abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 19:24:42 #151
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_76409823
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef Trangaman het volgende:
Ik heb laatst een documentaire gezien over de NWO (nieuwe wereld orde).
Hoera weer een nieuwe tinfoilhatter

*welkom in BNW*
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:05 schreef RM-rf het volgende:
Wel zal iedere oncontroleerbare en onbegrensde macht onherroepelijk ook op een verkeerde manier misbruikt worden... ook door en overheid/staat die zich voorstelt als 'goed', of die gegrond is in ideeen van 'goede dingen voorhebben met de bevolking' (wat de meeste politike ideologieen verbind)
Je zou je eens moeten verdiepen in de Rothchild familie, als er ergens een vrijwel onbegrensde rijkdom, en daarmee macht in bezit is is het bij hen, en waar macht corrumpeert, corrumpeert absolute macht, absoluut.
Als je al letterlijk honderden jaren aan de top van de elite staat dan lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat je je macht ook ten kwade aanwend als dat is waar je met je ideeën naartoe wilt...
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef teknomist het volgende:
Als ik jou was zou ik me eens verdiepen in wetenschappelijke monetaire economie i.p.v. dit soort filmpjes op internet. Of is dat laatste meer waard dan wetenschappelijke studie?
Waar doel je precies op, het is een feit dat de US goverment de dollars leent van de FED met rente, het is net zo hard een feit dat de FED een private instelling is dus zoveel is er niet mis met die bewering.
Wat ik me nog steeds afvraag is hoe dat in Europees verband geregeld is tussen de landelijke centrale banken en de ECB en in hoeverre het IMF daarmee te maken heeft...
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Trangaman het volgende:
jullie WILLEN het gewoon niet weten en onderdrukken het gewoon omdat je al een goed leven hebt
Wij discussieren hier pas een jaar of 6/7 over de NWO en aanverwante conspiracies, dus je bent welkom om mee te praten maar zo de faalhaas uithangen is nogal kansloos
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 4 januari 2010 @ 19:28:08 #152
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_76409987
Google (en youtube) zijn trouwens ook onderdeel van "the NWO".
Al je persoonlijke- en zoekgegevens zijn gelogged, ze weten waar je woont, ze weten alles!
pi_76410211
Yow Tranga! Bij deze je eerste officiële waarschuwing!
Rustig aan doen graag!
Gezeik over rassen, vooroordelen en slavernij enzo bespreek ja maar mooi ergens anders, tenzij het echt DIRECT verband heeft met de NWO enzo.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:43:00 #154
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76410570
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Slaven werden wereldwijd gebruikt, gij medeafstammeling
Ja De slaven werden wereldwijd gebruikt DOOR DE BLANKEN
Marokannen, turken, chinezen, koreanen, afrikaen, surinamers,hindoestaanen en nog meer bevolkingsgroepen die een kleur hebbe

hun waren slaven

de HOLLANDERS, de fransen, duiters , amerikanen dat waren onze slavendrijvers

abraham linlon heeft slavernij afgeschaft omdat nieuwe plannen waren gemaakt oa. NWO, NWO bstaat al meer dan 60jaar mr niemand weet waar t egt vndaan komt
Hollanders zijn met slavernij bgonne en heeft het als Laatste geeindigd

enigste wat we hebbe is een monument in amsterdam.. zodat we nog kunnen trug denk aan de ''fijne tijd''

1dag
pi_76410688
Hmm Abraham Linlon?

Ken ik wederom niet.
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:47:31 #156
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76410761
nou het heeft wel een beetje te maken de NWO
want dat zijn se dus weer van plan

mr met alle respect k ga niet in discussie met jullie motherfuckers meer
wnt jullie kunne t niet hebben

verwijder mn acount maar mr. ToT
  maandag 4 januari 2010 @ 19:48:12 #157
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76410792
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Trangaman het volgende:

[..]

Marokannen, turken, chinezen, koreanen, afrikaen, surinamers,hindoestaanen en nog meer bevolkingsgroepen die een kleur hebbe

hun waren slaven

abraham linlon heeft slavernij afgeschaft omdat nieuwe plannen waren gemaakt oa. NWO, NWO bstaat al meer dan 60jaar mr niemand weet waar t egt vndaan komt

enigste wat we hebbe is een monument in amsterdam.. zodat we nog kunnen trug denk aan de ''fijne tijd''

1dag
Grappig dat het uiteindelijk de Arabieren en de dominante zwarte Afrikaanse stammen waren die het meest in slaven handelden. Zonder hun stond de blanke man helemaal nergens. NWO of niet.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 4 januari 2010 @ 19:48:50 #158
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76410823
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:45 schreef ashhoax het volgende:
Hmm Abraham Linlon?

Ken ik wederom niet.
k neuk jou
bijdehand kom t in mn gezicht doen
  maandag 4 januari 2010 @ 19:52:15 #159
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76410972
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef Ryon het volgende:

[..]

Grappig dat het uiteindelijk de Arabieren en de dominante zwarte Afrikaanse stammen waren die het meest in slaven handelden. Zonder hun stond de blanke man helemaal nergens. NWO of niet.
je weet geen moer

het is de schuld van de blanken
niemand gaat zn eigen volk op die manier verkopen

jullie kwamen binne vallen in ons land

jullie haalden mensen weg uit afrika en india enzo en brachten die o.a naar suriname om daar als slaaf voor jullie te werken
pi_76410990
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef Trangaman het volgende:

[..]

k neuk jou
bijdehand kom t in mn gezicht doen
Intelligentie spat ervan af zeg!
  maandag 4 januari 2010 @ 19:53:44 #161
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76411035
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Trangaman het volgende:

[..]

je weet geen moer

jullie haalden mensen weg uit afrika en india enzo en brachten die o.a naar suriname om daar als slaaf voor jullie te werken
VOC mentaliteit!

pi_76411132
quote:

[..]

hun waren slaven

1dag
Zucht. De race-trap.

De Chinezen, de Afrikanen, Oorspronkelijk Amerikanen, allemaal kenden ze op een bepaalde manier een vorm van slavernij, zij het op kleine schaal.

Abraham Lincoln zei dat hij die oorlog zeker had afgeschaft met slavernij in stand gehouden, als dat mogelijk was. Het was alleen niet mogelijk in verband met sociale onrust en concessies naar het volk.

Het ging Lincoln werkelijk om de macht van de Europese Centrale Banken en hun macht over de valuta in gebruik van de Verenigde Staten van Amerika. Lincoln wilde een onafhankelijke munt. Gevolg:

Vorige eeuw was er ook een zekere Amerikaanse president die probeerde de macht van de Europese Centrale Banken via de Federal Reserve te ontheffen. Gevolg:

Van binnenuit is het systeem niet te verbeteren, de massa is nodig.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:57:12 #163
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76411185
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef Salvad0R het volgende:

Vorige eeuw was er ook een zekere Amerikaanse president die probeerde de macht van de Europese Centrale Banken via de Federal Reserve te ontheffen. Gevolg:

[ afbeelding ]
Que?
  maandag 4 januari 2010 @ 19:57:24 #164
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_76411191
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef Trangaman het volgende:
Leg mij illuminati uit dan??
Illuminati was een groep die als 'tegenstandelijke groep' is bedacht. De kerk had namelijk een hekel aan geniën, kunstenaars, filosofen en intellectuelen omdat zij het kerkelijk gezag konden ondermijnen. Met een ander woord waren zij dus zowat gelijk aan de duivel en aanverwanten

De rest eromheen is een door onzekere en zielige mensen opgezette lijst aan complotten en leuke fantasy-verhalen (denk aan dat ene Dan Brown-boek)

Bovendien bestaan vrijmetselaarsgenootschappen al sinds de middeleeuwen en zelfs al lang vóór het woord lllumati ooit werd geschreven. Ergens voor de middeleeuwen had je Los Illuminados al bijv.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  maandag 4 januari 2010 @ 20:00:18 #165
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76411323
- Doodsbedreiging -

[ Bericht 97% gewijzigd door ToT op 04-01-2010 20:14:46 ]
  maandag 4 januari 2010 @ 20:00:22 #166
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_76411324
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Trangaman het volgende:

[..]

je weet geen moer

Anno nu worden er Afrikanen verhandeld door Afrikanen om voor andere Afrikanen te werken. Bronnen genoeg! (geld overigens niet alleen voor Afrikanen, want de moderne, internationale mensenhandel kent geen kleur).
pi_76411392
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

Que?
John F. Kennedy

The speech that got him killed;
pi_76411396
Het word van kwaad tot erger! Doodsbedreigingen
  maandag 4 januari 2010 @ 20:02:27 #169
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76411414
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Illuminati was een groep die als 'tegenstandelijke groep' is bedacht. De kerk had namelijk een hekel aan geniën, kunstenaars, filosofen en intellectuelen omdat zij het kerkelijk gezag konden ondermijnen. Met een ander woord waren zij dus zowat gelijk aan de duivel en aanverwanten

De rest eromheen is een door onzekere en zielige mensen opgezette lijst aan complotten en leuke fantasy-verhalen (denk aan dat ene Dan Brown-boek)

Bovendien bestaan vrijmetselaarsgenootschappen al sinds de middeleeuwen en zelfs al lang vóór het woord lllumati ooit werd geschreven. Ergens voor de middeleeuwen had je Los Illuminados al bijv.
dan zal de bijbel zeker niet kloppen en
pi_76411415
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

Que?
Jongeuh, hoevaak moet ik dat Rolling Stone Magazine artikel nog spammen voor mensen het doorhebben.
De zoon van de werkelijke moordenaar van Kennedy heeft een interview gegeven als gevolg van het overlijden van zijn vader E. Howard Hunt en zijn laatste wil.

In dit interview wordt duidelijk gemaakt wie John Fitzgerald Kennedy werkelijk heeft vermoord. Namelijk E. Howard Hunt, als man in het veld voor de C.I.A., die naar de pijpen danste van de Centrale Bankiers.

Link: http://www.rollingstone.c(...)ons_of_e_howard_hunt

Zo zie je dat de media achter televisie altijd vies kieskeurig zijn met de nieuwsberichten waarover ze berichten. Als die cleavage op het NOS nieuws opeens roept dat de C.I.A. Kennedy heeft vermoord, dan zou dat veel te grote consequenties hebben voor de status quo.

Daarom is het internet zo belangrijk, zoals een user laatst zei, volgens mij Th0_mas of iets dergelijks: De leugen wordt langzamer en de waarheid sneller.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:04:21 #171
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76411493
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Anno nu worden er Afrikanen verhandeld door Afrikanen om voor andere Afrikanen te werken. Bronnen genoeg! (geld overigens niet alleen voor Afrikanen, want de moderne, internationale mensenhandel kent geen kleur).
Precies vriend, NWO zal van ons allemaal een slaaf maken
  maandag 4 januari 2010 @ 20:09:10 #172
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76411694
[quote]Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zucht. De race-trap.

De Chinezen, de Afrikanen, Oorspronkelijk Amerikanen, allemaal kenden ze op een bepaalde manier een vorm van slavernij, zij het op kleine schaal.

Abraham Lincoln zei dat hij die oorlog zeker had afgeschaft met slavernij in stand gehouden, als dat mogelijk was. Het was alleen niet mogelijk in verband met sociale onrust en concessies naar het volk.

Het ging Lincoln werkelijk om de macht van de Europese Centrale Banken en hun macht over de valuta in gebruik van de Verenigde Staten van Amerika. Lincoln wilde een onafhankelijke munt. Gevolg:

daar heb je t' de NWO ze hebbe dat plan verbeterd we zullen 1 wereld worden met 1 mmunt met 1 fokking chip onder je huid
pi_76411796
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef Trangaman het volgende:
[quote]Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zucht. De race-trap.

daar heb je t' de NWO ze hebbe dat plan verbeterd we zullen 1 wereld worden met 1 mmunt met 1 fokking chip onder je huid
Dat heb je nu al tig keer geroepen...
pi_76411819
quote:

[..]

hun waren slaven

Met de New World Order hebben we een probleem, maar man man, wat weet jij weinig van geschiedenis af. Ooit van rewriting history gehoord? Ja, het heeft plaatsgevonden, maar is ook hier en daar verdraaid. Verder zijn de blanken niet de enige mensen die aan slavernij deden. Sterker nog, Afrikanen zijn er mee begonnen. Afrikaanse koningen verkochten slaven door aan blanken, joden en arabieren. Ken je geschiedenis man en wijs niet zo met het vingertje. Beetje schuldgevoel aanpraten bij mensen die hier niks mee te maken hebben. Dit is ook een mooi onderdeel voor de New World Order. Mooi de oorspronkelijke mensen in het Westen stilhouden door met de rassen-kaart te spelen. Hiermee massa-immigratie naar het Westen en al die immigranten in slachtofferrol drukken. Om het wat duidelijker te maken, politieke correctheid en positieve discriminatie.
quote:

Nee, slavernij is nog steeds bezig in Afrika en midden-oosten. En Europeanen zijn er al lang en breed als eerste mee gestopt. Niet de boel gaan verdraaien vriend.
pi_76411964
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Dat heb je nu al tig keer geroepen...
Hoevaak?
  maandag 4 januari 2010 @ 20:15:46 #176
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_76411987
TS, waar zijn je bronnen of informatie? Het lijkt alsof je in een bad trip je text bijelkaar hebt verzonnen, NWO, illuminatie, Bilderberggroup..wat is het verband, duidelijkheid?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_76412010
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hoevaak?
Correctie: meerdere keren

Blij?
pi_76412025
De prullenbak van Fok is een Trangaman rijker: doodsbedreigingen zijn hier niet welkom!

Wel jammer dat het zo uit de klauwen moest lopen; hij bracht wel weer leven in de brouwerij!
pi_76412086
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:16 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Correctie: meerdere keren

Blij?
Nee. Ik ben eigenlijk meer van de exacte getallen.

Ben eigenlijk wel heel benieuwd. Vertel eens, hoe vaak heb ik verteld dat Lincoln is vermoord omdat hij het leenstelsel van de Europese Centrale Bankiers verwierp?
pi_76412188
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:16 schreef ToT het volgende:
De prullenbak van Fok is een Trangaman rijker: doodsbedreigingen zijn hier niet welkom!

Wel jammer dat het zo uit de klauwen moest lopen; hij bracht wel weer leven in de brouwerij!
Helaas was er niet zo'n goede discussie mee te voeren. Met anderen ging dat stukken beter. Misschien kom ik nog wel eens terug in BNW als het me niet te gek wordt
pi_76412273
Okee, cool! Dat zou fijn zijn!
  maandag 4 januari 2010 @ 20:23:14 #182
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76412297
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hoevaak?
Hey Trangaman, mi mati.

Doe even relax. Je maakt de Surinamers belachelijk met je geschreeuw.
Ik ben kind van Surinaamse ouders (hetzij van europese achtergrond) en ik woon momenteel in Suriname.
En dit soort taal en gedrag is niet representatief voor sranang.

Suriname is een goed voorbeeld van een land waar mensen die hard om "vrijheid" hebben geschreeuwd, er uiteindelijk een stuk slechter van af zijn gekomen dan toen de "overheerser" hier nog de dienst uitmaakte.
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  maandag 4 januari 2010 @ 20:26:42 #183
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_76412479
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:16 schreef ToT het volgende:
Nu al?

je gaat ff eten en hij is al gebanned...

Nah ja, t was wel vermakelijk
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_76412482
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee. Ik ben eigenlijk meer van de exacte getallen.

Ben eigenlijk wel heel benieuwd. Vertel eens, hoe vaak heb ik verteld dat Lincoln is vermoord omdat hij het leenstelsel van de Europese Centrale Bankiers verwierp?
Hmm er ging iets niet goed tijdens het quoten..

Het was gericht tegen die relschopper.

Mijn excuses
pi_76412501
Buzios, kudo's voor je effort, maar hij is alweer exit, helaas....
  maandag 4 januari 2010 @ 20:27:26 #186
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76412517
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef Blackf1re het volgende:

[..]

John F. Kennedy

The speech that got him killed;

Dat ging over communisten.
pi_76412620
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat ging over communisten.
Tuurlijk.
pi_76413040
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:26 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Hmm er ging iets niet goed tijdens het quoten..

Het was gericht tegen die relschopper.

Mijn excuses
Waarom post je met twee accounts in één topic?

Anyway.

Executive Order 11110 TRANSCRIPT

AMENDMENT OF EXECUTIVE ORDER NO. 10289 AS AMENDED, RELATING TO THE PERFORMANCE OF CERTAIN FUNCTIONS AFFECTING THE DEPARTMENT OF THE TREASURY.

By virtue of the authority vested in me by section 301 of title 3 of the United States Code, it is ordered as follows:

SECTION 1. Executive Order No. 10289 of September 19, 1951, as amended, is hereby further amended

- (a) By adding at the end of paragraph 1 thereof the following subparagraph (j):

(j) The authority vested in the President by paragraph (b) of section 43 of the Act of May 12, 1933, as amended (31 U.S.C. 821 (b)), to issue silver certificates against any silver bullion, silver, or standard silver dollars in the Treasury not then held for redemption of any outstanding silver certificates, to prescribe the denominations of such silver certificates, and to coin standard silver dollars and subsidiary silver currency for their redemption,

and (b) By revoking subparagraphs (b) and (c) of paragraph 2 thereof.

SECTION 2. The amendment made by this Order shall not affect any act done, or any right accruing or accrued or any suit or proceeding had or commenced in any civil or criminal cause prior to the date of this Order but all such liabilities shall continue and may be enforced as if said amendments had not been made.

maandag 4 januari 2010 @ 20:40:43 #189
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76413235
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef Blackf1re het volgende:

[..]

Tuurlijk.
: http://www.jfklibrary.org(...)blishers04271961.htm
  maandag 4 januari 2010 @ 20:41:21 #190
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76413261
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Anyway.

AMENDMENT OF EXECUTIVE ORDER NO. 10289 AS AMENDED, RELATING TO THE PERFORMANCE OF CERTAIN FUNCTIONS AFFECTING THE DEPARTMENT OF THE TREASURY.

By virtue of the authority vested in me by section 301 of title 3 of the United States Code, it is ordered as follows:

SECTION 1. Executive Order No. 10289 of September 19, 1951, as amended, is hereby further amended

- (a) By adding at the end of paragraph 1 thereof the following subparagraph (j):

(j) The authority vested in the President by paragraph (b) of section 43 of the Act of May 12, 1933, as amended (31 U.S.C. 821 (b)), to issue silver certificates against any silver bullion, silver, or standard silver dollars in the Treasury not then held for redemption of any outstanding silver certificates, to prescribe the denominations of such silver certificates, and to coin standard silver dollars and subsidiary silver currency for their redemption,

SECTION 2. The amendment made by this Order shall not affect any act done, or any right accruing or accrued or any suit or proceeding had or commenced in any civil or criminal cause prior to the date of this Order but all such liabilities shall continue and may be enforced as if said amendments had not been made.

[ afbeelding ]
http://www.publiceye.org/conspire/flaherty/flaherty9.html

Op Howard Hunt kom ik nog terug, even mijn archief doorbladeren.
pi_76413300
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Anyway.

[ afbeelding ]
2 accounts? Hoe kom je daarbij?
  maandag 4 januari 2010 @ 20:43:33 #193
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76413370
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:42 schreef Blackf1re het volgende:

[..]

ctrl + f -> communism --> niks gevonden.
Lees de inleiding: Karl Marx. Of beter, lees de hele speech.
pi_76413769
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:43 schreef Terecht het volgende:

[..]

Lees de inleiding: Karl Marx. Of beter, lees de hele speech.
Die hele speech is gericht aan de top van de Amerikaanse media in die tijd, die samenkwamen in een hotel.
De president heeft het direct over het feit dat samenlevingen per definitie tegen "secret societies" zijn. Ook heeft hij het over de invloed van de militaire industrie en dat de leiders van kranten en televisie zenders hun verantwoordelijkheid moesten nemen in plaats van nonsens te herkauwen.
Hele speech is hier te zien:

http://video.google.com/videoplay?docid=642552841321950688&ei=l0ZCS_DJGIvM-AbJxK3vCw&q=Estoria+Hotel+Speech+Kennedy#
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:41 schreef ashhoax het volgende:

[..]

2 accounts? Hoe kom je daarbij?
Omdat Buzios mij quotte en vervolgens over die gebande figuur lijp ging doen.
Vervolgens bied jij je excuses aan dat er iets niet goed ging bij het quoten.
Vandaar.
pi_76414026
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:41 schreef Terecht het volgende:

[..]

http://www.publiceye.org/conspire/flaherty/flaherty9.html

Op Howard Hunt kom ik nog terug, even mijn archief doorbladeren.
Natuurlijk staat er niets in die Order over de hoeveelheid geld in omloop, het was bedoeld om de macht over het hele fundament van het uitgeven van geld te ontnemen van de Federal Reserve.

Wat een bron trouwens, enige wat ik zie is verdeling op grond van religie, ras, en de valse keuze tussen Rechts en Links wat beiden neer komt op hetzelfde beleid.
  maandag 4 januari 2010 @ 21:26:51 #196
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76415526
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Omdat Buzios mij quotte en vervolgens over die gebande figuur lijp ging doen.
Vervolgens bied jij je excuses aan dat er iets niet goed ging bij het quoten.
Vandaar.
Ik heb verkeerd gequote, excuus.
En ik heb deze gebande figuur net iets beter doorzien dan jij, los van het feit of ik het met hem eens ben of niet.
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 21:37:36 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_76416081
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Natuurlijk staat er niets in die Order over de hoeveelheid geld in omloop, het was bedoeld om de macht over het hele fundament van het uitgeven van geld te ontnemen van de Federal Reserve.

Wat een bron trouwens, enige wat ik zie is verdeling op grond van religie, ras, en de valse keuze tussen Rechts en Links wat beiden neer komt op hetzelfde beleid.
Dat komt idd neer op hetzelfde beleid.
  maandag 4 januari 2010 @ 21:41:30 #198
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76416305
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Die hele speech is gericht aan de top van de Amerikaanse media in die tijd, die samenkwamen in een hotel.
De president heeft het direct over het feit dat samenlevingen per definitie tegen "secret societies" zijn. Ook heeft hij het over de invloed van de militaire industrie en dat de leiders van kranten en televisie zenders hun verantwoordelijkheid moesten nemen in plaats van nonsens te herkauwen.
Hele speech is hier te zien:

http://video.google.com/videoplay?docid=642552841321950688&ei=l0ZCS_DJGIvM-AbJxK3vCw&q=Estoria+Hotel+Speech+Kennedy#
Je verkracht Kennedy's uitspraken. Kennedy heeft het over het rode gevaar en hoe de media daar mee om dienen te gaan. Met 'secret societies' bedoelt hij de overheid, niet de mediamagnaten. Lees de speech zou ik zeggen, er staat niet in wat jij denkt dat er staat. Het was overigens Eisenhower die het over het MIC had; in zijn afscheidsrede.
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee, de Fed kreeg juist meer macht door deze order! Het idee achter de order was dat het uitgeven van zilveren certificaten werd gereduceerd en vervangen door kleine biljetten van de Fed, een verantwoordelijkheid die Kennedy zelf aan de Fed had gegeven dmv Public Law 88-36. Tevens gaf deze wet de autoriteit om zilveren certificaten uit te geven uit handen van de Treasury in de handen van de President, en die autoriteit delegeert hij met E.O. 11.110 terug aan de Treasury. Heb je het artikel eigenlijk wel gelezen?
pi_76417618
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:41 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je verkracht Kennedy's uitspraken. Kennedy heeft het over het rode gevaar en hoe de media daar mee om dienen te gaan. Met 'secret societies' bedoelt hij de overheid, niet de mediamagnaten. Lees de speech zou ik zeggen, er staat niet in wat jij denkt dat er staat. Het was overigens Eisenhower die het over het MIC had; in zijn afscheidsrede.
[..]

Nee, de Fed kreeg juist meer macht door deze order! Het idee achter de order was dat het uitgeven van zilveren certificaten werd gereduceerd en vervangen door kleine biljetten van de Fed, een verantwoordelijkheid die Kennedy zelf aan de Fed had gegeven dmv Public Law 88-36. Tevens gaf deze wet de autoriteit om zilveren certificaten uit te geven uit handen van de Treasury in de handen van de President, en die autoriteit delegeert hij met E.O. 11.110 terug aan de Treasury. Heb je het artikel eigenlijk wel gelezen?
Wat een batje ben je ook he. Kennedy gebruikt in de intro van die speech Karl Marx alleen maar als individueel voorbeeld in het kapitalistische systeem.
Als jij de speech zou luisteren, zou je horen dat het een zeer vermakelijke speech was, niet bedoeld om te gaan ouwehoeren over "Het Rode Gevaar". Laat me niet lachen man.
  maandag 4 januari 2010 @ 22:31:08 #200
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76419056
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat een batje ben je ook he. Kennedy gebruikt in de intro van die speech Karl Marx alleen maar als individueel voorbeeld in het kapitalistische systeem.
Als jij de speech zou luisteren, zou je horen dat het een zeer vermakelijke speech was, niet bedoeld om te gaan ouwehoeren over "Het Rode Gevaar". Laat me niet lachen man.
Karl Marx was een opmaatje voor het onderwerp van gesprek, nl de koude oorlog en het rode gevaar. Een stuk uit zijn speech:
quote:
Today no war has been declared--and however fierce the struggle may be, it may never be declared in the traditional fashion. Our way of life is under attack. Those who make themselves our enemy are advancing around the globe. The survival of our friends is in danger. And yet no war has been declared, no borders have been crossed by marching troops, no missiles have been fired.

If the press is awaiting a declaration of war before it imposes the self-discipline of combat conditions, then I can only say that no war ever posed a greater threat to our security. If you are awaiting a finding of "clear and present danger," then I can only say that the danger has never been more clear and its presence has never been more imminent.

It requires a change in outlook, a change in tactics, a change in missions--by the government, by the people, by every businessman or labor leader, and by every newspaper. For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy that relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence--on infiltration instead of invasion, on subversion instead of elections, on intimidation instead of free choice, on guerrillas by night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations.

Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed. It conducts the Cold War, in short, with a war-time discipline no democracy would ever hope or wish to match.
Daar zit toch geen woord Spaans bij. Wat is jouw probleem? Is je Engels gebrekkig? Heb je moeite met begrijpend lezen? Of heb je de speech uberhaupt niet gelezen en heb jij je wat op de mouw laten spelden door een of andere complotpief omdat zijn georakel je welgevallig is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')