Je hebt natuurlijk gelijk, maar ja, er zitten natuurlijk ook gewoon van die adderbakken van users tussen die gewoon genieten van die clashes en rellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Zelf heb ik zoiets van, je komt er voor je plezier en als je niet met iemand kan zet dan je negeer aan. Maak het jezelf niet zo zuur en geniet. Blijf niet zo hangen in het verleden.
 Persoonlijk zie ik er ook de lol niet van in hoor, maar 't is wel een gegeven
   Persoonlijk zie ik er ook de lol niet van in hoor, maar 't is wel een gegeven   

COS , commentaar op de streams.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef Dottey het volgende:
Is dit SC of is dit COS?
ik ben effe de weg kwijt

quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
Oftewel leven en laten leven
Vol, Fok en Nowlive

Waar is "er" dan? De chat? Ik snap geloof ik niet zo goed waar je het over hebt. Maar heb de "clash" met NL-ers ook gemist vanmiddag. Volgens mij is er weinig aan de hand eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Zelf heb ik zoiets van, je komt er voor je plezier en als je niet met iemand kan zet dan je negeer aan. Maak het jezelf niet zo zuur en geniet. Blijf niet zo hangen in het verleden.

En die zet je dan gewoon op de negeerstandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ja, er zitten natuurlijk ook gewoon van die adderbakken van users tussen die gewoon genieten van die clashes en rellenPersoonlijk zie ik er ook de lol niet van in hoor, maar 't is wel een gegeven

precies ik zat op zowel fok, vol als nl.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar is "er" dan? De chat? Ik snap geloof ik niet zo goed waar je het over hebt eigenlijk, maar heb de "clash" met NL-ers ook gemist vanmiddag. Volgens mij is er weinig aan de hand eigenlijk.
En dat er over en weer tussen fora weleens wat geroepen wordt, is vooral spielerei. Op een enkeling na neemt niemand dat gedoe serieus.

Een beetje rellen, dat onstaat op zo'n beetje elk forum en chatbox als de oeverloze verveling toeslaat...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar is "er" dan? De chat? Ik snap geloof ik niet zo goed waar je het over hebt. Maar heb de "clash" met NL-ers ook gemist vanmiddag. Volgens mij is er weinig aan de hand eigenlijk.
En dat er over en weer tussen fora weleens wat geroepen wordt, is vooral spielerei. Op een enkeling na neemt niemand dat gedoe serieus.

Ja maar, nu wordt het anders; "2010 wordt Het streamjaar"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje rellen, dat onstaat op zo'n beetje elk forum en chatbox als de oeverloze verveling toeslaat...

Zei Slai dat? bedoelde 'ie geen Banjaar? of heeft 'ie nix meer weg te sturen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar, nu wordt het anders; "2010 wordt Het streamjaar"

Sommige nemen gewoon alles te serieus en trekken zich dat persoonlijk aan door verleden met users tjdens dgk. De chat op vlemmix is er voor iedereen en laat elkaar in hun waarde met wat er nu is en niet wat er in het verleden is gebeurt. Oftewel begin opnieuw met z'n allen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar is "er" dan? De chat? Ik snap geloof ik niet zo goed waar je het over hebt. Maar heb de "clash" met NL-ers ook gemist vanmiddag. Volgens mij is er weinig aan de hand eigenlijk.

Stom natuurlijk dat ik dat niet begreep..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
COS , commentaar op de streams.
[..]

)
)

Volgens mij is er ook weinig aan de hand, dus ik snap dat betoog zo hier ineens niet zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje rellen, dat onstaat op zo'n beetje elk forum en chatbox als de oeverloze verveling toeslaat...

quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Dottey het volgende:
ik kan even niet zo goed de commentaren vinden die daadwerkelijk op de stream slaan
maar noob die ik ook ben (en blijf)
Dot hoe kan je over mijn post heen lezen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef tuinfluiter het volgende:
En Johan zei vandaag dat The Bunker Online 2 er zeker komt.

de streams zijn ook zo spraakmakkend. raak er gewoon niet over uitgesprokenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Stom natuurlijk dat ik dat niet begreep..
ik kan even niet zo goed de commentaren vinden die daadwerkelijk op de stream slaan

Alsido kijkt op het bioscoopscherm, en, enne .... tsjaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Stom natuurlijk dat ik dat niet begreep..

Ja dat had je al gezegd, het is hier inderdaad af en toe een beetje off topic. Zolang het wel SV-gerelateerd is doen we er niet moeilijk over. En zodra er weer wat op de streams te zien is dat spraakmakend is, trekt dat wel weer bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Dottey het volgende:

Maar goed, we weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Stefan heeft de single van Huub opgezet.

Helemaal niks dus...wat een dood programma en dat zeg ik nu alquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsido kijkt op het bioscoopscherm, en, enne .... tsja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |