Een dergelijke uitspraak van Slaai is net zo hilarisch als dat jij 's avonds bushokjes zou gaan slopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hij is wel van Sly dus:
Sly: En met zijn allen ervoor zorgen dat 2010 het streamjaar gaat worden.
Jian, het is dat ik al een knappe sign. heb die op mijn lijf is geschreven, anders zou ik um ook gebruiken.
quote:
Geen idee.. maar ik ben er klaar mee...quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:26 schreef Jian het volgende:
Waar zitten we in godsnaam naar te kijken ?
Dit is het beloofde vleugje erotiekquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:26 schreef Jian het volgende:
Waar zitten we in godsnaam naar te kijken ?
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een vervelend figuur, trouwens. Als ik Johan was zou ik 'm er snel uitflikkeren.
Luisteren is anders ook best een kwelling, hij zingt nog beroerder als bij Popstarsquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:57 schreef Disana het volgende:
Wat een sneue vertoning, ik kan er amper naar kijken.
Ik las vanmiddag op de chat dat-ie Stefan Maanvis heet. Het zal je broer maar wezenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:57 schreef Disana het volgende:
Wat een sneue vertoning, ik kan er amper naar kijken.
Zijn achternaam begint wél met een M....quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op de chat dat-ie Stefan Maanvis heet. Het zal je broer maar wezen
Die kan je natuurlijk op 2 manieren uitleggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op de chat dat-ie Stefan Maanvis heet. Het zal je broer maar wezen
Dat weet ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die kan je natuurlijk op 2 manieren uitleggen
ja, is het wat?quote:
ja ziet er wel gaaf uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, is het wat?
Ik ben even aan het experimenteren met nieuwe software. Ik maak er nog ééntje van hun samen, maar dan een Feest versie
tja, nu lijkt het nog watquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ziet er wel gaaf uit. gelukkig is de zang weg ;D
Die ene herken je toch wel, dat is Stefan Maanvis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 06:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik was ff weg.. Wie zijn die shower en sing kerels nou?
Eerlijk gezegd onthoud in niet alle gezichten/namen van idols/popstarsquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:41 schreef tuinfluiter het volgende:
HiDiHo bedankt voor de tijd die je eraan geeft.
[..]
Die ene herken je toch wel, dat is Stefan Maanvis.
Dat komt omdat hij niet zingtquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:54 schreef Maanvis het volgende:
jaja, maar eelco herkende ik niet meteen.
Speciaal voor jou, met zangquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ziet er wel gaaf uit. gelukkig is de zang weg ;D
WTF?? Ik lag om deze tijd allang op bedquote:
Stond je nog ergens ingelogd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
WTF?? Ik lag om deze tijd allang op bedIs mijn account gekraakt? Help?
quote:
Stond je nog ingelogd bij VlemmixStudio?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stuur anders effe een mailtje naar een FA, die kunnen dit soort dingen zien, vanaf welk IP het is gepost.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verander je wachtwoord meteen, check of je mailadres niet hetzelfde wachtwoord heeft als FOK! (anders kan je hetzelfde nog eens overkomen). Daarnaast kan je ff forum@fok.nl mailen met uitleg, kunnen ze er misschien achter komen wie 't gedaan heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe computer kopen, want het legt niet aan SV!quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet om de haverklap refreshen omdat het geluid weg is of het beeld vastloopt.
'De Waterkoker' als iemand uit de chat of de waterkoker uit de keuken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je het bericht van de waterkoker al wel gelezen?
Moet je even in de wie is wie kijken, in de stickyquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'De Waterkoker' als iemand uit de chat of de waterkoker uit de keuken?
Ik mis alles
Dat denk ik ook idd. Hoe los ik dat op? Hier op alle sessie eindigen klikken ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat Mera gewoon nog bij SV ingelogd stond en dat iemand daar (Eelco? want die zat achter die PC), ff op fok iets had gepost.
Thanks, ik ga kijken !quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je even in de wie is wie kijken, in de sticky
Yep.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd. Hoe los ik dat op? Hier op alle sessie eindigen klikken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |