Is ie alleen duurder, of ook groter dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Integrity het volgende:
Hoi allemaal! Ik doe m niet hoor, dit woninkje. (ik zou een woning bezichtigen). Ik kan nu een duurder huisje kopen dankzij de starterslening. YAY
Meer door mensen die met een gezamelijk inkomen een top hypotheek nemen en er dan achter komen dat als je dan 3 kinderen kweekt, dat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
je weet dat de economische crisis veroorzaakt is door dat soort leningen?
lol welk een terminologiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer door mensen die met een gezamelijk inkomen een top hypotheek nemen en er dan achter komen dat als je dan 3 kinderen kweekt, dat dat niet werkt.
Lekker duidelijk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer door mensen die met een gezamelijk inkomen een top hypotheek nemen en er dan achter komen dat als je dan 3 kinderen kweekt, dat dat niet werkt.
Als ik daar serieus op in ga, dan denk ik dat wij 2 er wel uitkomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
je weet dat de economische crisis veroorzaakt is door dat soort leningen?
Die omgebouwde kerk, de Dageraad. Daar zitten zulke mooie appartementjes in. Mooier, groter en duurder.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:29 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Is ie alleen duurder, of ook groter dan?
Spaanse gehaktballetjes in tomatensaus, knoflookmayonaise (met veel knoflook....duh), chorize in dadels, gewikkeld in een laagje jamon serrano en verse tapenade (al is dat niet spaans). Ik krijg al weer trekquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen Navvy op vrijdag?![]()
De vrijdag erna ben ik er misschien ook welBen die dag vrij, tijd om thuis bezig te gaan enzo..
Oeh, Tapas!Wat gaan jullie maken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Spaanse gehaktballetjes in tomatensaus, knoflookmayonaise (met veel knoflook....duh), chorize in dadels, gewikkeld in een laagje jamon serrano en verse tapenade (al is dat niet spaans). Ik krijg al weer trek
Tuurlijk, dan maken we er een mini snaai-meet van. Als er nog een paar slachtoffers zijn die mee willen eten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kan je mij niet eens leren tapas maken? Dit klinkt goed!
Dealquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef navvy het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan maken we er een mini snaai-meet van. Als er nog een paar slachtoffers zijn die mee willen eten?
Pfff ik zit vandaag in Almere dat is heel wat ergerquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil weer werken in Zwolle. Almelo zuigt
Geen thuiswerk vandaag?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff ik zit vandaag in Almere dat is heel wat erger
Nah kon vandaag niet, toen ik van de fiets aflazerde heb ik mijn token perongeluk vernield. Dus ik kan niet inloggen op de systemenquote:
Jij bent ook al gevallen dus..quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nah kon vandaag niet, toen ik van de fiets aflazerde heb ik mijn token perongeluk vernield. Dus ik kan niet inloggen op de systemen
Ownee dit was al een tijdje geleden gebeurt toen ik dronken wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jij bent ook al gevallen dus..Ik nog niet en hoop ook niet dat ik ga vallen.
Ik ben hier even bezig met een order, zometeen weer verder klooien met mijn nieuwe telefoonEn even thee halen zo
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ownee dit was al een tijdje geleden gebeurt toen ik dronken was
Och... wat is vaak?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maar dat ben jij niet zo vaak toch?
Maar dan wel echte Spaanse tapas. Echt briljant dat je van zo weinig eten zo vol kan rakenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:19 schreef Kekaa het volgende:
Ja, tapas maken en opeten, goed plan!
Dan moet hij die aardappel kroketje maken met ham en kaas. Tering die dingen zijn lekker, en ze vullen gigantisch. Of lekkere chorizo Iberico...quote:
Paar maanden in Madrid gezeten... als je de stad niet meer haat is het echt een leuke stad om te zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Spanje![]()
Oh, ik wil zo graag een ticket naar Barcelona boeken.. Lekker even weer naar die mooie stad toe!
Barcelona is echt mijn favo stad. Wordt mijn 4e keer dat ik ga, heerlijk. * Gaat even cheap tickets bekijken..*quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Paar maanden in Madrid gezeten... als je de stad niet meer haat is het echt een leuke stad om te zijnMaar volgens mij moet Barcelona een stuk beter zijn.
Maar het is 11:00 geweest dus ik ga even betaald kakken en tap defense spelen
Barcelona heeft gewoon al een beter klimaat dan Madrid. Afgelopen zomer was het daar 40 graden... zelfs de wind voelt dan heet aan...quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Barcelona is echt mijn favo stad. Wordt mijn 4e keer dat ik ga, heerlijk. * Gaat even cheap tickets bekijken..*
SAP Enterprise Portal, mijn threads hingen dus ik heb de portal een herstart gegeven en de responsetijd is nu minuten ipv millisecondenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat ? Wat ? Wat ?
Ik heb ab-so-luut geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
SAP Enterprise Portal, mijn threads hingen dus ik heb de portal een herstart gegeven en de responsetijd is nu minuten ipv milliseconden![]()
Gvd, ik dacht het wel even zonder handleiding te fixen kan ik alsnog die tering documentatie doorlezen
Jij weet gewoon te weinig van SAP om het te kunnen waarderenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:50 schreef stbabylon het volgende:
SAP? Kun je dat nog meer slopen? Wow!
Ik heb er voldoende over gelezen om er een goed beeld van te krijgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jij weet gewoon te weinig van SAP om het te kunnen waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |