Ja en ik heb gelezen dat de Aarde nog maar 6000 jaar oud isquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er voldoende over gelezen om er een goed beeld van te krijgen
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die gaat in 99,9 % van de gevallen wel op.
Leuk! ik nog een paar lessen te gaan. de 18e TTT en 9 feb afrijden. Hopelijk blijft het bij 1 keer. Vanavond ging het in ieder geval wel goed!quote:Morgen iedereen tussen 12 en 1330 maar binnenblijven. Ik heb dan mijn eerste rijles !
Ik pak altijd de auto naar de supermarktquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:26 schreef Croli het volgende:
pfff ik heb een dilemma:
Moet naar het einde van de straat. ga ik op de fiets waardoor ik de halve weg alsnog moet lopen glibberen. of ga ik de hele weg lopen???
[..]
Leuk! ik nog een paar lessen te gaan. de 18e TTT en 9 feb afrijden. Hopelijk blijft het bij 1 keer. Vanavond ging het in ieder geval wel goed!
*Noteert.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Morgen iedereen tussen 12 en 1330 maar binnenblijven. Ik heb dan mijn eerste rijles !
Ja hallo... ik moet rond 12.45 naar mn werk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Morgen iedereen tussen 12 en 1330 maar binnenblijven. Ik heb dan mijn eerste rijles !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |