Damn. Mag ik bij jou komen streamen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:11 schreef Noek het volgende:
Ik niet maar sv probleemloos.[ afbeelding ]
Oh dat leg aan Renéquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
Streams doen het bij over het algemeen (onder Firefox) prima, zowel op m'n werk als thuis
Mocht je ergens last van hebben dan zit Pietje of HiDiHo klaar in dit topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
ik heb tot op heden ook geen haperende streams gehad.....al had dat niets uitgemaakt....want wat niet is kan je ook niet missen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
ik heb tot op heden ook geen haperende streams gehad.....al had dat niets uitgemaakt....want wat niet is kan je ook niet missen
Ik heb eerlijk gezegd wel last van die zeer uitermatige treurigemakende streamsquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mocht je ergens last van hebben dan zit Pietje of HiDiHo klaar in dit topic.
Hellup, m'n stream doetutniet!
Niet Alsido zo opjagen hoor, die werkt al zo hardquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat er wel veel nog getest moet worden voor een zender die op 1 november met één druk op de knop operationeel geweest zou zijn.
Dit zijn nog steeds de naweeën van de stoenamie. Heb je de foto's niet gezien, het was verschrikkelijk! Alles is weggespoeld, hele programma's tegeljik!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat er wel veel nog getest moet worden voor een zender die op 1 november met één druk op de knop operationeel geweest zou zijn.
Alle cd's met goeie muziek zijn nog steeds natquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit zijn nog steeds de naweeën van de stoenamie. Heb je de foto's niet gezien, het was verschrikkelijk! Alles is weggespoeld, hele programma's tegeljik!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Laysa het volgende:
Er zijn inmiddels streams gevonden waar mensen wel bereidwillig doen wat ze moeten doen....dank u
Ohoooo editquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed ik slinger de stream van Studio Vlemmix even aan.
Maar eerst even sneeuw afschudden kom net van de koningsplein, leidsestraat, ben echt een sneeuwpop.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed ik slinger de stream van Studio Vlemmix even aan.
Maar eerst even sneeuw afschudden kom net van koningsplein, Leidsestraat, ben echt een sneeuwpop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |