tja, nu lijkt het nog watquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ziet er wel gaaf uit. gelukkig is de zang weg ;D
Die ene herken je toch wel, dat is Stefan Maanvis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 06:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik was ff weg.. Wie zijn die shower en sing kerels nou?
Eerlijk gezegd onthoud in niet alle gezichten/namen van idols/popstarsquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:41 schreef tuinfluiter het volgende:
HiDiHo bedankt voor de tijd die je eraan geeft.
[..]
Die ene herken je toch wel, dat is Stefan Maanvis.
Dat komt omdat hij niet zingtquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:54 schreef Maanvis het volgende:
jaja, maar eelco herkende ik niet meteen.
Speciaal voor jou, met zangquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ziet er wel gaaf uit. gelukkig is de zang weg ;D
WTF?? Ik lag om deze tijd allang op bedquote:
Stond je nog ergens ingelogd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
WTF?? Ik lag om deze tijd allang op bedIs mijn account gekraakt? Help?
quote:
Stond je nog ingelogd bij VlemmixStudio?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stuur anders effe een mailtje naar een FA, die kunnen dit soort dingen zien, vanaf welk IP het is gepost.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verander je wachtwoord meteen, check of je mailadres niet hetzelfde wachtwoord heeft als FOK! (anders kan je hetzelfde nog eens overkomen). Daarnaast kan je ff forum@fok.nl mailen met uitleg, kunnen ze er misschien achter komen wie 't gedaan heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe computer kopen, want het legt niet aan SV!quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet om de haverklap refreshen omdat het geluid weg is of het beeld vastloopt.
'De Waterkoker' als iemand uit de chat of de waterkoker uit de keuken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je het bericht van de waterkoker al wel gelezen?
Moet je even in de wie is wie kijken, in de stickyquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'De Waterkoker' als iemand uit de chat of de waterkoker uit de keuken?
Ik mis alles
Dat denk ik ook idd. Hoe los ik dat op? Hier op alle sessie eindigen klikken ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat Mera gewoon nog bij SV ingelogd stond en dat iemand daar (Eelco? want die zat achter die PC), ff op fok iets had gepost.
Thanks, ik ga kijken !quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je even in de wie is wie kijken, in de sticky
Yep.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd. Hoe los ik dat op? Hier op alle sessie eindigen klikken ofzo?
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat denk ik ook idd. Hoe los ik dat op? Hier op alle sessie eindigen klikken ofzo?
quote:
quote:
Hahaha. Was bij TBO ook wel eens. Zat opeens Huub met heel veel taalfouten met mijn account op FOK! te reagerenquote:
Uitloggen en dan idd alle sessies beëindigen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat alle users die problemen met de stream van Studio Vlemmix ervaren, of het nou geluid of beeld betreft, ophouden met zeuren. Het leg niet aan hun maar aan jullie
Als René geen erectie kan krijgen bij zijn vriendin geeft hij haar ook de schuld: "nee, het leg niet aan mij maar aan jou"quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè? En maar eieren blijven leggen.
Momenteel zou ik een streamlock helemaal niet erg vindenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat alle users die problemen met de stream van Studio Vlemmix ervaren, of het nou geluid of beeld betreft, ophouden met zeuren. Het leg niet aan hun maar aan jullie
Las iets over erectie Rene bij zijn vriendin?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:07 schreef Disana het volgende:
Momenteel zou ik een streamlock helemaal niet erg vinden
Schei eens uit , net nu ik eindelijk streams hebquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Momenteel zou ik een streamlock helemaal niet erg vinden
LOL nee, ik zet de stream aan en zie meteen zo'n dom videoclipje van Johans muziekkunsten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Las iets over erectie Rene bij zijn vriendin?
Hehehe. Nu zijn ze weer normaal hoor. Maar die muziekjes van Johan vind ik van een kleuterigheid dat ik ze niet aan kan zien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schei eens uit , net nu ik eindelijk streams heb
Bij nader inzien kom maar op met die streamlock hoor, ik weet nu wel hoe Peter er uitzietquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehe. Nu zijn ze weer normaal hoor. Maar die muziekjes van Johan vind ik van een kleuterigheid dat ik ze niet aan kan zien.
Mijn pc wordt er ook traag van. En in combinatie met WLM is het nog veel erger.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er mensen die echt de hele tijd problemen hebben met de stream?
Mijn Facebook spel wordt er traag van. En soms staat de stream stil. Niet dat dat laatste veel uitmaakt want er beweegt sowieso bijna niets.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er mensen die echt de hele tijd problemen hebben met de stream?
Damn. Mag ik bij jou komen streamen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:11 schreef Noek het volgende:
Ik niet maar sv probleemloos.[ afbeelding ]
Oh dat leg aan Renéquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
Streams doen het bij over het algemeen (onder Firefox) prima, zowel op m'n werk als thuis
Mocht je ergens last van hebben dan zit Pietje of HiDiHo klaar in dit topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
ik heb tot op heden ook geen haperende streams gehad.....al had dat niets uitgemaakt....want wat niet is kan je ook niet missen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
ik heb tot op heden ook geen haperende streams gehad.....al had dat niets uitgemaakt....want wat niet is kan je ook niet missen
Ik heb eerlijk gezegd wel last van die zeer uitermatige treurigemakende streamsquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mocht je ergens last van hebben dan zit Pietje of HiDiHo klaar in dit topic.
Hellup, m'n stream doetutniet!
Niet Alsido zo opjagen hoor, die werkt al zo hardquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat er wel veel nog getest moet worden voor een zender die op 1 november met één druk op de knop operationeel geweest zou zijn.
Dit zijn nog steeds de naweeën van de stoenamie. Heb je de foto's niet gezien, het was verschrikkelijk! Alles is weggespoeld, hele programma's tegeljik!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat er wel veel nog getest moet worden voor een zender die op 1 november met één druk op de knop operationeel geweest zou zijn.
Alle cd's met goeie muziek zijn nog steeds natquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit zijn nog steeds de naweeën van de stoenamie. Heb je de foto's niet gezien, het was verschrikkelijk! Alles is weggespoeld, hele programma's tegeljik!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Laysa het volgende:
Er zijn inmiddels streams gevonden waar mensen wel bereidwillig doen wat ze moeten doen....dank u
Ohoooo editquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed ik slinger de stream van Studio Vlemmix even aan.
Maar eerst even sneeuw afschudden kom net van de koningsplein, leidsestraat, ben echt een sneeuwpop.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed ik slinger de stream van Studio Vlemmix even aan.
Maar eerst even sneeuw afschudden kom net van koningsplein, Leidsestraat, ben echt een sneeuwpop.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
"Liesbeth! Weet jij hoe da gas werkt hier?
Het is je eigen huis Johan. Je eigen Fokking HUIS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |