is inderdaad beter voor je rug. en lekker warmquote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Cyntiaa het volgende:Ik weet het niehiet
En ik ga maar vast in bed liggen, da's beter dan op de bank![]()
Mijn laptop accu gaat nog een uur mee... Daarna ga ik echt slapen, morgen weer een lange dag voor de boeg..quote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
is inderdaad beter voor je rug. en lekker warm
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef Croli het volgende:
Man ben je volgens je fok-id tenzij je die niet goed hebt aangemaakt.... Dus een drummer/bassist.... vrouw?
en ik had mezelf al gecorrigeerd:P
was je dan van plan om te bellen popje??quote:Op maandag 11 januari 2010 23:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Sta jij alleen vanavond?
Wow, dit is scary.. Je kan mijn gedachten lezenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
was je dan van plan om te bellen popje??
dat is flauw. dat is toch helemaal niet leuk? weet je wat? de eerste keer als ik je weer zie krijg je een omhelzing van me en een kus op je voorhoofd goed? dan weet je at ik het ben xDquote:Op maandag 11 januari 2010 23:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wow, dit is scary.. Je kan mijn gedachten lezen
Maar nu kan ik niet met een gerust hart slapen..quote:Op maandag 11 januari 2010 23:38 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
dat is flauw. dat is toch helemaal niet leuk? weet je wat? de eerste keer als ik je weer zie krijg je een omhelzing van me en een kus op je voorhoofd goed? dan weet je at ik het ben xD
kom dan langsquote:Op maandag 11 januari 2010 23:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maar nu kan ik niet met een gerust hart slapen..En dan blijf ik er over nadenken...
zo lang ken ik je nou ook weer niet, dat ik weet waar je woontquote:Op maandag 11 januari 2010 23:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik lig al in bed, fiets hier dan maar naar toe!
Ik word hier helemaal onrustig van, haha. Ik ken jou nog niet goed genoeg om te weten dat je dus muzikaal bent..quote:Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
zo lang ken ik je nou ook weer niet, dat ik weet waar je woont
inderdaad de mooiste wijk! jammer dat ik verhuisd ben naar diezequote:Op maandag 11 januari 2010 23:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik word hier helemaal onrustig van, haha. Ik ken jou nog niet goed genoeg om te weten dat je dus muzikaal bent..
Ik woon in de mooiste wijk van Zwolle, Assendorp
It's not helping me...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:58 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
inderdaad de mooiste wijk! jammer dat ik verhuisd ben naar dieze
arme jij.. we houden het wel bij het originele plan goed? dan kan ik het nog langer uitstellen hahaha slaap lekker!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
It's not helping me...
Ik denk dat ik zo maar ga slapen, laptop stopt er over een klein kwartiertje mee.
Stom ditwaarom wil ik altijd alles weten?
Vertel nou even..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:04 schreef CptDrumkill het volgende:
[..]
arme jij.. we houden het wel bij het originele plan goed? dan kan ik het nog langer uitstellen hahaha slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |