Toch niet die uit de bus toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Adje
Heeft ooit Soestdijk in dronken toestand betreden en is nu al FOK!held. Heeft een relatie met Antoinette, wie dat is weet niemand. Hij komt mogelijk uit een inrichting.

quote:Op woensdag 6 januari 2010 06:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik was ff weg.. Wie zijn die shower en sing kerels nou?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:14 schreef Dottey het volgende:
Links is Stefan , rechts is Eelco (ook wel eerder gezien in huize SV en ook wel bekend als tekkel)

quote:<+marianv70> Goede morgen allemaal.
<+marianv70> ik heb me maar even aangemeld voor korte duur op de chat, ik wil even iets uit de weg hebben.Ik was gister bij SV waar ik al veel langer met regelmaat kom, op dat moment was Stefan ook aanwezig,
<+marianv70> er werde speculaties gedaan dat ik de moeder was van Stefan en dat ik op de brandstapel zou moeten omdat ik "mijn zoon"daar voor zou lenen om hem daar zo voor schut te laten zetten
<+marianv70> Dus wil ik jullie even vertellen dat ik NIET de moeder van Stefan ben en hem zelfs nooit eerder gezien had.
<+marianv70> Dus misschien moeten jullie de ECHTE moeder maar opsporen en het tegen haar zeggen ipv een ander in een kwaad daglicht te stellen.
<+marianv70> fijne dag allemaal verder. Groetjes van Marian ( de waterkoker) haha

quote:<+marianv70> fijne dag allemaal verder. Groetjes van Marian ( de waterkoker) haha

quote:Ten onrechte heb ik Waterkoker (hierna Marianv70 genoemd) ervan beschuldigd de ontaarde moeder van Stefan M. te zijn. Dit heeft Marian begrijpelijk zeer gegriefd. Marianv70 is niet de moeder van Stefan en is ook niet ontaard. Mijn zoektocht naar de Mommy Dearest van de Lage Landen gaat echter onverminderd door!
Cc ( 1, 2 en 3)

)
 )

quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:36 schreef hvdkleij het volgende:
Mag ik hieruit opmaken dat de Bunker 2 doorgaat?
Ik mag het hopen want dan wil ik weer van de party zijn hoor .

Filmpje van Suus en ?? die boodschappen gaan doen tijdens hun verblijf in het Bigniks huis.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:25 schreef Maanvis het volgende:
En verder nog:
[ afbeelding ]
Sly van Nowlive. Let op: We mogen het niet over nowlive of sly hebben in #studiovlemmix2, de chat van SV.
Wat Sly doet voor SV is vooralsnog onbekend.
[ afbeelding ]
Suus, Angela, Nick en een jongen uit den helder met zijn handen in zijn zakken.
Zij hebben iets te maken met het reality programma 'Big Niks' , dat onder de radar is geweest en waar wij, diehard RLS-ers, niets mee hebben gekregen..
http://www.goorsnieuws.nl(...)ig-niks-huis-in-goor
http://www.goorsnieuws.nl(...)uis-zwaar-onder-vuur
In dat kader, hier een youtube ding waarin Sly Nick opbelt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |