Dat was gewoon theeleuten.. Bedoelde toen Swolly en Navvy er ook warenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt laatst toen je de halve avond zat te ruzieën met beelz... ja geweldig
Right busy!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Young_David het volgende:
Een Suolle topic! Moet me plichtsgetrouw maar melden dan
Gezellig...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Young_David het volgende:
Een Suolle topic! Moet me plichtsgetrouw maar melden dan
Het is alweer bijna gestopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Houdt het dan nooit op met dat pokkespul!
Dat was ook theeleuten toch? Foto's van navvy's koters op hyves bekijken via de telefoon enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat was gewoon theeleuten.. Bedoelde toen Swolly en Navvy er ook waren
Theeleuten, kletsen en hyves bekijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat was ook theeleuten toch? Foto's van navvy's koters op hyves bekijken via de telefoon enzo.
Was leuk idd. En dan opeens iemand kwijt zijn omdat ie buiten tegen Herman Brood staat te lullen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Theeleuten, kletsen en hyves bekijkenAltijd leuk om te doen, toch?
En later aan het bier en de wijnWaar sommige mensen onder ons niet zo goed tegen kunnen
Navvy? Nee, Ps2K, nee wacht, beelz!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:19 schreef swollywood het volgende:
[..]
Was leuk idd. En dan opeens iemand kwijt zijn omdat ie buiten tegen Herman Brood staat te lullen.
je was bij het vorige topic te lam om het nummer in de titel te zetten, waardoor baby niet wist welk nummer het moest zijn (72 ipv 74 btw)quote:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige topic had je geen topic nummer in de TT gezet. Dus nu weet ik het ook niet.
Je moeder had geen TT nummer...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige topic had je geen topic nummer in de TT gezet. Dus nu weet ik het ook niet.
Klopt. Nou hebben we allebei iets gezegd dat klopt. Komen we weer terug op dat het jouw schuld is dat ik niet wist welk TT nummer ik moest hebben.quote:
ik kom bij je thuis om te poepenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Anders kom ik je plankjes ophangen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Anders kom ik je plankjes ophangen
dat was wel het planquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Ben jij zaterdag ook op de verjaardag te vinden?
Kweet niet meer of ik uitgenodigt was, stom hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Ben jij zaterdag ook op de verjaardag te vinden?
Ik weet het, ik ben gezelligquote:
Daar zit ook geen zekerheid inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:43 schreef Kekaa het volgende:
Pff jee zeg heee...
Dat topic nummer had je heel gemakkelijk op kunnen zoeken door in de eerste post te kijken die je plaatste, en er dan 2 bij op te tellen...
je weet dat de economische crisis veroorzaakt is door dat soort leningen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Integrity het volgende:
Hoi allemaal! Ik doe m niet hoor, dit woninkje. (ik zou een woning bezichtigen). Ik kan nu een duurder huisje kopen dankzij de starterslening. YAY
Is ie alleen duurder, of ook groter dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Integrity het volgende:
Hoi allemaal! Ik doe m niet hoor, dit woninkje. (ik zou een woning bezichtigen). Ik kan nu een duurder huisje kopen dankzij de starterslening. YAY
Meer door mensen die met een gezamelijk inkomen een top hypotheek nemen en er dan achter komen dat als je dan 3 kinderen kweekt, dat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
je weet dat de economische crisis veroorzaakt is door dat soort leningen?
lol welk een terminologiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer door mensen die met een gezamelijk inkomen een top hypotheek nemen en er dan achter komen dat als je dan 3 kinderen kweekt, dat dat niet werkt.
Lekker duidelijk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer door mensen die met een gezamelijk inkomen een top hypotheek nemen en er dan achter komen dat als je dan 3 kinderen kweekt, dat dat niet werkt.
Als ik daar serieus op in ga, dan denk ik dat wij 2 er wel uitkomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
je weet dat de economische crisis veroorzaakt is door dat soort leningen?
Die omgebouwde kerk, de Dageraad. Daar zitten zulke mooie appartementjes in. Mooier, groter en duurder.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:29 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Is ie alleen duurder, of ook groter dan?
Spaanse gehaktballetjes in tomatensaus, knoflookmayonaise (met veel knoflook....duh), chorize in dadels, gewikkeld in een laagje jamon serrano en verse tapenade (al is dat niet spaans). Ik krijg al weer trekquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen Navvy op vrijdag?![]()
De vrijdag erna ben ik er misschien ook welBen die dag vrij, tijd om thuis bezig te gaan enzo..
Oeh, Tapas!Wat gaan jullie maken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Spaanse gehaktballetjes in tomatensaus, knoflookmayonaise (met veel knoflook....duh), chorize in dadels, gewikkeld in een laagje jamon serrano en verse tapenade (al is dat niet spaans). Ik krijg al weer trek
Tuurlijk, dan maken we er een mini snaai-meet van. Als er nog een paar slachtoffers zijn die mee willen eten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kan je mij niet eens leren tapas maken? Dit klinkt goed!
Dealquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef navvy het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan maken we er een mini snaai-meet van. Als er nog een paar slachtoffers zijn die mee willen eten?
Pfff ik zit vandaag in Almere dat is heel wat ergerquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil weer werken in Zwolle. Almelo zuigt
Geen thuiswerk vandaag?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff ik zit vandaag in Almere dat is heel wat erger
Nah kon vandaag niet, toen ik van de fiets aflazerde heb ik mijn token perongeluk vernield. Dus ik kan niet inloggen op de systemenquote:
Jij bent ook al gevallen dus..quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nah kon vandaag niet, toen ik van de fiets aflazerde heb ik mijn token perongeluk vernield. Dus ik kan niet inloggen op de systemen
Ownee dit was al een tijdje geleden gebeurt toen ik dronken wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jij bent ook al gevallen dus..Ik nog niet en hoop ook niet dat ik ga vallen.
Ik ben hier even bezig met een order, zometeen weer verder klooien met mijn nieuwe telefoonEn even thee halen zo
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ownee dit was al een tijdje geleden gebeurt toen ik dronken was
Och... wat is vaak?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maar dat ben jij niet zo vaak toch?
Maar dan wel echte Spaanse tapas. Echt briljant dat je van zo weinig eten zo vol kan rakenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:19 schreef Kekaa het volgende:
Ja, tapas maken en opeten, goed plan!
Dan moet hij die aardappel kroketje maken met ham en kaas. Tering die dingen zijn lekker, en ze vullen gigantisch. Of lekkere chorizo Iberico...quote:
Paar maanden in Madrid gezeten... als je de stad niet meer haat is het echt een leuke stad om te zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Spanje![]()
Oh, ik wil zo graag een ticket naar Barcelona boeken.. Lekker even weer naar die mooie stad toe!
Barcelona is echt mijn favo stad. Wordt mijn 4e keer dat ik ga, heerlijk. * Gaat even cheap tickets bekijken..*quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Paar maanden in Madrid gezeten... als je de stad niet meer haat is het echt een leuke stad om te zijnMaar volgens mij moet Barcelona een stuk beter zijn.
Maar het is 11:00 geweest dus ik ga even betaald kakken en tap defense spelen
Barcelona heeft gewoon al een beter klimaat dan Madrid. Afgelopen zomer was het daar 40 graden... zelfs de wind voelt dan heet aan...quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Barcelona is echt mijn favo stad. Wordt mijn 4e keer dat ik ga, heerlijk. * Gaat even cheap tickets bekijken..*
SAP Enterprise Portal, mijn threads hingen dus ik heb de portal een herstart gegeven en de responsetijd is nu minuten ipv millisecondenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat ? Wat ? Wat ?
Ik heb ab-so-luut geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
SAP Enterprise Portal, mijn threads hingen dus ik heb de portal een herstart gegeven en de responsetijd is nu minuten ipv milliseconden![]()
Gvd, ik dacht het wel even zonder handleiding te fixen kan ik alsnog die tering documentatie doorlezen
Jij weet gewoon te weinig van SAP om het te kunnen waarderenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:50 schreef stbabylon het volgende:
SAP? Kun je dat nog meer slopen? Wow!
Ik heb er voldoende over gelezen om er een goed beeld van te krijgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jij weet gewoon te weinig van SAP om het te kunnen waarderen
Ja en ik heb gelezen dat de Aarde nog maar 6000 jaar oud isquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er voldoende over gelezen om er een goed beeld van te krijgen
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die gaat in 99,9 % van de gevallen wel op.
Leuk! ik nog een paar lessen te gaan. de 18e TTT en 9 feb afrijden. Hopelijk blijft het bij 1 keer. Vanavond ging het in ieder geval wel goed!quote:Morgen iedereen tussen 12 en 1330 maar binnenblijven. Ik heb dan mijn eerste rijles !
Ik pak altijd de auto naar de supermarktquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:26 schreef Croli het volgende:
pfff ik heb een dilemma:
Moet naar het einde van de straat. ga ik op de fiets waardoor ik de halve weg alsnog moet lopen glibberen. of ga ik de hele weg lopen???
[..]
Leuk! ik nog een paar lessen te gaan. de 18e TTT en 9 feb afrijden. Hopelijk blijft het bij 1 keer. Vanavond ging het in ieder geval wel goed!
*Noteert.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Morgen iedereen tussen 12 en 1330 maar binnenblijven. Ik heb dan mijn eerste rijles !
Ja hallo... ik moet rond 12.45 naar mn werk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Morgen iedereen tussen 12 en 1330 maar binnenblijven. Ik heb dan mijn eerste rijles !
Dan heb je het lekker rustig vandaagquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef navvy het volgende:
Lol, iedereen valt hier flauw..................ik schijn nogal een knoflookwalm om me heen te hebbenIk hoor ze al klagen op de gang hehe. Gister gamba's met aiolie gegeten bij mijn geliefde pa.
Dan had je nu ook niet kunnen snoepenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:55 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan heb je het lekker rustig vandaag![]()
Knoflook![]()
Ik zit met mijn handen in de pot met drop.. Ook niet echt goed, had gister net zo goed niet kunnen sporten
Go ilse the langequote:Op donderdag 7 januari 2010 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Almelooooooooooooo
mooie vrouwen hier hoor, maar dat accent...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan had je nu ook niet kunnen snoepen
Om Herman Finkers enigzins te quoten: "Voor sekslijnen zetten ze het liefst dames uit het oosten in om dat accent, die slikken namelijk alles............"quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Almelooooooooooooo
mooie vrouwen hier hoor, maar dat accent...
PEBKAC = Problem exists between keyboard and chair.quote:
Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
PEBKAC = Problem exists between keyboard and chair.
Oftewel, de gebruiker is meestal het probleem bij computerproblemen.
Het is juist heel goed om met dit weer te lessen, dan weet je wat er kan gebeuren en als je een goede instructeur hebt laat ie je dat ook ervaren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:40 schreef Croli het volgende:
Idd ja, die kleine straatjes in Berkum zijn wel lekker glad. Maar dan heb je dat tenminste ook weer gehad!
Heb gister ook de sneeuw en gladheid mogen ervaren, handig!!!
Wrom?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:41 schreef Richfield het volgende:
Ben me enorm aan het opwinden over de parkeergarage in stadshagen
Wrom morgen niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wil ook uitslapen! Maar dat kan zondag pas
Als het weer goed blijft komt mijn mamma op visite, vantevoren even boodschapjes doen met Tamara en thuis de boel aan kant maken. Dan tijdens de avonduurtjes een verjaardag...quote:
Je moet nu een uitrijkaart hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:41 schreef Richfield het volgende:
Ben me enorm aan het opwinden over de parkeergarage in stadshagen
Maar je mocht al ruim een jaar er niet meer onderdoor als sluiproute. Dus dat kan het niet zijn, toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Je moet nu een uitrijkaart hebben?
Las zoiets ergens gisteren...
maar vanaf maandag kan het ook echt niet meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je mocht al ruim een jaar er niet meer onderdoor als sluiproute. Dus dat kan het niet zijn, toch?
Of het niet meer kan, of het mag niet, dat maakt toch geen verschil?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:38 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
maar vanaf maandag kan het ook echt niet meer.
Jawel, daar zit een groot verschil in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of het niet meer kan, of het mag niet, dat maakt toch geen verschil?
wel degelijk. het scheelt namelijk 4 km omrijden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of het niet meer kan, of het mag niet, dat maakt toch geen verschil?
als ik 4 km moet omrijden ga ik door iemands tuin heenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap dat het niet werkt, maar dat moet dan op een andere manier opgelost worden. Je gaat ook niet door iemands tuin heen omdat het korter is.
mag jij met je taxi niet door de bussluizen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef JJH het volgende:
Het is heel kort en simpel, het stratenplan in Stadshagen is belachelijk en binnen notime niet meer in of uit te komen op deze manier.
Staan er straks nog meer huizen te koop.
Ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Wie gingen er nu allemaal naar PF vanaaf?
Jep, gelukkig wel .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:32 schreef Richfield het volgende:
[..]
mag jij met je taxi niet door de bussluizen?
niet waar jij lelijke heks :pquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Ps2K is een koe
zo stom dat ik awesome benquote:
jij zuigt neg0r penixenquote:
Kutsneew. 2 en half uur er over gedaan om van Enkhuizen naar Zwolle te rijden.quote:
Dan dien ik een verzoeknr. inquote:Op zondag 10 januari 2010 00:18 schreef slenderhose het volgende:
Wat verwacht je anders, beelz z'n feest
Metal is forever!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Je hebt niet veel gemist behalve heeeele harde muziek.. Een wonder dat er geen buren aangebeld hebben!
Dan is het dus geslaagd geweest ik Maarten zijn dienst heb overgenomenquote:Het was leuk in Den Haag vandaag. Ook sneeuw daar
En spekkoek meegenomen, mmmmmmm
Jup!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:02 schreef Croli het volgende:
[..]
Dan is het dus geslaagd geweest ik Maarten zijn dienst heb overgenomen
Deksel erop kan die gelijk mee met de Rovaquote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Perfecte weblog pic hiervoor![]()
[ afbeelding ]
Dat, of ik krijg een keertje een biertje van mquote:Jup!
Gaat ie eigenlijk ook een keer voor jou invallen?
spekkoekquote:Op zondag 10 januari 2010 21:59 schreef Kekaa het volgende:
Het was leuk in Den Haag vandaag. Ook sneeuw daar
En spekkoek meegenomen, mmmmmmm
ik denk dat jij er wel twee krijgt als ie in een goeie bui is :pquote:Op zondag 10 januari 2010 22:09 schreef Croli het volgende:
[..]
Dat, of ik krijg een keertje een biertje van m
DAT zouden ze vaker moeten doen!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef 1UP het volgende:
[..]
Deksel erop kan die gelijk mee met de Rova
En wie was jij ook alweer?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:43 schreef CptDrumkill het volgende:
mochten er nog mensen met geen leven zijn vanavond, kom gerust naar popfront om een biertje of andere versnapering te komen nuttigen. Ik verveel me hier in mn eentje xD
Vraag ik mij ook al af....quote:En wie was jij ook alweer?
het is ook geen lekker weer om naar buiten te gaan, dus ik snap het wel. slaap lekker straks. heb je wel iemand die je instopt en een verhaaltje voorleest?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Croli het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook al af....
Maar heb weinig zin om die kant op te gaan... wil lekker muziek luisteren en even lezen voor ik ga slapen. Hopelijk vannacht wat beter dan afgelopen nacht, bah wat was dat klote zeg!
Ik weet het alquote:Op maandag 11 januari 2010 20:01 schreef CptDrumkill het volgende:
kom langs en ontdekik vind het wel een beetje jammer dat je met Maarten's lego voorstel gestopt bent
:-Pquote:Op maandag 11 januari 2010 21:12 schreef Croli het volgende:
Ik heb het vermoeden dat je een drummer bent, dus misschien Rick? denk nog na over eventuele andere drummers in popfront:)
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:18 schreef Croli het volgende:
Heb ik t goed??
mogelijk... wie heeft dat gezegd, of ga je er gewoon van uit?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef Croli het volgende:
Had ik ook al gedaan, Daar staat Krista op... en je bent toch echt een man?!
Neej, dat zegt het poppetje voor je naam:Pquote:mogelijk... wie heeft dat gezegd, of ga je er gewoon van uit?
dat zie ik dan weer niet aangezien ik mijn telefoon gebruik op dit moment en die geeft dat niet weer. nee ook geen Micha. er zijn geen darters vanavond. ik vind dit wel een mooi spelletjequote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Croli het volgende:
[..]
Neej, dat zegt het poppetje voor je naam:P
zeker geblondeerde godinquote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb ik jou al eens gezien?
beidequote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Croli het volgende:
Ben je ook vrijwilliger in popfront? of kom je er gewoon vaak?
weet ik niet meer :Squote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef Croli het volgende:
Was je zaterdag op Beelz zn feest?
klopt!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Hmm.. Je bent dus niet heel bekend met Fok!
nou luxe wil ik ook niet zeggen. ben allang blij dat ie op internet kanquote:Op maandag 11 januari 2010 22:43 schreef Croli het volgende:
Ow dus ik zat wel goed wat drummer betreft...
ik kan geen vrijwilligers meer bedenken die drummen en een luxe telefoon heeft....
rustig maar schatje! ik heb klanten die ik moet bedienenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:51 schreef Cyntiaa het volgende:
En er wordt traag gereageerd, haha...
Teleurgesteld is erger dan boos!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:56 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
rustig maar schatje! ik heb klanten die ik moet bedienenmaar inderdaad, ik ben niet boos op je maar wel teleurgesteld hahaha
is inderdaad beter voor je rug. en lekker warmquote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Cyntiaa het volgende:Ik weet het niehiet
En ik ga maar vast in bed liggen, da's beter dan op de bank![]()
Mijn laptop accu gaat nog een uur mee... Daarna ga ik echt slapen, morgen weer een lange dag voor de boeg..quote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
is inderdaad beter voor je rug. en lekker warm
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef Croli het volgende:
Man ben je volgens je fok-id tenzij je die niet goed hebt aangemaakt.... Dus een drummer/bassist.... vrouw?
en ik had mezelf al gecorrigeerd:P
was je dan van plan om te bellen popje??quote:Op maandag 11 januari 2010 23:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Sta jij alleen vanavond?
Wow, dit is scary.. Je kan mijn gedachten lezenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
was je dan van plan om te bellen popje??
dat is flauw. dat is toch helemaal niet leuk? weet je wat? de eerste keer als ik je weer zie krijg je een omhelzing van me en een kus op je voorhoofd goed? dan weet je at ik het ben xDquote:Op maandag 11 januari 2010 23:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wow, dit is scary.. Je kan mijn gedachten lezen
Maar nu kan ik niet met een gerust hart slapen..quote:Op maandag 11 januari 2010 23:38 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
dat is flauw. dat is toch helemaal niet leuk? weet je wat? de eerste keer als ik je weer zie krijg je een omhelzing van me en een kus op je voorhoofd goed? dan weet je at ik het ben xD
kom dan langsquote:Op maandag 11 januari 2010 23:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maar nu kan ik niet met een gerust hart slapen..En dan blijf ik er over nadenken...
zo lang ken ik je nou ook weer niet, dat ik weet waar je woontquote:Op maandag 11 januari 2010 23:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik lig al in bed, fiets hier dan maar naar toe!
Ik word hier helemaal onrustig van, haha. Ik ken jou nog niet goed genoeg om te weten dat je dus muzikaal bent..quote:Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
zo lang ken ik je nou ook weer niet, dat ik weet waar je woont
inderdaad de mooiste wijk! jammer dat ik verhuisd ben naar diezequote:Op maandag 11 januari 2010 23:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik word hier helemaal onrustig van, haha. Ik ken jou nog niet goed genoeg om te weten dat je dus muzikaal bent..
Ik woon in de mooiste wijk van Zwolle, Assendorp
It's not helping me...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:58 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
inderdaad de mooiste wijk! jammer dat ik verhuisd ben naar dieze
arme jij.. we houden het wel bij het originele plan goed? dan kan ik het nog langer uitstellen hahaha slaap lekker!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
It's not helping me...
Ik denk dat ik zo maar ga slapen, laptop stopt er over een klein kwartiertje mee.
Stom ditwaarom wil ik altijd alles weten?
Vertel nou even..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:04 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
arme jij.. we houden het wel bij het originele plan goed? dan kan ik het nog langer uitstellen hahaha slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |