Als je alles geloofd wat ze op internet zeggen word je gekquote:Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef Ryon het volgende:
Meschien moet je niet alles geloven wat je op het internet leest. Maar toch bedankt voor de moeite om ons 'aware' te maken. Dat je nog maar veel zieltjes mag weten te winnen.
One man can make a difference.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Matty___ het volgende:
je bent 1 van de 7 miljard op deze aarde. het loopt toch zoals het moet lopen en daar zal een foktopic weinig aan veranderen
Dit dus. Dat kon je onder andere een maandje of wat terug nog zien. Al die hysterische huilebalken die hele complotten en besmettingen gingen linken aan de Mexicaanse griep en de uitspraken van een Bilderberger dat 2/3 van de wereld moest verdwijnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:16 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Als je alles geloofd wat ze op internet zeggen word je gek
PRECIESquote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dit dus. Dat kon je onder andere een maandje of wat terug nog zien. Al die hysterische huilebalken die hele complotten en besmettingen gingen linken aan de Mexicaanse griep en de uitspraken van een Bilderberger dat 2/3 van de wereld moest verdwijnen.
"Er ziten nano's in!"
"Van IBM! Die de nazi's hebben geholpen tijdens WO II voor volkstellingen"
"De griep is een hoax waar de media aan meewerkt!"
Je zou er ook nog eens dood aan gaan (hahaha, van de meeste medicijnen kun je ook gewoon doodgaan, zonder enige vorm van interfentie als je allergisch bent voor bepaalde stoffen)
Oke, ik ben bewust geworden. Wat nu? Heb ik nu toestemming om het SBS hoofdkantoor in de fik te steken?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef Trangaman het volgende:
[..]
PRECIES
LUISTER GOED
Het is de REGERING DIE DE MEDIA IN CONTROLLE HEBBEN alles wat er in het nieuws komt wordt door de regering bekend gemaakt
bijv. een nieuwe wet word ingevoerd. jij krijgt dat te horen via RTL Nieuws of postbus 51 en jij hoort je er maar aan te houden
TV is de nieuwe soort van Propaganda, tegen islam, terrosime ( de onzichtbare vijhand, die is overal ter wereld zogenaamd)
de wereld leiders komen allemaal een keer bijeen om iets te bespreken maar wat dat weet niemand bent u niet nieuwsgierig???
all die wereld leiders , LEIDEN ONS, hun bepalen ons, ons leven, hoe we moeten leven, en wat we moeten doen om te kunnen leven!! denk daar maar over na
alles gaat om geld, terwijl we alles hebben, maar als jij geen geld hebt kan jij nix doen, je kan niet eten, niet wonen helemaal nix
dan kom je opstraat te staan en iedereen heeft schijt aan je
GELD = MACHT
GELD = ook PAPIER
waarom zou er een sowiezo een crisis zijn?? heb je je dat afgevraagd
geld is papier, als je te kort komt maak je toch meer? een extra machine
maar neeeee
dat doen ze niet
geld is er om de mens te onderdrukken, ze willen macht over je hebben en dat kan alleen op deze manier met geld (papier, boomschors)
EN JAAA We kunnen er als mens wel wat aan doen om dit tegen te gaan
door met elkaar erover te praten en gewoon bewust te worden van alles
het is een fantasie wereld waarin we leven
Wat nu???quote:Op maandag 4 januari 2010 15:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oke, ik ben bewust geworden. Wat nu? Heb ik nu toestemming om het SBS hoofdkantoor in de fik te steken?
meschien moet jij er eentje opsteken en je mond houden jij weet geen moer van het echte leven, omdat je teveel kritiek geeft.. te snel je mening maakt, en veroordeeldt.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:13 schreef peristilius het volgende:
Misschien moet je wat minder blowen!
Dus nadat je een documantaire heb gezien weet jij alle feitenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef Trangaman het volgende:
[..]
meschien moet jij er eentje opsteken en je mond houden jij weet geen moer van het echte leven, omdat je teveel kritiek geeft.. te snel je mening maakt, en veroordeeldt.
ga maar hard werken en leren voor een hongerloontje dat se jou aandbieden en dat je niet eens alles voor je zelf verdient
maar meer dan helft moet uitgeven aan de belasting, verplichte rekeningen, huur,
al dat deze systeem is opgezet het kan anders!!
vroeger leefde de mensen in hunnebedden enzo
denk nuchter na
begrijp je niet wat ik probeer te zeggenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:25 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dus nadat je een documantaire heb gezien weet jij alle feiten?
En jij had nu nog liever in een '' hunnebed'' gewoont?
Denk jij maar is nuchter naar TS
Waarom ga je meteen zo reageren als iemand een andere mening heb dan jou?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef Trangaman het volgende:
[Knip]
begrijp je niet wat ik probeer te zeggen
in plaats van dat je gaat onderzoeken kom je mij vragen
ik heb die docomentaire gezien, en nadat ik die heb gezien heb k zelf onderzoek gedaan
zou jij ook moeten doen
Mwoah, ik heb wel genoeg geblowd in mijn leven, de lol is er nu wel een beetje vanaf. En ik probeer echt niet te doen alsof ik alles weet, vind zelf ook dat het best gezond is om een beetje kritisch naar dingen te kijken, maar blind alle complot theorieën gaan volgen getuigt ook niet echt van heel veel inzicht in de wereld.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef Trangaman het volgende:
[..]
meschien moet jij er eentje opsteken en je mond houden jij weet geen moer van het echte leven, omdat je teveel kritiek geeft.. te snel je mening maakt, en veroordeeldt.
ga maar hard werken en leren voor een hongerloontje dat se jou aandbieden en dat je niet eens alles voor je zelf verdient
maar meer dan helft moet uitgeven aan de belasting, verplichte rekeningen, huur,
al dat deze systeem is opgezet het kan anders!!
vroeger leefde de mensen in hunnebedden enzo
denk nuchter na
tuurlijk wel maar jij maakt gewoon domme opmerkingenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Waarom ga je meteen zo reageren als iemand een andere mening heb dan jou?
Kan je het niet hebben dat mensen een eigen mening hebben?
En ja ik heb me er zelf ook in verdiept al een hele tijd terug
ik heb ook docu's gezien en me eigen research gedaan.
Maar je moet je niet zo laten opfokken door wat er allemaal op internet gezegd word.
Want de meeste mensen zijn sensatie zoekers.
En wat er gebeurd gebeurd er. En daar kunnen wij niet al teveel aan doen
En je moet niet zeggen dat ik dom ben.
Want ik ben een stuk intelligenter dan jij denkt
Als je nog wat meer research doet dan weet je ongeveer wel waar ze het over hebben.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:38 schreef Trangaman het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar jij maakt gewoon domme opmerkingen
en niet wat gebeurd gebeurd er
wat ben iji??
telt jou stem niet??
telt jou mening niet of ben je gewoon bang voor de waarheid?
als er iets verkeerds gebeurd moet je ingrijpen
maar laat me je 1 ding vragen
zou je niet willen weten wat de bilderbergers en de rest bespreken?
Kloptquote:Volgens mij waren hunebedden over het algemeen trouwens grafkamers
- Wetten zijn er zodat je (meestal) over straat kunt lopen zonder beroofd, verkracht of vermoord te worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:28 schreef Trangaman het volgende:
vraag je je nooit af waarom er wetten zijn?
of waarom we wereldleiders hebben?
waarom heeft de mens geld?
wie heeft de slaven voor het eerst slaven gemaakt?
waarom verbiedt de egyptische overheid te onderzoeken wat er in die geheime kamers zitten?
waar werken we echt voor?
het is allemaal nazi gedoe
Prins Bernard is een duitser , in de bush familie zit duits bloed,
er is gewoon iets aan de hand
waarom zouden ze sowieso een documantaire maken hierover en over de geschiedenis?
alles allles en alles heeft een reden
het intreseerd me niet wat hunnebedde ware het gaat om het principequote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb wel genoeg geblowd in mijn leven, de lol is er nu wel een beetje vanaf. En ik probeer echt niet te doen alsof ik alles weet, vind zelf ook dat het best gezond is om een beetje kritisch naar dingen te kijken, maar blind alle complot theorieën gaan volgen getuigt ook niet echt van heel veel inzicht in de wereld.
En hard moeten werken voor een hongerloontje? Ik weet niet hoor, maar ik heb alles wat mijn hartje begeerd en hoef er echt mijn rug niet voor te breken. Iets wat je van het overgrote deel van de wereldbevolking niet kan zeggen. Dat wij een sociale samenleving hebben en dus belasting moeten betalen is helemaal zo slecht niet, of word je liever aan je lot overgelaten als het een keer tegenzit?
Natuurlijk zijn er een hele hoop dingen die heel erg fout zijn in deze wereld, maar die worden niet allemaal veroorzaakt door een select groepje mensen dat aan de touwtjes trekt. Ik ben zelf ook van mening dat het de verkeerde kant op gaat met de hele consumptie maatschappij en ongeremde groei, maar dat betekent niet dat ik maar een beetje boemannen ga lopen aanwijzen, uiteindelijk zijn we er allemaal onderdeel van.
Volgens mij waren hunebedden over het algemeen trouwens grafkamers.
Koop sluipschutter uitrusting en vermoord een Rockefeller/Rothschild.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef Trangaman het volgende:
[..]
het intreseerd me niet wat hunnebedde ware het gaat om het principe
je denkt gewoon niet helder genoeg na
en tuurlijk wordt alles WEL veroorzaakt door de mensen die aan de touwtjes trekken
zal ik anders slavernij naar voren halen?
dit gaat heel erg diep en als je niet wijd genoeg kijkt, kijk j verkeerd,, jij vindt alles maar goed omdat alles goed gaat..
w8 maar als jij en je kinderen of je kleinkinderen straks met een chip onder de huid rondlopen
en waneer jij niet doet wat willen dat je doet schakelen ze je chip uit
ik wil weten wat er in het geheim door alle wereldleiders word besproken
we hebben recht om dat te weten
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef Trangaman het volgende:
[..]
en tuurlijk wordt alles WEL veroorzaakt door de mensen die aan de touwtjes trekken
dit gaat heel erg diep en als je niet wijd genoeg kijkt, kijk j verkeerd,, jij vindt alles maar goed omdat alles goed gaat..
w8 maar als jij en je kinderen of je kleinkinderen straks met een chip onder de huid rondlopen
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:30 schreef Terecht het volgende:
Het ligt er maar net aan HOE je ´kijkt´ naar bepaalde gebeurtenissen,woorden,beelden enz...(of niet, OOG)
dit noem ik ´blind´ creeren zonder DOEL,een ander ´ontberen´ MET doel...
Lees je het wel of lees je het niet...Geloof je het wel of geloof je het niet...en wie bepaald dat je erover mag oordelen...niemand?...geloof dat maar NIET...de ´onzichtbare´ deel van de mensen bepaald...niet JIJ al individu...want zodra je dat doet...word je HARD afgestraft...
ARGU-S-OOG...
ARGU(ment)S(ysteem)OO(rlo)G...(ment)O(rlo)OG - mentor loog oog...
(ysteem) - You STill the sEEM
remember that...nadruk op ST-ILL...
waar heb ik dat ´oog´ en dit systeem eerder gezien???inzicht??Nee, gewoon een ´gehacked´ UMTS computer systeem die je draait ´richting´ de mensen die het niet zien...Psycho-Games en manipulatie...simpel..Ook HIER...
je bent hier ´ZIELTJES´ aan het ´recurteren´,(L)OOG...denk je echt dat JIJ uit jezelf hier PRAAT???
denk eens na...je werkt hier met ´precies´ het zelfde systeem,alleen met een andere ´concept´...
kijk eens richting Kerklui...met de nadruk op
LUI en STE(R)REN...luisteren en UFO´s?
herhaling herhaling herhaling...
help je mee of kraak je alles af...dat is mijn vraag aan jou, de lezer hier...het draait om ´plezier´ daar en ook hier...want de mensheid is een ´systeem´...DNA blauwdruk, zoek dat maar eens op...dan kom je er zo op...
Blijf lekker jezelf...dat is mijn motto...
Ik vind helemaal niet alles maar goed, ik ben alleen realistisch. Denk jij dat je door een onsamenhangend verhaal op te hangen enige invloed uitoefent op de gang van zaken? Je bereikt eerder het tegenovergestelde. Okee, misschien overtuig je enkele labiele figuren die vervolgens ook onzin over het internet gaan verspreiden, maar als je echt iets wilt veranderen zal je het toch echt iets serieuzer aan moeten pakken.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef Trangaman het volgende:
[..]
New York Times: "A Chance For A New World Order"quote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Grappig, altijd weer diezelfde aantijgingen.Schijnveilige consumer shell, hoe kom je erop.
Oke TSquote:Op maandag 4 januari 2010 17:00 schreef Trangaman het volgende:
juist niet
jullie allemaal zijn gewoon koppigg
het gaat aaleen maar ovr mind control
ik ben ook een meester in manipulatie
ik ga niet meer op jullie domme koppige reacties reageren
als je het rtl nieuws wilt geloven je doet maar
die mensen vertellen jou wat hun weer van anderen hebben ghoord die zeggen dat het zo is..
dus als die journalist je zegt via tv wat hij heeft gehoord van iemand die maar iets aan de pers moet vertellen
geloof je die meteen
je zult t van zelf zien en merken
check mr nr obama & wilders waar ze nu mee bezig zijn is allemaal voorbereiding voor iets
De podium der consumeren is inderdaad een centraal samenhangende schijnrealiteit die over de ogen van de mensen in de wereld wordt getrokken, met als choreografen de Centrale Banken.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een vermakelijke TS.
Er worden genoeg smerige spelletjes gespeeld in de wereld, maar dat maakt nog niet dat alles met elkaar samenhangt.
Precies, en er moet wel heel wat veranderen aan de moraal van zo ontzettend veel mensen wil daar ooit verandering in komen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:05 schreef RM-rf het volgende:
De Werkelijkheid is nu net veel minder 'simpel'.... om te beginnen bestaat er daar helemaal geen eenduidige 'Kwade' en evenmin een 'Goede' partij... geen eenvoudige zwart-wit indeling daartussen...
Er zijn net zomin 'Kwade Heersers' als dat er 'goede' zijn, althans, buiten de films en Fantasy (en buiten de religieuze boeken).
Wel zal iedere oncontroleerbare en onbegrensde macht onherroepelijk ook op een verkeerde manier misbruikt worden... ook door en overheid/staat die zich voorstelt als 'goed', of die gegrond is in ideeen van 'goede dingen voorhebben met de bevolking' (wat de meeste politike ideologieen verbind)
Heb je hier keihard bewijs voor?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De podium der consumeren is inderdaad een centraal samenhangende schijnrealiteit die over de ogen van de mensen in de wereld wordt getrokken, met als choreografen de Centrale Banken.
Kan moeilijk zijn om te accepteren als je gewend bent om te denken dat je vrijheid hebt, maar je hebt alleen maar vrijheid in de keuzes die deze instanties jou opleggen. Tenzij je je oogkleppen af doet, natuurlijk.
Okee, en stel dat samenlevingen nooit deze vorm hadden aangenomen, en dat ieder mens met zijn stam in een hutje woonde. Had je dan meer vrijheid, en zo ja, wat bepaalt die vrijheid dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De podium der consumeren is inderdaad een centraal samenhangende schijnrealiteit die over de ogen van de mensen in de wereld wordt getrokken, met als choreografen de Centrale Banken.
Kan moeilijk zijn om te accepteren als je gewend bent om te denken dat je vrijheid hebt, maar je hebt alleen maar vrijheid in de keuzes die deze instanties jou opleggen. Tenzij je je oogkleppen af doet, natuurlijk.
Je hebt een goed punt. In vrijwel iedere samenlevingsvorm bestaat een hiërarchie op de een of andere manier. Uiteindelijk sluit je toch niet uit dat er mensen (of instanties) bestaan die voor je beslissen wat goed is. Ik begrijp goed dat mensen zich daar niet in alle gevallen in kunnen vinden, maar sommigen staan hier dusdanig negatief tegenover dat het alleen nog maar destructief werkt. Daarnaast is het lastig om een discussie te voeren omdat aanhangers van dergelijke theorieën vaak denken: "you're either with us, or against us".quote:Op maandag 4 januari 2010 17:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee, en stel dat samenlevingen nooit deze vorm hadden aangenomen, en dat ieder mens met zijn stam in een hutje woonde. Had je dan meer vrijheid, en zo ja, wat bepaalt die vrijheid dan?
Random prietpraat van Argusoog koppiepeesten werkte ook al niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij heeft de NWO het vermogen om normale zinnen te formuleren aangetast. Met dergelijke personen is geen discussie te voeren op deze wijze.
Het is algemene kennis dat de waarde van de valuta die wij gebruiken niet gebaseerd is op een bepaalde standaard en ontwikkeling van een economie, maar op de waarde die Centrale Banken er aan geven. Op random Dollar biljetten staat "This note is legal tender". De waarde ervan wordt niet bepaald door een standaard van goud/groei in economie, maar op wat de Federal Reserve er van maakt. De waarde van de Euro wordt op deze manier door de ECB bepaald, die beiden weer onder de hoede van het International Monetary Fund, de International Bank of Settlements en de World Bank werkt.quote:
Ik heb die docu al eens gezien en er staat veel bullshit in. Als ik jou was zou ik me eens verdiepen in wetenschappelijke monetaire economie i.p.v. dit soort filmpjes op internet. Of is dat laatste meer waard dan wetenschappelijke studie? Waarschijnlijk niet, meer het bevestigt waarschijnlijk wel jouw eigen paranoide manier van kijken naar de wereld op een simpele manier. Simpeler dan een gedegen acedemische studie op dit onderwerp.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is algemene kennis dat de waarde van de valuta die wij gebruiken niet gebaseerd is op een bepaalde standaard en ontwikkeling van een economie, maar op de waarde die Centrale Banken er aan geven. Op random Dollar biljetten staat "This note is legal tender". De waarde ervan wordt niet bepaald door een standaard van goud/groei in economie, maar op wat de Federal Reserve er van maakt. De waarde van de Euro wordt op deze manier door de ECB bepaald, die weer onder de hoede van het International Monetary Fund, de International Bank of Settlements en de World Bank werkt.
Wellicht is de docu The Money Masters iets voor jou .
http://video.google.nl/videoplay?docid=-515319560256183936&ei=JRVCS5aPCcyP-AaEmbjeAg
Ik ben benieuwd welke wetenschappelijke studies met betrekking tot het monetaire systeem precies de door jou ongedefinieerde "bullshit" weerleggen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb die docu al eens gezien en er staat veel bullshit in. Als ik jou was zou ik me eens verdiepen in wetenschappelijke monetaire economie i.p.v. dit soort filmpjes op internet. Of is dat laatste meer waard dan wetenschappelijke studie? Waarschijnlijk niet, meer het bevestigt waarschijnlijk wel jouw eigen paranoide manier van kijken naar de wereld op een simpele manier. Simpeler dan een gedegen acedemische studie op dit onderwerp.
En nu zul je wel weer reageren met dat de academici ook in het complot zitten, maar ja.
Daar gaat het niet om. Het zijn altijd vage, onbetrouwbare internetbronnen die aangehaald worden "als bewijs" in plaats artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften. Ten eerste, snap ik daarom de waarde van het zogenaamde bewijs (het is eerder incomplete suggestieve informatie) niet. Ten tweede, snap ik niet waarom dit voorkeur heeft boven gedegen onderzoeken en informatie. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat er een bepaald beeld bestaat waarbij enkel informatie wordt gezocht dat dit beeld bevestigd.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke wetenschappelijke studies met betrekking tot het monetaire systeem precies de door jou ongedefinieerde "bullshit" weerleggen?
Ik ken dat artikel, wijs mij maar eens de passage aan waaruit blijkt dat er sprake is van een conspiracy.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
..Je hebt onder andere de Financial Times die met headlines als "New World Order" komen, en dan heb je nog steeds van die figuren die het niet aandurven informatie te onderkennen en die subjectieve nonsens gaan typen. Wat een verwerpelijke breinen, bah.
Kun je nagaanquote:Op maandag 4 januari 2010 17:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Je moet het eigenlijk in spiegelbeeld zien om De Waarheid te kennen.
Waarom gebruik je die laatste zin? In mijn vorige post haalde ik al aan dat het voor veel mensen die geloven in dergelijke theorieën het "you're either with us, or against us" is. Ik ben oprecht geinteresseerd in de denkbeelden van mensen, maar dan wel op een constructieve wijze.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
..Je hebt onder andere de Financial Times die met headlines als "New World Order" komen, en dan heb je nog steeds van die figuren die het niet aandurven informatie te onderkennen en die subjectieve nonsens gaan typen. Wat een verwerpelijke breinen, bah.
BULLSHIT Spiegelbeeldquote:Op maandag 4 januari 2010 17:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Je moet het eigenlijk in spiegelbeeld zien om De Waarheid te kennen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:30 schreef Terecht het volgende:
Het ligt er maar net aan HOE je ´kijkt´ naar bepaalde gebeurtenissen,woorden,beelden enz...(of niet, OOG)
dit noem ik ´blind´ creeren zonder DOEL,een ander ´ontberen´ MET doel...
Lees je het wel of lees je het niet...Geloof je het wel of geloof je het niet...en wie bepaald dat je erover mag oordelen...niemand?...geloof dat maar NIET...de ´onzichtbare´ deel van de mensen bepaald...niet JIJ al individu...want zodra je dat doet...word je HARD afgestraft...
ARGU-S-OOG...
ARGU(ment)S(ysteem)OO(rlo)G...(ment)O(rlo)OG - mentor loog oog...
(ysteem) - You STill the sEEM
remember that...nadruk op ST-ILL...
waar heb ik dat ´oog´ en dit systeem eerder gezien???inzicht??Nee, gewoon een ´gehacked´ UMTS computer systeem die je draait ´richting´ de mensen die het niet zien...Psycho-Games en manipulatie...simpel..Ook HIER...
je bent hier ´ZIELTJES´ aan het ´recurteren´,(L)OOG...denk je echt dat JIJ uit jezelf hier PRAAT???
denk eens na...je werkt hier met ´precies´ het zelfde systeem,alleen met een andere ´concept´...
kijk eens richting Kerklui...met de nadruk op
LUI en STE(R)REN...luisteren en UFO´s?
herhaling herhaling herhaling...
help je mee of kraak je alles af...dat is mijn vraag aan jou, de lezer hier...het draait om ´plezier´ daar en ook hier...want de mensheid is een ´systeem´...DNA blauwdruk, zoek dat maar eens op...dan kom je er zo op...
Blijf lekker jezelf...dat is mijn motto...
GMTAquote:Op maandag 4 januari 2010 17:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ken dat artikel, wijs mij maar eens de passage aan waaruit blijkt dat er sprake is van een conspiracy.
De term NWO refereert niet gelijk aan een complot maar kan ook betekent dat er machtsverschuivingen op geopolitiek en economische gebied plaatsvinden. Maar daar is verder niks geheims oid aan.
Daar gaat het juist wel om .quote:Op maandag 4 januari 2010 17:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het zijn altijd vage, onbetrouwbare internetbronnen die aangehaald worden "als bewijs" in plaats artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften. Ten eerste, snap ik daarom de waarde van het zogenaamde bewijs (het is eerder incomplete suggestieve informatie) niet. Ten tweede, snap ik niet waarom dit voorkeur heeft boven gedegen onderzoeken en informatie. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat er een bepaald beeld bestaat waarbij enkel informatie wordt gezocht dat dit beeld bevestigd.
Wijs jij maar eens een relevante gebeurtenis in het verleden aan waarbij er géén sprake was van een "conspiracy" .quote:Op maandag 4 januari 2010 17:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ken dat artikel, wijs mij maar eens de passage aan waaruit blijkt dat er sprake is van een conspiracy.
De term NWO refereert niet gelijk aan een complot maar kan ook betekent dat er machtsverschuivingen op geopolitiek en economische gebied plaatsvinden. Maar daar is verder niks geheims oid aan.
Niet elke zaak waar meerdere partijen bij betrokken zijn is gelijk een conspiracy. Zodra je op een hoger niveau gaat acteren dan hangen meer dingen met elkaar samen en dan worden de belangen gewoonweg groter.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wijs jij maar eens een relevante gebeurtenis in het verleden aan waarbij er géén sprake was van een "conspiracy" .
Asjeblieftquote:Op maandag 4 januari 2010 17:43 schreef Trangaman het volgende:
http://www.niburu.nl/viewinstelling.php?id=26
Inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 17:45 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Het is niburu
En ja je kan ook te ver gaan
Samenzweringquote:Op maandag 4 januari 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet elke zaak waar meerdere partijen bij betrokken zijn is gelijk een conspiracy. Zodra je op een hoger niveau gaat acteren dan hangen meer dingen met elkaar samen en dan worden de belangen gewoonweg groter.
Als je geen gelaagdheid aanbrengt dan kun je dat tegengaan, maar dan worden zaken onbeheersbaar. Daarom vraag ik me af wat de alternatieven zijn.
Ik vraag niet om een definitie van het begrijp samenzwering. Ik stel alleen dat niet alles per definitie een samenzwering is.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Samenzwering
Een `samenzwering` of `complot` is een geheime afspraak tussen een aantal personen om iets te ondernemen tegen een andere persoon of groep. Het kan bijvoorbeeld gaan om een actie om een staatsgreep te plegen, een oorlog te ontketenen, een aanslag op iemands leven te plegen of iemand ten val te brengen.
De alternatieven zijn vernietiging van de Old World Order, om ruimte te maken voor een globaal systeem wat niet gebaseerd is op olie en belachelijke eeuwenoude achterhaalde leenstelsels, alsmede het aanpakken van de farmaceutische industrie, het educatieve systeem, de globale voedselvoorziening, en de rest van de relevante pilaren van samenlevingen.
Je kunt je beter mengen in de discussie en op basis van argumenten de waarheid volgens jou te laten zien. Het simpelweg dumpen van links en one-liners daar schiet je niet veel mee op. Misschien kun je een aantal van mijn eerder gestelde vragen beantwoorden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Trangaman het volgende:
jullie WILLEN het gewoon niet weten en onderdrukken het gewoon omdat je al een goed leven hebt
onderzoek het en kijk naar de datum van informatie
Tip: probeer een beetje relaxed te communiceren.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Trangaman het volgende:
jullie WILLEN het gewoon niet weten en onderdrukken het gewoon omdat je al een goed leven hebt
Maar.. als jij het doet, vindt je het toch ook prima dat ze dat bij jou doen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Trangaman het volgende:
geloof mij nou maar en DOE je onderzoek
ik heb altijd al twijfels gehad over het systeem
ikzelf ben een halve crimineel, k weet veel van oplichting en manipulatie
en dat s wat se doen met je
Jij komt hier aanzetten met allerhande beweringen en dan zie ik ook graag enige vorm van argumentatie ter ondersteuning. Je kunt wel vanalles roepen, maar als je harder roept dan wordt het niet automatisch meer waarheid. Ik sta neutraal tegenover het onderwerp dus sta open voor die argumenten, als ze goed zijn dan wil ik ze misschien zelfs geloven.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Trangaman het volgende:
Als de NWO alle media controleert, waarom zouden jou internet bronnen dan "waar" zijn?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Trangaman het volgende:
Goeie!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als de NWO alle media controleert, waarom zouden jou internet bronnen dan "waar" zijn?
Beetje jammer. Alsof Niburu niet vuistdiep in de anus der desinformatie zit. Ze kunnen niet van nauwdenkendheid beticht worden, maar een bepaald percentage van de informatie die ze verspreiden is complete ongefundeerde crap.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef ToT het volgende:
Ach op de frontpage post Djeez ook regelmatig wat van Niburu!
Het enige medium wat niet 100% gecontroleerd wordt door de invloeden van Centrale Bankiers is het internet. Vandaar ook dat ze het willen afbreken.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als de NWO alle media controleert, waarom zouden jou internet bronnen dan "waar" zijn?
ook u zit met uw hoofd in uw eigen reetquote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je beter mengen in de discussie en op basis van argumenten de waarheid volgens jou te laten zien. Het simpelweg dumpen van links en one-liners daar schiet je niet veel mee op. Misschien kun je een aantal van mijn eerder gestelde vragen beantwoorden bijvoorbeeld.
Als je het allemaal weet kun je het me toch ook wel begrijpelijk uitleggen. Begin gewoon bij het begin en probeer me op basis van argumenten daarvan te overtuigen. Als je ook nog alternatieven ziet hoe het beter ingericht kan worden dan zie ik dit ook graag.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ook u zit met uw hoofd in uw eigen reet
als je nou gewoon ZELF ONDERZOEKT!!!
ik geef je de namen Rockefella, Bilderberg, Illuminati, Finacieering van de oorlog, wie finacieerde hitler?..
het zijn allemaal de zelfde mense geweest
alles loopt en werkt via takken (piramide spel)
Dan heb je behoorlijke tijd in de bak gezeten, want een goede manipulator ben je niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Trangaman het volgende:
We kunnen het internet gebruiken om massale referenda te houden, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een definitie van het begrijp samenzwering. Ik stel alleen dat niet alles per definitie een samenzwering is.
Daarnaast geef je geen alternatief, je kunt heel goed benoemen hoe het niet moet. De vraag is echter hoe het dan wel moet. Als ik lees dat je een globaal systeem nastreeft dan is dat toch ook een vorm van een NWO waarin zaken gecontroleerd dienen te worden. Ook daarin zal een bepaalde hiërarchie moeten bestaan en dan loop je ook weer tegen dezelfde problemen aan in mijn ogen.
Jij hebt nog niet door wat de Nederlandse taal- en spellingregels echt zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:02 schreef Trangaman het volgende:
Niburu is geen politicus ofzo
ze schuifen nix op illuminati
jij hebt nog niet door wat illuminati egt is
Mensen zijn niet gechipt.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Trollface. het volgende:
TS, leg me dit eens uit.
Als er een NWO is die alles beheerst en controleert, waarom kunnen websites zoals niburu.nl dan bestaan, of jij dit bespreken in BNW, in plaats van dat je RFID-chip wordt uitgeschakeld en de geheugens van iedereen die dit hebben gelezen gewist?
waarom zou ik je nog uit leggenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het allemaal weet kun je het me toch ook wel begrijpelijk uitleggen. Begin gewoon bij het begin en probeer me op basis van argumenten daarvan te overtuigen. Als je ook nog alternatieven ziet hoe het beter ingericht kan worden dan zie ik dit ook graag.
Zaken werken via een hiërarchie omdat anders zaken onbeheersbaar worden. Volgens mij kun je je niet conformeren met een dergelijke hiërarchie en zie je het liefst dat alles heel erg simplistisch is. Veel zaken zijn dat simpelweg niet en daarvoor is organisatie nodig.
Ik ben een tegenstander van referenda omdat ik verschillende belangrijke nadelen zie.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
We kunnen het internet gebruiken om massale referenda te houden, bijvoorbeeld.
Dat is stukken beter dan beleid collectief door de strot gedrukt te krijgen te krijgen van marionet-politici, zonder inspraak of medeweten.
ga naar je moer met je spellingsregels maar je begrijpt wel wat k zegquote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Trollface. het volgende:
TS, leg me dit eens uit.
Als er een NWO is die alles beheerst en controleert, waarom kunnen websites zoals niburu.nl dan bestaan, of jij dit bespreken in BNW, in plaats van dat je RFID-chip wordt uitgeschakeld en de geheugens van iedereen die dit hebben gelezen gewist?
[..]
Jij hebt nog niet door wat de Nederlandse taal- en spellingregels echt zijn.
Zou wel erg obvious zijn om alles te gaan bestrijden lijkt me. Denk dat ze zo'n sites bewust met rust laten.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Trollface. het volgende:
TS, leg me dit eens uit.
Ik weet niet of je ooit geleerd hebt om te discussiëren. Maar als je beweringen doet dan moet je die ook kunnen beargumenteren. Ik stel redelijke vragen en je kunt daar herhaaldelijk geen antwoord op geven. Op die manier heb je geen constructieve discussie.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:09 schreef Trangaman het volgende:
[..]
waarom zou ik je nog uit leggen
onderzoek lekker zelf
ik heb verteld wat de NWO precies inhoudt en het staat overal wat NWO inhoudt
er zijn uitspraken gedaan, opnames gemaakt, en als je dan nog niet luisterd ben jij al ver heen
te afhankelijk van je tv die wordt bestuurt
en je wilt internet niet geloven??
k haal t ook niet uit de lucht
je bent vn binne waarschijnlijk gewoon communist
een poppetjes dat maar doet wat word gezegd
Er IS al oorlog, en wij doen ook mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ga naar je moer met je spellingsregels maar je begrijpt wel wat k zeg
de RFID Chip is onderdeel van de NWO en daarvoor komt er een oorlog om de mense zo bang te maken dat se maar toegeven
de crisis s de voorbereiding op de oorlog door de crisis zal er oorlog komen
ga t maar na voor ww1 en de ww2 is er een crisis geweest
tap ye moffoquote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Buzios het volgende:
@TS
Brada, liever ga je een wassi doen bij Botopasi ofzo, want un tjarin' yere !!!
Als maatregelen tegen de wil van de populatie ingaan, dan is het per definitie verwerpelijk beleid. Het gaat hier dan ook altijd om belachelijkheid als oorlogen voeren en rookverboden en legitimatieplichten.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een tegenstander van referenda omdat ik verschillende belangrijke nadelen zie.
Je krijgt niet per definitie de beste beslissingen hierdoor en daarbij ook onmogelijk om impopulaire maatregelen, die af en toe nodig zijn, te nemen op deze manier. Daarnaast zijn er nog een aantal andere nadelen verbonden aan referenda.
Tevens ben ik benieuwd op welke schaal je dit ziet gebeuren. Verschillende problemen doen zich op verschillende niveaus voor, dat rechtvaardigt voor een deel ook het bestaan van een hiërarchie. In mijn ogen heb je daar gewoon moeite mee omdat daar verschillende nadelen aan verbonden zijn.
ik discuseer niet k zeg t je en zult t zelf moete onderzoekequote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit geleerd hebt om te discussiëren. Maar als je beweringen doet dan moet je die ook kunnen beargumenteren. Ik stel redelijke vragen en je kunt daar herhaaldelijk geen antwoord op geven. Op die manier heb je geen constructieve discussie.
Als je mensen bewust wilt maken over wat er speelt zul je toch met sommige mensen in discussie moeten.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ik discuseer niet k zeg t je en zult t zelf moete onderzoeke
kga je toch nooit een goed antwoord kunnen geven
onderzoek nou maar yoo luikak
Was wel zo, maar het wordt beter!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kap nu eens met die nietszeggende oneliners. Met elke post haal je er meer zaken bij en je faalt in het onderbouwen van je standpunten. Ik weet niet of dat de normale manier van discussie voeren is in BNW.
Je hebt op bepaalde punten natuurlijk gelijk, maar ik wil je ook bestrijden op een aantal puntenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als maatregelen tegen de wil van de populatie ingaan, dan is het per definitie verwerpelijk beleid. Het gaat hier dan ook altijd om belachelijkheid als oorlogen voeren en rookverboden en legitimatieplichten.
De hiërarchie die heerst in de wereld uit zich in oorlog en terror en slavernij. Het volk wordt misbruikt voor persoonlijk egocentrisch oppervlakkig winstbelang en lebensraum.
Het internet geeft een zodanige vrijheid van informatie dat er best op globaal niveau een complete vernieuwing kan plaatsvinden. Niet van de één op andere dag natuurlijk, maar geleidelijk.
Globalisatie zoals het nu gedefinieerd is, is onhoudbaar en kortzichtig. De boeren van het Oostblok produceren voor West Europa en andersom, alleen maar om het vrachtvervoer in stand te houden. Dit kan veel effectiever, om het zacht uit te drukken.
Small people talk about thingsquote:Op maandag 4 januari 2010 18:23 schreef Buzios het volgende:
TS beweert een halve crimineel te zijn (vaag want je bent OF een crimineel OF niet).
Maar goed.
Ik vermoed dat TS actief is geweest bij een kert. Een Surinaamse kerkgemeenschap in Nederland.
Daar heeft TS heel wat mensen verhaaltjes over de bijbel in hun hoofd gepraat, en vervolgens deze mensen weten te manipuleren om een leuk deel van hun salaris aan de "kerk" te schenken.
Vervolgens ziet TS in dat hij zo niet eeuwig door kan blijven gaan (of hij is ooit opgepakt), de bijbel wordt immers steeds meer als science fiction gezien.
Dus probeert hij het nu op een andere manier...en dat is deze.
Hier is hij alvast aan het testen wat voor tegenstand hij kan krijgen wanneer hij eenmaal "in het veld" mensen gaat oplichten.
Want zeker weten dat er een financiele vergoeding tegenover gaat staan.
Just my 2 cents.......
Wise men talk because they have something to say, fools because they have to say something -Platoquote:Op maandag 4 januari 2010 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Small people talk about things
Mediocre people talk about other people
Great people talk about ideas .
Leuke uitleg van een RFID-chip. Maar nu het antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ga naar je moer met je spellingsregels maar je begrijpt wel wat k zeg
de RFID Chip is onderdeel van de NWO en daarvoor komt er een oorlog om de mense zo bang te maken dat se maar toegeven
de crisis s de voorbereiding op de oorlog door de crisis zal er oorlog komen
ga t maar na voor ww1 en de ww2 is er een crisis geweest
LUISTER IK FOKKIING DISCUSEER NIET AIIIquote:Op maandag 4 januari 2010 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kap nu eens met die nietszeggende oneliners. Met elke post haal je er meer zaken bij en je faalt in het onderbouwen van je standpunten. Ik weet niet of dat de normale manier van discussie voeren is in BNW.
Illuminati IS spiegelbeeld, je bent gewoon in de desinformatie van de itanimulli getrapt. OPEN JE OGEn1!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:38 schreef Trangaman het volgende:
[..]
BULLSHIT Spiegelbeeld
schrijf jouw eigen naam ook maar in spiegelbeeld
http://en.wikipedia.org/w(...)conspiracy_theory%29
Ik begrijp dat er geen referendum gehouden kan worden voor elk stukje beleid, maar de manier waarop wij nu van hogerhand geregeerd worden is compleet verwerpelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt op bepaalde punten natuurlijk gelijk, maar ik wil je ook bestrijden op een aantal punten
De wil van de meerderheid is niet per definitie het beste of waarheid. Dat is een bekende drogreden namelijk een Argumentum ad populum .
Voor het verhogen van belastingen zal bijvoorbeeld niemand voorstander van zijn, mensen denken over het algemeen op de korte termijn en voor eigen gewin. Het is lastig om het grotere geheel in ogenschouw te nemen. Mede daarom zijn referenda niet voor alle zaken geschikt.
Uiteindelijk komt het er toch op neer dat daarom zaken van hogerhand geregeld dienen te worden.
Ik deel je mening dat verschillende zaken doorgedrukt worden om de verkeerde redenen, dat zijn ook zaken die moeten veranderen in mijn ogen. Dat kan voor een gedeelte gebeuren binnen de huidige systemen (die in mijn ogen niet per definitie slecht zijn, maar slecht ingezet worden).
Ik ben ook voorstander van zaken effectiever en efficiënter organiseren en op dat gebied liggen de verhoudingen vaak nog erg scheef.
Je hebt een meervoudige persoonlijkheid? Met wie hebben wij (dat is: de users) allemaal van doen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef Trangaman het volgende:
je zult dan zien dat hetgeen hierboven genoemd wordt geen fabeltje is.
We raden je aan ZELF op ZOEK te gaan naar nadere INFORMATIE en de ECHTE WAARHEID, namelijk dat wat je zelf gelooft, te achterhalen.
het staat over al niet aleen niburu
ook op amerikaanse sites
Europese grondwetquote:Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er geen referendum gehouden kan worden voor elk stukje beleid, maar de manier waarop wij nu van hogerhand geregeerd worden is compleet verwerpelijk.
- Is een beetje op het randje he!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ik discuseer niet k zeg t je en zult t zelf moete onderzoeke
kga je toch nooit een goed antwoord kunnen geven
onderzoek nou maar yoo luikak
Dat is geen democratie, daar uit blijkt hoezeer de individuen boven in de hiërarchie Schijt hebben aan het volk waar ze over heersen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Europese grondwet
Nederland NEE
Frankrijk NEE
--> hernoemd tot Verdrag van Lissabon
Ierland NEE
--> opnieuw, ja-campagne flink gesteund door staat en grote bedrijven
Ierland zegt JA.
Hoera voor democratie
Inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is geen democratie, daar uit blijkt hoezeer de individuen boven in de hiërarchie Schijt hebben aan het volk waar ze over heersen.
de planne van NWO zijn nog niet ingevoerd!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Trollface. het volgende:
TS, leg me dit eens uit.
[..]
Jij hebt nog niet door wat de Nederlandse taal- en spellingregels echt zijn.
Zometeen word je computer ook nagetrokken door de overheidquote:Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef Trangaman het volgende:
[..]
de planne van NWO zijn nog niet ingevoerd!!!!
ze zijn er mee bezig om dat te doen
websites kunnen bestaan zoals dat jou cv staat opgeslagen op je harde schijf
De RFID- chip kan je ook googlen aap
Na de 3de wereld oorlog zal er De zogenaamde Orde worden ingevoerd
en dan pas zul je de chip krijgen
nu zijn er al elektronische paspoorten
omdat dat dat is wat hun willen en jou stem TELT NIET
de regeringen overal ter wereld makent de mensen gewoon bang met de terroristen die de regering zelf financieerd, ze gebruiken het moslim geloof om iemand de schuld te geven van de onveiligheid
het zou veiliger zijn met Totale Orde, Totale controlle,
ga maar na waarom saddam eiglijk is vermoord het ging alleen om olie
en wie heerst er nu in die landen? Osama?? Al-Qaida?? egt niet .. t zijn de britten of amerikanen
Dat ben ik met je eens en dat zie ik ook graag veranderen. Er moet een gegronde basis bestaan waarop beslissingen genomen kunnen worden en men moet niet overhaast (uit bijvoorbeeld angstmotieven) belangrijke beslissingen nemen. Dat proces moet gewoon veranderen en transparanter worden. Dan zal er ook automatisch meer draagvlak ontstaan in mijn ogen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er geen referendum gehouden kan worden voor elk stukje beleid, maar de manier waarop wij nu van hogerhand geregeerd worden is compleet verwerpelijk.
We denken niet te moeilijkquote:Op maandag 4 januari 2010 18:47 schreef Trangaman het volgende:
Jullie zijn koppige mensen
jullie hebben maar 1 ding in je kop
jullie ddenken veelste moeilijk
valt niet mee te praten
onderzoek t zelf luister niet naar de mensen die zeggen dat t bullshit is
de wereld s al goed zoals t is..
Waarom een NWO,, waarom chips? t gaat te ver
mrgoed zoek t mr uit
TIME WILL TELL
Met jou valt niet te praten.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:47 schreef Trangaman het volgende:
valt niet mee te praten
mrgoed zoek t mr uit
TIME WILL TELL
Idd, waarom zou ik naar iemand luisteren die zegt dat we in een fantasiewereld leven, dat het allemaal bullshit is? Ik heb zelf nagedacht en het zelf onderzocht en ik ben tot de conclusie gekomen dat je het intellect van een neergeknuppelde babyzeehond hebt.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:47 schreef Trangaman het volgende:
valt niet mee te praten
mrgoed zoek t mr uit
TIME WILL TELL
Dat is nou precies het probleemquote:Op maandag 4 januari 2010 18:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zometeen word je computer ook nagetrokken door de overheid
en dan moet je naar een FEMA-kamp
in FEMA-kisten
o noezzz![]()
Probeer nou is gewoon een normale discussie aan te gaan
en kom met echte feiten incl. de bronnen
En als iemand je vragen staat dat je er gewoon normaal op gaat antwoorden
om er meteen zo fel op in te gaan
Dan zal ik je in iedergeval een stuk serieuzer nemen dan op de manier hoe je nu reageert
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef Trangaman het volgende:
[..]
Dat is nou precies het probleem
het zijn de feiten de bronnen zijn overal te vinden
onderzoek het zelf een keer goed luister naar wat er gezegd wordt
en lees goed!!
holla Bitches
Hoe oud zijn jullie trouwens allen 3 , 4??quote:Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef Trangaman het volgende:
[..]
Dat is nou precies het probleem
het zijn de feiten de bronnen zijn overal te vinden
onderzoek het zelf een keer goed luister naar wat er gezegd wordt
en lees goed!!
holla Bitches
Sorry ik heb geen susjequote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef Trangaman het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie trouwens allen 3 , 4??
k ben 20j k ben een nieuwe generatie die deze shit ziet aankomen
als j ongeveer 35jaar of ouder bent, dan ben je eigelijk al naar de moer ggaan, je visie op de wereld klopt niet gap
praat er maar met andere mensen over bijv. je susje of neefje, of de buurman/vrouw
je zult vnzelf merken hoe verschillend de generaties denken
Ik ben 2 jaar jongerquote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef Trangaman het volgende:
[..]
als j ongeveer 35jaar of ouder bent, dan ben je eigelijk al naar de moer ggaan, je visie op de wereld klopt niet gap
praat er maar met andere mensen over bijv. je susje of neefje, of de buurman/vrouw
Pics van je susje?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef Trangaman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef Trangaman het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Trangaman het volgende:
[..]
jullie zijn waarschijnlijk allemaal afstammelingen van slavendrijvers
KutRas zijn jullie
Ey dude, laat je niet gekmaken, dat willen ze juist.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Trangaman het volgende:
[..]
KutRas zijn jullie
Slaven werden wereldwijd gebruikt, gij medeafstammelingquote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Trangaman het volgende:
[..]
KutRas zijn jullie
Hoera weer een nieuwe tinfoilhatterquote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef Trangaman het volgende:
Ik heb laatst een documentaire gezien over de NWO (nieuwe wereld orde).
Je zou je eens moeten verdiepen in de Rothchild familie, als er ergens een vrijwel onbegrensde rijkdom, en daarmee macht in bezit is is het bij hen, en waar macht corrumpeert, corrumpeert absolute macht, absoluut.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:05 schreef RM-rf het volgende:
Wel zal iedere oncontroleerbare en onbegrensde macht onherroepelijk ook op een verkeerde manier misbruikt worden... ook door en overheid/staat die zich voorstelt als 'goed', of die gegrond is in ideeen van 'goede dingen voorhebben met de bevolking' (wat de meeste politike ideologieen verbind)
Waar doel je precies op, het is een feit dat de US goverment de dollars leent van de FED met rente, het is net zo hard een feit dat de FED een private instelling is dus zoveel is er niet mis met die bewering.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef teknomist het volgende:
Als ik jou was zou ik me eens verdiepen in wetenschappelijke monetaire economie i.p.v. dit soort filmpjes op internet. Of is dat laatste meer waard dan wetenschappelijke studie?
Wij discussieren hier pas een jaar of 6/7 over de NWO en aanverwante conspiracies, dus je bent welkom om mee te praten maar zo de faalhaas uithangen is nogal kansloosquote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Trangaman het volgende:
Ja De slaven werden wereldwijd gebruikt DOOR DE BLANKENquote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Slaven werden wereldwijd gebruikt, gij medeafstammeling
Grappig dat het uiteindelijk de Arabieren en de dominante zwarte Afrikaanse stammen waren die het meest in slaven handelden. Zonder hun stond de blanke man helemaal nergens. NWO of niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Trangaman het volgende:
[..]
Ja De slaven werden wereldwijd gebruikt DOOR DE BLANKEN
Marokannen, turken, chinezen, koreanen, afrikaen, surinamers,hindoestaanen en nog meer bevolkingsgroepen die een kleur hebbe
hun waren slaven
de HOLLANDERS, de fransen, duiters , amerikanen dat waren onze slavendrijvers
abraham linlon heeft slavernij afgeschaft omdat nieuwe plannen waren gemaakt oa. NWO, NWO bstaat al meer dan 60jaar mr niemand weet waar t egt vndaan komt
Hollanders zijn met slavernij bgonne en heeft het als Laatste geeindigd
enigste wat we hebbe is een monument in amsterdam.. zodat we nog kunnen trug denk aan de ''fijne tijd''
1dag
k neuk jouquote:Op maandag 4 januari 2010 19:45 schreef ashhoax het volgende:
Hmm Abraham Linlon?
Ken ik wederom niet.
je weet geen moerquote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Grappig dat het uiteindelijk de Arabieren en de dominante zwarte Afrikaanse stammen waren die het meest in slaven handelden. Zonder hun stond de blanke man helemaal nergens. NWO of niet.
Intelligentie spat ervan af zeg!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef Trangaman het volgende:
[..]
k neuk jou
bijdehand kom t in mn gezicht doen
VOC mentaliteit!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Trangaman het volgende:
[..]
je weet geen moer
het is de schuld van de blanken
niemand gaat zn eigen volk op die manier verkopen
jullie kwamen binne vallen in ons land
jullie haalden mensen weg uit afrika en india enzo en brachten die o.a naar suriname om daar als slaaf voor jullie te werken
Zucht. De race-trap.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Trangaman het volgende:
[..]
Marokannen, turken, chinezen, koreanen, afrikaen, surinamers,hindoestaanen en nog meer bevolkingsgroepen die een kleur hebbe
hun waren slaven
abraham linlon heeft slavernij afgeschaft omdat nieuwe plannen waren gemaakt oa. NWO, NWO bstaat al meer dan 60jaar mr niemand weet waar t egt vndaan komt
enigste wat we hebbe is een monument in amsterdam.. zodat we nog kunnen trug denk aan de ''fijne tijd''
1dag
Que?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef Salvad0R het volgende:
Vorige eeuw was er ook een zekere Amerikaanse president die probeerde de macht van de Europese Centrale Banken via de Federal Reserve te ontheffen. Gevolg:
[ afbeelding ]
Illuminati was een groep die als 'tegenstandelijke groep' is bedacht. De kerk had namelijk een hekel aan geniën, kunstenaars, filosofen en intellectuelen omdat zij het kerkelijk gezag konden ondermijnen. Met een ander woord waren zij dus zowat gelijk aan de duivel en aanverwantenquote:
Anno nu worden er Afrikanen verhandeld door Afrikanen om voor andere Afrikanen te werken. Bronnen genoeg! (geld overigens niet alleen voor Afrikanen, want de moderne, internationale mensenhandel kent geen kleur).quote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Trangaman het volgende:
[..]
je weet geen moer
het is de schuld van de blanken
niemand gaat zn eigen volk op die manier verkopen
jullie kwamen binne vallen in ons land
jullie haalden mensen weg uit afrika en india enzo en brachten die o.a naar suriname om daar als slaaf voor jullie te werken
dan zal de bijbel zeker niet kloppen enquote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Illuminati was een groep die als 'tegenstandelijke groep' is bedacht. De kerk had namelijk een hekel aan geniën, kunstenaars, filosofen en intellectuelen omdat zij het kerkelijk gezag konden ondermijnen. Met een ander woord waren zij dus zowat gelijk aan de duivel en aanverwanten
De rest eromheen is een door onzekere en zielige mensen opgezette lijst aan complotten en leuke fantasy-verhalen (denk aan dat ene Dan Brown-boek)
Bovendien bestaan vrijmetselaarsgenootschappen al sinds de middeleeuwen en zelfs al lang vóór het woord lllumati ooit werd geschreven. Ergens voor de middeleeuwen had je Los Illuminados al bijv.
Jongeuh, hoevaak moet ik dat Rolling Stone Magazine artikel nog spammen voor mensen het doorhebben.quote:
Precies vriend, NWO zal van ons allemaal een slaaf makenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Anno nu worden er Afrikanen verhandeld door Afrikanen om voor andere Afrikanen te werken. Bronnen genoeg! (geld overigens niet alleen voor Afrikanen, want de moderne, internationale mensenhandel kent geen kleur).
Dat heb je nu al tig keer geroepen...quote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef Trangaman het volgende:
[quote]Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zucht. De race-trap.
De Chinezen, de Afrikanen, Oorspronkelijk Amerikanen, allemaal kenden ze op een bepaalde manier een vorm van slavernij, zij het op kleine schaal.
Abraham Lincoln zei dat hij die oorlog zeker had afgeschaft met slavernij in stand gehouden, als dat mogelijk was. Het was alleen niet mogelijk in verband met sociale onrust en concessies naar het volk.
Het ging Lincoln werkelijk om de macht van de Europese Centrale Banken en hun macht over de valuta in gebruik van de Verenigde Staten van Amerika. Lincoln wilde een onafhankelijke munt. Gevolg:
daar heb je t' de NWO ze hebbe dat plan verbeterd we zullen 1 wereld worden met 1 mmunt met 1 fokking chip onder je huid
Met de New World Order hebben we een probleem, maar man man, wat weet jij weinig van geschiedenis af. Ooit van rewriting history gehoord? Ja, het heeft plaatsgevonden, maar is ook hier en daar verdraaid. Verder zijn de blanken niet de enige mensen die aan slavernij deden. Sterker nog, Afrikanen zijn er mee begonnen. Afrikaanse koningen verkochten slaven door aan blanken, joden en arabieren. Ken je geschiedenis man en wijs niet zo met het vingertje. Beetje schuldgevoel aanpraten bij mensen die hier niks mee te maken hebben. Dit is ook een mooi onderdeel voor de New World Order. Mooi de oorspronkelijke mensen in het Westen stilhouden door met de rassen-kaart te spelen. Hiermee massa-immigratie naar het Westen en al die immigranten in slachtofferrol drukken. Om het wat duidelijker te maken, politieke correctheid en positieve discriminatie.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Trangaman het volgende:
[..]
hun waren slaven
Nee, slavernij is nog steeds bezig in Afrika en midden-oosten. En Europeanen zijn er al lang en breed als eerste mee gestopt. Niet de boel gaan verdraaien vriend.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Trangaman het volgende:
Hoevaak?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Dat heb je nu al tig keer geroepen...
Nee. Ik ben eigenlijk meer van de exacte getallen.quote:
Helaas was er niet zo'n goede discussie mee te voeren. Met anderen ging dat stukken beter. Misschien kom ik nog wel eens terug in BNW als het me niet te gek wordtquote:Op maandag 4 januari 2010 20:16 schreef ToT het volgende:
De prullenbak van Fok is een Trangaman rijker: doodsbedreigingen zijn hier niet welkom!
Wel jammer dat het zo uit de klauwen moest lopen; hij bracht wel weer leven in de brouwerij!
Hey Trangaman, mi mati.quote:
Nu al?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:16 schreef ToT het volgende:
De prullenbak van Fok is een Trangaman rijker: doodsbedreigingen zijn hier niet welkom!
Hmm er ging iets niet goed tijdens het quoten..quote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee. Ik ben eigenlijk meer van de exacte getallen.
Ben eigenlijk wel heel benieuwd. Vertel eens, hoe vaak heb ik verteld dat Lincoln is vermoord omdat hij het leenstelsel van de Europese Centrale Bankiers verwierp?
Dat ging over communisten.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
John F. Kennedy
The speech that got him killed;
Waarom post je met twee accounts in één topic?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:26 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Hmm er ging iets niet goed tijdens het quoten..
Het was gericht tegen die relschopper.
Mijn excuses
http://www.publiceye.org/conspire/flaherty/flaherty9.htmlquote:Op maandag 4 januari 2010 20:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom post je met twee accounts in één topic?
Anyway.
Executive Order 11110 TRANSCRIPT
AMENDMENT OF EXECUTIVE ORDER NO. 10289 AS AMENDED, RELATING TO THE PERFORMANCE OF CERTAIN FUNCTIONS AFFECTING THE DEPARTMENT OF THE TREASURY.
By virtue of the authority vested in me by section 301 of title 3 of the United States Code, it is ordered as follows:
SECTION 1. Executive Order No. 10289 of September 19, 1951, as amended, is hereby further amended
- (a) By adding at the end of paragraph 1 thereof the following subparagraph (j):
(j) The authority vested in the President by paragraph (b) of section 43 of the Act of May 12, 1933, as amended (31 U.S.C. 821 (b)), to issue silver certificates against any silver bullion, silver, or standard silver dollars in the Treasury not then held for redemption of any outstanding silver certificates, to prescribe the denominations of such silver certificates, and to coin standard silver dollars and subsidiary silver currency for their redemption,
and (b) By revoking subparagraphs (b) and (c) of paragraph 2 thereof.
SECTION 2. The amendment made by this Order shall not affect any act done, or any right accruing or accrued or any suit or proceeding had or commenced in any civil or criminal cause prior to the date of this Order but all such liabilities shall continue and may be enforced as if said amendments had not been made.
[ afbeelding ]
2 accounts? Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom post je met twee accounts in één topic?
Anyway.
Executive Order 11110 TRANSCRIPT
AMENDMENT OF EXECUTIVE ORDER NO. 10289 AS AMENDED, RELATING TO THE PERFORMANCE OF CERTAIN FUNCTIONS AFFECTING THE DEPARTMENT OF THE TREASURY.
By virtue of the authority vested in me by section 301 of title 3 of the United States Code, it is ordered as follows:
SECTION 1. Executive Order No. 10289 of September 19, 1951, as amended, is hereby further amended
- (a) By adding at the end of paragraph 1 thereof the following subparagraph (j):
(j) The authority vested in the President by paragraph (b) of section 43 of the Act of May 12, 1933, as amended (31 U.S.C. 821 (b)), to issue silver certificates against any silver bullion, silver, or standard silver dollars in the Treasury not then held for redemption of any outstanding silver certificates, to prescribe the denominations of such silver certificates, and to coin standard silver dollars and subsidiary silver currency for their redemption,
and (b) By revoking subparagraphs (b) and (c) of paragraph 2 thereof.
SECTION 2. The amendment made by this Order shall not affect any act done, or any right accruing or accrued or any suit or proceeding had or commenced in any civil or criminal cause prior to the date of this Order but all such liabilities shall continue and may be enforced as if said amendments had not been made.
[ afbeelding ]
ctrl + f -> communism --> niks gevonden.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:40 schreef Terecht het volgende:
[..]: http://www.jfklibrary.org(...)blishers04271961.htm
Lees de inleiding: Karl Marx. Of beter, lees de hele speech.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:42 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
ctrl + f -> communism --> niks gevonden.
Die hele speech is gericht aan de top van de Amerikaanse media in die tijd, die samenkwamen in een hotel.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Lees de inleiding: Karl Marx. Of beter, lees de hele speech.
Omdat Buzios mij quotte en vervolgens over die gebande figuur lijp ging doen.quote:
Natuurlijk staat er niets in die Order over de hoeveelheid geld in omloop, het was bedoeld om de macht over het hele fundament van het uitgeven van geld te ontnemen van de Federal Reserve.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://www.publiceye.org/conspire/flaherty/flaherty9.html
Op Howard Hunt kom ik nog terug, even mijn archief doorbladeren.
Ik heb verkeerd gequote, excuus.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat Buzios mij quotte en vervolgens over die gebande figuur lijp ging doen.
Vervolgens bied jij je excuses aan dat er iets niet goed ging bij het quoten.
Vandaar.
Dat komt idd neer op hetzelfde beleid.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk staat er niets in die Order over de hoeveelheid geld in omloop, het was bedoeld om de macht over het hele fundament van het uitgeven van geld te ontnemen van de Federal Reserve.
Wat een bron trouwens, enige wat ik zie is verdeling op grond van religie, ras, en de valse keuze tussen Rechts en Links wat beiden neer komt op hetzelfde beleid.
Je verkracht Kennedy's uitspraken. Kennedy heeft het over het rode gevaar en hoe de media daar mee om dienen te gaan. Met 'secret societies' bedoelt hij de overheid, niet de mediamagnaten. Lees de speech zou ik zeggen, er staat niet in wat jij denkt dat er staat. Het was overigens Eisenhower die het over het MIC had; in zijn afscheidsrede.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die hele speech is gericht aan de top van de Amerikaanse media in die tijd, die samenkwamen in een hotel.
De president heeft het direct over het feit dat samenlevingen per definitie tegen "secret societies" zijn. Ook heeft hij het over de invloed van de militaire industrie en dat de leiders van kranten en televisie zenders hun verantwoordelijkheid moesten nemen in plaats van nonsens te herkauwen.
Hele speech is hier te zien:
http://video.google.com/videoplay?docid=642552841321950688&ei=l0ZCS_DJGIvM-AbJxK3vCw&q=Estoria+Hotel+Speech+Kennedy#
Nee, de Fed kreeg juist meer macht door deze order! Het idee achter de order was dat het uitgeven van zilveren certificaten werd gereduceerd en vervangen door kleine biljetten van de Fed, een verantwoordelijkheid die Kennedy zelf aan de Fed had gegeven dmv Public Law 88-36. Tevens gaf deze wet de autoriteit om zilveren certificaten uit te geven uit handen van de Treasury in de handen van de President, en die autoriteit delegeert hij met E.O. 11.110 terug aan de Treasury. Heb je het artikel eigenlijk wel gelezen?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk staat er niets in die Order over de hoeveelheid geld in omloop, het was bedoeld om de macht over het hele fundament van het uitgeven van geld te ontnemen van de Federal Reserve.
Wat een bron trouwens, enige wat ik zie is verdeling op grond van religie, ras, en de valse keuze tussen Rechts en Links wat beiden neer komt op hetzelfde beleid.
Wat een batje ben je ook he. Kennedy gebruikt in de intro van die speech Karl Marx alleen maar als individueel voorbeeld in het kapitalistische systeem.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je verkracht Kennedy's uitspraken. Kennedy heeft het over het rode gevaar en hoe de media daar mee om dienen te gaan. Met 'secret societies' bedoelt hij de overheid, niet de mediamagnaten. Lees de speech zou ik zeggen, er staat niet in wat jij denkt dat er staat. Het was overigens Eisenhower die het over het MIC had; in zijn afscheidsrede.
[..]
Nee, de Fed kreeg juist meer macht door deze order! Het idee achter de order was dat het uitgeven van zilveren certificaten werd gereduceerd en vervangen door kleine biljetten van de Fed, een verantwoordelijkheid die Kennedy zelf aan de Fed had gegeven dmv Public Law 88-36. Tevens gaf deze wet de autoriteit om zilveren certificaten uit te geven uit handen van de Treasury in de handen van de President, en die autoriteit delegeert hij met E.O. 11.110 terug aan de Treasury. Heb je het artikel eigenlijk wel gelezen?
Karl Marx was een opmaatje voor het onderwerp van gesprek, nl de koude oorlog en het rode gevaar. Een stuk uit zijn speech:quote:Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat een batje ben je ook he. Kennedy gebruikt in de intro van die speech Karl Marx alleen maar als individueel voorbeeld in het kapitalistische systeem.
Als jij de speech zou luisteren, zou je horen dat het een zeer vermakelijke speech was, niet bedoeld om te gaan ouwehoeren over "Het Rode Gevaar". Laat me niet lachen man.
Daar zit toch geen woord Spaans bij. Wat is jouw probleem? Is je Engels gebrekkig? Heb je moeite met begrijpend lezen? Of heb je de speech uberhaupt niet gelezen en heb jij je wat op de mouw laten spelden door een of andere complotpief omdat zijn georakel je welgevallig is?quote:Today no war has been declared--and however fierce the struggle may be, it may never be declared in the traditional fashion. Our way of life is under attack. Those who make themselves our enemy are advancing around the globe. The survival of our friends is in danger. And yet no war has been declared, no borders have been crossed by marching troops, no missiles have been fired.
If the press is awaiting a declaration of war before it imposes the self-discipline of combat conditions, then I can only say that no war ever posed a greater threat to our security. If you are awaiting a finding of "clear and present danger," then I can only say that the danger has never been more clear and its presence has never been more imminent.
It requires a change in outlook, a change in tactics, a change in missions--by the government, by the people, by every businessman or labor leader, and by every newspaper. For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy that relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence--on infiltration instead of invasion, on subversion instead of elections, on intimidation instead of free choice, on guerrillas by night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations.
Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed. It conducts the Cold War, in short, with a war-time discipline no democracy would ever hope or wish to match.
Dan heeft hij het juist over de Sovjet-Unie. Vergeet ook niet het stukje voorafgaand aan dat citaat mee te nemen:quote:Op maandag 4 januari 2010 22:49 schreef Salvad0R het volgende:
Ik denk dat je die speech misinterpreteert. Als hij het heeft over "a monolithic and ruthless conspiracy that relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence--on infiltration instead of invasion, on subversion instead of elections, on intimidation instead of free choice, on guerrillas by night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations", dan heeft hij het niet over Rusland, ook al haalde hij Marx aan in zijn inleiding, dan heeft hij het over de Centrale Bankiers en hun Militaire Industriële Complex. Immers, de voorbereidingen en bezigheden van de USSR werden destijds volop in de media belicht. Geen dag ging voorbij zonder dat er één of ander nonsensverhaal over het communistische gevaar belicht werd in de media. Dus. Waarom denk jij dan dat John F. Kennedy vermoord is?
quote:It requires a change in outlook, a change in tactics, a change in missions--by the government, by the people, by every businessman or labor leader, and by every newspaper. For we are opposed around the world by (..)
Kennedy vermaant de media dat zij te open zijn, en dat de vijand, de Rooien dus, dergelijke informatie normaliter verkrijgen dmv diefstal, omkoping of spionage, oftewel dmv heimelijke middelen. Hoe je bovenstaand citaat wilt koppelen aan het Bankiersgilde en het MIC gaat me te boven. Je moet Kennedy's speech m.i. wel behoorlijk verhaspelen om er iets van jouw boodschap in te zien.quote:For the facts of the matter are that this nation's foes have openly boasted of acquiring through our newspapers information they would otherwise hire agents to acquire through theft, bribery or espionage; that details of this nation's covert preparations to counter the enemy's covert operations have been available to every newspaper reader, friend and foe alike; that the size, the strength, the location and the nature of our forces and weapons, and our plans and strategy for their use, have all been pinpointed in the press and other news media to a degree sufficient to satisfy any foreign power; and that, in at least in one case, the publication of details concerning a secret mechanism whereby satellites were followed required its alteration at the expense of considerable time and money.
"Communisme" werd destijds op dezelfde manier gehyped door de media als "terrorisme" nu. Kennedy had het daar tegen de hoofden van de grote Amerikaanse mediaoutlets. Die spuwden dagelijks anti-Rusland propaganda en die wisten echt wel waar Kennedy het werkelijk over had.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef peristilius het volgende:
Mja, ik denk toch ook dat Kennedy het daar over de communisten heeft. Die kenden namelijk geen vrijheid van pers, en publiceerden alleen dat wat ze wilden publiceren. De anekdote over Marx lijkt me ook beter aansluiten bij een speech over communisme dan een speech over de illuminati.
Het was niet een wereldwijde meedogenloze samenzwering van de Russen tegen de bankiers en ons, het was een conspiracy van de Bankiers tegen de inwoners van Amerika alsmede Rusland.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dan heeft hij het juist over de Sovjet-Unie. Vergeet ook niet het stukje voorafgaand aan dat citaat mee te nemen:
[..]
Hij heeft het over elke zakenman, dus ook de bankiers en het MIC, en over dat "wij", dat is de gehele Amerikaanse samenleving incluis de bankiers en het MIC, tegenover een wereldwijde monolitische en meedogenloze samenzwering staan. En even verderop zegt Kennedy over deze vijand:
[..]
Kennedy vermaant de media dat zij te open zijn, en dat de Rooien dergelijke informatie normaliter verkrijgen dmv diefstal, omkoping of spionage, oftewel dmv heimelijke middelen. Hoe je bovenstaand citaat wilt koppelen aan het Bankiersgilde en het MIC gaat me te boven. Je moet Kennedy's speech m.i. wel behoorlijk verhaspelen om er iets van jouw boodschap in te zien.
Waarom Oswald Kennedy heeft vermoord weet ik niet precies, ik ken zijn beweegredenen nl niet (ja, ik geloof dat Oswald en alleen Oswald verantwoordelijk is voor de moord op JFK).
Dat is wel vreemd idd, om tegen de media iets te gaan vertellen wat ze allang aan het doen waren..quote:Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef Salvad0R het volgende:
"Communisme" werd destijds op dezelfde manier gehyped door de media als "terrorisme" nu. Kennedy had het daar tegen de hoofden van de grote Amerikaanse mediaoutlets. Die spuwden dagelijks anti-Rusland propaganda en die wisten echt wel waar Kennedy het werkelijk over had.
Wat is het motief geweest om Kennedy te vermoorden, volgens jou?
Godverdomme, begrijpend lezen gaat je niet best af he?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het was niet een wereldwijde meedogenloze samenzwering van de Russen tegen de bankiers en ons, het was een conspiracy van de Bankiers tegen de inwoners van Amerika alsmede Rusland.
Kennedy vond de gang van zaken rond Cuba destijds ook niet relaxed. Elementen in zijn overheid werkten hem tegen en stevenden af op een nucleaire confrontatie met de USSR.
Ik heb dat interview gelezen en ik ben niet in het minst overtuigd van zijn verhaal. Zo kan EHH zoals wel gesuggereerd wordt niet een van de travestieten geweest zijn en is er nul bewijs dat er een Franse schutter op de Grassy Knoll stond; er wordt sowieso geen spatje bewijs geleverd in het Rolling Stones artikel. Waarom zou ik nu net Hunt's zoon geloven terwijl er zovelen zijn die claimen de werkelijke dader(s) te zijn of te kennen? En sterker nog, als er al jaren eigenlijk maar één min of meer coherente theorie is, namelijk dat Oswald JFK heeft omgebracht.quote:En nogmaals, het was E. Howard Hunt, de man van de Watergate Affaire, die met zijn bende van CIA contractkillers John F. Kennedy heeft neergeschoten. Zijn zoon heeft het volmondig toegegeven in een interview met Rolling Stone Magazine.
Je kan wel constant negeren wat eerder is gezegd in het topic. Het maken je spinnz alleen maar belachelijker.
Nee, Kennedy waarschuwde de media juist dat ze veel te open waren en dat daardoor de Sovjet-Unie erg gemakkelijk gevoelige militaire informatie te weten kwam. Hij deed een oproep voor meer omzichtigheid en geheimhouding zonder dat daar bij een regime van censuur aan te pas zou komen:quote:Op maandag 4 januari 2010 23:49 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd idd, om tegen de media iets te gaan vertellen wat ze allang aan het doen waren..
Seems implausible..
quote:For the facts of the matter are that this nation's foes have openly boasted of acquiring through our newspapers information they would otherwise hire agents to acquire through theft, bribery or espionage; that details of this nation's covert preparations to counter the enemy's covert operations have been available to every newspaper reader, friend and foe alike; that the size, the strength, the location and the nature of our forces and weapons, and our plans and strategy for their use, have all been pinpointed in the press and other news media to a degree sufficient to satisfy any foreign power; and that, in at least in one case, the publication of details concerning a secret mechanism whereby satellites were followed required its alteration at the expense of considerable time and money.
The newspapers which printed these stories were loyal, patriotic, responsible and well-meaning. Had we been engaged in open warfare, they undoubtedly would not have published such items. But in the absence of open warfare, they recognized only the tests of journalism and not the tests of national security. And my question tonight is whether additional tests should not now be adopted.
The question is for you alone to answer. No public official should answer it for you. No governmental plan should impose its restraints against your will. But I would be failing in my duty to the nation, in considering all of the responsibilities that we now bear and all of the means at hand to meet those responsibilities, if I did not commend this problem to your attention, and urge its thoughtful consideration.
Ik heb het ook helemaal niet over anti-communisme propaganda, maar over het doorspelen van gevoelige militaire informatie, zoals hij zegt in de speech.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"Communisme" werd destijds op dezelfde manier gehyped door de media als "terrorisme" nu. Kennedy had het daar tegen de hoofden van de grote Amerikaanse mediaoutlets. Die spuwden dagelijks anti-Rusland propaganda en die wisten echt wel waar Kennedy het werkelijk over had.
Wat is het motief geweest om Kennedy te vermoorden, volgens jou?
De leiders van de machtshiërarchie vonden het niet relaxed dat Kennedy zich niet als een muppet-president gedroeg.
Zoveel is me wel duidelijk inmiddels, na het interview met de zoon van zijn moordenaar, en zo .
Daar heb ik ook geen antwoord op, heb me er nooit in verdiept. Moet ik nu ook een complot gaan verzinnen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef Salvad0R het volgende:
Heb nog steeds geen alternatief motief gehoord om JFK te vermoorden, stel slackers.
Het motief van Oswald is dan ook niet bekend daar hij er nooit eentje heeft uitgesproken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef Salvad0R het volgende:
Heb nog steeds geen alternatief motief gehoord om JFK te vermoorden, stel slackers.
Inderdaad. Wat hij wel uitsprak was: "I'm just a Patsy!!!"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het motief van Oswald is dan ook niet bekend daar hij er nooit eentje heeft uitgesproken.
Ruby was een nachtclubuitbater.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat hij wel uitsprak was: "I'm just a Patsy!!!"
Waarna hij door politiecommissaris Jack Ruby neer werd gebucked.
quote:"That which we say to the crowd is 'we worship God'. But it
is the God that one worships without superstition. The
religion should be, by all us initiates of the high degrees,
maintained in the purity of the Luciferian doctrine ... Yes!
Lucifer is God. And unfortunately Adonay (the name given by
Luciferians to [Jehovah]) is God also ... for the absolute can
only exist as two gods. Thus, the doctrine of Satanism is a
heresy; and the true, and pure philosophical religion is the
belief in Lucifer, the equal of Adonay; but Lucifer, God of
Light, and God of Good, is struggling for humanity against
Adonay the God of Darkness and Evil."
Gelukkig zie je voortijdig je eigen stupiditeit in en scheldt je jezelf alvast maar uit. Hoef ik het niet te doen.quote:
Hij is niet degene die beweert dat Oswald de moordenaar was. Alleen Magic Bullet Theory-Clowns doen dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Gelukkig zie je voortijdig je eigen stupiditeit in en scheldt je jezelf alvast maar uit. Hoef ik het niet te doen.
Wat betreft de zogenaamde magic bullet is er niks raars aan, dat JFK's hoofd die beweging maakt is zelfs natuurlijk bij zo'n impact.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef ToT het volgende:
Tja het officiële verhaal rondom JFK gaat er bij mij ook absoluut niet in. Shit, op de basisschool werd ons al door de leraar verteld dat het bullshit is!
Leuk stukje er over:
Bill Hicks!
Alleen complotdenkers spreken over een magic bullet. Ik geloof niet in een magic bullet. Toch denk ik dat Oswald de dader is. Hoe dat kan? Er was geen sprake van een magic bullet. Een computeranimator heeft een digitaal model van Dealy Plaza gemaakt, waaruit blijkt dat Oswald de enige schutter is:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hij is niet degene die beweert dat Oswald de moordenaar was. Alleen Magic Bullet Theory-Clowns doen dat.
Dit ging over de CIA, danwel geheime aanverwante organisaties als bijvoorbeeld de vrijmetselaarij, maar dat laatste betwijfel ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:03 schreef Salvad0R het volgende:
Verder is het gedeelte over de Secret Societies ook best relevant in dat kader:
The very word "secrecy" is repugnant in a free and open society; and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths and to secret proceedings. We decided long ago that the dangers of excessive and unwarranted concealment of pertinent facts far outweighed the dangers which are cited to justify it. Even today, there is little value in opposing the threat of a closed society by imitating its arbitrary restrictions. Even today, there is little value in insuring the survival of our nation if our traditions do not survive with it. And there is very grave danger that an announced need for increased security will be seized upon by those anxious to expand its meaning to the very limits of official censorship and concealment. That I do not intend to permit to the extent that it is in my control. And no official of my Administration, whether his rank is high or low, civilian or military, should interpret my words here tonight as an excuse to censor the news, to stifle dissent, to cover up our mistakes or to withhold from the press and the public the facts they deserve to know.
.. en ik kan het wetenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tip: probeer een beetje relaxed te communiceren.Stukje bij beetje informatie geven, en de informatie die je geeft, moet gewoon helder zijn.
Hoe rustiger en gestructureerder je overkomt, hoe meer mensen zullen luisteren.
Sowieso zitten hier mensen die wél en mensen die NIET in samenzweringen geloven. Je zult niet zomaar met een paar (schreeuwerige) posts ineens heel Fok overtuigen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef Trangaman het volgende:
kijk die documentaire:: Wake Up Call
het gaat over o.a De geschiedenis van de Amerikaanse Presidenten
Waar het geld vandaan komt
De Bilderberg Groep
Wie de oorlogen heeft gefinancieerd
Hitler
NWO
De onderhuidse RFID Chip
Al-qaida, Terrorisiten
Obama
en nog meer..
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk naar:
Missing Links
Zeitgeist,
Ring of Power,
Power of Nightmares
Er zijn nog zoó veel meer per onderwerp. Kijk hier maar eens rond
Goed dat je jezelf hebt geinformeerd
Dat gedeelte gaat niet zozeer over communisme maar over de overheid als geheime organisatie, dan wel geheime genootschappen an sich. Het heeft namelijk betrekking op wat Kennedy even ervoor zei:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit ging over de CIA, danwel geheime aanverwante organisaties als bijvoorbeeld de vrijmetselaarij, maar dat laatste betwijfel ik.
Ik snap ook niet hoe mensen dit kunnen terug koppelen aan het communisme, dat is een beetje een eigen draai eraan geven. Alsof je in Rusland een geheime eed destijds aflegde.. of waren sommige die zin vergeten?
quote:I want to talk about our common responsibilities in the face of a common danger. The events of recent weeks may have helped to illuminate that challenge for some; but the dimensions of its threat have loomed large on the horizon for many years. Whatever our hopes may be for the future--for reducing this threat or living with it--there is no escaping either the gravity or the totality of its challenge to our survival and to our security--a challenge that confronts us in unaccustomed ways in every sphere of human activity.
This deadly challenge imposes upon our society two requirements of direct concern both to the press and to the President--two requirements that may seem almost contradictory in tone, but which must be reconciled and fulfilled if we are to meet this national peril. I refer, first, to the need for a far greater public information; and, second, to the need for far greater official secrecy.
TS is aardig op weg alleen is nog niet echt diep de rabithole in gegaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je 20 jaar bent dan heb je nog niet de wijsheid in pacht. Je hebt zojuist iets ontdekt en roept dat het de waarheid is. Als je verder gaat kijken dan leer je nog nuances aan te brengen en zaken te onderbouwen.
Ik ben zelf niet veel ouder, maar ik weet volgens mij wel mijn punt te maken.
hoe nauwlettend ziet je fok te volgen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
Voor als je het gemist hebtJe hoeft dus geen antwoord te verwachten.
Valt wel mee. Hoezo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoe nauwlettend ziet je fok te volgen?
Heb jij de bodem inmiddels al bereikt eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
TS is aardig op weg alleen is nog niet echt diep de rabithole in gegaan.
zo maar eventjes wat in google "UFO JFK" : http://www.ufoevidence.org/documents/doc1860.htmquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef Salvad0R het volgende:
Jij zal ook eens NIET de officieel lezing geloven. Echt lachwekkend begint het te worden hoe strak je de sneue nepwaarheid van overheden napraat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Alleen complotdenkers spreken over een magic bullet. Ik geloof niet in een magic bullet. Toch denk ik dat Oswald de dader is. Hoe dat kan? Er was geen sprake van een magic bullet. Een computeranimator heeft een digitaal model van Dealy Plaza gemaakt, waaruit blijkt dat Oswald de enige schutter is:
http://jfkfiles.com/
Discovery heeft een tijdje geleden ook de magic bullet theorie getest:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8673666872571189886&hll#
Goed artikel!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef Lambiekje het volgende:
Hier wel een aardig artikel over hoe CFR te werk gaat.
Wie hier nog NWO ontkent is moet toch maar eens dikke stront uit zn ogen halen.
krijg je opslag van je geliefde overheid voor het werk dat je hier doet of naaien ze jou ook?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Heb jij de bodem inmiddels al bereikt eigenlijk?
Dit citaat komt uit Morals and Dogma's, geschreven door Albert Pike. Voor diegene die niet weten wat Morals and Dogma, is:quote:WE no longer expect to rebuild the Temple at Jerusalem. To us it has become but a symbol. To us the whole world is God's Temple, as is every upright heart. To establish all over the world the New Law and Reign of Love, Peace, Charity, and Toleration, is to build that Temple, most acceptable to God, in erecting which Masonry is now engaged. No longer needing to repair to Jerusalem to worship, nor to offer up sacrifices and shed blood to propitiate the Deity, man may make the woods and mountains his Churches and Temples, and worship God with a devout gratitude, and with works of charity and beneficence to his fellow-men. Wherever the humble and contrite heart silently offers up its adoration, under the overarching trees, in the open, level meadows, on the hill-side, in the glen, or in the city's swarming streets; there is God's House and the New Jerusalem.
Dit was destijds in 1872, het boek wat je moest kennen, als je een vrijmetselaar van enige graad was. Dit was het denkbeeld, en dit was het moraal van een Vrijmetselaar. Vandaag de dag is dit boek vervangen door wat andere boeken.quote:Morals and Dogma of the Ancient and Accepted Scottish Rite of Freemasonry, or simply Morals and Dogma, is a book of esoteric philosophy published by the Supreme Council, Thirty Third Degree, of the Scottish Rite, Southern Jurisdiction of the United States. It was written by Albert Pike and first published in 1872. There have been several subsequent editions. While now out of print, copies are still widely available
http://www.blogtalkradio.(...)-temple-in-jerusalemquote:"God's Holy Mountain Vision" project was launched last week, a new Jewish initiative to build the Third Temple on the Temple Mount beside the Dome of the Rock without tearing it down. Director of the initiative Yoav Frankel argues that a prophet could, by divine revelation, determine the precise site of the Temple and could have it rebuilt without the need to destroy the Muslim shrine.
Niet de moslims zelf, meer de plek waar ze zitten. Kijk maar wat zo belangrijk is, Irak.. ofwel Mesopotamie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Vandaar dat de Moslims het moeten ontgelden. Het is nogsteeds een strijd tussen geloven en niet tussen atheisme en geloof.
Kortom wij zijn de sjaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Zolang onze leiders dingen als The Federal reserve laten bestaan. Dan weet je dat zij het niet goed met de burgers voorhebben. Zolang onze leiders onzin pushen dat je wel mag vervuilen als je maar extra betaalt (want zij moeten hun product waar zij oorlog voor voeren wel blijven verkopen natuurlijk). Dan weet je dat onze leiders eigenlijk geen fuck geven om het millieu, dat er wat anders aan de hand is, en dat zij het niet goed met de burgers voorhebben.
Zolang onze leiders niet schuwen een paar duizend mensen op eigen land te vermoorden, de schuld afteschuiven op een vage vijand, om zo nog meer vat te krijgen op de eigen burger ipv die vage vijand. Dan weet je dat onze leiders het niet goed met de burgers voorhebben. Zolang onze leiders duizenden van hun eigen volk de dood in durven sturen gewapend met een pistool in de hand en een helm, voor de olie, onder valse of zwakke argumenten en achteraf schijnheilig spelen ook. Dan weet je dat onze leiders het niet goed met de burgers voorhebben.
Hier, als je wat wil lezen. Gaat wel extreem ver.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit citaat komt uit Morals and Dogma's, geschreven door Albert Pike. Voor diegene die niet weten wat Morals and Dogma, is:
[..]
Dit was destijds in 1872, het boek wat je moest kennen, als je een vrijmetselaar van enige graad was. Dit was het denkbeeld, en dit was het moraal van een Vrijmetselaar. Vandaag de dag is dit boek vervangen door wat andere boeken.
Mijn punt is.. de bouw van de tempel... de derde tempel, is al begonnen.
Albert Pike beschreef in zijn boek dat de Nieuwe Wereld Orde in feite pas kon beginnen als alles klaar stond.. de 3e tempel is daar een deel van.
[..]
http://www.blogtalkradio.(...)-temple-in-jerusalem
Vergis je niet, in een tijd waarin het lijkt dat religie is uitgestorven, zitten we echt in de stilte voor de storm.
De Nieuwe Wereld Orde is een religieuse orde.
Ik ben maar een eenvoudige dienstverlener van De Waarheid, meneertje. Van overheidswege of niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij zal ook eens NIET de officieel lezing geloven. Echt lachwekkend begint het te worden hoe strak je de sneue nepwaarheid van overheden napraat.
Het is mijn roeping.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
krijg je opslag van je geliefde overheid voor het werk dat je hier doet of naaien ze jou ook?
Je bent daar niet echt origineel meer meequote:Op woensdag 6 januari 2010 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
krijg je opslag van je geliefde overheid voor het werk dat je hier doet of naaien ze jou ook?
Nog maar een keer dan:quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoe nauwlettend ziet je fok te volgen?
Ik neem aan dat het Lambiekje opvalt dat je weet dat die gozer geband is, terwijl de ban-melding ook al in dit topic geplaatst is!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan:
Valt wel mee. Hoezo?
Ja daarom vond ik het ook appartquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het Lambiekje opvalt dat je weet dat die gozer geband is, terwijl de ban-melding ook al in dit topic geplaatst is!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hier, als je wat wil lezen. Gaat wel extreem ver.
Global Religion met Maitreya is absoluut geen rare gedachte dat men daar naar toe wil.
Weet ik veel. Dit is een redelijk hard gelopen topic. En lees dan niet elke posting. Maar inmiddels heb ik wel gezien dat het openlijk gemeld is in dit topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het Lambiekje opvalt dat je weet dat die gozer geband is, terwijl de ban-melding ook al in dit topic geplaatst is!
m'n nichtje van 3 heeft een tekening gemaakt waaruit blijkt dat de zon een mond en 2 ogen heeft..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een computeranimator heeft een digitaal model van Dealy Plaza gemaakt, waaruit blijkt dat Oswald de enige schutter is:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Orwell het volgende:
[..]
m'n nichtje van 3 heeft een tekening gemaakt waaruit blijkt dat de zon een mond en 2 ogen heeft..
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Orwell het volgende:
[..]
m'n nichtje van 3 heeft een tekening gemaakt waaruit blijkt dat de zon een mond en 2 ogen heeft..
Ik zag het op de FP, als je de verhaallijn leest komt het terug op een paranormale groep, binnen het leger.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:41 schreef Boswachtertje het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uit de film 'Men who stare at goats'
http://www.exopolitics.org/Study-Paper-2.htmquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik zag het op de FP, als je de verhaallijn leest komt het terug op een paranormale groep, binnen het leger.
Volgens de schrijver haast niet voor te stellen, maar wie wat meer met de benen op de grond staat kan je vertellen dat elk leger zich bezighoudt met dergelijke activiteiten.. maar dan wel achter gesloten deuren..
Echt, een emmy bespottelijk! Net zo als dat die moslimbosnegerpresident de Nobel Vrede heeft gekregen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef Terecht het volgende:
[..]. Je nichtje heeft er vast geen emmy voor gekregen. Het model is overigens gereviewed door forensische experts:
http://jfkfiles.com/jfk/html/faq_01.htm
Doe eens gek en breng eens een inhoudelijk argument aan, ik nodig je van harte uit. Je optreden tot nu toe ontstijgt nu niet bepaald het niveau van je 3-jarige nichtje.
Die Nobelprijs voor Obama vond ik ook bespottelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Echt, een emmy bespottelijk! Net zo als dat die moslimbosnegerpresident de Nobel Vrede heeft gekregen.
Alles wat niet binnen het officieel straatje past maar weldelgelijk gebeurd is aan de hand van circumstantial evidence wordt uiteraard weer genegeerd in de compumodellen.
de bewuste tekening is gepubliceerd in de alom gerespecteerde nieuwsbode van peuterschool "het Riedeltje" te Rukfen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef Terecht het volgende:
[..]. Je nichtje heeft er vast geen emmy voor gekregen. Het model is overigens gereviewed door forensische experts:
http://jfkfiles.com/jfk/html/faq_01.htm
Doe eens gek en breng eens een inhoudelijk argument aan, ik nodig je van harte uit. Je optreden tot nu toe ontstijgt nu niet bepaald het niveau van je 3-jarige nichtje.
juist..quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Echt, een emmy bespottelijk! Net zo als dat die moslimbosnegerpresident de Nobel Vrede heeft gekregen.
Alles wat niet binnen het officieel straatje past maar weldelgelijk gebeurd is aan de hand van circumstantial evidence wordt uiteraard weer genegeerd in de compumodellen.
Heb je dit weer eens uit je reet getrokken of kun je dit ook een beetje onderbouwen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:18 schreef Orwell het volgende:
[..]
de bewuste tekening is gepubliceerd in de alom gerespecteerde nieuwsbode van peuterschool "het Riedeltje" te Rukfen.
Zie hier, een FOK!se troller.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef Orwell het volgende:
[..]
juist..
modellen en animaties...
met feiten heeft het weinig van doen...
clowns
Het gaat dan ook over een mondiale samenzwering, niet over de wijze waarop men in Rusland partijleden registreerde. Over vergeten gesproken...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:46 schreef Ticker het volgende:
Alsof je in Rusland een geheime eed destijds aflegde.. of waren sommige die zin vergeten?
Nou ja, uit z'n reacties maak ik op dat ie de boel aan het vergallen is met oneliners. En als het serieus bedoeld zou zijn, dan geeft hij er blijk van er niet naar gekeken te hebben. Wat hem imo alsnog een troll maakt. Kritiek als 'het is maar een model en heeft dus per definitie niets met feiten van doen' is te gemakkelijk en eigenlijk ook gewoon een beetje dom, een beetje boel zelfs. Elke reconstructie is in principe namelijk een model, dus ook de reconstructies die zogenaamd op een 'magic bulet' wijzen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:16 schreef ToT het volgende:
Is niet trollen, is een persoonlijke mening.
Soms ben ik ook wel sceptisch over de onderzoeken die gedaan worden; hoe weet je hoe neutraal die onderzoeken gedaan worden?
Maar in het algemeen vertrouw ik onderzoeksresultaten wel redelijk, als ze goed genoeg onderbouwd kunnen worden.
Zat het je nog steeds dwars van gister?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over een mondiale samenzwering, niet over de wijze waarop men in Rusland partijleden registreerde. Over vergeten gesproken...
Maar als banken ervoor zorgen dat er wereldoorlogen komen en de eerste bank ( met sparen en beleggen ) uit Nederland komt, en dat 1 van de veiligste banken van de wereld de Rabobank is, dan ga je toch denken dat Nederland Illuminati is?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:46 schreef ToT het volgende:
Nou Nederland veilig.....verkijk je er niet op!Check BNW maar een beetje: gif in vaccinaties, de Codex Allimentarius en meer van dat soort gein!
Maakt niet uit, zoeken naar antwoorden is net zo spannend als het vinden van antwoorden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:04 schreef ImaSoHigh het volgende:
Sorry, ik bedoelde ipv antwoorden te geven natuurlijk antwoorden te zoeken in het laatste gedeelte.
Volstrekt uit gesloten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef RM-rf het volgende:
Grappig trouwens die discussie over de moord op Kennedy...
Terwijl toch een absolute meerderheid van het amerikaanse volk absoluut van mening is dat er wel een groot complot achter heeft _moeten_ steken ...
dit natuurlijk vooral omdat er al sinds de zestiger jaren enorm veel media-aandacht was voor allerhande beweringen daarover door bv Openbaar Aanklager Garrison.
later zei ook bv president Lyndon B. Johnsson te geloven "dat er meer achter stak" en ook bv iemand als de toenmalig gouvereur John Connally die voor Kennedy zat die dag, gewond raakte en die later bv ook minister van Financien onder Nixon werd en in 1971 en van de belangrijkste personen was in de hervorming van het financiele systeem, het compleet opgeven van de goudstandaard en instellen van het 'dollar reserve systeem' dat ons nu zoveel problemen geeft....
was een erkende 'gelover in een complot' achter die moord en liet zich er ook wel vaker over uit...
Bv een officieel parlementair commitee (House Select Commitee on Assasinations) kwam tot de conclusie dat 'er een complot moest zijn geweest' op basis van bv de 'Dictabelt-tapes' (die toevallig opgedoken waren en volgens onderzoeker het bstaan van minimaal zes schoten, o.m van de Grassy Knoll aantoonden).
In de negentiger jaren spendeerde men in Hollywood ruim honderd miljoen dollar aan een film die nog eens heel duidelijk maakt dat er 'vast een complot moest zijn geweest'...
(JFK van Oliver Stone, wat voor de huidige generati veelal de belangrijkst kennisbron over die moord is, en waarvan z klakkloos aannemen dat alles wat daar in het script staat, ook werkelijk zo gebeurd is )
Alleen ... soms vraag ik me dan opeens wel af of de bewering 'dat de regering/massamedia/geheim machten ons dolgraag allemaal leugens verteld en wil doen geloven ...
hier niet 'andersom' geld...
Het 'geloof' in een complot rondom de moord op Kennedy is juist iets dat zowel door de massamedia én de politiek elite zeer sterk bevorderd is, en waarin ook miljoenen dollars gestoken is..
Zou mn dat werklijk hebben gedaan als dat idee zo 'gevaarlijk' was voor de bestaande macht of als er werkelijk kwetsbare informatie daarin lag...?
Kan het misschin zo zijn dat 'politiek gezien' een ander conclusie, nl. dat er helemaal geen groot 'complot' of 'plan' achter zat, maar vooral en héle grote groep slapende inlichtingendiensten, CIA én FBI ....
Die bv eigenlijk allang door hadden moeten hebben dat Oswald een gevaarlijk gek was (opgevallen was hij al wel allang, hij was zelfs gedeserteerd naar de Sovjet Unie én teruggekomen, en had toen dagen ervoor nog een visum voor Cuba gekregen in mexico), maar niks gedaan hadden uit pure bureaucratie en falen in hun taak. (komt trouwens bekend voor)
Juist bv voor de inlichtingndiensten zal het een 'perfect excuus' zijn geweest dat er 'grote belangen' achter zouden hebbn gezeten en een 'grote organisatie', die alles tot in de puntjes 'plande' ....
Andersom was het misschien voor die diensten veel erger; nl. dat eenzame gek kennelijk zònder gerichte planning, miljoenen dollars aan gelden voor inlichtingendiensten en bveiliging van een president, verspild geld gemaakt had....
Met en 'geheim groot complot' konden ze prima aanraden om vooral de beveiligingsbudgets flink te verhogen, wat ook betekent dat die sector juist hun 'Falen' beloont ziet met groffe loons- en budgtsverhogingen (iets wat ook na 11 september 2001 het geval was natuurlijk)
Afschaffen van slavernij. Sinds wanneer?!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef ImaSoHigh het volgende:
Haha, als ze de wereldbevolking willen verkleinen tot 10% is toch waarschijnlijk China en Afrika de sjaak. Ik zit hier wel goed. En waren Nederlanders niet degene die als één van de eersten begonnen met slavernij en als één van de laatsten slavernij afschaften? En dat kwam toch zo omdat Nederland bijna alles doet wat geld oplevert? Misschien is Nederland wel stiekem de schuilplek van de Illuminati? Holy shit, misschien ben ik wel Illuminati!
Als dat zo is, is Nederland toch redelijk veilig in de ogen van de NWO toch?
dan neem ik al mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Terecht het volgende:
Ook Discovery Channel heeft de magic bullet theorie getest door het bewuste moment na te bootsen met ballistische gelmodellen. Het resultaat kwam vrijwel exact overeen met het schot van LHO.
omdat?quote:
quote:
Niet Beatrix maar de Illuminati zelf. Ik bedoel, Nederland heeft misschien onbewust misschien bewust gedaan wat de Illuminati wou. Als mensen jouw taken doen, waarom vernietigen? Nederlanders zijn gemiddeld toch ook de meest gelukkige Europeanen ( dacht ik )? Als wij als Nederlanders sneller gelukkig zijn dan anderen, zullen we ook sneller gelukkig zijn onder de Illuminati?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:55 schreef ToT het volgende:
@ Towelee: Mja misschien dat de Illuminatie NOG een clubske is waar onzer aller Bea lid van is!
Maar denk je dat zij zich in die gelederen voor ons in zal zetten?
I mean, come on: elk jaar met Koninginnedag diezelfde kutliedjes uit bet-overgrootmoeders tijd moeten aanhoren, op de radio de Toppers en Frans Bauer aan moeten horen en meer van dat soort ellende....waarom zou ze Nederland in godsnaam willen redden als het er op aan komt?
UFO's, ET en JFK. En kijk naar JFK2. Het is uitgesloten dat het eenmanswerk van Oswald was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]Typsch Lambiekje: een lap tekst van 10.000 regels quoten, en er zelf een one-liner onder zetten!
Kom op kerel, doe een beetje moeite! De afwas kan straks ook nog wel gedaan worden hoor!
Oui oui! Daar heb je een punt. Je kunt alleen speculeren wat er in hun hoofd omgaat. Maarja, ze zeggen toch altijd dat genialiteit en krankzinnigheid 2 kanten van 1 munt zijn. Nu maar hopen dat de munt op de geniale kant valt als je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef ToT het volgende:
Tja je weet gewoon niet wat voor soort mensen ze in die 500 miljoen willen hebben he.De kans is groot dat er wel een handjevol Nederlanders tussen zullen zitten, maar volgens de gangbare theorieën krijgen ook wij allerlei giftige meuk voorgeschoteld. Misschien willen ze mensen die al die gifstoffen overleven? Die zullen dan wel ziek, zwak en misselijk zijn, maar als die gifstoffen het genetisch materiaal niet aantasten, heb je straks wel 500 miljoen übermenschen.
nounounou .... wat een onderbouwing ... weer enkel één zinnetje, en: Filmpjes die je _moet_ kijken omdat ze alles zeggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
UFO's, ET en JFK. En kijk naar JFK2. Het is uitgesloten dat het eenmanswerk van Oswald was.
Some good old fashioned survival of the fittest!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef ToT het volgende:
Tja je weet gewoon niet wat voor soort mensen ze in die 500 miljoen willen hebben he.De kans is groot dat er wel een handjevol Nederlanders tussen zullen zitten, maar volgens de gangbare theorieën krijgen ook wij allerlei giftige meuk voorgeschoteld. Misschien willen ze mensen die al die gifstoffen overleven? Die zullen dan wel ziek, zwak en misselijk zijn, maar als die gifstoffen het genetisch materiaal niet aantasten, heb je straks wel 500 miljoen übermenschen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |