Mijn Facebook spel wordt er traag van. En soms staat de stream stil. Niet dat dat laatste veel uitmaakt want er beweegt sowieso bijna niets.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er mensen die echt de hele tijd problemen hebben met de stream?
Damn. Mag ik bij jou komen streamen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:11 schreef Noek het volgende:
Ik niet maar sv probleemloos.[ afbeelding ]
Oh dat leg aan Renéquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
Streams doen het bij over het algemeen (onder Firefox) prima, zowel op m'n werk als thuis
Mocht je ergens last van hebben dan zit Pietje of HiDiHo klaar in dit topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
ik heb tot op heden ook geen haperende streams gehad.....al had dat niets uitgemaakt....want wat niet is kan je ook niet missen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
ik heb tot op heden ook geen haperende streams gehad.....al had dat niets uitgemaakt....want wat niet is kan je ook niet missen
Ik heb eerlijk gezegd wel last van die zeer uitermatige treurigemakende streamsquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mocht je ergens last van hebben dan zit Pietje of HiDiHo klaar in dit topic.
Hellup, m'n stream doetutniet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |