende:
"2010 wordt HET streamjaar" ik vind 'm zo mooi dat ik erover denk om hem als sign te gaan gebruiken
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Stefan heeft de single van Huub opgezet.
maae ff serieus: is er al iets bekend wanneer er programma's komen? of blijft t zo een beetje bij dit wat we nu hebben?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Alsido is nog even met een camera testen bezig .. dat heeft voorrang hoor ik net (van rene)
en daarna komt utttttttttt
Relluh!!!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil naar de hel, ik wil naar de hel, ik wil naar de hel
Kunnen we ook al stemmen voor "warme kraan uit" of zo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Alsido is nog even met een camera testen bezig .. dat heeft voorrang hoor ik net (van rene)
en daarna komt utttttttttt
Ze zijn nu bezig met de voorbereiding van Shower en Zing. Ik had het niet in de programmagids gelezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
maae ff serieus: is er al iets bekend wanneer er programma's komen? of blijft t zo een beetje bij dit wat we nu hebben?
-Shower en sing nu met mannen , volgende keer met Emma, Dot en Mera..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:47 schreef gomi het volgende:
maae ff serieus: is er al iets bekend wanneer er programma's komen? of blijft t zo een beetje bij dit wat we nu hebben?
Waarom geen vrouwen??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Dottey het volgende:
Sing en shower gaat van start over pak en beet 15 minuten!
Er zijn meerdere mannen die on stream gaan zingenonder de douche
COS Commentaar Op Slyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef Dottey het volgende:
Is dit SC of is dit COS?
ik ben effe de weg kwijt
Een dergelijke uitspraak van Slaai is net zo hilarisch als dat jij 's avonds bushokjes zou gaan slopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hij is wel van Sly dus:
Sly: En met zijn allen ervoor zorgen dat 2010 het streamjaar gaat worden.
Jian, het is dat ik al een knappe sign. heb die op mijn lijf is geschreven, anders zou ik um ook gebruiken.
quote:
Geen idee.. maar ik ben er klaar mee...quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:26 schreef Jian het volgende:
Waar zitten we in godsnaam naar te kijken ?
Dit is het beloofde vleugje erotiekquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:26 schreef Jian het volgende:
Waar zitten we in godsnaam naar te kijken ?
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een vervelend figuur, trouwens. Als ik Johan was zou ik 'm er snel uitflikkeren.
Luisteren is anders ook best een kwelling, hij zingt nog beroerder als bij Popstarsquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:57 schreef Disana het volgende:
Wat een sneue vertoning, ik kan er amper naar kijken.
Ik las vanmiddag op de chat dat-ie Stefan Maanvis heet. Het zal je broer maar wezenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:57 schreef Disana het volgende:
Wat een sneue vertoning, ik kan er amper naar kijken.
Zijn achternaam begint wél met een M....quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op de chat dat-ie Stefan Maanvis heet. Het zal je broer maar wezen
Die kan je natuurlijk op 2 manieren uitleggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op de chat dat-ie Stefan Maanvis heet. Het zal je broer maar wezen
Dat weet ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die kan je natuurlijk op 2 manieren uitleggen
ja, is het wat?quote:
ja ziet er wel gaaf uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, is het wat?
Ik ben even aan het experimenteren met nieuwe software. Ik maak er nog ééntje van hun samen, maar dan een Feest versie
tja, nu lijkt het nog watquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ziet er wel gaaf uit. gelukkig is de zang weg ;D
Die ene herken je toch wel, dat is Stefan Maanvis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 06:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik was ff weg.. Wie zijn die shower en sing kerels nou?
Eerlijk gezegd onthoud in niet alle gezichten/namen van idols/popstarsquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:41 schreef tuinfluiter het volgende:
HiDiHo bedankt voor de tijd die je eraan geeft.
[..]
Die ene herken je toch wel, dat is Stefan Maanvis.
Dat komt omdat hij niet zingtquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:54 schreef Maanvis het volgende:
jaja, maar eelco herkende ik niet meteen.
Speciaal voor jou, met zangquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ziet er wel gaaf uit. gelukkig is de zang weg ;D
WTF?? Ik lag om deze tijd allang op bedquote:
Stond je nog ergens ingelogd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
WTF?? Ik lag om deze tijd allang op bedIs mijn account gekraakt? Help?
quote:
Stond je nog ingelogd bij VlemmixStudio?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stuur anders effe een mailtje naar een FA, die kunnen dit soort dingen zien, vanaf welk IP het is gepost.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verander je wachtwoord meteen, check of je mailadres niet hetzelfde wachtwoord heeft als FOK! (anders kan je hetzelfde nog eens overkomen). Daarnaast kan je ff forum@fok.nl mailen met uitleg, kunnen ze er misschien achter komen wie 't gedaan heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe computer kopen, want het legt niet aan SV!quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet om de haverklap refreshen omdat het geluid weg is of het beeld vastloopt.
'De Waterkoker' als iemand uit de chat of de waterkoker uit de keuken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je het bericht van de waterkoker al wel gelezen?
Moet je even in de wie is wie kijken, in de stickyquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'De Waterkoker' als iemand uit de chat of de waterkoker uit de keuken?
Ik mis alles
Dat denk ik ook idd. Hoe los ik dat op? Hier op alle sessie eindigen klikken ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat Mera gewoon nog bij SV ingelogd stond en dat iemand daar (Eelco? want die zat achter die PC), ff op fok iets had gepost.
Thanks, ik ga kijken !quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je even in de wie is wie kijken, in de sticky
Yep.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd. Hoe los ik dat op? Hier op alle sessie eindigen klikken ofzo?
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat denk ik ook idd. Hoe los ik dat op? Hier op alle sessie eindigen klikken ofzo?
quote:
quote:
Hahaha. Was bij TBO ook wel eens. Zat opeens Huub met heel veel taalfouten met mijn account op FOK! te reagerenquote:
Uitloggen en dan idd alle sessies beëindigen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat alle users die problemen met de stream van Studio Vlemmix ervaren, of het nou geluid of beeld betreft, ophouden met zeuren. Het leg niet aan hun maar aan jullie
Als René geen erectie kan krijgen bij zijn vriendin geeft hij haar ook de schuld: "nee, het leg niet aan mij maar aan jou"quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè? En maar eieren blijven leggen.
Momenteel zou ik een streamlock helemaal niet erg vindenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat alle users die problemen met de stream van Studio Vlemmix ervaren, of het nou geluid of beeld betreft, ophouden met zeuren. Het leg niet aan hun maar aan jullie
Las iets over erectie Rene bij zijn vriendin?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:07 schreef Disana het volgende:
Momenteel zou ik een streamlock helemaal niet erg vinden
Schei eens uit , net nu ik eindelijk streams hebquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Momenteel zou ik een streamlock helemaal niet erg vinden
LOL nee, ik zet de stream aan en zie meteen zo'n dom videoclipje van Johans muziekkunsten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Las iets over erectie Rene bij zijn vriendin?
Hehehe. Nu zijn ze weer normaal hoor. Maar die muziekjes van Johan vind ik van een kleuterigheid dat ik ze niet aan kan zien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schei eens uit , net nu ik eindelijk streams heb
Bij nader inzien kom maar op met die streamlock hoor, ik weet nu wel hoe Peter er uitzietquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehe. Nu zijn ze weer normaal hoor. Maar die muziekjes van Johan vind ik van een kleuterigheid dat ik ze niet aan kan zien.
Mijn pc wordt er ook traag van. En in combinatie met WLM is het nog veel erger.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er mensen die echt de hele tijd problemen hebben met de stream?
Mijn Facebook spel wordt er traag van. En soms staat de stream stil. Niet dat dat laatste veel uitmaakt want er beweegt sowieso bijna niets.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er mensen die echt de hele tijd problemen hebben met de stream?
Damn. Mag ik bij jou komen streamen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:11 schreef Noek het volgende:
Ik niet maar sv probleemloos.[ afbeelding ]
Oh dat leg aan Renéquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
Streams doen het bij over het algemeen (onder Firefox) prima, zowel op m'n werk als thuis
Mocht je ergens last van hebben dan zit Pietje of HiDiHo klaar in dit topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
ik heb tot op heden ook geen haperende streams gehad.....al had dat niets uitgemaakt....want wat niet is kan je ook niet missen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
ik heb tot op heden ook geen haperende streams gehad.....al had dat niets uitgemaakt....want wat niet is kan je ook niet missen
Ik heb eerlijk gezegd wel last van die zeer uitermatige treurigemakende streamsquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mocht je ergens last van hebben dan zit Pietje of HiDiHo klaar in dit topic.
Hellup, m'n stream doetutniet!
Niet Alsido zo opjagen hoor, die werkt al zo hardquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat er wel veel nog getest moet worden voor een zender die op 1 november met één druk op de knop operationeel geweest zou zijn.
Dit zijn nog steeds de naweeën van de stoenamie. Heb je de foto's niet gezien, het was verschrikkelijk! Alles is weggespoeld, hele programma's tegeljik!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat er wel veel nog getest moet worden voor een zender die op 1 november met één druk op de knop operationeel geweest zou zijn.
Alle cd's met goeie muziek zijn nog steeds natquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit zijn nog steeds de naweeën van de stoenamie. Heb je de foto's niet gezien, het was verschrikkelijk! Alles is weggespoeld, hele programma's tegeljik!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Laysa het volgende:
Er zijn inmiddels streams gevonden waar mensen wel bereidwillig doen wat ze moeten doen....dank u
Ohoooo editquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed ik slinger de stream van Studio Vlemmix even aan.
Maar eerst even sneeuw afschudden kom net van de koningsplein, leidsestraat, ben echt een sneeuwpop.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed ik slinger de stream van Studio Vlemmix even aan.
Maar eerst even sneeuw afschudden kom net van koningsplein, Leidsestraat, ben echt een sneeuwpop.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
"Liesbeth! Weet jij hoe da gas werkt hier?
Het is je eigen huis Johan. Je eigen Fokking HUIS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |