Dan heb je het lekker rustig vandaagquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef navvy het volgende:
Lol, iedereen valt hier flauw..................ik schijn nogal een knoflookwalm om me heen te hebbenIk hoor ze al klagen op de gang hehe. Gister gamba's met aiolie gegeten bij mijn geliefde pa.
Dan had je nu ook niet kunnen snoepenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:55 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan heb je het lekker rustig vandaag![]()
Knoflook![]()
Ik zit met mijn handen in de pot met drop.. Ook niet echt goed, had gister net zo goed niet kunnen sporten
Go ilse the langequote:Op donderdag 7 januari 2010 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Almelooooooooooooo
mooie vrouwen hier hoor, maar dat accent...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan had je nu ook niet kunnen snoepen
Om Herman Finkers enigzins te quoten: "Voor sekslijnen zetten ze het liefst dames uit het oosten in om dat accent, die slikken namelijk alles............"quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Almelooooooooooooo
mooie vrouwen hier hoor, maar dat accent...
PEBKAC = Problem exists between keyboard and chair.quote:
Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
PEBKAC = Problem exists between keyboard and chair.
Oftewel, de gebruiker is meestal het probleem bij computerproblemen.
Het is juist heel goed om met dit weer te lessen, dan weet je wat er kan gebeuren en als je een goede instructeur hebt laat ie je dat ook ervaren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:40 schreef Croli het volgende:
Idd ja, die kleine straatjes in Berkum zijn wel lekker glad. Maar dan heb je dat tenminste ook weer gehad!
Heb gister ook de sneeuw en gladheid mogen ervaren, handig!!!
Wrom?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:41 schreef Richfield het volgende:
Ben me enorm aan het opwinden over de parkeergarage in stadshagen
Wrom morgen niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wil ook uitslapen! Maar dat kan zondag pas
Als het weer goed blijft komt mijn mamma op visite, vantevoren even boodschapjes doen met Tamara en thuis de boel aan kant maken. Dan tijdens de avonduurtjes een verjaardag...quote:
Je moet nu een uitrijkaart hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:41 schreef Richfield het volgende:
Ben me enorm aan het opwinden over de parkeergarage in stadshagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |