Luisteren is anders ook best een kwelling, hij zingt nog beroerder als bij Popstarsquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:57 schreef Disana het volgende:
Wat een sneue vertoning, ik kan er amper naar kijken.
Ik las vanmiddag op de chat dat-ie Stefan Maanvis heet. Het zal je broer maar wezenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:57 schreef Disana het volgende:
Wat een sneue vertoning, ik kan er amper naar kijken.
Zijn achternaam begint wél met een M....quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op de chat dat-ie Stefan Maanvis heet. Het zal je broer maar wezen
Die kan je natuurlijk op 2 manieren uitleggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op de chat dat-ie Stefan Maanvis heet. Het zal je broer maar wezen
Dat weet ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die kan je natuurlijk op 2 manieren uitleggen
ja, is het wat?quote:
ja ziet er wel gaaf uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, is het wat?
Ik ben even aan het experimenteren met nieuwe software. Ik maak er nog ééntje van hun samen, maar dan een Feest versie
tja, nu lijkt het nog watquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ziet er wel gaaf uit. gelukkig is de zang weg ;D
Die ene herken je toch wel, dat is Stefan Maanvis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 06:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik was ff weg.. Wie zijn die shower en sing kerels nou?
Eerlijk gezegd onthoud in niet alle gezichten/namen van idols/popstarsquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:41 schreef tuinfluiter het volgende:
HiDiHo bedankt voor de tijd die je eraan geeft.
[..]
Die ene herken je toch wel, dat is Stefan Maanvis.
Dat komt omdat hij niet zingtquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:54 schreef Maanvis het volgende:
jaja, maar eelco herkende ik niet meteen.
Speciaal voor jou, met zangquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ziet er wel gaaf uit. gelukkig is de zang weg ;D
WTF?? Ik lag om deze tijd allang op bedquote:
Stond je nog ergens ingelogd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
WTF?? Ik lag om deze tijd allang op bedIs mijn account gekraakt? Help?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |