Ik schop hem recht op z'n periost voor je. True story.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Noek, jij zou 'm hoeken als hij me slaat toch?
Huh? Weer in PS2?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef Noek het volgende:
Stefan is weer thuis. Geen flauw idee waar die was maar hij is er weer. Let the games begin
Ja, in PS. Die viel ook niet mee hoor want ik maar denken playstation, hoezo playstation??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Weer in PS2?
Na "geil moet ze zijn" en "vrienden voor het leven" laat ik Stefan vandaag maar voor wat hij is.
Welnee: vol erop klappen, op die klapjosti's. That's part of the fun!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
Misschien het verleden eens laten voor wat het is.
Vol, Fok en Nowlive tijdens de DGK. was een hel.
Maar kunnen we niet vergeven en vergeten en gewoon eens als normale volwassen mensen met elkaar omgaan ipv. elkaar af te branden nog.
Negeer de mensen als je er niet mee kan omgaan, of maak er met z'n allen wat leuks van
Ik wil naar de hel, ik wil naar de hel, ik wil naar de helquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
Maar kunnen we niet vergeven en vergeten en gewoon eens als normale volwassen mensen met elkaar omgaan ipv. elkaar af te branden nog.
Negeer de mensen als je er niet mee kan omgaan, of maak er met z'n allen wat leuks van
Voeger was er in mijn dorp een tent en die heette "de hel". Well, well, wellquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil naar de hel, ik wil naar de hel, ik wil naar de hel
Wat jij wil. Zelf heb ik zoiets van, je komt er voor je plezier en als je niet met iemand kan zet dan je negeer aan. Maak het jezelf niet zo zuur en geniet. Blijf niet zo hangen in het verleden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee: vol erop klappen, op die klapjosti's. That's part of the fun!![]()
Zolang mensen "de vete" vooral niet te serieus gaan nemen, en bijv. IRL rare dingen gaan doen, is er niets aan de hand.
Sly, beheerder Nowlive schreef drie dagen geleden:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
goh, ik kijk meteen met heel andere ogen naar 'mquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly, beheerder Nowlive schreef drie dagen geleden:
En nu met zijn allen ervoor zorgen dat 2010 het streamjaar gaat worden.
Hè gatsie, toch weer follow the leader, ze komen met hem, verlaten de chat met hem en als het niet zo gaat als ze willen, bellen!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
O hell o hell, wat gaat het snelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voeger was er in mijn dorp een tent en die heette "de hel". Well, well, well
Oftewel leven en laten levenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |