quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook weinig aan de hand, dus ik snap dat betoog zo hier ineens niet zo.
Anyway, on topic: zingen onder de douche. Dadelijk. Zenderprimeur!
Hij is wel van Sly dus:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Jian het volgende:
"2010 wordt HET streamjaar" ik vind 'm zo mooi dat ik erover denk om hem als sign te gaan gebruiken
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Stefan heeft de single van Huub opgezet.
maae ff serieus: is er al iets bekend wanneer er programma's komen? of blijft t zo een beetje bij dit wat we nu hebben?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Alsido is nog even met een camera testen bezig .. dat heeft voorrang hoor ik net (van rene)
en daarna komt utttttttttt
Relluh!!!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil naar de hel, ik wil naar de hel, ik wil naar de hel
Kunnen we ook al stemmen voor "warme kraan uit" of zo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Alsido is nog even met een camera testen bezig .. dat heeft voorrang hoor ik net (van rene)
en daarna komt utttttttttt
Ze zijn nu bezig met de voorbereiding van Shower en Zing. Ik had het niet in de programmagids gelezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
maae ff serieus: is er al iets bekend wanneer er programma's komen? of blijft t zo een beetje bij dit wat we nu hebben?
-Shower en sing nu met mannen , volgende keer met Emma, Dot en Mera..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:47 schreef gomi het volgende:
maae ff serieus: is er al iets bekend wanneer er programma's komen? of blijft t zo een beetje bij dit wat we nu hebben?
Waarom geen vrouwen??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Dottey het volgende:
Sing en shower gaat van start over pak en beet 15 minuten!
Er zijn meerdere mannen die on stream gaan zingenonder de douche
COS Commentaar Op Slyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef Dottey het volgende:
Is dit SC of is dit COS?
ik ben effe de weg kwijt
Een dergelijke uitspraak van Slaai is net zo hilarisch als dat jij 's avonds bushokjes zou gaan slopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hij is wel van Sly dus:
Sly: En met zijn allen ervoor zorgen dat 2010 het streamjaar gaat worden.
Jian, het is dat ik al een knappe sign. heb die op mijn lijf is geschreven, anders zou ik um ook gebruiken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |