Zo makkelijkquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mera stopt toch alleen als modje niet als Villa Vlemmix medewerkster?
quote:
Zo is dat. Gaan we Dottey wel de grond in stampen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo makkelijk.
Als je er geen plezier meer aan beleeft moet je ermee kappen, daar is 't vrijwiliggerswerk voor.
Eej bunzing.quote:
Gelukkig!!! Dan blijf ik streams kijken!!!!quote:
Ik doe wat nodig is achter de schermen, en zal daarbij vast nog wel eens door het beeld huppelen maar kan totaal niet zeggen wanneer of hoe vaak. Niet vaak iig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef Toverheks het volgende:
mera kunnen we je nog bekijken op stream, of stop je met alles ook achter de schermen, graag ff uitleg schat want nu snap ik het ff niet meer.
Ben ik ook blij meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik doe wat nodig is achter de schermen, en zal daarbij vast nog wel eens door het beeld huppelen..
Succes Mera ik vind je wel een aanwinst daar hoor maar dat wist je al. En die chat mwah daar heb ik ook niet veel zin meer in. Ik zie je wel online in PS2 daarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik doe wat nodig is achter de schermen, en zal daarbij vast nog wel eens door het beeld huppelen maar kan totaal niet zeggen wanneer of hoe vaak. Niet vaak iig.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik doe wat nodig is achter de schermen, en zal daarbij vast nog wel eens door het beeld huppelen maar kan totaal niet zeggen wanneer of hoe vaak. Niet vaak iig.![]()
Toevallig zo'n beetje ongeveer letterlijk wat ik zei.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet zo makkelijk. Gezeik steeds weer kunnen relativeren, niet persoonlijk aantrekken. En dat je behulpzaam wilt zijn maar dat zich dat dikwijls juist tégen je keert. Nou ja, rust in de tent dus nu.
De grond in nog wel.:')quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is dat. Gaan we Dottey wel de grond in stampen.
Alsof die Vlemmix ook maar enigszins luistert naar ideeën, behalve de volslagen belachelijke danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gooi er eens wat ideeën in die je wakker kunnen houden
Zal ik het doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof die Vlemmix ook maar enigszins luistert naar ideeën, behalve de volslagen belachelijke dan![]()
Maar vooruit, Ik wil een interview met de nieuwe Algemeen Directeur Chat, Slaai. Waarom ? Je houdt niet van die man of je mag 'm niet, maar spraakmakend is ie
Jaaa, met een publieke tribune voor de tegenstanders van Slaai en een stoel voor de medestander, (ik weet 't, maar desnoods dwingen we er één)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik het doen?
En waar krijg ik een bulletproof vest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |