Maar je mocht al ruim een jaar er niet meer onderdoor als sluiproute. Dus dat kan het niet zijn, toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Je moet nu een uitrijkaart hebben?
Las zoiets ergens gisteren...
maar vanaf maandag kan het ook echt niet meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je mocht al ruim een jaar er niet meer onderdoor als sluiproute. Dus dat kan het niet zijn, toch?
Of het niet meer kan, of het mag niet, dat maakt toch geen verschil?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:38 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
maar vanaf maandag kan het ook echt niet meer.
Jawel, daar zit een groot verschil in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of het niet meer kan, of het mag niet, dat maakt toch geen verschil?
wel degelijk. het scheelt namelijk 4 km omrijden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of het niet meer kan, of het mag niet, dat maakt toch geen verschil?
als ik 4 km moet omrijden ga ik door iemands tuin heenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap dat het niet werkt, maar dat moet dan op een andere manier opgelost worden. Je gaat ook niet door iemands tuin heen omdat het korter is.
mag jij met je taxi niet door de bussluizen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef JJH het volgende:
Het is heel kort en simpel, het stratenplan in Stadshagen is belachelijk en binnen notime niet meer in of uit te komen op deze manier.
Staan er straks nog meer huizen te koop.
Ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Wie gingen er nu allemaal naar PF vanaaf?
Jep, gelukkig wel .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:32 schreef Richfield het volgende:
[..]
mag jij met je taxi niet door de bussluizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |